Leuk meisje ontmoet
zaterdag 15 juni 2019 om 17:03
Hoiii!
Ik had een feestje van een vriend van mij vorige week zondag en daar ontmoette ik een meisje en sinds die avond snappen en appten wij vaak en vandaag hadden wij afgesproken, Het was heel leuk, hebben gezellig gepraat en gelachen en hadden dingen gemeen, we hadden elkaars handje vastgehouden en geknuffeld etc.. maar hebben nog geen relatie maar vinden elkaar wel leuk
We gaan zowieso vaker afspreken want het mooie weer komt eraan en dan zie ik wel wat eruit komt, ze wou ook een keer samen gaan zwemmen. Verder tips?
Ik had een feestje van een vriend van mij vorige week zondag en daar ontmoette ik een meisje en sinds die avond snappen en appten wij vaak en vandaag hadden wij afgesproken, Het was heel leuk, hebben gezellig gepraat en gelachen en hadden dingen gemeen, we hadden elkaars handje vastgehouden en geknuffeld etc.. maar hebben nog geen relatie maar vinden elkaar wel leuk
zaterdag 15 juni 2019 om 17:09
zaterdag 15 juni 2019 om 17:10
Jaa was foutje haha moest bij relaties staan! Kan dat niet meer veranderen neem ik aan?
Btw komt goed we gaan zowieso vaker afspreken
zaterdag 15 juni 2019 om 17:15
Nu op de goeie topic "relaties"
Hoii!
We gaan zowieso vaker afspreken want het mooie weer komt eraan en dan zie ik wel wat eruit komt, ze wou ook een keer samen gaan zwemmen. Verder tips voor mij?
Hoii!
zondag 16 juni 2019 om 11:13
zondag 16 juni 2019 om 11:15
zondag 16 juni 2019 om 11:18
zondag 16 juni 2019 om 11:21
Neu
Soa's zijn geen issue zonder piemel