Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
O god.... ik heb vanavond een date
Hmm... ik denk dat je dat onderbuikgevoel nooit moet negeren! Dat is er niet voor niets.... En als jij denkt dat er iets niet goed zit, zal dat vast wel zo zijn. Ben ook eigenlijk wel benieuwd naar het echte verhaal achter dat vage verhaal...
quote:Levin5 schreef op 26 januari 2010 @ 11:28:

O god.... ik heb vanavond een date

Dat is toch leuk? Of ben je een ietsie pietsie zenuwachtig...?

Waar heb je date vandaan gehaald?? Internet?
Only dead fish go with the flow
Ooohh DG ben blij dat jij er bent!! Je bent altijd zo goed in adviezen geven

Ik ben zoooo zenuwachtig. Wat moet ik aan? Wat doe ik met m'n haar? Moet ik bier, wijn, chips, toastjes in huis halen? Moet ik dan kaarsjes aan doen of is dat too much. En zet ik dan een muziekje op of de tv aan om een beetje nonchalant over te komen. Bahhh nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan dat daten.

Haha oke, als ik dit lees denk ik, doe normaal, gekke muts.

En ik heb hem gewoon ouderwets in de kroeg opgeduikeld
Jady, wat een **kel! Echt een stom mailtje,zeg.

dat hij niet verder wil, à la! Maar dan zo'n belachelijk verhaal erbij! Je bvent toch geen klein kind ofzo???

Wees maar blij dat je van hem af bent. Maar ook wel shit, hoor: was je net weer even aan het genieten, blijkt het zo'n loser te zijn. Bah!

Laat je niet op je kop zitten, hoor! Je weet nu in ieder geval dat je helemaal super aantrekkelijk bent (dat gevoel was je door ex toch een beetje wkijt geraakt...?) en dat jij je ook prima redft en kan vermaken zonder vent. Hou dat vast!
Oja Jady, en lesbisch?! Ben jij gek! Weet je wel hoe moeilijk vrouwen kunnen zijn
Ha ha ha. Hou het lekker eenvoudig, levin. Biertje en een wijntje is altijd goed om in huis te hebben. En een frisje, thee en koffie. Verder: komt hij bij je eten? Of daarna pas?

Gewoon niet te veel toestanden. Een chippie is altijd handig, maar maak er geen verjaardagspartijtje van. En Levin is gewoon harstikke lekker wijf, dus die staat een vuilniszak zelfs nog goed! gewoon als jezelf en een beetje casual (spijkerbroek?) want het is geen sollicitatiegesprek. daar let hij echt niet op, hoor!

Hi hi! Levin heeft een date en heeft date-stress!

Goed zo!!!
Haha je hebt gelijk, gewoon normaal blijven doen. Niet overdrijven. Dus die galajurk blijft hangen waar die hangt

Hij komt na het eten... Dus het duurt nog een eeuwigheid voordat hij hier is.. haha jeetje, wat is dit vreemd om weer mee te maken zeg!
Jeetje Levin wat spannend!! ik ga voor je duimen dat het super leuk wordt! have fun, heerlijk toch weer dat je dat kan! :-) enne idd maak je niet te druk, het is nu tijd dat de mannen zich druk maken om jou.. dus blijf jezelf!
Levin, spannend zeg! Hij komt dus bij je op visite? Hmm, bier, wijn, thee, maar wellicht ook een frisje voor de zekerheid. (Heb ik zelf nooit in huis, dus ik moet dat nodig zeggen ) Kaarsen zijn op zich helemaal niet overdone vind ik, zolang niet je hele woonkamer ermee vol staat. Maar naast de gewone (alhoewel niet al te TL-achtige) verlichting een rijtje kaarsjes in de vensterbank, dat is toch leuk? Ik heb graag hapjes in huis voor visite, en al helemaal voor een date. Het ligt wel aan mijn bui wat. Soms gewoon chips en nootjes, maar ik vind het ook leuk toastjes in huis te hebben (met kruidenroomkaas, tapenade, dat soort dingen) en wat olijfjes. Die kun je elkaar voeren, als het leuk is allemaal!!

Jady, wát een vaag verhaal, die mail. Laf ook, om je een mail te sturen, in plaats van het je gewoon te zeggen.

En zijn redenatie slaat nérgens op. ("Wellicht werkt het niet in de toekomst, wellicht gaan we pijn krijgen als we uit elkaar gaan in de toekomst.") Ga toch weg inderdaad, wat is dat toch met die kerels van tegenwoordig? Die problemen er aan hun haren bijslepen en vervolgens besluiten dat hun gevoel toch héus niets met liefde te maken heeft? Bah. Wat rot voor je.

En dan de praktische kant... Já, ga een SOA test doen. Ik weet niet hoe snel je een SOA test kan doen. HIV kan pas na 3 maand, dat weet ik wel. SOA kan geloof ik eerder. Overleg anders even met de huisarts, of de SOA-poli. Nog een praktische tip. Aan het begin van de relatie met Tanga-ex ben ik ook getest. Hij was zeer recent getest (daarna niet meer met anderen gesekst), en om het condoomloos te kunnen doen ben ik me dus ook gaan testen, gewoon bij de huisarts. Op zich ideaal (het kan tegenwoordig met de thuistest), maar... denk aan je eigen risico! Het is dúúr, en als je eigen risico nog niet op is (kans is groot in januari) moet je het dus allemaal zelf betalen.

Via de SOA-poli (GGD) is het wél gratis! Dan staat het namelijk niet op je naam, maar is het anoniem... Even voor het financiële aspect .
Vanochtend zat ik weer enórm in een dip. Ik wil hem proeven, ruiken, aanraken, bij hem zijn. Maar het kan niet.
Jeetje ben ook ff werken hoor....wat is er veel geschreven en gebeurd! Weet haast niet waar ik moet beginnen met reageren!

Eerst Jady...wat is dat nu?? Wat een vervelende wending!

Had dit echt niet verwacht...en jij ook niet klaarblijkelijk..

Wat een asshole! Bah,en dan zo'n k*tsmoes! Geloof er ook nix van...Heb ook het gevoel dat er meer achter zit...maar wees dan eerlijk! Hij is mooi dom dat hij jou laat gaan..his loss! Zo'n mooi mens en ook nog eens supersterk en megastoer! Sukkel...Had echt niet het idee dat je direct met hem naar het altaar wou en dan een paar kids..duh! Maar goed,het feit is nu zo.Ben wel benieuwd of hij gaat reageren op je mail en of hij nog wat meer gaat toelichten..verandert nix aan de zaak ,maar toch....Jady,laat je niet kisten,jij komt er wel overheen..hij is dom dat hij je laat lopen! Dikke knuf van mij!
Gevoel niet toelaten tangerine! denk aan de vervelende dingen, schrijf ze op zodat je weer even weet waarom dit allemaal gebeurd.. traantjes mag, die moet je niet wegstoppen maar daarna schouders eronder meis, kom op je kunt het! kijk naar buiten, de zon schijnt!! vandaag is het begin van je verdere leven :-) enne nog zo'n dooddoener.. het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen.. (en toch is het een waarheid) Ik werd vanmorgen zowaar weer voor het eerst met een glimlach wakker, kon weer zingen onder de douche en zelfs mijn buurman zei me gedag (hebben burenruzie ) dus voor nu lacht het leven me weer toe, weet niet hoe het morgen is dat zien we dan wel weer.. maar weet dus, er komt een morgen dat ook jij weer met die glimlach opstaat!! het komt goed, herhaal dat maar eens goed voor jezelf.. knuf!!
Het stomme is, er zíjn zo weinig vervelende dingen. Ja, deze situatie, maar ik kan niet boos zijn. Ik maak me vooral zorgen. Verder vind ik hem perfect, lief, intelligent, empatisch, een goede gesprekspartner, ontzéttend lekker ( ) en sja... Wás ik maar boos, wáren er maar dingen die ik echt supervervelend vind buiten dit hele 'het is uit' verhaal.

Maar inderdaad, ik moet het niet toelaten. Ik wilde hem eigenlijk smssen, dat ik wil je proeven, voelen, blablabla, maar toen vond ik dat direct weer heel belachelijk van mezelf dus ik heb het níet gedaan! Zo!

Vanavond ga ik wijntjes drinken met een vriendin, zo blijf ik lekker bezig he? En ik denk dat ik maar weer even bij mijn ouders ga eten of zo, daarvoor. En zo onder de douche en ik moet ook eens kleding in een wasmachine gooien.

En ik ga straks muziek opzetten en meezingen. (Note to self: Géén dramatische 'ik heb zoveel verdriet' muziek.)

Wat fijn voor je dat jij wel met een glimlach wakker werd. Sann! We hebben die kerels eigenlijk inderdaad helemaal niet nodig voor ons geluk. Het leven is mooi, leuk, interessant, een uitdaging. Die burenruzie, gaat dat misschien weer een beetje goedkomen?
@ tangerine:kom op meid! probeer idd ff de focus ergens anders te leggen,moeilijk maar niet onmogelijk...

Ja,die stem van ex aan de foon...heb dat ook hoor,maakt zoveel los in me! Maar het is en kan niet meer,dus.

Lijkt me moeilijk als je hem steeds gaat tegenkomen op dansfeesten,vooral als je nog niet los van hem bent..Heb er bewondering voor dat je toch blijft gaan! knuf!

@Sann76:Je klinkt sterk meid! Hoop dat je dat een beetje kunt vasthouden,you go girl! Enneh..ook al lekker iedereen aan het steunen,super!

@ DG:Lees je op andere topics en heb jouw verhaal ook gevolgd.Vind je een sterke vrouw,die vaak supergoede adviezen geeft! Herken ook veel in je verhaal.Wou ik even kwijt...

@Levin: Rare meid,hahaha.Gewoon ff een gevalletje koudwatervrees (wel voor te stellen hoor!) Gaat vast een gezellige avond worden,met of zonder chips,nootjes,kaasjes or whatever! Missch hebben jullie wel genoeg aan elkaar... ;)

Wees gewoon jezelf,enneh..wacht wel met spanning op je verslag! Knuf,mirre
Kijk heel goed!! that's the spirit!! jouw situatie ligt dan misschien wel anders, daar heb je gelijk in en dat is lastig als je geen vervelende dingen kan bedenken maar de uitkomst (voor nu) is gelijk, je moet voor jezelf kiezen en even alleen met jezelf bezig zijn (wat de toekomst ook brengt). Hij heeft hiervoor gekozen, jij niet (toch?) Dus denk aan jezelf!

Ja zou toch lachen zijn he, mijn relatie op de klippen maar wel weer een ruzie bijgelegd met mijn buurman.. tss.. moet niet gekker worden.. en dat allemaal omdat mijn lieftallige kind (lees poes minoes) heel af en toe over de schutting (balkon) naar de buurman sprong.. stond helemaal verbaasd toen hij vanmorgen begon over het autoruiten krabben, de man is zo oud als de weg naar rome en hij zei "jaaaa goeiemorgen, we moeten krabben" er schoot een zin in mijn hoofd.. (ja aan je k*nt zeker ) maar ik perste er een goeiemorgen, ja idd.. uit.. ik was tenslotte in een goeie bui haha.. wordt het toch nog een goed jaar.. proest!! ik had trouwens wel de vraag verwacht, goh woon je er weer, is je relatie uit? (had al bedacht dat ik dan zou zeggen.. ja helaas mijn vriend is overleden.. maar ja das wel heel erg he?! haha.. ik zal er ook dan waarschijnlijk weer gewoon iets netjes uitgooien..ja meneer..
@ Mirre.. YES GIRLPOWER!! kijken hoe lang het duurt hihi, ik geniet er maar ff van..hoe is ie met jou??
Idd lekker van genieten! Tuurlijk kunnen er nog dipjes komen..maar ook daar slaan wij ons weer doorheen! Met mij ist wel goed,vanmorgen lekker gewerkt,ook altijd goed om de gedachten te verzetten en vind m'n werk gewoon leuk : )

Morgenvroeg weer, dan 2 daagjes vrij en dan het weekend weer aan de bak.Ga donderdagmiddag nog naar de reiki-mevrouw,jaja nuchtere ik.., ; ) doe ik al 5 jaar regelmatig en is goed voor me! Ff kijken of ze qua emoties (blokkades) nog wat met me kan bereiken..kan het denk ik wel weer ff gebruiken na de afgelopen tijd..baat het niet, schaadt het niet!
Heej meiden!

Ik heb ook liefdesverdriet sinds vorige week zaterdag!

We waren meer als 4 jaar samen, we waren elkaars maatje! en het zat zo goed allemaal.. ik begrijp er niks van! Ik heb helemaal niets gemerkt.. hij stuurde nog lieve smsjes, zocht me nog op enzovoort.

Op de avond zijn we voordat hij het zei nog uiteten geweest!

Hij twijfelt.. hij is minder verliefd, wil minder graag bij me zijn, zoenen enzovoort.

Hij liep er al wat langer mee.. ( ik heb dus helemaal niets gemerkt! Niemand niet trouwens, zijn vrienden hadden het ook niet verwacht! )

Ik was 3 weken geleden jarig en ik krijg concert kaartjes voor ons beide voor juni!

Het is dus uit.. Hij belt me nog wel regelmatig, zegt dat hij nog om me geeft! en we zijn afgelopen weekend nog wezen winkelen!

Gister heeft hij me een half uur gebeld. Hij kijkt naar mn berichtjes op hyves ( want hij wist wat ik volgende week ging doen) en hij heeft me de hele dag gezocht in de aula ( we zitten op dezelfde school ) dit liet hij gisteren doorschemeren. Maar hij zegt wel duidelijk dat hij het wel fijn zo vind, alleen!

Hij stelde voor om me vrijdag te bellen!

Wat moet ik hier nu mee? ik krijg tegenstrijdige berichten..

Wat denken jullie?!

xx.
Jeetje ik heb een paar dagen niet gekeken op het forum! Wat een gesprekken...

@ Jo: Tja wat moet je hiermee. De meeste zullen zeggen, geen contact, maar je moet doen waar jij je bij goed denkt te voelen. Ik en mijn ex hebben afgesproken eens per week te bellen en voor de rest zo min mogelijk contact wat sms betreft. Net hebben we 1,5 uur gebeld (moeten van alles regelen rondom ons huisje) en ik merk dat ik me nu gewoon weer rot voel. Het confronteert me er weer enorm mee dat het over is en dat doet pijn! :(

@ Mirre: Ik vind jou echt goed bezig hoor!

@ Tangerine: Herkenbaar hoor. Ik wil aan de ene kant ook veel contact met hem, maar ik weet dat het beter is het niet te hebben dus probeer ik me in te houden en zet dan ook geregeld mijn telefoon uit om niet in de verleiding te komen. Heb er moeite mee, maar het is beter zo. Net dus nog gebeld, maar ik voel me er niet beter door helaas. Aan de andere kant. Wel weer ff gehuild en dat lucht ook wel weer ff op.

@ Levin: Geniet ervan! :D
@ Prinsesje1983

Ja, geen contact zou misschien wel het beste zijn! Ik neem helemaal geen contact met hem op.. Ik laat het van hem afkomen.. Ik voel me juist niet rot omdat hij mij nog een soort van hoop geeft. Misschien moet ik hier niet teveel waarde aan hechten. Maargoed.. hij zegt wel dat als hij een relatie wil hij dat met mij wil! Heel duidelijk.. =S
@ Jo1989:Allereerst sterkte! Maar weet je ik zou het niet allemaal van hem af laten hangen...wat wil jij? Ga niet maar zitten afwachten...die hoop kan ook vals zijn.Wil je beslist niet in de put praten,maar hou er wel rekening mee dat hij echt niet meer een relatie wil.Het is nogal vaag wat hij zegt namelijk.Misschien wil hij alleen vriendschap met je...kan ook heel waardevol zijn! Maar dan moet JIJ dat wel willen en kunnen...

@prinsesje: ach,meis..ja,huilen kan ook opluchten en dat verdriet is er weer ff uit,komt niet meer terug! Contact is ook heel confronterend,i know....Maar over een tijdje kun je het beter handelen,duren de dipjes korter.Nu is het nog te vers,maar komt goed...dit hoort allemaal bij het verwerkingsproces,niet leuk...maar noodzakelijk helaas!

Knuf van mij!
By the way....ben zo benieuwd hoe het met Levin is.....hoop zo dat ze het leuk heeft! ; )
Ja Levin doe verslag als je de mogelijkheid hebt!! :-)
O MIJN GOD!

Meneer zit hier nog geen 5 minuten op de bank en z'n telefoon gaat af. Krijgt een rode kop en begint snel terug te smsen. Dus ikz eg; ehh belangrijk bericht? Hij: Ja, mijn vriendin weet dat ik hier ben terwijl ik had gezegd dat ik bij vrienden was. Ik leg wel even uit dat het niks voorstelt.

Nou dat gaat dus mooi niet door, Levin en niks voorstellen?!?! Ik dacht het niet vriend. Bonjour!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven