Liefste uitspraken/acties

04-02-2012 18:39 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om uit te wisselen wat jij het liefste vond wat er tot nu toe voor jou is gedaan of wat iemand tegen jou heeft gezegd! Een lieve actie, hele lieve woorden van iemand..

Kan van een hele goede vriend, familie, een lover, scharrel of wat dan ook zijn!

Ikzelf moet er nog over nadenken maar ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Oja, bijna Valentijn!
quote:missy_acy schreef op 04 februari 2012 @ 18:43:

Oja, bijna Valentijn!Hahaha ja! Beetje inspiratie op doen!
Niet het liefste ooit, maar nu wel heel fijn;

Ik voel me al een paar dagen niet zo lekker, en vandaag wordt ik de hele dag al vertroeteld door mijn vriend. Nieuwe zakdoekjes, wat fruit en net een bordje avondeten. Allemaal terwijl ik op de bank lig beetje zielig te zijn :-)
Ik wil ook een motto
"Hahaha ja! Beetje inspiratie op doen!"

Mijn mooie momenten zijn van mij, wil niet dat een ander ze gebruikt als zijnde zogenaamd orgineel!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb eens iemands naam in koekjes gebakken
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ok, toen ik dertig werd, was op een zondag:

De week ervoor:

- maandag werd er 1 roos bezorgd

- dinsdag kwam er een chocolade telegram

- woensdag een hele bos rozen

- donderdag werd er een fles rosé met 2 glazen bezorgd

- vrijdag een gemengd bos bloemen

- zaterdag heb ik het gevierd en nog veel meer kado's van mijn vriend!

- zondag op mijn verjaardag samen uit eten.
Ik heb een leuke, niet van vriend, maar van mijn dochter van 4. Ze was laatst heel ziek, hoge koorts en had haar hele bed en zichzelf ondergekotst. Onder de douche gezet en haartjes gewassen, schone pyama aan en toen lekker bij moeders in bed. Daar na 5 minuten ook alles onder gespuugd, bed verschoond, kind en mezelf weer onder de douche en toen in een schoon bedje tegen mekaar aan.

Het was inmiddels rond middernacht en ik was aardig gaar. Toch voelde ik ineens twee armpjes om me heen en een heel zacht stemmetje dat zei : gezellig zo he mama?!

Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Ze is om op te vreten :):):)
quote:gewoonsuz schreef op 04 februari 2012 @ 18:57:

Ik heb een leuke, niet van vriend, maar van mijn dochter van 4. Ze was laatst heel ziek, hoge koorts en had haar hele bed en zichzelf ondergekotst. Onder de douche gezet en haartjes gewassen, schone pyama aan en toen lekker bij moeders in bed. Daar na 5 minuten ook alles onder gespuugd, bed verschoond, kind en mezelf weer onder de douche en toen in een schoon bedje tegen mekaar aan.

Het was inmiddels rond middernacht en ik was aardig gaar. Toch voelde ik ineens twee armpjes om me heen en een heel zacht stemmetje dat zei : gezellig zo he mama?!

Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Ze is om op te vreten :):):)Wat lief!
ze heeft zo haar momenten haha ;)

Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Ze is om op te vreten :):):) lief

Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik nog steeds die glimlach op mijn gezicht. Ze is om op te vreten :):):)
Mijn 16-jarige dochter die van de week mij als voor haar inspirerend heeft geplaatst op Facebook. DAT is pas inspirerend!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 04 februari 2012 @ 19:29:

Mijn 16-jarige dochter die van de week mij als voor haar inspirerend heeft geplaatst op Facebook. DAT is pas inspirerend! wat ontzettend lief van je dochter Fame, die kun je als (supertrotse) moeder mooi in je zak steken!
Als mijn zoon vroeger verdrietig was, pakte ik altijd z'n koppie tussen beide handen en zei dan iets als "ach, moppie toch". Een paar jaar geleden, zoon was een jaar of 1,5 - 2, had ik een nogal zwaar gesprek gehad met m'n baas en ik kwam daar totaal overstuur van naar huis. Tranen met tuiten , niet meer te stoppen. Daar kwam zoon aan, nam m'n gezicht in beide handjes, en zei "aaaahhh, moppie toch".......Gevolg: een nog grotere huilpartij, maar nu van pure ontroering
quote:grobbekuiken schreef op 04 februari 2012 @ 19:34:

Als mijn zoon vroeger verdrietig was, pakte ik altijd z'n koppie tussen beide handen en zei dan iets als "ach, moppie toch". Een paar jaar geleden, zoon was een jaar of 1,5 - 2, had ik een nogal zwaar gesprek gehad met m'n baas en ik kwam daar totaal overstuur van naar huis. Tranen met tuiten , niet meer te stoppen. Daar kwam zoon aan, nam m'n gezicht in beide handjes, en zei "aaaahhh, moppie toch".......Gevolg: een nog grotere huilpartij, maar nu van pure ontroering Heb jij modl gestaan voor die roosvice reclame?"Komt wel goed schatje"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Fame schreef op 04 februari 2012 @ 19:29:

Mijn 16-jarige dochter die van de week mij als voor haar inspirerend heeft geplaatst op Facebook. DAT is pas inspirerend!Daar mag je trots op zijn!
Toen ik net bevallen was van onze oudste, kwam mijn man met een klein doosje uit zijn zak. Een mooie witgouden ring omdat hij zo trots op me was.

We zijn onverwachts met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan, ging heel hectisch. Het idee dat hij in die hectiek en tijdens een bevalling daar nog aan gedacht heeft....smelt...
Oud oppaskind vond het zo zielig voor me dat ik niet bij mijn eigen ouders woonde, ik mocht wel bij haar en haar ouders komen wonen... (was ruim volwassen )
quote:bergamot schreef op 04 februari 2012 @ 20:00:

Oud oppaskind vond het zo zielig voor me dat ik niet bij mijn eigen ouders woonde, ik mocht wel bij haar en haar ouders komen wonen... (was ruim volwassen )aggos!!!
quote:

Fame schreef op 04 februari 2012 @ 19:29:

Mijn 16-jarige dochter die van de week mij als voor haar inspirerend heeft geplaatst op Facebook. DAT is pas inspirerend!

Wat mooi zeg!
Wat staan hier vreselijk lieve dingen!!! Vooral die dochter van 4 die 'gezellig he mam' zegt, SMELT!!!

Mijn moeder gaf een tijdje bijles aan een meisje van 7. Nadat ze met mij kennis had gemaakt, zei ze tegen haar moeder 'ik zou best moeder willen zijn van zo'n dochter als Kastanjez... ' (ik was toen 32 )
mijn jongste van 3, die me vertederend aankijkt en zeg: Mama, zullen we ff trouwen?
Zes jaar geleden wist mijn ex vriendje mij te verrassen op mijn verjaardag. Het had die dag enorm gesneeuwd en hij had helaas moeten afbellen omdat het auto rijden te gevaarlijk was, we woonden 300 km van elkaar vandaan. Affijn, die avond zat ik nietsvermoedend op de bank tussen mijn gasten en mijn vader stond op want de bel van de voordeur ging. Een paar tellen later kwam pa terug en hij vertelde dat hij een verrassing voor me had. En ja hoor, daar stond mijn ex vriendje.. Mijn mond viel open van verbazing..
Laatst was ik ziek van de buikgriep op de bank in slaap gevallen. Toen ik half uurtje later wakker werd had mijn dochtertje van 6 een dekentje over me heen gelegd en haar knuffeltje (is ze onafscheidelijk mee) bij me gestopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven