Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Wat een geweldige theoretische ideeën weer: uitwaaien op het strand. Volleyballen in de zon.

Blegh.

Wat kosten tickets naar Mexico?
Etosha: weer terug in 't land?
Uitwaaien op het strand vandaag was leuk! de trein terug naar huis, die stamp-en-stampvol zat iets minder. (dus Jooles, volgende keer toch nog maar ergens wat drinken..) Nu weer een lekker leeggewaaid hoofd.

Beetje jammer dat ik daarna weer gebeld werd door mensen van mijn vereniging dat er nog wat dingen liggen die ik eigenlijk nog zou afhandelen, en wanneer ik dat kwam doen.. Daar wel weer een beetje van over de zeik, maar denk dat ik dat morgen maar even ga doen. Dan ben ik er iig vanaf.

Nog positief nieuws op verenigingsvlak, op 11 februari wordt ik officieel gedechargeerd als bestuurslid, en daarna heb ik dus echt helemaal niks meer te zeggen..

Verder niet veel ontopics te melden. J. stuurt vage smsjes waar ik geen touw aan vast kan knopen, met de mededeling dat ie me morgen wel meer vertelt omdat ie nu met wat vrienden uit eten is..

Goed, voor nu allemaal welterusten en tot morgen.

x
Ben er weer.
Welkom Back!
En alles ok Etosha?
Etosha, welkom terug! Ben erg benieuwd naar je verhalen...

Moet zo naar gesprek met werkgever en arboarts...kijk er erg tegenop
Soms is het leuk om bij andere topics te spieken. Geheel offtopic, maar ik ben er al de hele ochtend gefascineerd van:

Danseres
En nog meer spieken levert ook nog de oplossing op:

Cheating

Maar ik ben er alwel slimmer door geworden, inmiddels kan ik zelfs fatsoenlijk links invoegen

Bij mij draait het poppetje trouwens consequent met de klok mee, met heel veel moeitje kan het inmiddels laten draaien, maar dan draait zij ook spontaan weer terug.

Okay, nu ga ik maar eens wat nuttigs doen.
Oh ja, Etosha: Welkom terug!
Etosha: welkom terug! Ondanks dat ik tijdje niet meegeschreven heb, heb ik dit topic nog steeds gevolgd. Ik hoop dat het geweldig was en ben erg benieuwd naar je verhaal!

Es: bij mij doet de eerste link het niet, wel de tweede met de oplossing, maar daar heb ik maar niet gekeken..Welk topic was het? En hoe is het gegaan met je jurk? Ik vond m erg mooi (maar ben ook gek op dit soort jurken ).

Jooles en Rianne: ja, jullie hebben gelijk, met echte vrienden maakt het niet uit of je ver of dichtbij elkaar woont. En kom op, het is niet het andere eind van de wereld, zal wel goedkomen. Maar toen ik het opschreef besefte ik eigenlijk voor het eerst werkelijk dat het missen er ook wel bij hoorde. Maar als het goed is krijg ik er natuurlijk heel wat voor terug

Jooles: hoe was het gesprek met werkgever en arboarts?
Etosha: Welkom terug! alles goed met je?

Jooles: Hoe was je gesprek? Hoop echt dat het goed ging en je baas niet te veel dwarslag..
Etosha: kom maar op met warme & zonnige verhalen, zit hier in 'n winterdip. Of België-dip, of wat voor dip dan ook. Gebrek aan zon is de voornaamste oorzaak denk ik. Wel liefde in overvloed hier, erg fijn. R. is na 2,5 week weer aan 't werk, ook erg fijn.

Komt wel goed.

Jooles: goed gesprek gehad?
Het was heel heel heel erg fijn. En het was precies zoals Cadi al voorspelde: hoogwatervrees voor ik weg ging en tranen met tuiten toen ik weer naar Nederland moest. Gelukkig is het me nu een stuk sneller gelukt om gewoon te gaan genieten.

We hebben drie heerlijke weken gehad samen, vol zon, gesprekken, liefde, kampvuurtjes met wijn en steak, kleine en grote katten, glimlachen, foto's en warmte, zowel van de zon, als van elkaar.

We hebben allebei steeds sterker onze twijfels over een leven samen in Zuid-Afrika. Hij twijfelt ook, los van mij. Het is niet alleen een ontwikkelingsland, het wordt er ook steeds slechter in plaats van beter. Dus we gaan nu voor het visum. Sinds gisteren heeft hij eindelijk, eindelijk zijn paspoort, dus die hobbel is genomen. Kjong, ik heb er wel wat vragen over, die ik je zou willen stellen. Ik weet alleen niet of je zin hebt om over die kutgeschiedenis te praten. Het wordt vanwege zijn werk waarschijnlijk wel pas december voor hij komt, als hij een visum krijgt... of ik er voor die tijd nog een keer heen kan gaan, weten we ook nog niet.

En nu ben ik weer hier. Het was heel raar om afscheid te nemen gisteren. We hebben de avond van tevoren gepraat over trouwen. En nu moest ik hem weer gedag zeggen, niet wetend wanneer we elkaar weer zien. Het is ook zo verdomde ver en duur! Het klopt gewoon niet, voelt tegennatuurlijk, mijn betere helft is van me afgesneden.

Vandaag wel goed bezig geweest: boodschappen gedaan, post doorgenomen en alles betaald en zo, wassen gedraaid, alles om maar niet te hoeven voelen. En nu zit ik te niksen en nu komt het. Goddank is er Ingwe, die dolblij is dat ik weer thuis ben. Dat voelt wel erg goed. Die heeft ook de hele nacht stijf tegen me aan liggen slapen.

Ik heb vluchtig bijgelezen, ga ik nog wel beter doen een dezer dagen en dan reageer ik ook op jullie. Ook in de AK. Leuk, de extra's daar!
Klinkt heel goed Etosha! Als jullie het al over trouwen en visum hebben gehad, moet het wel goedzitten. Sterkte bij het 'missen' Dat is altijd klote..
Goed plan, Etosh, dat visum. Niet geschoten is altijd mis.

Wanneer begin je met je nieuwe baan? Bedenk nu gewoon nog niet meteen dat je halverwege 't jaar niet naar B. kunt, misschien zijn daar nog wel dingen voor te bedenken.

En wat fijn dat 't zo fijn was!
Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen. Vrijdag heb ik mijn gesprek over arbeidsvoorwaarden (maar de Peugeot 307 weet ik al, hihi) en dan bespreken we ook wanneer ik begin: 15 februari of 1 maart waarschijnlijk.

En wat dat halverwege het jaar gaan: dat hangt niet van mij af, ik zal vast wel ergens een keer vrij kunnen krijgen. Maar B is de hele tijd vanaf eind feb tot december aan het werk en dan is hij niet echt bezoekbaar natuurlijk van hot naar her met 20 toeristen achterin. Tenzij ik een trip mee mag van zijn baas, maar da's dus afwachten.
La Moon: hoe zit 't met jouw zenuwen? Al klaar om te gaan? Schiet op nu!

Taromit: is jouw scheiding intussen geregeld? En kan je dan meteen een verblijfsvergunning aanvragen in Marokko? Is niet even 'n kwestie van 'n papiertje halen op de gemeente volgens mij, op basis van wat ga je een verblijfsvergunning aanvragen eigenlijk?
Mijn scheiding is op 12 februari eindelijk geregeld. En de verblijfsvergunning wordt aangevraagd op basis van huwelijk.

(niet dat het jou wat interesseert)
Hee Taromit, Isiss vraagt er toch naar? Waarom doe je zo onaardig?
Ik ben wellicht één van de jongste hier en voor sommigen lijk ik misschien dom of naïef of whatever... Ik zit hier ondertussen al anderhalf jaar en ken zo ongeveer sommigen wel (op de manier dan dat je iemand via een forum kan kenne)... En venijnige opmerkingen of steken onder water die de laatste maanden geleden gegeven zijn, op éénder welk topic, aan mijn adres, heb ik wel altijd begrepen. Daarom dat ik hier ook een tijd ben weggebleven. Dus gefakete interesse om daarna weet ik wat voor reply op te geven vind ik niet echt gepast. Nou ja, ik ben dan meestal ook rechtuit... Als ik naar iemand vraag, is omdat ik er interesse in heb en niet om één of andere achterliggende reden... Ook heb ik gemerkt dat sommigen (en die die het zijn weten het wel) plots alle (persoonlijke) contact met mij vermijden... Ohja, er moet overal altijd wel een vreemde eend in de bijt zijn zeker... Anyway, ik moet er ff tussenuit, het wordt allemaal te veel. Goeie avond aan iedereen. (En sorry als het nogal onsamenhangend is, maar van een laaggeschoolde, moet je ook niet veel meer verwachten). Tshüss!!!
Nog een keer de link (komt uit een of ander topic van de babypijler)

http://www.news.com.au/he...1985,22556281-661,00.html

Ga nu bijlezen, maar weet niet of ik nog ga reageren, moet naar bed.
Es: thanks voor de link!

Taromit: misschien dat ik me er helemaal niet mee moet bemoeien, want ik schrijf hier tenslotte nog maar vanaf zo'n beetje juni mee en jij hebt het al over anderhalf jaar, maar vind jouw reactie toch echt wel een beetje vreemd. Voel je je echt zo aangevallen hier? Isiss vraagt toch gewoon iets? Dan is dat toch interesse? Nou ja, ik zal er verder maar niet op ingaan, en zoals ik al zei, waar bemoei ik me eigenlijk mee....

Over tot de orde van de dag maar:

Isiss: ja het schiet echt heeeel erg op! De dagen vliegen echt om. Ik heb ook nog zoveel te doen, afspraken, nog wat kleine dingen regelen, kapper, inkopen doen (ik sla echt in als alsof ik in the middle of nowhere ga wonen) etc. etc. Zo erg zelfs dat ik soms denk, had ik nog maar even een weekje extra . Voor vriend kan het echter niet snel genoeg gaan, maar hij zit ook gewoon te wachten en het dagelijks leven gaat gewoon door. Zenuwen heb ik nog niet heel erg, alhoewel ik wel enigzins last heb van koudwatervrees. Wat als het nou niet gaat lukken enz? Hoort er ook wel bij toch?
@Lamoon: Het ging ook niet over deze bepaalde posting... Het is iets dat al maaaaaaanden aansleept en ik heb nooit wat gezegd en altijd gezwegen en gedaan alsof ik er net over las... Anyway, sorry voor de uitbarsting. Ik zal gewoon weer verder zwijgen.
Taromit, wel jammer dat je er zo mee omgaat. Praat erover als je erover wilt praten maar doe dat dan met degene waar je last van hebt, zwijg als het je niks doet, maar nu zo'n halve opmerking maken en dan roepen dat je er het zwijgen weer toe gaat doen, vind ik flauw.

Ik geloof niet dat je het over mij hebt in je eerdere posting. Toch wil ik wel aan je kwijt dat ik soms moeite heb met je postings. Het is voor mij erg moeilijk te begrijpen dat je op zo jonge leeftijd al (of eigenlijk nog niet eens) gescheiden kunt zijn en je weer een volgende, ingewikkelde (!) relatie stort. Ik weet niet of het naiviteit is of wat dan ook, ik weet wel dat ik daardoor lastiger aansluiting bij je vind.

En opmerkingen zoals hierboven helpen daar ook niet echt bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven