Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

zeker niet Brabants! Hallo zeg! Eerder Bels ja. Die zeggen ook 'zeker en vast'.

Manman, één dag gewerkt en ik heb zwaar behoefte aan vakantie, echt. Heb twijfels of deze functie wel zo'n goeie zet was, maar dat is meer voor de ak, maar vandaag niet meer.

Wat shit, die migraine iedere keer, Ine. Heb je er goede medicijnen voor? Geen idee hoe ze heten, maar 'n vriendin van me gebruikt bij migraine altijd zetpillen want van gewone pijnstillers in haar maag wordt ze misselijk. Wel fijn dat zoon zichzelf dan even alleen vermaakt. Zijn de Ieren weer vertrokken?

En 'n interessante discussie hier. Waar ik weinig nuttigs aan toe kan voegen en 't dus ook niet ga doen.

Ben 't nou al weer allemaal kwijt, ga eerst effe eten.
Alle reacties Link kopieren
Interessante discussie inderdaad. Makkelijk - niet makkelijk; ik veroordeel het niet! Maar met dat hele daten en vooral als het toch voornamelijk om seks draait (waar het bij Mr. Lek op lijkt) dan zie ik het een beetje als een spel. En als je in dat spel te makkelijk bent is het spelletje misschien net wat minder spannend.

Nou ja, het is allemaal barstend ingewikkeld en ik weet t zelf ook niet.

Eten en vrijen, is dat daten? Misschien versta ik onder daten meer: vlinders en dromen van en constant smsjes heen en weer. En dat is er met de buurman (nog) niet. Ik denk dat hij gewoon totaal niet bij mij past. Dat hij te degelijk, te keurig, te netjes (te rijk) is. Maar je weet t niet.

Samen eten en samen vrijen is leuk, en verder wil ik niet eens denken eigenlijk.

(en hij vraagt ook niet verder, gelukkig is hij een man. God wat moet het lastig zijn als je op vrouwen valt!)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hier ook een dag werken, nu knallende koppijn. En er totaal geen zin meer in. Vanaf morgen ook nog weer iemand inwerken. Geen zin in, al is het wel de bedoeling dat ik daardoor meer tijd krijg voor leuke dingen. Ik wil daar weg!!!!!! Maar steeds geen puff om te solliciteren.
Success met je eerste tentamen Nemo morgen!!!!!
Ik heb het net gegooled en het bestaat

Al dacht ik even dat ik weer iets vreselijks stoms had gezegd

Net klasgenootje komen eten en die vond het irritant dat ik zo vreselijk veel wist. Was echt op dreef vandaag! In tegenstelling tot gisteren heb ik nu wel weer het idee dat het goed gaat komen morgen

Morgenvroeg eruit en nog ff de laatste dingen nog een keer doornemen en dan maar fingers crossed!

Isiss:nog steeds aan het eten?
Je hebt gelijk. Ik ken het alleen andersom. Maar goed, ik heb dikke pret gehad, en dat is ook wat waard.

Mocht je onder zeil gaan: succes morgen. Je kan het, laat ze een poepje ruiken, breek een been, etc etc.

Spijker, ik zie eten en vrijen ook als daten. Maar de naam 'daten' impliceert toch niet dat het serieus is? Je kan toch ook voor de lol daten? Maar zoals gezegd, ik begrijp er ook weinig van. Ik vond dit topic veel eenvoudiger toen iedereen nog aan de man was en die mannen lekker ver weg zaten.

Overigens vind ik het altijd deprimerend als ik hoor hoeveel mensen niet blij zijn met hun werk. Serieus, ik ken weinig mensen die zeggen 'leuk hoor, lekker aan het werk'. Aan de andere kant, de mens is van nature een azijnpisser, zo is het ook weer. Het is niet goed of het deugt niet. Ik vind bijvoorbeeld mijn werk interessant, mijn collega's leuk maar zeuren dat ik doe. Niet te kort.
Nemo, succes morgen! Je kan 't!!!
Tuurlijk gaat het goedkomen! En ik kan wel heel hard lachen om je mannenverhalen. Dat zou ik nooooooit durven. Daten via een site..

Succes met je tentamen morgen, Nemo!

Spijker, eten en wippen op loopafstand . Heel fijn. Zo'n buurman heb ik ook, al is de frequentie bedroevend laag. En wij eten nooit samen.

En die migraine. Het is pas sinds afgelopen winter, daarvoor heb ik het nooit gehad. Het komt volgens mij van de wisseling in luchtvochtigheid (of had ik dat al gezegd) en de fohn-wind die hier af en toe woeit. Het klinkt achterlijk, maar het gebeurd wel echt. Het is een bekend probleem, ik ben niet de enige die er last van heeft en ik heb er geen medicijnen voor. Niets van wat in mijn medicijnkastje staat, helpt. Aspirine, paracetamol, brufen, schnaps, het doet allemaal niets. Slapen helpt. Of liggen met ogen dicht. Maar ik ga er toch iets voor halen, denk ik. Dit schiet niet op, want als het zo ver is, kan ik niets.

Miss moet ik tzt toch verhuizen naar een warmer land. Mmmmm. Miss is dat nog niet zo'n gek idee!

The Irish Invasion heeft betaald. En vertrekt morgen om 5 uur, dus ik kan uitslapen, want dan hoef ik niet naar de bakker om 7 uur. Heeeeeeeerlijk!

En ik houd van ze. Ze zijn geweldig! Ik wil altijd wel Ierse gasten. Alleen maar. Vorig jaar maakten ze een bende van mijn afvaldepot, maar dit jaar hebben ze ook dat keurig gedaan. Echt super! En ze zijn zo makkelijk en relaxt! Ze vinden mijn huis geweldig en komen al een jaar of 7 hier. NLers zijn echt zeikerds als het er op aan komt.

Maar goed. Ik heb dus afgerekend, kassa! Mijn ouders hebben ook nog een klein spaardepot hier op de bank gezet en mijn buurman wil wel mee naar de Malediven (hij moest dat spaardepot regelen en weet dus wat er staat). Fille, jij zoekt nog een tijdelijke uitdaging toch? Neem jij het hier twee maanden over?
Kjong, laat maar gewoon. Zoals jij het wilt. Jij hebt gelijk. Ik heb ook geen zin in die discussie. Roep maar wat je wilt. Oordeel maar. Beleer maar. Ik zeg niks.
quote:Spijker schreef op 04 januari 2010 @ 20:08:

Ik denk dat hij gewoon totaal niet bij mij past. Dat hij(...) (te rijk) is.TE rijk?!

Isiss, hoe dat opeens, je was in het begin heel erg enthousiast toch?

Reden van opgaaf, vind ik niet logisch, en als ik google krijg ik ook nul hits. Niet om te zeiken hoor Nemo! Ik heb meteen gegoogled want ik vond het raar als het bestaat en wil weten wat dat dat precies betekent.

Ik heb weer eens ouderwets 10 euro uitgegeven aan 10 minuten bellen met mijn lover aan de andere kant van de oceaan. Die goeie ouwe tijd
Leuk Ine, klinkt goed die Ieren. Ik heb een heel positief beeld van Ieren, nergens op gebaseerd behalve op één van mijn lievelingsfilms: PS I love you. Maar wacht maar even tot Jooles komt en dat beeld zonder genade onderuit haalt

Inderdaad lijkt het me heel lastig om hoofdpijn te krijgen van sneeuw en ik zou zeker wat halen. Ik heb niet zo heel vaak hoofdpijn maar het legt je echt lam vind ik. Isiss vind dit heel sneu (weet ik want die heeft vaak hoofdpijn en vindt mensen die meteen zeiken over een hoofdpijntje zeikerds ) maar ik wil dan echt niets meer doen en naar bed.

Fijn dat de drukste groep nu weg is en heerlijk dat het goed heeft opgebracht!!!

Ik begin morgen trouwens bij mijn nieuwe baan, ik heb er zin in! Vandaag hebben we afgesproken om alles door te spreken, eigenlijk lijkt alles me leuk en vind ik ook de voorwaarden prima (bv. werken van 8-16 en werken op loopafstand met een groep collega's). Kom maar op, 2010!
Eh ja als in: heel ander sociaal kringetje. En volgens mij heeft hij dat nog niet helemaal door. Dus denk ik dat ie erg op me gaat afknappen als ik niet een van die keurige meisjes blijk waar zo te zien zijn vrienden- en kennissenkring uit bestaat.

Want dat ben ik echt niet, zo'n keurig meisje...

Marg, nou snap ik t even niet. Lover zit nog aan de andere kant van de oceaan? Is die niet mee terug gevlogen? Wanneer komt hij weer deze kant op dan? Ik hoop voor je over niet al te lange tijd!
Nee, die is nog niet meegevlogen!!!! Die bleef nog langer, deze week nog en dan komt hij naar huis, gelukkig! Ik vind het wel gek want ik zit met mijn hoofd alweer hier, hoewel ik nog steeds wel denk aan de reis, maar hij zit er nog middenin natuurlijk!!!!

Misschien houdt je buurman wel van niet zulke keurige meisjes?
Marg, als ik het google krijg ik wel wat. Aan de andere kant hoeft dat ook niet te kloppen want dat zijn allemaal fora.

Voor de fans van Ieren: Paddy Clarke Ha Ha, van Roddy Doyle (?). Leuk boek, eindigt wel wat treurig.

Ik baal beetje. Mijn broer zei dat Palomo Faith leuke muziek had, ze speelde in Berlijn, kan je niet gaan kijken. Luie donder die ik ben heb ik niet eens gezocht waar ze speelde en wanneer. En nu ben ik dol op haar liedje. Waarschijnlijk was het toch wel uitverkocht, maar ik had toch kunnen kijken! Voor de liefhebbers ga ik nu proberen een link toe te voegen:

Paloma Faith, New York
Oh Ine, kan ik dat? Ik ben overal voor in namelijk.
Ah, gelukkig maar een week! Dus hij was niet mee naar Parijs ook? Da's wel jammer dan!

Misschien houdt de buurman niet van keurige meisjes... Hmmm, tja, wie weet. Maar hij heeft wel een heel grote verzameling keurige meisjes als vriendinnen, dus dat zou dan een nieuwe voorkeur worden.

Hij is zelf nog een tikje verlegen ook volgens mij, zo grappig! Maar dan een soort WTF-ik-ben-echt-niet-verlegen-oh-ja-ik-ben-het-toch-oh-nee-toch-niet-verlegen. Zo iemand die zich geneert voor zichzelf en dan toch doet wat ie eigenlijk zou willen. Wel leuk, maar ik moet oppassen dat ik t niet schattig ga vinden. Schattig is niet sexy.
Oh ja, ik ben ook zó fan van haar!
sorry hoor, ik kan niet langer op mijn handen zitten.

Zonder opgaaf van reden..

Ik lees altijd met jullie mee, vind het zo gezellig hier. Zelfs als jullie ruzie maken over sloeries ;)

(en ik ben eigenlijk maar half illegaal want ik heb een buitenlandse vriend).

toedeloe, ik ga weer...
.
Ik ga even kijken Fille.

Nee hij was ook niet in Parijs, ik was met een vriendin / kennis, met wie ik halverwege nog ruzie heb gekregen dus toen ben ik solo verder gegaan. Nu nog een week, maar hij is dus twee weken langer gebleven bijna. Ik vond het echt niet leuk toen ik wegging, maar tegelijkertijd vind ik alleen zijn niet zo erg dus ik was zo weer gewend. Maar ik heb wel veel zin om hem straks weer te zien!!! Ik mis hem wel!!!!
1) Werkt mijn link? Joepie!

2) Spijker, muzikaal zitten wij echt volledig op één lijn geloof ik.

3) Impala :-) Waar komt hij vandaan? Was het ooit longdistance of heb je dat mogen overslaan?
Marg, zo erge ruzie? Zij woont daar toch of zit er nou heel erg naast? Had je een hotel?
Meelezers altijd verrassend ook al weet je dat ze er zijn. Waarom schrijf je niet mee Impala, waarom besluit je om te blijven lezen maar niet te schrijven? Zomaar uit nieuwsgierigheid hoor.
Hij is marokkaans. We hebben wel eens gld-t maar dat was toen hij voor zijn mvv een paar maanden terug moest naar maroc. En da's alweer lang geleden (jaar of 7 ?). Het voelde ook niet echt als een ld-relatie want als we elkaar niet zien (ik ga ook vaak op reis) hebben we eigenlijk nauwelijks contact. Bellen heel af en toe eens, of een smsje en dat is het dan. Ik vind er niks aan, op afstand. En ik kan er ook weinig mee. Hij ook niet.
.

Ik vind het geweldig dat bij mijn "geen haai die er naar kraait"en wat hadden we we in vredesnaam nog meer?! Ik weet zelf gewoon niet meer hoe dom ik ben

Maar nu kunnen we toevoegen, zonder reden van opgaaf wahahahaha

Het moet natuurlijk andersom. Zie het nu pas (al voor impala trouwens, maar toch dank voor je bijdrage )

Deze domme gans gaat slapen en hoopt morgen het tegendeel te bewijzen, maar ik ben er morgenochtend nog wel even. Kan ik jullie allemaal eraan herinneren om "fingers crossed"te houden.
quote:fille schreef op 04 januari 2010 @ 22:40:

2) Spijker, muzikaal zitten wij echt volledig op één lijn geloof ik.

Ik geloof t ook! Ik denk dat ik je maar eens op moet komen zoeken voor een feestje of concert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven