Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
zimi schreef:
23-08-2019 09:56
"Ik ga alleen of wil je nu al samenwonen?"
:lol:
Bestaardigopzich schreef:
23-08-2019 17:46
Het roze jurkje i.i.g. en bedenk dat hij niet voor niets vraagt of je iemand achterlaat.
Gemiste kans: je had kunnen vertellen over een bijna-romance met een schilder die getrouwd bleek te zijn.
Vraag aan de plaatselijke oud-papier boer of hij nog een paar honderd oude tijdschriften voor je heeft, liefst puzzelboekjes natuurlijk.
Kan je vertellen over je hobby: oude tijdschriften verzamelen, als je geluk hebt puzzelboekjes verzamelen. Geen goed plan maar ook zeker niet slecht al zeg ik het zelf.
O, en is er haast bij of heb je nog even de tijd? ;-)
blablabla
anoniem_228343 wijzigde dit bericht op 29-08-2019 11:22
7.56% gewijzigd
Werd het weer eens tijd om Elfje belachelijk te maken???
Leuke invulling van je vrijdagavond zeg..
Sneu hoor! op deze manier iemand weer onder de aandacht brengen zodat ze weer opnieuw bespot kan worden.
Dit vind ik nou echt treiteren.
.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 10:08
Reden: Mensonterend
99.73% gewijzigd
.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 10:10
Reden: 9/11 is bad
99.12% gewijzigd
.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 10:08
Reden: Zeer kwetsend, terecht gestaft
99.58% gewijzigd
Murrmurr schreef:
24-08-2019 00:30
:rofl: Dit is de overtreffende trap van hrs, ik heb niks over Elf gezegd en wilde alleen delen dat ik een leuke makelaar heb ontmoet met wie ik contact zou willen

Nee hoor, geen woord van jou over Elfje.
Je hebt ook niet geschreven dat je dit topic hebt gekaapt om verder te borduren op Elfje haar legacy. De opmerking over het ontbreken van legpuzzels in je kelder, is natuurlijk ook geen enkele verwijzing naar..
Welnee, je bent zo onschuldig als wat.
Verder gun ik je van harte dat er misschien iets leuks kan gaan opbloeien, maar als er al zo'n sarcastisch sausje overheen ligt, betwijfel ik dat.
Murrmurr schreef:
24-08-2019 00:30
:rofl: Dit is de overtreffende trap van hrs, ik heb niks over Elf gezegd en wilde alleen delen dat ik een leuke makelaar heb ontmoet met wie ik contact zou willen

Open dan je eigen topic. Ik lees vooral flauwe opmerkingen over Elfje. Ook door jou.
Om vervolgens de vermoordde onschuld uit te hangen.
Ik zal mijn zwaar ongepaste en op de man reacties weghalen in de trant van "ik heb ook een leuke man ontmoet en moest aan dit topic denken'. :proud:
Tjonge Mur.. valt het je nou echt zo zwaar om eens iets toe te geven?
Je trots in te slikken?
Over je eigen ego heen te stappen?
Zelfs bij je verwijderde berichten kun je het niet laten om nog even die zogenaamde verontwaardiging te laten blijken, die trap na te geven..
Ik ken jou niet.. maar mens! wat laat jij jezelf zien zeg!!!
O was het op de man?
Dan volgt hier nog een verontwaardiging met terugwerkende kracht.
.
Murrmurr schreef:
24-08-2019 10:07
Ik zal mijn zwaar ongepaste en op de man reacties weghalen in de trant van "ik heb ook een leuke man ontmoet en moest aan dit topic denken'. :proud:
Je doet me denken aan de vrouw die gisteren bij Aart zat te kirren dat ze pas 21was toen ze voor die rijke vent in Amerika meisjes moest zoeken hihihi, alles behalve je eigen verantwoirding nemen voor je eigen gedrag.
Afbeelding
Ik voel een hele slechte sfeer in dit topic :fortune:
.
Vlinder1963 schreef:
24-08-2019 14:05
Je doet me denken aan de vrouw die gisteren bij Aart zat te kirren dat ze pas 21was toen ze voor die rijke vent in Amerika meisjes moest zoeken hihihi, alles behalve je eigen verantwoirding nemen voor je eigen gedrag.
Wie is Aart?
Magoe enfin ik heb even een internetspeurtocht gestart en ik was dus bang dattie veel te jong was maar JOEPIE hij is maar twee jaar jonger dan ik. Ik zie nergens iets over een vriendin maar dat gooit natuurlijk ook niet iedereen in de openbaarheid dus dat zegt niks.
Jezus zeg ik maar kijken waarom dit topic weer om hoog komt
Echt als ik nu hard op ga roepen wat ik er van denk is dat goed voor een ban.
Ik ben hier nog niet zo lang lid en kwam dit topic tegen. Vanavond helemaal doorgeworsteld en damn, het hangt van triestheid aan elkaar vast. In het begin dacht ik ook: “Nou, kom op, bel die knul.” Ik ben zelf ook zo. Maar al snel zag ook ik dat Elfje hier gewoonweg anders in is. Normaal of niet normaal, dat doet er niet toe. Geintjes moeten ook kunnen, maar ik zie hier gewoon mensen iemand anders uitlachen. En niet zo’n beetje ook.

Te triest.
Dat jullie elkaar hier nog steeds bezig houden... Yes, i know komt doordat sommige mijn topic gebruiken om mij belachelijk te maken etc, i don't care. Heb dit topic na m'n laatste post van weken terug niet meer geopend en ben schilder al bijna vergeten. Ook zou ik de dingen nu nog steeds doen zoals ik ze gedaan heb, bij t leven hoort ook soms buiten de lijntjes kleuren🙈.Opende net een ander topic en zag toen dat hier nog steeds gereageerd word.
elfje85 schreef:
15-09-2019 02:19
Heb dit topic na m'n laatste post van weken terug niet meer geopend en ben schilder al bijna vergeten.
Heb je al weer een ander op het oog?
elfje85 schreef:
15-09-2019 02:19
Dat jullie elkaar hier nog steeds bezig houden... Yes, i know komt doordat sommige mijn topic gebruiken om mij belachelijk te maken etc, i don't care. Heb dit topic na m'n laatste post van weken terug niet meer geopend en ben schilder al bijna vergeten. Ook zou ik de dingen nu nog steeds doen zoals ik ze gedaan heb, bij t leven hoort ook soms buiten de lijntjes kleuren🙈.Opende net een ander topic en zag toen dat hier nog steeds gereageerd word.

Bedenk als je het leest dat het alles zegt over die mensen en niets over jou.
Fijn dat je nieuw contact hebt opgedaan en de dingen doet als je wilt, elfje!
schaapwolf schreef:
15-09-2019 08:10
Heb je al weer een ander op het oog?
Misschien moet je even mijn begin post lezen voor je hier oordelen velt.
Ben toch wel benieuwd hoe het nu met Elfje gaat.
Meeeen ik zag dit topic en ik dacht hij heeft toch nog een sms gestuurd, jammer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven