Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Nah sorry Yas... Maar hij is inderdaad erg leuk he? En kleine katje is ook zoooo lief. Net lag hij weer in mijn armen helemaal in coma te slapen. Zo'n klein ukkie dat zich dan volledig aan je overgeeft.

Lijkt me trouwens best leuk om eens professioneel opgemaakt te worden en te zien wat er nog van te maken valt. Misschien toch eens doen.

Zit nog verder te zoeken naar tickets, wat een ellende. En omdat ik vandaag ziek ben geweest durf ik ook mijn baas niet even te bellen voor toestemming. Beetje irritant, morgen maar doen als ik de opdracht waar ik morgen een gesprek voor heb, heb binnengehaald (da's ruim 350.000 euro...).

Maar Brussel blijkt ook wel een optie zie ik nu.
Dat is wel verstandig ja, om toch morgen maar toestemming te vragen. Hoop dat je iets goedkoops vindt!

Wel gezellig, dat zo ongeveer iedereen weer terug is en met werkende computers.

Ine ook weer deze week? Genoeg bij te lezen dan.
Ja, is zeker gezellig! En op zich heb ik de toestemming wel; hij liet me de vrije keus om te boeken. Maar vind het toch gewoon prettig om even met hem te overleggen. Wat ik binnen de grenzen vind, vindt hij misschien toch net erbuiten.

Grappig dat je (weer?) een nieuwe avatar hebt. Ik moet er helemaal aan wennen, maar hij is wel mooi. Wat is het precies?
Wilde 'n keer wat anders, al is 't nu geen Isiss meer. Is 'n detail van 'n soort ijzerdraad met kralen 'kunstwerk' van 'n vriendin uit de schuur. Die heeft allerlei frutsels en fratsels en ik heb haar ruimte ooit gebruikt voor 'n fotografieklusje. En daarna wat in de rondte gefotografeerd bij haar spullen met dit soort foto's als resultaat. Zal nog 'ns wat opzoeken vaker veranderen.

En 'n goede relatie met je baas is wel zo fijn, als die door kleine dingetjes als even de reisdatum checken beter wordt, bouw je zelf natuurlijk ook meer credit op.
Ja precies, ik weet dat hij daar wel aan hecht. het is er wel een in de categorie: "Ik ben belangrijk, dat weten jullie toch zeker wel?". Dus dan geven we hem maar weer een aai over zijn bol en roepen dat we zonder hem NIKS zouden kunnen!
Ik vind het wel jammer dat foundation niet hele erge roodheid dekt. Ik ben vaak hysterisch rood en daar helpt foundation echt niet tegen. Maar in de winter zie ik er vaak wat minder dood uit met foundation (als ik niet hysterisch rood ben, ben ik bleek). Maar ik ga nooit voor de dure foundation. Maar die van de etos is goed. In tegenstelling tot die van de hema.

Ik sta de laatste tijd echt standaard kut op foto's en ik moet afvallen dus ik raak redelijk overtuigd van mijn lelijkheid. Misschien is laten opmaken een goed idee. Vroeger gaven mijn vriendinnetjes en ik elkaar vaak een opmaakbon van de bodyshop. Alleen heb ik er nooit een gekregen.
Ohja Nemo weg. Ik bedacht vandaag nog dat ze maandag weg zou gaan, dus morgen. Wat ik op mijn werk deed als het morgen maandag was weet ik ook niet precies.

Nemo: als je leest, veel plezier!
Trouwens Marg, ik vind fietsen in de regen geen slap excuus. In de zomer heb ik er weinig last van (alleen laatst toen ik me heel erg had gehaast voor de trein's ochtend en in de trein ik een soort opvlieger kreeg). Maar als ik net plamuur en bijbehoren heb aangebracht en het begint te regen als ik op de fiets zit, dan wil ik toch wel eens vloeken.
Kijk, altijd leuk als Fieje weer terug is. D'r zitten weer wat goeie oneliners tussen, waarbij 'wat ik op mijn werk deed als het morgen maandag was weet ik ook niet precies' een van de betere is.

En 'als ik niet hysterisch rood ben, ben ik bleek' helaas herkenbaar is. En het voordeel van foundation ook weer teniet gedaan is. Denk dat ik 't toch een keer proefondervindelijk moet ... (wat komt hier voor werkwoord eigenlijk?) uitproberen? Maar dan wel op de fiets met kans op regen op de terugweg. Heb ik de voors en tegens meteen in één keer.
Ja da's best een mooie,

En inderdaad wel handig om het meteen te remouven.

Heb je gewacht met eten? Ik dacht trouwens ook dat de ramadan ook pamorgen begon. Op dat moment was ik me wel bewust van de maandag.
Heb gewacht ja. Lekker gegeten, maar R. moet z'n hoofdgerecht nog. Die is begonnen met 'n enorme bak griesmeelsoep-achtig-iets en koekjes. Toen kon er al niks meer bij, dus de tagine komt vanavond laat pas. Ik heb mijn deel tagine al gegeten, dus we hadden net zo goed apart kunnen eten.

Ik ben een tijdje geleden met 'n collega begonnen om de goeie uitspraken van andere collega's op de kamer op te schrijven, met als idee 'wie weet komt het nog ooit van pas'. We hebben er 'n figuur tussen zitten, geweldig. Laatst had ze een student aan de telefoon wiens naam & nummer ze moest noteren "hoe heet je? Pfeiffer?! Van die ziekte??" Van zo'n soort kaliber.

Of 'n andere. Student aan de balie die zegt "I have no ID". Collega: me too, I have no idea. Student: "No, I have no ID". Collega: me too, I have no idea! Tot 3 keer toe dus.

We zaten met 2 collega's af te wachten tot ze de ID doorhad. Erg grappig (als je d'r bij was denk ik).
En toen was het vandaag opeens heel stil hier... Hoe is het met iedereen? Ook zo aan het balen van het herfstweer...?

Ik had vandaag een afspraak voor mijn werk die niet door bleek te gaan, dus ik werk vandaag vanaf thuis. Wel relaxed, al is het wel weer stilletjes. Van B al anderhalve dag geen spoor; die zit bij zijn zus en heeft zijn oplader vergeten dus nu is zijn telefoon leeg. Handig hoor!

Heb trouwens ook mijn avatar eens veranderd. Had al vanaf het begin dezelfde en deze foto vind ik zooo lief! Hier ligt klein ukkie op de hand van B, een half uurtje voor we weg moesten naar het vliegveld. Hij kijkt ook echt zo berustend: "Ik weet dat het niet leuk is, maar als je moet gaan, ga dan maar". Of is dat nou projectie?
Ik zie nog steeds dezelfde avatar, hoor, die vuurtoren.
F5, Yas, F5!
Haha ik vind hem ook supercute die poes! En ik had het er niet in gezien, eerlijk gezegd, maar nu je het zegt...!!!

Isiss, heb hardop zitten lachen om de ID!

En ook om het door de war halen van dagen van Fille!

Fille, ik gebruik hetzelfde excuus en vind het ook een prima excuus, maar hier is het vijfendertig graden en gebruikt niemand dat excuus. Dat bedoelde ik eigenlijk. Wij vinden denk ik gemak belangrijker en zij uiterlijk vertoon .

Over dat rood zijn, ik weet dat er trucjes voor zijn, maar ik ken ze niet precies omdat ik niet zo rood ben (behalve bij de minste of geringste inspanning maar goed, dat is dan maar zo). Het ligt aan de ondertoon van je foundation, als die rood of rozig is, lijk je roder. Als die geel of groen ofzoiets is lijk je minder rood. Je hebt ook cremes die de roodheid kalmeren (bv. met kamille, die heb ik wel eentje maarja, ik kan dus niet zeggen of het werkt).

Nog nieuws: vandaag heeft een bedrijf me gebeld, naar aanleiding van mijn CV. Alleen totaal onverwacht! Nu ben ik dus bang dat ik allemaal stomme dingen heb gezegd. Ik weet niet of ik nu terug moet bellen of niet (want toen ik opgehangen had wist ik natuurlijk wat ik allemaal nog had moeten zeggen!). Het bedrijf lijkt me heel interessant, ze vroegen wat mijn eigen wensen en ideeën waren (natuurlijk helemaal niet over nagedacht, ik wil gewoon aan de bak), dus daar heb ik naar mijn idee een te vaag antwoord op gegeven. Ze waren mensen aan het aannemen voor een functie mijlenver onder universitair niveau, en ik heb gezegd dat ik niet te beroerd ben dat werk te doen maar dat ik dat niet voor altijd wil doen aangezien ik net een master heb gehaald, maar als het doorgroeimogelijkheden had ik wel geïnteresseerd was evt. Nu denk ik dat ik ipv dat ik dat niet voor altijd wil doen had moeten praten over mijn ambities en meer van dat soort positieve woorden. Hij zei dat hij ging kijken of er ook functies waren met mijn profiel, en denk nu dat ik dus word afgescheept (omdat hij geen afspraak heeft gemaakt, ook niet toen ik zei dat ik graag voor zijn bedrijf wilde werken en graag kennis wilde maken). AARRGGHHH.

Daarover in de AK meer!
En nu is iedereen natuurlijk aan het eten .

Nouja, geeft niets.
Nee hoor, om 20.23u pas. Exact om precies te zijn.

Dacht achteraf dat ik 1 zinnetje was vergeten bij die ID. Dat meisje zei eerst tegen mijn collega: Miss J, I have a problem!

Maar of dit nu achteraf nog iets toevoegT..

Etosha: wat 'n schatje! Met vast wel wat projectie, maar who cares. Heb je iets geboekt?

Ben op 'n forumdieet, overdag geen gezwam hier meer als ik zit te werken (en terecht).
Ja Marg dat is inderdaad wel waar.

Ik had ooit groene creme tegen roodheid. Trok lekker in, maar je zag er niks van. Daarna spul van de hema tegen (ik ben nu al drie keer de naam vergeten, niet cellulitus, maar....) couperose. Kostte geen drol maar dan was ik weer erg blekig en soms een beetje pannenkoek-effect. Maar voor uitgaan en presentaties was het prima.

Ik stond trouwens een keer met mijn broer in badkamer ons klaar te maken voor een verjaardag ofzo. Ik had op de bank gelegen dus mijn haar stond alle kanten op.

'Als je maar één ding nu aan jezelf gaat veranderen zou ik zeggen: je haar,' zei mijn broer.

Ik ging met mijn make-up aan de slag en om te beginnen mijn groene smurrie. Mijn broer kijkt naar mijn alien-hoofd en zei: 'Als je nú nog maar één ding gaat veranderen, is het niet meer je haar'.

Marg, jammer dat het niet het gewenste niveau is. Misschien hebben ze wel doorgroeimogelijkheden. Dat zou wel fijn zijn: geld in het laatje en uitzicht op meer. Als het die mogelijkheden niet heeft, zou je het dan wel willen doen for the time being?
Hahaha ik wist niet dat dat er ook echt groen uitzag!!!! En op je gezicht ook?!??!! Trekt dat dan in of hoe moet ik dat voor me zien? En pannekoek en bleek, tja dat is natuurlijk wel weer shit, dan heb je er niet zo heel veel aan.

Mijn broertjes zijn ook best ijdel, maar wat ze met de beste wil van de wereld niet snappen is waarom ik me helemaal tiptop kleed en opmaak voor een avond met vriendinnen. Zij vinden dat je bij vriendinnen helemaal jezelf moet kunnen zijn, en dat vind ik ook, en die meiden zien me allemaal regelmatig zonder make-up, maar als we echt een ding hebben (bv. surprise of nieuwjaarsborrel oid) wil ik er gewoon leuker uitzien dan iedereen. Of op zijn minst net zo leuk. Mijn broers houden mij daar constant mee voor de gek en vinden het zwaar belachelijk.

Isiss, ik baal van dat forumdieet van je!!!! (vooral nu ik zelf niets te doen heb ). Waar zijn de andere frequent forummers?

Fille, ik weet ´t niet. For the time being zou ik het niet zo heel erg vinden, maar het is in een andere stad, dus ik zou dan eigenlijk moeten verhuizen of steeds met het ov moeten en ik moet wel tijd hebben voor solliciteren etc. Ik vind dat heel moeilijk, want ik denk dat je zeker niet té kritisch mag zijn, maar ik denk ook dat je zeker niet té snel wat aan moet nemen.
Oh ja een ander stad is wel echt kut. Verhuizen voor een baan waar je niet echt warm van wordt is ook niks.

Het is niet echt heel pannekoekig maar het wordt wel een stuk duidelijker dat je foundation op hebt (terwijl ik het juist de kunst vind om het te gebruiken zonder dat men het meteen ziet). De versie die niet echt groen is, is dus niet bestand tegen mijn roodheid. Zoals ik al zei: hysterisch rood.

Etosha, heb je je avatar weer naar de ouder veranderd of loopt mijn computer achter?
Meiden, ik ben weer terug van een heeeeeerlijke vakantie. Ik heb het zo onwijs naar mijn zin gehad! Het is echt een van de allerleukste vakanties ooit geweest. Helaas is het voorbij en moest ik naar huis.. Mijn vriendin en ik hebben veel samen opgetrokken, zij is reisleidster en moest gewoon werken, en ik ben dus veel mee op pad geweest. Echt bruin ben ik niet geworden (van die felle bergzon hier ben ik in 1 dag bruiner dan na die 10 dagen Turkije). Mijn warmteallergie (top tot teen jeukende bultjes) maakte het zonnen ook niet echt prettig.

Fijn, hier kan ik echt nog een tijdje op teren. Er was nog een andere vriendin met een aantal bekenden van haar in dezelfde periode, maar dat liep behoorlijk mis. Als we met z'n 6-en uit eten waren, zaten mijn vriendin en ik te kletsen en zaten zij maar wat voor zich uit te staren. En later kregen wij het verwijt dat wij hun er niet bij betrokken. Ach, wij zijn gewoon ons eigen gang gegaan en hebben het echt super gehad.

En gisteravond werd ik opgehaald door mijn scharrel in Munchen :-). Hij had alles al gepland en we hebben heerlijk Thais gegeten in zijn favo restaurant. Daarna naar een cocktailbar.. lekker caipirinha's gedronken. Jammie!

Daarna naar zijn huis, haalde hij een fles heerlijke witte wijn uit de koelkast en aardbeien.

Het was zo ontzettend gezellig! De hele avond hebben we zitten kletsen, we hebben veel lol gehad en tussendoor zaten we lekker te zoenen en knuffelen. Wat fijn, wat fijn!

De volgende ochtend heeft hij me op de trein van half 8 gezet, terwijl hij eigenlijk pas om 10 uur hoefde te beginnen met werken. We waren vroeg, hebben nog samen ontbeten en hij heeft samen met mij gewacht op de trein. Ik was echt net een prinsesje..

Het was heerlijk en ik mag zeker weer terug komen, zo vaak ik wil, zei hij. Het was absoluut wederzijds! Hij zei heel voorzichtig iets over een weekendje Sienna of zelfs NL.. maar na 'mijn' Hollander ben ik wat voorzichtig en zie ik het allemaal wel.. Het was in ieder geval heel erg geslaagd, net als onze date op mijn heenreis.

Het is ook wel weer fijn om thuis te zijn. Ik ben toch wel gehecht geraakt aan de Alpen. Straks hard aan de slag in de tuin (ik heb echt een hekel aan tuinieren - ik poets liever mijn appartementen zes keer per dag dan een dag in de tuin).

Oja, foundation! Ik houd van foundation, die van MF!! Mijn huid is zo super onrustig en bijna altijd vlekkerig. Met foundation krijg ik hem gewoon iets egaler en stoort het mij in ieder geval minder. En mensen komen niet meer met al die ongevraagde huidadviezen, want echt iedereen weet de gouden tip voor mijn huidprobleem.

En ik heb er altijd eentje met zonnefactor, omdat de zon hier toch best fel is, zowel winters als zomers.

Nou, later meer en zal ik wat uitgebreider reageren.
Fille: jouw broer klinkt als de broer van m'n collega. Heeft de jouwe 'n relatie nu?

Ine weer terug, en ja, wat uitgebreider reageren is absoluut noodzakelijk. Gelukkig heb jij ook wat te vertellen over foundations, Fieje heeft me nog niet van de voordelen kunnen overtuigen. Scharrel klinkt leuk, en ook wel een beetje decadent. Heb je nog ooit iets van die Hollander gehoord eigenlijk?

En Marg is weer erg grappig. Ik vind het erg leuk om te lezen hoe jij dingen van jezelf / je omgeving ziet en beschrijft. Er beter uit willen zien dan je eigen vriendinnen op speciale avondjes bv. Iedereen denkt het van zichzelf, maar zegt het niet.

Over de baan: kan je niet een voor-tegen lijstje maken? Uiteraard wil je graag werken, maar ik zou niet koste wat 't kost werk aannemen als het nog niet is wat je wil. Niks mis met wat lager beginnen en mogelijkheden hebben, maar ik proef er meer uit dat je 't wil aannemen omdat 't werk is, en niet omdat je 't echt leuk zou vinden. Verhuizen nu zou ik zelf wel een behoorlijk min vinden trouwens.
Ik zit net op Funda te kijken en hetzelvde type huis als dat van vriend (ons) staat er voor 220.000 Euro op. Stelletje gekken, dat is zo'n huis echt niet waard. Wel als het in Amsterdam zou staan (en dan zou het nog meer waard zijn) maar hier echt niet. Ik ga het volgen, als zij dat krijgen dan gaan wij het ook maar verkopen en meteen een groot luxe nieuw huis kopen, met die overwaarde kan dat dan makkelijk.

Fundation heb ik niets over te zeggen, ik gebruik nooit make-up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven