Leuke jongen ontmoet.

15-10-2011 15:07 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee weken geleden heb ik tijdens een weekendje weg met een vriendin een leuke jongen leren kennen. Wij hebben veel geflirt en uiteindelijk nummers uitgewisseld. De dag erna nog een paar smsjes over en weer gestuurd, en in dat laatste smsje wenste hij mij een fijne reis en dat we elkaar in november weer zouden zien (ik ben dan weer in dezelfde stad).

Vier dagen later heb ik hem weer gesmst en na een paar smsjes zeiden we dat we de volgende dag verder zouden praten aangezien het laat was. Ik heb hem de volgende dag gebeld, waarop hij zei dat hij mij een half uurtje later terug zou bellen en dat heeft hij gedaan. Hij vroeg mij wanneer ik weer dezelfde stad zou zijn, en dat hij die dag vrij zou zijn en dat we elkaar dan wel weer konden zien.

Dit was afgelopen woensdag en sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord. Betekent dit dat hij totaal niet geinteresseerd in me is of moet ik meer geduld hebben?

Ik weet niet of ik weer contact met hem op moet nemen, of dat ik moet wachten totdat hij contact met mij opneemt? En als ik over drie weken nog niks van hem heb gehoord, kan ik hem dan een smsje sturen met de vraag of hij nog zin heeft om die dag af te spreken?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gewoon even afwachten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jullie hebben toch een datum vastgelegd? Dan is het verder goed. Al dat heen en weer gsms over niets hoeft dan toch niet.
Ja, hij weet inderdaad wanneer ik weer daar ben, Aubrey. Jammer genoeg pas over vier weken, maar ik kan hem tegen die tijd wel smsen om te vragen waar hij af wil spreken
quote:Aubrey schreef op 15 oktober 2011 @ 15:10:

Jullie hebben toch een datum vastgelegd? Dan is het verder goed. Al dat heen en weer gsms over niets hoeft dan toch niet.Eens! Hoe vaker je een jongen smst, hoe eerder hij wegrent.
Niet op hem letten; als hij iets in je ziet dan komt hij vanzelf wel.
Niks aan de hand, alles loopt nog steeds volgens het boekje

Ik vind vanaf woensdag trouwens helemaal niet lang.

Veel plezier!
gewoon afwachten.
je hebt toch al afgesproken zeg je net? Ik zou gewoon wachten en vlak voor die datum nog een keer smsen. Iets van:

Hoi hoi

Hoe is t ermee? woensdag ben ik weer in .. (die stad) Gaat t nog door dat we elkaar daar weer zien?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Bedankt voor de reacties! Ik ga hem idd vlak voor die datum een smsje sturen en dan zien we wel
Zou ik niet doen. Je kunt denk ik beter afwachten of je nog wat van hem hoort. Zo niet, geen interesse lijkt me....
Ik hoop natuurlijk ook dat hij voor die tijd contact met mij opneemt ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven