Leukk meisje

12-05-2019 14:09 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heyhoi! Nieuw Topic :)

Ik was gistermiddag mijn auto aan het wassen en daarboven bij die wasboxen zit een soort wegrestaurantje.. nu was daar een meisje aan het werk met haar moeder, zij zelf was eerst aan het stofzuigen maar haar moeder ging weg dus ik dacht yess dan moet zij mij helpen hihi en ik deed me bestelling bij haar dus was alleen met haar en had toen haar snapchat gevraagd omdat ze cute is en ze zei glimlacherig jahoorr! en had haar toegevoegd. Ze kwam op mij de heletijd glimlacherig en beetje zenuwachtig over... Btw Ze is heel cute (cute glimlach, lief stemmetje, gwn super aardig!) En ben al eventjes met haar aan het praten op snapchat.. ze doet korfbal etc en die avond stuurdde ik snap naar haar van: ik zal me even beter voorstellen! ik ben raymon ben net 18j en ik kom uit (plaatsnaam) en zonder te vragen aan haar van stel jij je ook even voor zei ze direct Okee ik ben judith ben 16j en kom uit (plaatsnaam) dus wel lief haha maargoed toen ik daar dus was in die restaurant en zij was uien aan het snijden vroeg ik zo aan haar van en heb zin in de zomer? Alleen ze rea niet want was bezig en ik was met vriend van mij, dus toen ik cola afrekende vroeg ik nog een keer en toen zei ze ohww sorry ik dacht dat jij het tegen je vriend had maar jaa best erg, jij dan? Ik zei: ik heb ook erg zin in zomer ;) Maargoed, ze kwam op mij heel vrolijk over, haha had ook poosje met haar gepraat in die restaurant dus was best gezellig haha

Wat denken jullie?
Zou ze me wel interessant vinden
En tips?

Groetjes :)
Jongenn16 schreef:
12-05-2019 18:08
Updateee

Heb haar gevraagd " zou je keer maccie willen of iets? " toen! Zei ze: ehh sorry ik weet niet als ik daar behoefte aan heb.

Dusjaa wat nu?
Nu niks.
Helaas boterhamworst. :hug:
Zo bummer. Misschien knapt ze af op Mcdonalds. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je geen interesse hebt in iemand, dat je dan toch je nummer geeft. Misschien is ze veganistisch en anti mac ofzo.
Wat goed dat je haar hebt gevraagd, jammer dat ze niet wil :( Nu niets helaas. Misschien vond ze het iets te snel gaan, maar dat is gissen.

Enne: it's her loss, not yours ;)
kopjechino schreef:
12-05-2019 18:16
Zo bummer. Misschien knapt ze af op Mcdonalds. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je geen interesse hebt in iemand, dat je dan toch je nummer geeft. Misschien is ze veganistisch en anti mac ofzo.
Ik zei erbij "of iets" (bedoel ermee of iets anders dan de mac?)
Achjaa idk btw ze gaf me haar snapchat niet nmmr xd
Vixxen schreef:
12-05-2019 19:18
Wat goed dat je haar hebt gevraagd, jammer dat ze niet wil :( Nu niets helaas. Misschien vond ze het iets te snel gaan, maar dat is gissen.

Enne: it's her loss, not yours ;)
Jep echt wel its her loss.. want kben zon lieve jongen en gwn soms te lief en vrolijk haha heb kuiltjes als ik lach dusja xD haha niet arrogant bedoeld dit
Jammer maar super dat je het geprobeerd hebt. Jouw Mac date komt nog wel!
Jongenn16 schreef:
12-05-2019 19:55
Jep echt wel its her loss.. want kben zon lieve jongen en gwn soms te lief en vrolijk haha heb kuiltjes als ik lach dusja xD haha niet arrogant bedoeld dit

Goed zo! Laat je hierdoor niet op je kop zitten :-D Super goed dat je dit hebt gedaan! Hopelijk kom je snel een leuk meisje tegen, je klinkt als een leuke en lieve jongen. Dom van haar dat ze dat niet door had ;)
BlijEi2019 schreef:
12-05-2019 20:53
Jammer maar super dat je het geprobeerd hebt. Jouw Mac date komt nog wel!
Jazeker alleen nog bestellen ;)
Vixxen schreef:
12-05-2019 21:08
Goed zo! Laat je hierdoor niet op je kop zitten :-D Super goed dat je dit hebt gedaan! Hopelijk kom je snel een leuk meisje tegen, je klinkt als een leuke en lieve jongen. Dom van haar dat ze dat niet door had ;)
Jaaa klopt dom van haar ... :)

Btw afstand tussen waar zij woont en ik is 10min hahah
Jongenn16 schreef:
12-05-2019 18:08
Updateee

Heb haar gevraagd " zou je keer maccie willen of iets? " toen! Zei ze: ehh sorry ik weet niet als ik daar behoefte aan heb.

Dusjaa wat nu?
Wat nu? Niets; de boodschap is toch duidelijk, lijkt me.
Tijdschriftenverslindster schreef:
12-05-2019 22:15
Wat nu? Niets; de boodschap is toch duidelijk, lijkt me.
Oke
Jammer dat ze niet naar de mac wil, maar ik geloof dat een spontane jongen zoals jou vast nog een keer een leuk meisje kan fixen.
sanne1006 schreef:
13-05-2019 10:47
Jammer dat ze niet naar de mac wil, maar ik geloof dat een spontane jongen zoals jou vast nog een keer een leuk meisje kan fixen.
Ahw dankjewel! Btw Jaaa dat denk ik ook wel, ben gwn de liefheid zelve xD
Hey! "Update"

Ik had een feestje van een vriend van mij vorige week zondag en daar ontmoette ik een meisje en sinds die avond snappen en appten wij vaak en vandaag hadden wij afgesproken, Het was heel leuk, hebben gezellig gepraat en gelachen en hadden dingen gemeen, we hadden elkaars handje vastgehouden en geknuffeld etc.. maar hebben nog geen relatie maar vinden elkaar wel leuk :) We gaan zowieso vaker afspreken want het mooie weer komt eraan en dan zie ik wel wat eruit komt, ze wou ook een keer samen gaan zwemmen.. ik dacht ik hou jullie even op de hoogte :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven