Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Afbeelding
You go, girl.
Het zal hem leren.
Murrmurr schreef:
18-09-2019 22:49
Ik ben gewoon heel fragiel
En hilarisch. Ik geloof dat ik nu verliefd op je ben :-D
Jeej Mur, ik had toch een ander einde van dit topic verwacht, of gehoopt.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
18-09-2019 22:37
Echt, serieus?? De tekst gaat zoals ik het lees ook over een foute ex die ineens weer opduikt ofzo. Ik vindt het nogal een dramatische reactie op een (nog) niet beantwoorde sms :-?

:HA:
Mispoes!
Verander de titel maar in 'makelaar uit vragen'
Tot overmaat van ramp heb ik nu dus serieus een vraag over de woning
Murrmurr schreef:
19-09-2019 10:36
Tot overmaat van ramp heb ik nu dus serieus een vraag over de woning

Bel 'm. Doe alsof je neus bloedt! SMS? Welke SMS? Nee, hoor, sorry, ik Whatsapp alleen.
Nee ik wil niet meer. Help me! Ik heb een elektrische.kookplaat gevonden op marktplaats maar die mensen weten niet of het 'perilex' en tweefasen is en dat moet wel. Hoe kan ik nou weten of het past?
Murrmurr schreef:
19-09-2019 10:44
Nee ik wil niet meer. Help me! Ik heb een elektrische.kookplaat gevonden op marktplaats maar die mensen weten niet of het 'perilex' en tweefasen is en dat moet wel. Hoe kan ik nou weten of het past?

BEL.DE.MAKELAAR! Waar heb je je ballen opgeborgen?! Haal ze er weer uit en gebruik ze!
Ja doei, als hij nou gewoon nee had gezegd prima maar ik ga hem echt niet meer contacten nu. Misschien het algemene nummer. Hij weet dit vast ook helemaal niet, het is geen electricien. Seauouiseau al stom dat er niet eens een kookplaat in zit.
Murrmurr schreef:
19-09-2019 10:49
Ja doei, als hij nou gewoon nee had gezegd prima maar ik ga hem echt niet meer contacten nu. Misschien het algemene nummer. Hij weet dit vast ook helemaal niet, het is geen electricien. Seauouiseau al stom dat er niet eens een kookplaat in zit.

Schaam je je voor je actie? IK vind het stoer en ik vind dat je trots mag zijn. Je steekt je nek uit en probeert wat. Het gros van de mensen zet bier in de koelkast en doet de voordeur open...
Dankjewel. Ik schaam me niet maar als ik nu weer contact opneem ben ik gewoon bang dat ze daar zitten te giebelen over die desperate chick op de derde verdieping
Je suis Elfje
Murrmurr schreef:
17-09-2019 19:28
Ik heb het gestuurd maar dit is echt die Ewige Wiederkehr des Gleichen: ik wil echt niet dat schildertopic steeds nadoen maar dit is wel echt z'n werkmobiel bedenk ik me, dus grote kans dat ik in ieder geval tot morgen moet wachten voor een reactie. Ugh.

Murrmurr schreef:
19-09-2019 11:01
Je suis Elfje

Het is inderdaad geen nadoen maar wel steeds weer verwijzen.
Murrmurr schreef:
19-09-2019 11:00
Dankjewel. Ik schaam me niet maar als ik nu weer contact opneem ben ik gewoon bang dat ze daar zitten te giebelen over die desperate chick op de derde verdieping
Kom op, dan zou iedere persoon die iemand benaderd wanhopig zijn. Zou wat zijn zeg.

Bellen dus.
Gewoon doen!
Murrmurr schreef:
17-09-2019 20:21
Ik denk ook dat het geen neuken wordt. Ik ben alvast heel veel puzzels aan het bestellen.
Hoeveel stukjes inmiddels af?
Aaaaah elke keer als dit topic omhoog komt, hoop ik op een antwoord. :proud: o
Bel die vent nou gewoon.
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat hij geen interesse toont. Klaar dan.
Murrmurr schreef:
19-09-2019 11:00
Ik weet niet hoe ik dit anders kan interpreteren dan schaamte. Wat kan jou het nou schelen wat die mensen denken? Daar heb je verder toch niets mee te maken? En je hebt niks raars ge-sms't!

Laat je nou alsjeblieft niet weerhouden door angst. Dat is zo zonde van je leven! Kom op!
:cheer2:
Tuig is niet te vetrouwen, niet doen dus.
room258 schreef:
19-09-2019 16:13
Tuig is niet te vetrouwen, niet doen dus.
Que?
Mag hopen dat je niet echt dat 'I will survive' hebt gestuurd.
Murrmurr schreef:
19-09-2019 18:02
Que?
Makelaars. Duh. Die staan maar één sport hoger op de ladder dan verzekeringsagenten en nog steeds onder de tweedehands auto verkopers
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven