Liegen

11-11-2019 15:27 43 berichten
Onlangs heeft mijn ex vriendin toegegeven te hebben gelogen over zwangerschap en miskraam. Dus nu blijkt dat ze niet zwanger is geweest en dus ook geen miskraam heeft gehad. Het ergste vind ik nog dat ze tijdens ruzies meerdere malen gezegd heeft hoe blij ze is dat het fout is gegaan. Puur om mij te manipuleren en te laten geloven dat het waar was. Ze heeft meer dan drie jaar volgehouden dat dit echt waar was. Mijn vertrouwen is enorm beschaamt en weet niet wat ik er mee aan moet. Het gekke is dat ik haar nu mis, omdat ik het gevoel heb dat het mijn schuld is.
Dat zou kunnen. Maar willens en wetens een leugen in de lucht houden gaat toch een stuk verder. En dat met ruzie gebruiken dat ze blij is dat het fout is gegaan want ik ben een toch een slechte vader.
Badedas007 schreef:
11-11-2019 19:14
Dat zou kunnen. Maar willens en wetens een leugen in de lucht houden gaat toch een stuk verder. En dat met ruzie gebruiken dat ze blij is dat het fout is gegaan want ik ben een toch een slechte vader.

Ja ongelofelijk vals om zoiets te zeggen.
Badedas007 schreef:
Alles om zichzelf maar te overtuigen. In feite is het een hoogst onzeker, labiel persoon waar geen relatie mee valt te hebben.
Badedas007 schreef:

En je mist haar nu omdat ... ?
Dat vraag ik me nu ook af. Denk gewoon aan de leuke momenten. Maar ook tijdens de “leuke” momenten is ze niet eerlijk geweest.
Badedas007 schreef:
11-11-2019 23:38
Dat vraag ik me nu ook af. Denk gewoon aan de leuke momenten. Maar ook tijdens de “leuke” momenten is ze niet eerlijk geweest.
Je mist niet háár, maar je mist iemands gezelschap. Onderdeel zijn van een setje.
Je hebt weemoed. Maar niet naar haar.

Afleiding nemen nu. Werk, hobby, studie, sport. Leuke dingen met vrienden. Wat dan ook. En maak je leven leuk. Zodat er vanzelf een echt leuke goede vriendin op je pad komt.
Het loslaten valt me toch wel zwaar. Zo raar dit. Maar het is altijd een knipperlicht relatie geweest. Altijd als er ruzie is stuurde ze me weg en maakt ze het uit, om vervolgens weer op hangende pootjes terug te komen. Overigens nooit in een gesprek, maar altijd een appje en dan werd ik geblokkeerd. Zit nu behoorlijk in de knoop met mezelf. Drie jaar lang heeft ze hier over gelogen. En dit bewust toegepast tijdens ruzies. Puur om mij te krenken.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts en zorg dat je hier met iemand over praat. En die iemand is niet je (ex)vriendin. Echt blokkeer haar en zorg dat je geen contact meer met haar hebt. Ze levert je alleen maar een ellendig gevoel op...
Badedas007 schreef:
25-11-2019 11:11
Het loslaten valt me toch wel zwaar. Zo raar dit. Maar het is altijd een knipperlicht relatie geweest. Altijd als er ruzie is stuurde ze me weg en maakt ze het uit, om vervolgens weer op hangende pootjes terug te komen. Overigens nooit in een gesprek, maar altijd een appje en dan werd ik geblokkeerd. Zit nu behoorlijk in de knoop met mezelf. Drie jaar lang heeft ze hier over gelogen. En dit bewust toegepast tijdens ruzies. Puur om mij te krenken.

Loslaten is ook moeilijk als je het zo goed had samen :wtf:
Maar volgens mij heb je meer moeite met het loslaten van je slachtofferrol dan je ex. :roll:
Stokkie schreef:
25-11-2019 11:14
Ga naar de huisarts en zorg dat je hier met iemand over praat. En die iemand is niet je (ex)vriendin. Echt blokkeer haar en zorg dat je geen contact meer met haar hebt. Ze levert je alleen maar een ellendig gevoel op...
Ik heb al een afspraak bij psycholoog.
Doreia* schreef:
11-11-2019 16:06
Gelukkig is het je ex.
Deze dame heeft ze niet alle 24 in het kratje.
Bij mij zitten er maar 18 in het kratje. :biggrin:
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Je zal maar een voorliefde hebben voor zelfverkozen drama.
Lucifer2018 schreef:
25-11-2019 15:43
Je zal maar een voorliefde hebben voor zelfverkozen drama.
Eerlijk gezegd niet. Beter je grenzen bewaken en aangeven. Niemand hoeft mij te beledigen of te krenken. Dreigen met zelfmoord. Net doen of ze zwanger is geweest. Iedere keer uitmaken dmv een appje. Blokkeren om ieder wissewasje op whatsapp. Zeggen dat ze hoopt dat ik me dood rijdt na een ruzie en ga zo maar door. Mijn ex (moeder van mijn kinderen) uitmaken voor kutwijf, terwijl daar geen reden toe is. Waarom doet iemand dat ?
Ik heb zeker ook fouten gemaakt, maar dergelijke reacties zijn niet normaal. En ik was zo gek om iedere keer terug te kruipen, smeken en nog beter mijn best te doen.
Oh je bedoelt je hebt een voorliefde voor niet zelfverkozen drama. :idee:
Ik zou stoppen met knipperen en je ex voorgoed excommuniceren.
Je kan verslaafd geraken aan drama, het is een hele tijd onderdeel van je leven geweest en als dat wegvalt, kan je dat gaan missen.

Gelukkig is het je ex en kan je nu beginnen met dit te verwerken.
Life is short. Eat dessert first.
Badedas007 schreef:
28-11-2019 05:36
Eerlijk gezegd niet. Beter je grenzen bewaken en aangeven. Niemand hoeft mij te beledigen of te krenken. Dreigen met zelfmoord. Net doen of ze zwanger is geweest. Iedere keer uitmaken dmv een appje. Blokkeren om ieder wissewasje op whatsapp. Zeggen dat ze hoopt dat ik me dood rijdt na een ruzie en ga zo maar door. Mijn ex (moeder van mijn kinderen) uitmaken voor kutwijf, terwijl daar geen reden toe is. Waarom doet iemand dat ?
Ik heb zeker ook fouten gemaakt, maar dergelijke reacties zijn niet normaal. En ik was zo gek om iedere keer terug te kruipen, smeken en nog beter mijn best te doen.
Maar je eigen hierboven beschreven gedrag is toch ook niet gezond, waarom ben je zo lang in een relatie gebleven met iemand die je zo behandelde, en je hebt ook nog de verantwoordelijkheid over kinderen, of heb je deze relatie buiten je kinderen gehouden?
Omdat ik echt van haar hield, ik ook fouten heb gemaakt.
Ze heeft mijn kinderen wel eens ontmoet. Maar heb haar er eigenlijk bij weggehouden. A: omdat ik het gevoel had dat ze tegen me loog. B: Ze heel vaak verschrikkelijke dingen over de moeder van mijn kinderen zegt. Dat hoeven zij niet mee te krijgen. Tot mijn spijt heeft oudste zoon wel een berichtje gelezen waarin ze mij slechte vader noemt. Hij werd er heel boos en verdrietig van. Dat had hij nooit mogen lezen. Gelukkig zei hij wel meteen dat ik een hele goeie lieve papa ben.
Denk niet dat ze slecht om zou gaan met kinderen, maar wel met mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven