Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Etosha: jij staat toch ook hartstikke vroeg op, of niet? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat ze rond 6.00u 's ochtends gaan eten, maar weet 't niet helemaal zeker. Doet niet iedereen trouwens, R. heeft er een hekel aan om er eerder voor op te staan dus die eet alleen 's avonds. Misschien als je bovenburen niet zo'n ochtendmensen zijn..?
Isiss, zou mooi zijn... als ik naar kantoor moet sta ik inderdaad om zes uur op, maar ik heb deze week ook twee dagen dat ik in Den Haag moet zijn en dan hoef ik er pas rond acht uur uit... Bovendien is bovenbuurvrouw hoogzwanger... mag je eigenlijk wel bevallen tijdens de ramadan?

Boeken zijn echt tof, ik ben er superblij mee! En de katjes zijn lief en het weer is mooi en ik verdien alsmaar zoveel geld... zou alleen leuk zijn als B er ook was. Verder is het leven best okee momenteel.
Als je zwanger bent hoef (mag?) je niet te ramadannen, misschien geldt het voor heel de familie?
Maar nátuurlijk kom ik nog even forummen voor ik weg ga! vast ook nog wel even morgenochtend. Hoewel ik er nu niet lang achter mag zitten want mn koffer, inmiddels half ingepakt, is nog niet klaar en ik moet nog nieuwe liedjes downloaden voor mn mp3 speler! (en mn batterij van mn fototoestel opladen en mn kamer opruimen en en en)

Film was errug leuk, vond ik! Swingend de bios uitgegaan. Mn zusje en ik (ze heet trouwens hetzelfde als jij Marg) gingen swingend de bios uit en mn moeder was lichtelijk geïriteerd omdat ze vond dat we teveel zaten te kletsen. Hahah, mn zusje en ik konden vroeger niet door 1 deur (vorig jaar trouwens ook nog niet) en opeens lijkt het wel of we meer op elkaar gaan lijken, heel vaag.

Isiss, ik vind dat je het goed uitlegd van de Ramadan, of mss komt dat omdat ik het gevoel goed ken. Zo ging het bij mij ook helemaal. Ik was ook vastbesloten dit jaar, als het niet zo gegaan was als het is gegaan, om níet bij hem te zijn met de Ramadan. Ik wilde dan in augustus richting Thailand en tijdens de Ramadan een maand lang een yoga retraite doen. Maar goed, plannen zijn gewijzigd.

Trouwens: je hebt gelijk.. als ik moet verven maakt het weinig uit of het buiten regent. Ik ben zó benieuwd waar ik terecht ga komen!

Etosh: ik ga dus morgen (!) al naar Frankrijk.

Leuk, een dagje op de Uitmarkt. Althans dat denk ik, want ben er nog nooit geweest. Op het strand was het heerlijk! tot 16u dan, want toen werd het bewolkt en opeens een stuk kouder, maar ben blij dat we nog hebben kunnen genieten van zo'n mooi weekend!

Het dorpje waar ik ga wonen heet trouwens Vezins. Maar als je het googled kom je bij een andere Vezins. Volgens mij wonen er 500 mensen ofzo. Dus die kan ik wel even leren kennen in 3 weken.

Es: succes met de studieplannen!

Ik ga nu even écht wat doen!
Ik heb zo'n heerlijk weekend gehad. Gisteren even boodschappen gedumpt en toen door en nu pas thuis. Vandaag lekker gelegen en gezonnen, biertje gedronken en nu net thuis.

Ik gebruik wel foundation, maar niet in de zomer. Ik vind het sowieso lastig als je veel fietst. In de zomer moet je dan niet te hard fietsen want dan hangt de foundation enigzins verdund op je kin en het gehele jaar rond moet het niet regenen want ook dan hangt het verdund op je kin. Misschien dat Nederlandse vrouwen daarom wat minder van de plamuur zijn?
Hola ladies,

Wat wordt hier ontzettend veel geschreven!!!

Nemo, heel veel plezier in Frankrijk. Waarschijnlijk is het gewoon super leuk, ook met regen! En succes met de Franse les natuurlijk!!

Net in de AK de foto´s van de meeting bekeken. Ik wil ook de volgende keer!!! Ben zo benieuwd naar jullie! Foto´s zien er echt super uit. En het strand is zo breed in Nederland! Wauw. Opeens heimwee naar een koude Nederlandse zee.

Hier niet veel nieuws te melden. We waren helemaal klaar voor de orkaan hier, en toen kwam die niet Alleen de regen, verder niks. Nu is het weer stralend weer en ideaal voor het strand, maar nu ben ik brak en te lui om iets te doen.

Make up is wel een leuk nieuw onderwerp. Ik gebruik het echt zo goed als nooit. Ben ontzettend allergisch voor veel dingen, geld ook voor heel veel cremes e.d. Ook al is het van die make up waar je zogenaamd niet allergisch voor kunt zijn zit ik nog onder de rode bulten. Dus hooguit eens in de 2 maanden gebruik ik mascara en dan heb ik echt het idee dat ik helemaal opgetut ben, haha.

Het volgende onderwerp is natuurlijk haar. Weet niet wat ik daarmee aan moet. Wil altijd mijn haar laten groeien, maar dat lukt echt niet gewoon. Heb het nu weer bijna tot op mijn schouders maar het is zo warm dan. Daarnaast is het als het langer is zo ontzettend pluizig en raar van elke dag in de zee liggen. Heb echt van dat hoogblonde stro. Maar nu wil ik het afknippen, maar dan denk ik daarna altijd weer, ziet er niet uit. In dubio dus.

Vandaag over exact 5 weken ben ik in Nederland!! Kan niet wachten. Is al meer dan een jaar geleden, echt zin om weer eens door nederland te lopen. Leuk in Amsterdam langs de grachten, bij mijn ouders naar het bos etc. Daarnaast woont mijn zusje nu in Belgique, dus daar ook op bezoek. Meeting halverwege oktober???
Nou.. Ben er zo ongeveer klaar voor. Koffer is bijna helemaal ingepakt, alleen nog even toilettas, maar die moet ik zo nog gebruiken.l Dan ga ik maar hè...

Heb de trein van 10.22 hier. En om 13.13 vanaf Bru naar Parijs. Eerste keer dat ik in de tgv ga. Ben benieuwd.

Nu even ontbijten en dan naar La France.

Jullie horen ervan!

Ps. RP: een jaar geen NL, jeetje dat is lang! Kan me voorstellen dat je er erg veel zin in hebt!
quote:Etosha schreef op 31 augustus 2008 @ 20:15:

Bovendien is bovenbuurvrouw hoogzwanger... mag je eigenlijk wel bevallen tijdens de ramadan?

.
Nemo, als je dit leest zit je al in Frankrijk! Veel plezier! Het wordt vast leuk, al had je er dan vlak voor vertrek even geen zin in.

Hier een offday. Gisteravond (of eigenlijk het hele weekend) had ik al hoofdpijn, maar werd vanmorgen wakker met fikse migraine. Dus om kwart voor zeven naar onze planster gebeld om me ziek te melden. Die was over de zeik, want ik had vandaag een assessmentdag. En hoewel ik weet dat ik niks kan doen aan die hoofdpijn, voel ik me daar dus toch de hele dag schuldig over met zo'n naar gevoel in mijn buik. Achterlijk maar waar.

Daarna verder geslapen tot ik wakker werd van de sirenes om twaalf uur... de rest van de dag rommel ik nu wat thuis, loop eens naar de keuken, lees eens een tijdschrift en voel ik voor het eerst echt hoe léég het hier is.

Al met al geen fijn gevoel. Opeens lijkt half december nog erg ver weg. Dus het voelt al de hele dag alsof ik eigenlijk eens flink moet janken maar dat stop ik dan maar weer weg, want daar heb ik geen zin in.
Nemo, ik had niet in de gaten dat je nu al ging!!!!!!!! Een goeie reis, en een hele fijne tijd gewenst!!!! Succes met het leren kennen van die vijfhonderd Vezinensen!

Rianne, ja, lekker de koude Nederlandse zee! (hier is hij net zo koud hoor, ik heb een paar caribische vrienden die er bijna niet indurven die zee waar jij zit vind ik gewoon te warm om nog lekker te kunnen zijn!!!). Ik heb wel een beetje heimwee naar de Nederlandse zomer van 25 graden en dan toch poepiebruin worden en in je bikini onder de sproeiers door. Okee dat doe ik al een jaar of tien niet meer, maar als ik bv van die Zweedse kinderseries zie krijg ik weer helemaal heimwee!!! Waarom steek je je haar niet op als het zo warm is?

Lijkt me lastig zon Ramadan Isiss! En balen dat hij zijn plannen om heeft gegooid gister! Toch nog een leuke avond gehad?

Fille, dat is volgens mij gewoon een smoesje! Hier is het tussen de 28 en 38 graden en toch draagt men make up (tja ik heb daar ook geen zin in met zulke hitte hoor). En met uitgaan als het dus vochtig is dan strijken ze hun haar gewoon een keer of wat extra. En de make up wordt gewoon steeds bijgewerkt. En wie zegt dat je niet op stiletto´s kan lopen als je voeten zo opgezwollen zijn? No problemo hier . Wij hebbee er gewoon geen zin in! (ik las eens dat een Nederlandse vrouw gemiddeld. iets van 13 minuten voor de spiegel staat s ochtends, en een italiaanse man iets van 17 )

Etosha, wat balen dat je je zo voelt! Misschien lekker met thee in bed of in bad met een tijdschrift? Sterkte!
Wat is nou het voordeel van foundation eigenlijk?

En klopt 't dat de sproeten daar dan mee weg geplamuurd worden? Dat vind ik wel zonde eigenlijk.

En nee, gisteravond was niet meer gezellig en ik heb nou ook nog totaal geen zin om gezellig te zitten doen. Ben in m'n hoofd op 'n rijtje aan 't zetten wat me nou eigenlijk dwarszit maar kom er nog niet uit. Weet niet of dat dan betekent dat ik me aan zit te stellen of het gewoon complexe materie is.

Haha, ik vind jullie buitenlanders die 't dan over de NLse zee hebben wel erg grappig. Ik vind de NLse zee altijd zo grijs en vies aandoen, terwijl het in 'n ander land veel mooier en blauwer is, en veel meer uitnodigt tot zwemmen.

En het zand ook trouwens, in NL zit echt tot in je oren, bh en weet ik veel waar, terwijl 't laatst in Griekenland bv. veel grotere korrels waren die helemaal niet zo opwaaien en irritant zijn.

Dus: ik ga voor andere stranden dan NL.

Etosha: niks mis mee, met niet blij voelen nu hoor, en vooral met hoofdpijn wordt alles minder leuk.
Effe kijken of 't lukt...

Beetje groot. Maar lekker (& koud) om te zwemmen.
He Isiss wat balen zeg! Slaap er maar een nachtje over dan wordt het misschien duidelijk voor jezelf (overleg het met je kussen, zeggen ze hier).

Het voordeel van foundation is dat je huid egaal gemaakt wordt, dus bv. rode plekjes zijn niet meer te zien. Ik zit zelf onder de sproeten en koop altijd foundation die die sproeten gewoon laat zien. Je bent dan ook niet zo geplamuurd, het is meer doorschijnend. Ik heb geen puisten of aders of wat dan ook, mijn huid ziet er prima uit (niemand zal zeggen dat ik een slechte huid heb), maar met foundation ziet hij er gewoon nog veel beter uit. Mijn broertje ging een keer mee toen ik foundation ging kopen en de mevrouw de helft van mijn gezicht opmaakte met één foundation (en later de andere helft met andere zodat ik kon kiezen), en was zwaar onder de indruk van het verschil. Je moet gewoon een keer naar Ici Paris en je laten opmaken met alleen foundation, ook de helft van je gezicht, en dan met een spiegeltje naar buiten.

Zo tot zover mijn foundation pleidooi. Kijk je ook in de AK?

Dit is mijn dichtsbijzijnde strand!

En dit mijn nieuwe stad:

Ik wil ook in Spanje wonen.

Leuke foto's van de meeting! Volgende keer ben ik van de partij, hoor!

Verder niks te vertellen, nog geen eigen woonruimte. Zal wel een keer komen.
Hmm, ik heb altijd het idee dat zo'n Ici Paris niet op types als mij zit te wachten zeg maar. Niet dat ik er vaak kom, maar áls, dan werken er alleen maar van die tiptop-van-boven-tot-onder-perfecte-bijna-fotomodellen, en voel ik me meteen 'n soort kneus met alleen m'n hema-mascaratje en totale onbenul over hoe me op te maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeer tevreden met mezelf, maar ik voel me zeer niet op m'n gemak in zo'n setting. Terwijl iemand van buitenaf dat nooit zou zeggen, want als ik 't er met 'n vriendin over heb die er wel vaker komt, dan vindt ze 't heel stom dat ik dat zo voel. Tja.

Hmm 2: ramadan eten vandaag is pas om 20.24u. Best laat op zich. R. vindt dat ik gewoon moet gaan eten als ik zin heb, maar ik ben nog aan 't twijfelen. Het gaat er om of ik m'n chagrijnige bui naar hem doorzet of me er overheen zet en -gezelliger- met hem samen eet.

Ik ga zo in de ak kijken, lees meestal vanuit m'n mail maar zag van de week dat ik niet alles in m'n mail heb gekregen.

Jouw strand is trouwens ook niet vervelend.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 01-09-2008 19:06
Reden: Had 't laatste ak-nieuws dus wel mee gekregen, kan ik daar hier in de voorkamer gewoon op reageren eigenlijk? Want 't staat misschien wel niet voor niks achter.
% gewijzigd
Kutterdekut, nou had ik dus een prachtig ticket gezien voor iets meer dan 800 euro en nu is mijn baas zo laat met reageren op mijn verlofverzoek dat het allang weg is en het volgend-goedkoopste is nu 1230... grr... oja, en dat is dan ook nog vijf dagen korter. Ik ben niet blij.
Ik schrijf bijna alles wat me herkenbaar zou kunnen maken in de AK. Niet dat het nou zo´n gruwelijke geheimen zijn, maar op één of andere manier vind ik het fijner dat daar geen meelezers zijn. Maar om ´t even kort samen te vatten (in Yasmijns woorden) ik heb nog een beetje opstartproblemen en baal daarvan en dus eigenlijk van mezelf en zoek tips .
Ik ben daarachter al effe langsgeweest. Niet met hele goede tips hoor.
Shit, dat is balen. Is ook niet grappig, tickets van die prijzen. Zelfs 800 euro is enorm. Kan je niet nog heel even verder zoeken en misschien ergens anders of via 'n andere luchthaven wat anders vinden?
Etosha, dat is echt k·t ja!

Isiss, ik ga juist altijd zonder make up naar dat soort winkels en zeg dan ik zoek een foundation (bijvoorbeeld) die naturel staat en mijn sproeten gewoon laat zitten, en voor een zacht prijsje. Dan worden ze meestal heel blij en gaan ze je helemaal opmaken (is natuurlijk ook hun vak). Volgens mij vinden ze het leuker dat soort mensen te hebben dan tip top opgemaakte. Ik ga ook weleens en zeg dan dat ik bv. een wat extravagantere uitgaansmake up wil, die mooi staat bij mijn ogen, en of ze tips hebben. Of dat ik me altijd op dezelfde manier opmaak, nl. zus en zo, en dat ik weleens wat anders wil. Ik ben nog nooit een vervelend iemand tegen gekomen en ik doe even concealer op want dat heb je echt nodig hoor is het vervelendste wat ooit tegen me gezegd is. . Ik ga helemaal niet zo vaak, misschien drie of vier keer per jaar, maar krijg altijd supertips mee. En ik koop dan niet zoveel want zeg gewoon dat mijn budget beperkt is, maar koop dan bv. wel de oogschaduw (want t potloodje en de mascara haal ik idd wel bij de etos of de hema). Foundation koop ik alleen in dat soort winkels omdat dat nou eenmaal heel nauw komt.

Ik ga trouwens heel graag naar Ici Paris, maar niet graag naar Douglas. Daar moet je bv. ook betalen voor een kortingskaart (ja ik vond het ook een contradictie in termino, maar zij niet).
Zit me suf te zoeken. Het varieert van zo'n 1200 euro tot (schrik niet!) 5400 euro! En da's gewoon economy class, van de zaterdag voor kerst tot het weekend na nieuwjaar. Ik word er echt heel erg verdrietig van...

Beste dat ik nu heb gevonden is 17 dagen voor 918 euro, vanaf Dusseldorf. Ik zal nog eens zoeken vanaf Brussel, al gaat daar vandaan dacht ik niks naar Kaapstad.
Oké, dat klinkt niet vervelend. Aangezien de wax-tips ook zeer tot m'n tevredenheid zijn, ga ik me hier misschien ook wel 'n keer aan wagen. Al is 't maar om 't een keer gedaan te hebben.
"Maar om ´t even kort samen te vatten (in Yasmijns woorden) ik heb nog een beetje opstartproblemen "

Hij is goed he?
December is een erg dure maand voor tickets naar the dark continent.

Wat een schattige foto's trouwens, B met dat kleine kittie!

Blijf het een stoere man vinden.

Als je hem ooit wegdoet...;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven