Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Volgens mij is hier iemand jarig!

Is er niemand om mij te entertainen?
Ik kan je wel even entertainen hoor, maar ik ga eeeeerst zingen!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ri-a, in de glooooo-riiii-aaaa, in de gloo-ri-aaaa, hieperdepiep.... hoeraaaaa!!!!!!! Gefeliciteerd meis!

Verder zit ik me ook een beetje te vervelen. Heb alle kasten al herschikt (best fijn als je vrienden je kleren in de kast hangen op je verhuisdag maar op de een of andere manier hangt het dan toch nooit zoals je wilt) en ik ben druk bezig met het verkopen van wat zooi van tante Pollewop die hier gewoond heeft. Het blijft wat creepy allemaal: gisteravond laat een vent aan de deur die hier wilde wonen, of ik het verhuurde. Nee, nooit meer! (En dat allemaal door een dichte deur). En verder bijna dagelijks aanmaningen en deurwaarders. He, gezellig, die aanloop!

En natuurlijk mis ik Lief, maar ik merk wel dat ik er steeds wat meer vertrouwen in heb. Als ik even niks hoor, schiet ik niet meer zo in de stress en het is steeds heel leuk om hem te spreken. We wachten nog steeds allebei even hard op de dag dat we elkaar weer gaan zien. Ik wilde kijken of het lukte om met kerst even die kant uit te gaan maar echt alle vluchten zitten volgeboekt. Dat wordt dus op zijn vroegst januari, als ik geld genoeg heb tenminste. Dus... wie er nog boeken wil kopen...!
Ik verveel me. Er is nog genoeg op te ruimen, maar ik wilde vandaag niet te veel meer doen omdat ik gewoon erg moe ben. Dus ik heb heerlijk de tijd om te lezen, te internetten en tv te kijken. Maar bij alles heb ik er na drie minuten geen zin meer in. Misschien moet ik mezelf toch even dwingen tot dat opruimen. Of... ik ga dvd kijken.

Etosha, fijn dat je er steeds meer vertrouwen in krijgt! Maarreh, als je in januari wilt gaan moet je dan niet bijna gaan boeken?
PROFICIAT!!

Oh. Dat ziet eruit als een goddelijke taart!

Ik heb nog niet gefeliciteerd, dus hierbij: Gefeliciteerd!
Cadi van harte gefeliciteerd!
quote:fille schreef op 20 oktober 2007 @ 21:36:

Jooles, welkom. Lijkt me niet meer dan menselijk dat je stiekem hoopt dat hij het niet naar zijn zin heeft en naar Nederland komt. China is ook ver weg, niet iets waar je elke maand een weekendje heengaat. Ik weet niet wat je verder wilt weten, maar er is vast altijd iemand die een antwoord heeft.

Fille, dank je voor je lieve reactie. Nee, China is inderdaad helaas niet naast de deur en Eurolines gaat er helaas ook niet naartoe

Maar goed, hoop dus in maart te kunnen gaan.

Is iemand van jullie niet ook heel bang dat je vriend iemand anders tegen kan komen? Ik wel en hij zegt zelf dat ik misschien ook wel iemand anders tegen het lijf zou kunnen lopen, maar ik heb helemaal geen oog voor andere mannen!

Hoe gaan jullie daarmee om?
Haha, Eurolines. Ik zie helemaal voor me hoe die überslechte reclames van nu dan gaan: 'ben jij het haasje of ben je er als een haas vandoor?' of 'ben je als een kip zonder kop of ben je er als de kippen bij? China, nu voor maar 26 euro.'

Ik was ooit wel bang dat mijn vriend iemand anders tegen kon komen. In principe kan dat natuurlijk ook. Maar in het begin was ik daar heel bang voor. Nu niet meer zo. Uiteindelijk is dat denk ik dezelfde onzekerheid- en vertrouwenskwestie als in een 'normale' relatie. Dus, het spijt me maar het zit in je hoofd . Op een gegeven moment besefte ik gewoon dat hij mij leuk vindt en niet iemand anders en dat, ookal heeft hij meer de mogelijkheid, hij helemaal geen ander meisje wil. Dus ik moet hem gewoon vertrouwen en dingen bedenken heeft geen zin. Maar dat is, denk ik, iets wat in je hoofd moet gebeuren.

Ik ga 's kijken of mijn lief te bereiken is.
Ik herken het ook wel hoor. En nee, ik kan ook niet voor 40 euro op en neer want mijn Lief zit in Zuidelijk Afrika (reist op en neer tussen Namibië, via Botswana naar Zambia met toeristen op het moment). Ik heb soms ook die onzekerheid maar het wordt echt minder. En als het gebeurt, doe je er toch niks aan, dus het kost alleen maar heel veel energie en het gaat zoals het gaat. Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook!

Wanneer heb je hem nu voor het laatst gezien Jooles? Als ik hem, hopelijk in januari, weer ga zien, is het voor mij zeker vijf maanden geleden, misschien wel langer. Vind het maar niks, mis hem erg maar je leven hier door laten gaan, leuke dingen blijven doen en weten dat hij er ergens is, daar op de achtergrond, geeft me soms ook wel een goed gevoel.

Sterkte ermee!
@Fille: Haha, ja ik zie het ook al voor me met die Eurolines: voor 26 euro en je bent maar 8 weken onderweg...

Ik denk dat je gelijk hebt wb het in mijn hoofd zitten, maar ik heb het er nu best moeilijk mee, omdat het nog allemaal zo nieuw is. Wat ook niet meehelpt, is dat hij het zelf heel nuchter bekijkt en er rekening mee houdt dat hij of ik iemand anders tegen zou kunnen komen. En tuurlijk kan dat ook bij een relatie "dicht bij huis" gebeuren, maar ik denk toch dat het makkelijker kan gebeuren als je elkaar niet zo vaak ziet, omdat je dan niet steeds weer "met je neus op de feiten gedrukt wordt" van: wat is de ander toch leuk als je elkaar ziet. Je moet het dan vooral met de herinneringen en mailtjes doen (en hopelijk binnenkort telefoon, als ik eindelijk een vaste aansluiting heb!!!) en dat is toch lastiger denk ik. Maar misschien zit ik wel veel te ingewikkeld en te moeilijk te denken :-) Ik hoop er snel aan te wennen!

@ Etosha: Zuidelijk Afrika, dat is idd ook niet naast de deur... De laatste keer dat ik hem zag, was op 1 september. Die dag ben ik terugverhuisd vanuit Ierland en hij heeft me uitgezwaaid, voordat hij zelf naar China vertrok. Dat is dus nu bijna 2 maanden geleden. Dus als het idd in maart lukt om naar China te gaan, is het 6 maanden. Ik probeer er wel voor te zorgen dat het idd niet mijn hele leven beheerst, maar dat vind ik erg lastig. Ik ga iig proberen er aan te wennen

Dank voor jullie adviezen!
@jooles;

Ik ken het gevoel ik heb het zelf ook wel. Mijn vriend woont in Marokko. Ik ken hem nu 1,5 jr.. Ik kan soms best jaloers zijn en ben soms wel bang dat hij iemand anders ontmoet. Vooral sinds ik in marokko ben geweest en ik weet dat er veel mooie vrouwen zijn. Maar ik heb mijn instelling gelukkig kunnen veranderen. je maakt jezelf helemaal gek namelijk met deze ideëen. Een vriendin zei ooit tegen me: "Als hij denkt dat hij beter kan krijgen moet hij vooral gaan, je verdient het allerbeste". En het is echt zo. Ik denk nu ook zo, ik zou het niet leuk vinden maar het is wel de realiteit. En nu geloof ik ook 100% dat hij helemaal gek van mij is en voor mij wil gaan.

Iig sterke.

groetjes
Fille, ik heb vannacht over je gedroomd! Haha! Ik kwam bij je op bezoek, en je huis was echt zo'n plek waar iedereen maar binnen komt vallen, er zaten nog wat andere vriendinnen en huisgenoten. En wij maar aan iedereen vertellen dat we elkaar vandaag voor het eerst zagen en dat we elkaar van internet kennen enzo en hoe leuk dat wel niet was.

Later gingen we de stad in en dat ging, zelfs in mijn droom, echt op z'n Filles (denk ik dan, want ik ken je natuurlijk alleen van je postings): sleutels kwijt, fietsband plat, pomp weg, welke jas moet ik nou aan, moet ik wel een jas aan? Haha!

Ik moest zo lachen toen ik wakker werd, het was echt een hele leuke droom en als je zo bent als je vannacht was, dan ben je erg leuk.
wahahaha wat grappig Etosha! Je hebt zelfs dromen over het forum.

Welkom aan de nieuwelingen!

Hier gaat alles z'n gangetje eigenlijk, werk is druk, maar merk dat ik nogal moe ben. Op tijd naar bed dan maar. Verder weinig nieuws onder de zon eigenlijk. Vriendje heb ik al een week of 2 niet gezien. Die is druk aan het studeren en op huizenjacht, omdat hij in 2008 aan een nieuwe baan gaat beginnen.

Werkjongen spreek ik nog regelmatig. Van treinjongen heb ik niks meer gehoord.

Etosha: hoe staan de stoelen in je huis??

Yas: nog steeds aan het kamperen, zolang het maar fijn is met je vent

Isiss: mooi verhaal van die bekeuring!

Fille: ben je nou al verhuisd??

Marg: heerlijk in zuid-europa

@anderen: met jullie gaat het ook goed geloof ik
@ Alydientje: "Als hij denkt dat hij beter kan krijgen moet hij vooral gaan, je verdient het allerbeste". Wat een geweldige uitspraak, die ga ik onthouden!
Oooh Etosha. Het sleutel-fietsband-jas-gedeelte klinkt wel bekend. En ik hoop dat ik dan verder ben zoals in je droom. En trouwens, jullie mogen altijd binnen komen vallen, hoor.

Ik heb ook wel eens over mensen van hier gedroomd. Grappig is dat.

Jooles, natuurlijk kan je sneller iemand anders tegen het lijf lopen omdat je elkaar minder ziet. Maar je kan elkaar ook gaan verheerlijken omdat je elkaar minder ziet. Of als je altijd samen vakantie viert is het heel anders dan een normale relatie. Maar gemakshalve ga ik er nu maar vanuit dat hij mij het allerleukste vindt. En nog even blijft vinden. Natuurlijk spookt er zo nu en dan vanalles door mijn hoofd, maar ik weet dat ik daar niets mee opschiet en dat het probleem bij mij ligt, niet bij hem.

Magnolia, wat een rust qua mannen bij jou. Maar vroeg naar bed is ook lekker!

Gisteren eindelijk mijn lief gebeld. En dat was mijn beltegoed voor het buitenland, helaas. Voorlopig komt hij niet hier. Hij wil dan tenminste een week komen en heeft een absurde hoeveelheid vakken gekozen en heeft toch al eeb zware studie. Hij wil zo snel mogelijk klaar zijn met studeren. Nouja goed, er zit wellicht een vakantie naar Libanon in de planning voor volgende zomer. Joepie.

Weet iemand wanneer Kjong weer terugkomt?
Hai!!!!

Ik zie nieuwelingen! Welcome! Ik lees later wel hoe en wat hoewel Etosha erg Afrikaans klinkt.

Ik zeg weer snel hoi en doei, ik maak gebruik van eenieders pc waar ik ben.

Nog een weekje internetloos.

Nog steeds baanloos. Kutfaillisement.

Met de liefde gaat het goed!

Dag lieverds, tot snel maar weer!
Geen bijzonderheden
Hallo Allemaal en Nieuwkomers!!!

Zo hee Fille naar Libanon. Gaaf zeg! Met Berliner neem ik aan :-) Jammer dat hij nu nog niet deze kant op kan komen maar ooit zal het er toch wel van komen!!

Yasmijn, Etosha is een oude bekende van je hoor Effe teruglezen!

Estosha, ga jij in januari weer die kant op, begrijp ik!? Leuk!

Ik heb echt een geweldig weekend gehad. Ik heb MIJN lief de plek waar ik ben opgegroeid: boerderij in the middle of nowhere laten zien.

Had ik jullie dat al verteld? Ik ben boerendochter... toevallig. Niet iedereen in Groningen hoor!! Mijn vader had een akkerbouwbedrijf maar dat is een aantal jaren geleden onteigend. Op die boerderij zijn verschillende generaties van mijn familie opgegroeid dus heeft wel een hele speciale betekenis.

Dit weekend knoopte hij een erg leuk gesprek aan. Hij vroeg mij hoe ik hem zag, in de zin van vriendje/ vriendinnetje. Ik vroeg zo cool als mogelijk: "waarom wil je dat weten?" Hij: nou ik zou het best leuk vinden als ik je 'mijn vriendin' mag noemen. Ik zei: "nou da's goed, op een voorwaarde, als ik jou dan mijn vriend mag noemen ... Whoaaaa nu hebben we dus (snoep)verkering!!!

Joepie!!!
Oooh, wat lief de felicitaties! Ik was even een lang weekend in ut oosten des land, back to my roots, om feest te vieren en was pas gister laat thuis.

Ik kom vanavond nog wel even langracen.

Trouwens Fille.....Ik mis nog steeds iets...tsssk shame on you!

Oh ja, Kjong is woensdag terug, zeg maar donderdag.
Haha, Etosha's droom! Zo'n voorstelling heb ook .

Tijd voor 'n meeting?

Welkom Jooles. Wat shit, zo ver weg. Ik heb altijd heel hard geroepen dat niemand 'n relatie met 'n niet-EU-er moet beginnen, maar als die EU-er in China gaat zitten kan ie ook bij dat rijtje. Hebben jullie wel veel contact?

Over iemand anders tegen komen: die onzekerheid wordt wel minder hoor. Hij benadert het gewoon heel nuchter, want zo is het ook. Maar dat wil niet zeggen dat ie iemand anders wil tegen komen. Ik denk dat je het 'tzelfde moet zien als voor jezelf: jij vindt hem de leukste van de hele wereld en staat er daarom totaal niet voor open om iemand anders tegen te komen. Dat zal voor hem ook gelden lijkt me.

Celtic: blije gup! Erg leuk!

Fille: niet verkeerd, naar Libanon! En als die Berliner niet naar hier wil komen, moet jij maar wat vaker daarheen, dat is heel simpel.

Hoe bevalt 't nieuwe huis? Nog geen tijd voor 'n openingsplaatje hier?
Pfff, ik lees even terug hoe lang sommigen hun lief dan niet zien, en dat vind ik toch wel heftig lang. Bij mij is 't nooit langer geweest dan 3 maanden, maar dat vond ik al verschrikkelijk. Niet dat ik geen normaal leven kon leiden en blij kon zijn, maar 3 maanden duurde wel erg lang. En dan is 'n weekje elkaar zien juist weer heel kort om elkaar te zien.

En nu zien we elkaar iedere dag en vind ik 't juist fijn als ie af en toe weg is en ik alleen thuis ben (niet slaan!)
Celtic wat ben je leuk!! Snoepverkering Heb je geen briefje geschreven met ´wil je verkering met me?´ en dit dan door een vriendin laten geven

Tja, zoals altijd heb ik eigenlijk weinig nieuws te vertellen. Alles gaat z´n gangetje wel. Gister besefte ik me wel opeens dat ik gewoon opeens samenwoon in Mexico. Heel raar. N heeft niet wel zijn eigen huis, maar daar istie toch al bijna 3 maanden niet geweest, dus ja, we wonen samen. En eigenlijk is dat wel heel erg leuk. Okay, irriteer me soms ook helemaal kapot, het is echt niet nodig dat de hele badkamer nat is na het douchen, grrr, maar verder is het heel leuk. En zijn we eigenlijk heel saai en burgerlijk. ´s Avonds in de hangmat films kijken, en op de ´wilde´ dagen over het strand wandelen, haha. Eigenlijk ben ik gewoon helemaal gelukkig nu.
Lekker is dat het Isiss, soms even rust
Neee, dan moet Celtic haar beste vriendin naar zijn beste vriend sturen om te vragen of dinges dan verkering wil. En dan handje vasthouden. Toen tenminste. Nu hebben kleuters waarschijnlijk al meteen webcam-seks. Ofzo. Nouja, dit was niet mijn punt: Celtic, wat leuk! Echte verkering.

Cadi, wel een leuke verjaardag gehad dus?

Wat betreft het plaatje; die strijd heb ik opgegeven toen op het moderatortopic dezelfde uitleg als van Isiss verscheen. In naam des Heeren, ik heb geen schilderijtje!

Issis en Rianne, ik kan me het zat zijn bij het samenwonen ook wel voorstellen, hoor. Als mensen hier (op vivaforum) schrijven dat hun vriend een avond weg is en ze weten niet wat te doen, dan vraag ik me altijd af of ze gek zijn. Een avondje alleen zijn is toch heerlijk?

Ik heb leuk nieuws op mijn werk en toen ik aan het sporten was merkte iemand op dat ik vast een hele goede conditie moest hebben. Jeeeej. Al kan dat laatste ook zijn omdat hij me probeerde te versieren. Maar ik dacht dat hij homo was, dus het klopte niet met mijn verwachtingspatroon.
quote:fille schreef op 23 oktober 2007 @ 20:09:

Ik heb leuk nieuws op mijn werk

en toen ik aan het sporten was merkte iemand op dat ik vast een hele goede conditie moest hebben.

Jeeeej.

Al kan dat laatste ook zijn omdat hij me probeerde te versieren.

Maar ik dacht dat hij homo was,

dus het klopte niet met mijn verwachtingspatroon.

Lees effe per regeltje terug wat je schrijft. Waar gááát dit over? Ging je door het goeie nieuws op je werk (vertel!) extra actief sporten? En toen was er 'n te verwachte homo die probeerde je te versieren?

Heb 't 3 keer teruggelezen en het lijkt bijna cryptisch. Maar wel erg grappig.

Wat zijn trouwens jouw 12e en 13e icoontje van links als je in 'n schrijf-schermpje zit? (ik doe nog één poging )
Oh sorry, zat iets teveel in mijn eigen hoofd. Het was meer een opsomming waarom ik blij ben, maar bij het tweede en tevens laatste punt maakte ik meteen wat kanttekeningen of het wel waar is. Ik was daar trouwens vooral blij mee omdat ik het gevoel heb dat ik de laatste tijd nauwelijks nog sport en dat ik hijgend als een stervend paard op die machines stond.

Ik heb geen icoontjes. Ik neem nog steeds aan dat die boven mijn reageerschermpje moeten staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven