Leuke schilder
maandag 20 mei 2019 om 23:08
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.
Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.
Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.
Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.
Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 22:15

donderdag 27 juni 2019 om 22:17
Oooh, daar was laatst ook al iets over! Waarom zou je dat nou weer doen.. Ik ben wel benieuwd naar haar vorige nicks nu maar dat mag natuurlijk weer niet.

donderdag 27 juni 2019 om 22:18
Mens, wat maakt dat nou uit. Ergste wat hij kan zeggen is nee ik heb geen interesse of nee ik heb al een vriendin.
Nou, jammer maar dan weet je dat.
Hij gaat je echt niet uitlachen of weet ik veel wat.
Tegen mij was ze eerst wel gezellig. Daarna liet ze zich opnaaien door de rest en andersom. Dus van mij mag ze, voorlopig, ook,wel wegblijven.

Oh-happy-day schreef: ↑27-06-2019 22:13Ik ga een vreugdedansje rond de camping maken, je vieux l"amour!
Fijne vakantie!

donderdag 27 juni 2019 om 22:20

donderdag 27 juni 2019 om 22:21
En wij ook. Zelfs als niet-reageerder voel ik me de afgelopen maand toen jaar ouder geworden.hannasofie schreef: ↑27-06-2019 21:37Je kunt hem in een berichtje (deze avond versturen!) vragen:’ Heb je zin om een keer samen ergens een drankje te gaan doen?’
Hij antwoordt dan hopelijk ‘Lijkt me gezellig’. Of hij antwoordt ‘sorry, maar ik houd het graag zakelijk’. Of ‘sorry, ik heb al een vriendin en dat vindt zij vast niet leuk’.
Supereng, ik weet het, maar dan heb je als het goed is wel een antwoord en kun je weer verder met je leven.
donderdag 27 juni 2019 om 22:22
Jawel. Maar hij kwam toen ook naar m'n kelder, ik moest man zonnepanelen hebben dacht is boven mij aan werk. Belde aan toen deed hij open, schilder dus. Wat later stond ie in deuropening kelder maar toen was ook in andere kelder man bezig ruiten te plaatsen in de kelders.creativeguy schreef: ↑27-06-2019 22:19Elfje, heb je je weleens afgevraagd of hij niet gewoon een vrouw / vriendin heeft ?
Maar goed waarom zou ie die man moeten spreken ? Kelder kozijnen wordt neit geverfd.

donderdag 27 juni 2019 om 22:23
donderdag 27 juni 2019 om 22:24
Goed gedaan Elfje!
Hij is langs geweest, wist nog wie je was en nu heb heb je een duidelijk smsje gestuurd!
Wat hij ook antwoord, je weet dan iig waar je aan toe bent.
Die jongen was gewoon voorzichtig, je kan niet zomaar een klant zoenen. Maar nu weet hij dat je echt interesse hebt! Dus wie weet zoent hij straks wel als jullie echt een date hebben!
Hij is langs geweest, wist nog wie je was en nu heb heb je een duidelijk smsje gestuurd!
Wat hij ook antwoord, je weet dan iig waar je aan toe bent.
Die jongen was gewoon voorzichtig, je kan niet zomaar een klant zoenen. Maar nu weet hij dat je echt interesse hebt! Dus wie weet zoent hij straks wel als jullie echt een date hebben!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
donderdag 27 juni 2019 om 22:25
Dank je, nu moet het goedkomen. Heb zelfs mijn man erbij betrokken, die vraagt elke keer bezorgd hoe het er nu bij staat met ons elfje.
donderdag 27 juni 2019 om 22:25
Misschien moet jij eens iets vroeger naar bed gaan. Je berichten worden steeds vreemder. Voor zover mogelijk natuurlijk.elfje85 schreef: ↑27-06-2019 22:22Jawel. Maar hij kwam toen ook naar m'n kelder, ik moest man zonnepanelen hebben dacht is boven mij aan werk. Belde aan toen deed hij open, schilder dus. Wat later stond ie in deuropening kelder maar toen was ook in andere kelder man bezig ruiten te plaatsen in de kelders.
Maar goed waarom zou ie die man moeten spreken ? Kelder kozijnen wordt neit geverfd.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 27 juni 2019 om 22:26
Lees dan lekker niet mee. Wordt echt beetje niet goed van alle mensen hier die continu kritiek hebben of negatief zijn. Het is niet verplicht te volgen maar de meesten hier zien het als leedvermaak of zijn toch telkens te nieuwsgierig. Maar ik heb niet langer trek in telkens commentaar, en negatief gezeur.vivautrecht85 schreef: ↑27-06-2019 22:21En wij ook. Zelfs als niet-reageerder voel ik me de afgelopen maand toen jaar ouder geworden.
donderdag 27 juni 2019 om 22:27
Dit is wat er gebeurd is...wat wil je dan horen?Calamitycat schreef: ↑27-06-2019 22:25Misschien moet jij eens iets vroeger naar bed gaan. Je berichten worden steeds vreemder. Voor zover mogelijk natuurlijk.
donderdag 27 juni 2019 om 22:28
Hoe kom je erbij dat kozijnen in een kelder niet geschilderd* worden? (*Verven doe je op papier)elfje85 schreef: ↑27-06-2019 22:22Jawel. Maar hij kwam toen ook naar m'n kelder, ik moest man zonnepanelen hebben dacht is boven mij aan werk. Belde aan toen deed hij open, schilder dus. Wat later stond ie in deuropening kelder maar toen was ook in andere kelder man bezig ruiten te plaatsen in de kelders.

Misschien een likje make up opdoen en wat meer bewegen. En laat eens uitzoeken wat voor kleurentype je bent.vivautrecht85 schreef: ↑27-06-2019 22:21Zelfs als niet-reageerder voel ik me de afgelopen maand toen jaar ouder geworden.

Oh-happy-day schreef: ↑27-06-2019 22:25Dank je, nu moet het goedkomen. Heb zelfs mijn man erbij betrokken, die vraagt elke keer bezorgd hoe het er nu bij staat met ons elfje.
Leuk zeg, er wordt een hoop meegeleefd met Elfje

donderdag 27 juni 2019 om 22:29
Je zinnen zijn echt heel vreemd. Niets van gemerkt?
Maar ik hoef verder niets te horen hoor, maak je vooral geen illusies. Ga maar lekker tv kijken.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 27 juni 2019 om 22:29
Je roept dat ook wel een beetje op jezelf af hoor. Al een maand lopen te miepen wat je moet doen en alle tips in de wind slaan. En wat heeft het je tot nu toe opgeleverd? Spijt dat je een sms’je hebt verstuurd waar je misschien wel een negatief antwoord op krijgt. Het zou me echt niets verbazen als schilder nu zo iets heeft, laat maar vliegen... (ik hoop het eigenlijk ook wel)elfje85 schreef: ↑27-06-2019 22:26Lees dan lekker niet mee. Wordt echt beetje niet goed van alle mensen hier die continu kritiek hebben of negatief zijn. Het is niet verplicht te volgen maar de meesten hier zien het als leedvermaak of zijn toch telkens te nieuwsgierig. Maar ik heb niet langer trek in telkens commentaar, en negatief gezeur.