Leuke internet-date bijna maar...

10-01-2011 19:02 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!,

Sinds een halfjaar heb ik het internetdaten ontdekt. Enerzijds om date-ervaring (had ik niet, rolde altijd in relaties) op te bouwen en anderzijds om te kijken of ik iemand zou treffen met veel interesses die overeenkomen!

Nou, ik heb er nu 1 ontdekt en hij is leuk!! Maar merk bij mezelf dat ik erg achterdohtig wordt en ook al zijn lieve en leuke acties ga zitten rationaliseren. Komt door een internetdate die uiteindelijk niet leuk afliep.

Kan ik aan hem vertellen dat ik dat gewoon wat lastig vindt (we hebben nog niet gedate hoor, wel webcammen etc) of is dat too much information op dit moment?

Hoor het graag! Als je tips hebt, zijn die ook heeel erg welkom!
niet doen!

mijn ex is ook aan het internetdaten en dat wens ik niemand toe
quote:biebelien schreef op 10 januari 2011 @ 19:04:

niet doen!

mijn ex is ook aan het internetdaten en dat wens ik niemand toe Hahaha waar komt die vandaan! ;)
Overijssel

en ik heb zijn tekst gelezen hoe hij zichzelf omschrijft.

Als ik niet beter wist zou ik hem zo terugwillen....dé ideale man.
Als je nog niet durft te daten, dan ben je er nog niet klaar voor. Zie een date als een avondtuur en niemand weet hoe het af gaat lopen. Dat kan leuk of minder leuk zijn. Wanneer je alleen maar een leuke afloop wilt, ben je er (nog) niet aan toe.
Ik denk dat ik aan het daten zelf wel toe ben. Maar ben ik wel ''achterdochtig'' over bijvoorbeeld of hij nog meer mensen date, of hij wel de waarheid spreekt nav de vorige kerel.

Ik hoop dat ik dat van me af kan zetten, hij komt namelijk juist wel oprecht over!
De mogelijkheid is er dat hij met nog meer mensen date. En wat dan nog? Zolang jullie geen relatie hebben moet dat kunnen. En wat heb je te verliezen? Neem aan dat je leven zo ook oke is. Daar mag een eventuele teleurstelling geen verandering in brengen. De kans dat hij 'de ware' is, is nou eenmaal klein.
Op welke site Biebelien? Mijn ex staat ook op een datingsate. Zou er ook zo weer voor kunnen vallen, maar hij is zo zwaar gestoord dat ik dat maar laat
Als je maar in je achterhoofd houdt dat niemand perfect is. Als in jouw ogen het hele plaatje rondom hem (zijn eigen beschrijving en gedrag) té perfect zijn, té mooi om waar te zijn, dan is het dat waarschijnlijk ook.

Doe het gewoon rustig aan, wacht niet té lang met afspreken, en kijk wat je gevoel zegt. Anderzijds: voorkom dat je elke man met zóveel argwaan bekijkt dat er nooit meer een relatie in zit. Geniet van het internetdaten en blijf realistisch. Dat is denk ik het enige dat je kunt doen!
Ik zou er niet met hem over beginnen. Maar ik zou hem wel in het echt willen ontmoeten. Dan kom je er snel genoeg achter of hij de moeite waard is. En echt waar...er zitten ook leuke mannen op datingsites. Ik heb mijn vriend er ook vandaan en die bevalt uitstekend
quote:Letgo schreef op 10 januari 2011 @ 19:34:

Ik zou er niet met hem over beginnen. Maar ik zou hem wel in het echt willen ontmoeten. Dan kom je er snel genoeg achter of hij de moeite waard is. En echt waar...er zitten ook leuke mannen op datingsites. Ik heb mijn vriend er ook vandaan en die bevalt uitstekend Misschien heb jij die ene ex wel ;)
quote:colalight schreef op 10 januari 2011 @ 19:21:

Op welke site Biebelien? Mijn ex staat ook op een datingsate. Zou er ook zo weer voor kunnen vallen, maar hij is zo zwaar gestoord dat ik dat maar laat

RP en E-Darling

En ja $-) toen ik hoorde van een vriendin dat ze hem op RP was tegengekomen heb ik daar een fake account aangemaakt en ben met mn Tena Lady aan gaan kijken...

piste in mn broek van het lachen,zoveel fantasie had hij tijdens onze relatie niet.
Oooh ja ook zo smaakvol

een foto gebruiken die ik van hem gemaakt heb op vakantie
quote:Pien252 schreef op 10 januari 2011 @ 19:37:

[...]

Misschien heb jij die ene ex wel ;)Ojeetje...
Hahaha ik heb ook al bijna dezelfde kerel gedate als mijn vriendin! We moesten er wel om lachen. Zeker ook het moment dat we hem ermee confronteerden!

Maargoed hopenijk leer ik mezelf xtje aan om niet zo achterdocchtig te zijn en alles lekker op zijn beloop te laten! (het is wel een teken dat hij leuk is! anders had ik me er helemaal niet zo druk over gemaakt).
Ach nouja, ga er maar vanuit dat iedereen zich via internet wat mooier voor doet dan hij of zij is. Je zet natuurlijk niet je lelijkste foto op je profiel en je loopt ook niet te leuren met je slechte eigenschappen. Maar dat geldt in het echte leven natuurlijk net zo goed.
quote:Marit_83 schreef op 10 januari 2011 @ 19:13:

Ik denk dat ik aan het daten zelf wel toe ben. Maar ben ik wel ''achterdochtig'' over bijvoorbeeld of hij nog meer mensen date, of hij wel de waarheid spreekt nav de vorige kerel.

Ik hoop dat ik dat van me af kan zetten, hij komt namelijk juist wel oprecht over!Als jij je daar ruim voor een eerste date al druk om maakt, en dus het liefst al beperkingen daarin zou gaan opleggen ben je volgens mij nog helemaal niet toe aan het daten.
quote:biebelien schreef op 10 januari 2011 @ 19:39:

Oooh ja ook zo smaakvol

een foto gebruiken die ik van hem gemaakt heb op vakantie

Foto's die je zelf hebt gemaakt zien er meestal maar raar uit, niet geschikt voor een datingsite denk je wel?

Ik las dat jij en cola-light (dacht ik) heel negatief praten over jullie exen. Dat mag natuurlijk, maar ooit vonden jullie hun wel leuk genoeg om een relatie mee te hebben die toch een hele tijd geduurd heeft, niet?
Maar interessant dat jullie denken dat ik nog niet klaar ben voor daten. Waar kijk je dan naar?
quote:Madhe schreef op 10 januari 2011 @ 22:20:

[...]

Foto's die je zelf hebt gemaakt zien er meestal maar raar uit, niet geschikt voor een datingsite denk je wel??

Nou hij kent echt wel meer mensen dan alleen mij (zijn ex) toch.

er zijn zat foto's die ik niet gemaakt heb..

quote:Ik las dat jij en cola-light (dacht ik) heel negatief praten over jullie exen. Dat mag natuurlijk, maar ooit vonden jullie hun wel leuk genoeg om een relatie mee te hebben die toch een hele tijd geduurd heeft, niet?

heel in het begin was hij even leuk ja (relatie op afstand)

Toen we gingen samenwonen kwam ik er tijdens het klussen al een beetje achter hoe hij écht was en toen we woonden was al helemaal snel duidelijk.

Dus ja...ik vind dat ik best slecht over hem mag praten
Dat die ene internetdate niet goed afliep, kwam dat als donderslag bij heldere hemel of vermoedde je wel iets?
quote:forumdame2011 schreef op 11 januari 2011 @ 18:52:

Dat die ene internetdate niet goed afliep, kwam dat als donderslag bij heldere hemel of vermoedde je wel iets?Van die ene wist ik het wel hoor! wilde het toch een kans geven (niet geschoten is altijd mis hehe). Maar merk toch dat ik bij deze date (vind hem leuk, voelt iig als een klik) er moeite mee heb om hem te vertrouwen dat hij mij ook leuk vind zegmaar. Wanneer hij dan iets raars doet, twijfel ik gelijk aan mezelf dat hij mij niet leuk vind!!
Nou, even heel simpel: zolang hij contact met je blijft houden vindt hij je leuk hoor.
En nee, zou (nog) niets vertellen over je onzekerheid. Als het goed voelt, spreek je een keer IRL wat af. Wie weet valt het tegen, wie weet niet. Dan is er nog genoeg tijd over om het over van alles en nog wat te hebben.
@ Forumdame2011. Eigenlijk heb je ook gelijk! Als hij zegt, ik vind je leuk (heb hem wel de gelegenheid gegeven me af te wijzen :P)... dan moet ik ook niet zeuren!

Ik had het in de openingpost ook beetje verkeerd aangegeven. Natuurlijk komt het niet alleen door die vorige internet-date. Ik ben van nature wat wantrouwend/achterdochtig. Als ik iemand vertrouw is het goed, als iemand dan iets doet wat ik niet kan plaatsen dan ga ik daar superlang over nadenken, zitten rationaliseren waardoor ik (vooral vroeger) mijn gevoelens kan afsluiten. Maargoed daarmee ben ik aan het werk met een professionele coach, maar merk dat het nog wel een punt is waaraan ik moet werken!

Dames, hoe lang zit er gemiddeld tussen jullie dates?

Ik heb inmiddels met hem afgesproken, was gezellig. Wellicht komt er een vervolgdate .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven