liefdesverdriet....

12-12-2008 14:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedacht dat het mij zou overkomen.Maar dus toch wel....Vlak voor mijn 40e verjaardag ervaar ik hoe het is om liefdesverdriet te hebben.En halleluja,wat voel ik me klote!Al gelezen op sites dat het echt wel over gaat,maar zo voelt het nu dus echt even niet.8 maanden heb ik geloofd en gehoopt dat hij en ik een echt setje zouden worden,maar hij heeft definitief de handdoek in de ring gegooid.Wil zich niet binden blablabla...Ik ben verdrietig,maar ook boos...Boos op mezelf dat ik al die tijd dacht dat we het wel zouden redden,boos op hem dat hij nu wel opgeeft.En was het nou echt wel zo leuk de afgelopen maanden?Me elke dag afvragen of ik wel de enige was;elke dag bezig hem naar de zin te maken;elke dag met hem bezig!Een paar weken hebben we het heeeeeeeeeeeeerlijk gehad,zaten we samen op een roze wolk,maar meneer kreeg angst,angst om mij kwijt te raken en vanaf dat moment niet met elkaar kunnen,maar ook niet zonder.Vrienden wilde hij wel zijn,en soms was ik even weer meer als een vriendin,was ik even niet 1 van de velen....En waarschijnlijk zal ik wel weer een vriendin kunnen zijn,maar DAT WIL IK NIET MEER!Ik word moe van mezelf en baal van mezelf dat ik,inteliigente,mooie,zelfstandige en leuke vrouw me dit laat gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte!!! Weet hoe t voelt helaas.
quote:miranda39 schreef op 12 december 2008 @ 14:08:

Ik ben verdrietig,maar ook boos...Boos op mezelf dat ik al die tijd dacht dat we het wel zouden redden,boos op hem dat hij nu wel opgeeft.En was het nou echt wel zo leuk de afgelopen maanden?Me elke dag afvragen of ik wel de enige was;elke dag bezig hem naar de zin te maken;elke dag met hem bezig!Een paar weken hebben we het heeeeeeeeeeeeerlijk gehad,zaten we samen op een roze wolk,maar meneer kreeg angst,angst om mij kwijt te raken en vanaf dat moment niet met elkaar kunnen,maar ook niet zonder.Vrienden wilde hij wel zijn,en soms was ik even weer meer als een vriendin,was ik even niet 1 van de velen....En waarschijnlijk zal ik wel weer een vriendin kunnen zijn,maar DAT WIL IK NIET MEER!Ik word moe van mezelf en baal van mezelf dat ik,inteliigente,mooie,zelfstandige en leuke vrouw me dit laat gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vind ik altijd zo frappant... Sla je een kl*tzak aan de haak, ben je uiteindelijk boos op jezelf omdat hij je rot behandeld heeft. Overigens ook heel herkenbaar. "Dat heb ik laten gebeuren", denken we dan. Jij zegt het ook letterlijk. Niet doen! Verliefde mensen doen nou eenmaal rare dingen en pikken veel meer dan wanneer ze die roze bril niet op hadden gehad. Blijft natuurlijk wel dat de hele situatie erg vervelend is. Als ik dit zo lees sla jij je er zeker doorheen, maar toch heel veel sterkte!
Als je eenmaal afgekickt bent hen je spijt dat je het niet eerder hebt gedaan en dat hij zo lang een vriendin kon hebben, maar op het eind van zo'n relatie is het altijd moeilijk, je hebt nog dat verlangen en je vindt het moeilijk de droom op te geven. En hoe meer je geinvesteerd hebt hoe meer je je bekocht zal voelen als je stopt. Later, veel later zal je zelfs niet eens meer weten waarom je 't zo'n kei vond, en je zal het verloren tijd vinden en zelfs een beetje kwaad zijn.

Inderdaad hebben heel veel mensen dit meegemaakt inclusief ondergetekende. Wens je veel sterkte!
Heb jij nou een echte foto van jezelf gebruikt? Zou ik niet doen...

sterkte met je verdriet, ik weet hoe het is..

En inderdaad, geluk is een keuze!
Klote, wil je bij deze even sterkte wensen. Doet altijd pijn als een droom in duigen valt maar probeer, hoe moeilijk ook jezelf niet gek te maken met gedachten of je wel de enige was zo maak je jezelf alleen maar gek en ga je wellicht aan jezelf twijfelen.

Nogmaals sterkte en hoop dat 2009 positieve dingen voor je brengt!
quote:Julus schreef op 12 december 2008 @ 15:54:

Heb jij nou een echte foto van jezelf gebruikt? Zou ik niet doen...

sterkte met je verdriet, ik weet hoe het is..

En inderdaad, geluk is een keuze!Ja ben ik helemaal zelf.Waarom zou ik mezelf niet laten zien dan?Zo ziet een ander wie de vrouw is achter....
Het is het oude liedje: een man die vaag doet en grillig gedrag vertoont en daardoor de obsessie wordt van de vrouw in kwestie. Ben helaas ervaringsdeskundige. Remedies: hem negeren, nieuwe positieve ervaringen zoeken (duik eens met een ander het bed in), jezelf voor gek verklaren dat je achter zo´n fouterik aanholt.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven