Liefdesverklaring

13-11-2009 22:38 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

korte inleiding:

Mijn ex en ik zijn op een nare manier uit elkaar gegaan. Zijn ouders hebben erg zitten stoken. Al zal hij dat ontkennen tot aan zijn dood. Het gaat bij mij op dit moment niet meer om zijn ouders. Sinds het uit is zien mijn ex en ik elkaar nog elke week. Hebben we nog steeds seks en lijkt het allemaal op een normale relatie. Inmiddels woon ik in een eigen huisje, en daar is hij ook een keer blijven slapen. Hij zei toen dingen (hij was dronken) Zoals er zal nooit een meisje boven jou uit komen Isis, en Ik hou echt van je. Toen ik zei waarom we geen relatie meer hadden zei hij: Tsja dat is gewoon wat moeilijk. (zijn ouders bedoelde hij)

Telkens als ik hem gezien heb wordt ik verdrietig. Ik zie hoe onze relatie had kunnen worden.

Voor mij zelf heb ik iets besloten, of ik er goed aan doe, waarschijnlijk niet. Ik ga a.s. zondag met hem naar de film.

Ik ga nog 1x zeggen wat ik voel. Wat ik echt voel.

En reageert hij er niet op. Dan is het voor mij over en uit. Al zal dat wel met heel veel tranen zijn. Maar ik moet voor mijzelf gaan kiezen.

Ik wil hem zo enorm graag terug. Er is namelijk nog zoveel gevoel tussen ons. Heeft iemand tips hoe ik hem duidelijk kan maken wat ik voor hem voel. Of andere tips. Ik ben zeer benieuwd!

Veel liefs, en alvast bedankt!
Zoek gewoon een nederlandse jongen, dan heb je dit gezeik ook niet!
Waar haal je dat uit, Neferiti?
hahahaha hij is zo nederlands als wat!!!!!!!!

zijn ouders zijn heel dominante mensen.

En hij heeft "respect"voor zijn ouders....

Ik noem het respectloos als je ouders zo met je omgaan maar goed.

Andere opvoeding.

Maar daar gaat het niet om.

Die ouders kunnen wat mij betreft het dak op.

Het gaat mij om hem.
Misschien moet je hem eerlijk zeggen dat je op deze manier in zoveel onzekerheid niet meer met hem kan om blijven gaan en dat je graag wilt dat hij duidelijk is. Grenzen aangeven. Alleen je gevoel bij hem neerleggen en vervolgens op zijn reactie wachten vind ik wat raar persoonlijk. En naar jezelf toe ook niet eerlijk. Duidelijkheid heb jij nodig maar zou ik hem ook geven. Ik wens je in elk geval heel veel sterkte! Vreselijk lijkt het me als ouders tussen de relatie in komen te staan.
Ik wou net zeggen..waar staat dat hij niet Nederlands is ??

Maar wil jij écht een slap geval die zich laat domineren door zij ouders en niet zonder meer voor jou kiest?

Wil je dat écht écht écht?

Tja misschien moet je dan nog een poging wagen.

Denk alsjeblieft om jezelf
Waarom wil je zo graag met iemand zijn die zo onder invloed staat van zijn ouders? Ben je niet bang dat als hij de relatie met jou door zet, je toch altijd tegen zijn ouders moet opboksen?
Wat kan er aantrekkelijk zijn aan een man die onder druk van zijn ouders zijn relatie verbreekt en achter de rug van zijn moeder met zijn ex slaapt?
weet je wat zo raar is... Ergens denk ik ook. ik ben het niet waard. Ik verdien meer dan dit.

Maar we hebben ruim 4 jaar een relatie gehad.

De eerste 3 jaar ging alles heel goed. totdat we in het huis van zijn ouders gingen samenwonen. Zijn ouders gingen emigreren.

Maar kwamen elke maand een week bij mij in huis wonen.

En dan waren we ineens weer 2 kleine kinderen die zo gezegd een troep maakte van het huis.

Terwijl ze op mijn bank zaten.

Dat is mijn aller grootste fout geweest.

Had dat niet gebeurd... dan hadden we nu nog heel veel lol gehad. En met zijn ouders ook door 1 deur gekund.

Het zullen nooit mijn favoriete schoonouders worden. Maar ergens kon ik het toen nog wel met ze vinden.
quote:Vinyl schreef op 13 november 2009 @ 22:43:

Waar haal je dat uit, Neferiti?Nederlandse mannen laten zich normaliter niet zo beinvloeden door ouders.
Hahaha Wuilis, je hebt ergens wel gelijk.

Maar het is gewoon nog steeds zo leuk tussen ons.

en sinds het uit is. hebben we geen ruzie's meer over zijn ouders.

Omdat die spanning helemaal weg is begrijp je

die stressbom is weg
quote:isisnice schreef op 13 november 2009 @ 22:50:

weet je wat zo raar is... Ergens denk ik ook. ik ben het niet waard. Ik verdien meer dan dit.

Maar we hebben ruim 4 jaar een relatie gehad.

De eerste 3 jaar ging alles heel goed. totdat we in het huis van zijn ouders gingen samenwonen. Zijn ouders gingen emigreren.

Maar kwamen elke maand een week bij mij in huis wonen.

En dan waren we ineens weer 2 kleine kinderen die zo gezegd een troep maakte van het huis.

Terwijl ze op mijn bank zaten.

Dat is mijn aller grootste fout geweest.

Had dat niet gebeurd... dan hadden we nu nog heel veel lol gehad. En met zijn ouders ook door 1 deur gekund.

Het zullen nooit mijn favoriete schoonouders worden. Maar ergens kon ik het toen nog wel met ze vinden.Hebben je favoriete schoonouders ook een aantrekkelijke zoon? Misschien daar eens een balletje opgooien?
whahahahaha.. ik denk dat ik die favoriete schoonouders nog moet tegen komen!!!
quote:Nefertiti schreef op 13 november 2009 @ 22:42:

Zoek gewoon een nederlandse jongen, dan heb je dit gezeik ook niet!Ik moest lachen, maar dit is vrij grof.
tuurlijk ben je verdrietig als je hem gezien hebt, én sex gehad hebt. stop daar eerst eens mee.

en dan, wat al eerder gezegd is, wil je echt iets met iemand die zo aan zn ouders hangt?
quote:isisnice schreef op 13 november 2009 @ 22:52:

Hahaha Wuilis, je hebt ergens wel gelijk.

Maar het is gewoon nog steeds zo leuk tussen ons.

en sinds het uit is. hebben we geen ruzie's meer over zijn ouders.

Omdat die spanning helemaal weg is begrijp je

die stressbom is weg

En als jullie weer een relatie zouden krijgen loop je dus weer tegen hetzelfde probleem aan. Terug komen bij een ex werkt alleen maar blijvend als de problemen waarom het uit is zijn opgelost. Anders niet.

Heel vervelend, maar zo werkt het ook niet voor je. Dus je zult zonder hem verder moeten.
en hoe kom ik dan van het gevoel: ik wil je terug. Af!?
Isisnice, daar kom je waarschijnlijk pas vanaf als je afstand hebt genomen, ben ik bang..
MMM.....

Nu al zin in die tijd (not.)

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!
Kan me er wel wat bij voorstellen dat je je daar niet op verheugd. Je weet wel wat ze zeggen over zachte heelmeesters enzo..
Wat hebben zijn ouders tegen jou dan?
Hoe pijnlijk het ook is: hij heeft voor zijn ouders gekozen en niet voor jou. Gezond is het niet om zo naar je ouders te luisteren op die leeftijd, maar hij doet het.

Dat met samenwonen in hun huis klinkt heel leuk en handig, maar is het niet. Het was dan wel jouw bank, het is nog hun huis (ook al is dat niet waar, maar zij hebben een band met dat huis).

Jeetje, jammer dat het met afstand nemen van je schoonouders niet gelukt is. Ik hoop dat je vriend een keer naar zichzelf gaat luisteren. Mijn schoonouders zijn ook heel teleurgesteld over de partnerkeuze van hun zoon, maar ja, uithuwelijken doen we niet meer he.
quote:isisnice schreef op 13 november 2009 @ 23:21:

en hoe kom ik dan van het gevoel: ik wil je terug. Af!?Als je hem echt niet meer wilt zien; je ex echt niet meer zien en geen contact meer mee hebben, het gevoel moet slijten. Dat gevoel heet liefdesverdriet...
hoe oud zijn jullie?
Ik denk dat je beter eerlijk kan zijn over je gevoelens dan dat je met een liefdesverklaring komt. Tijdens die eerlijkheid kun je natuurlijk ook aangeven wat je zo fijn vindt aan hem en dat je dat graag in je leven wilt.Anders wordt het gelijk zo'n drama- en zeurgesprek. maar je zult toch ook duidelijk moeten zijn (en dan kan met 1 zin) dat je niet op hem kan blijven wachten en smachten. Zo staan de zaken er bij jou duidelijk niet voor.

Eerlijk zijn = dus het advies.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven