** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
quote:kjong schreef op 05 juli 2009 @ 00:58:

Wat heb jij te doen over 6, 5, 4, 3, 2,1 secondenurennachtenwekenmaanden Cadi...?

holy crap time
Omdát het een práchtig kado is natuuurlijk. En je het vast voor de verzekering vastgelegd wil hebben, mocht je het onverhoopt ineens (morgen ofzo) kwijt zijn doordat de papierversnipperaar er aan heeft gesnoept.

Hier staat ned3 aan, Sensations.

Kom ik ook echt niet van in slaap.

Krijg wel onwijze zin om te feesten.

Maar ja. Er ligt een plakbekkie aan mijn ketting.
RP, vergeet dat Facebook. Heb me ooit eens aangemeld en dacht goh, ik neem ff 'n andere achternaam en wat kan je beter in NL nemen dan......je weet wel. Snap er geen drol van want heb heel nieuw account aangemaakt met eigen naam. Zelfde geld voor iedereen hier die 'n uitnodiging heeft gekregen van ene SJ haha.

Morgen maar eens uitzoeken hoe dat nou weer kan.

Nu naar bed want je bent niet de enige die schrikt hoor Kjong. Nog een lekker badpak kunnen scoren?
Ik ging net trek-en-trees kijken voor holy crap, is het kreng nog niet aangenomen.

Het wordt nu holy crap met donderwolk.
Plakbekkies trek ik nog wel maar snotbekkies trek ik dan weer niet. Ik ken iemand en die trekt kinderen met ijsbekkies niet
Nee, badpakken heb ik opgegeven.

Ik ben natuurlijk gewoon traditiegetrouw ongesteld dwarsovermidden in de vakantie. Dus ik trek wel gewoon mijn duikerspakburkini an.
GRUWEL ijsplakhandjes.

Mijn maag draait om.
Je hebt hele leuke zwemburkini's heur!
quote:kjong schreef op 05 juli 2009 @ 01:14:

GRUWEL ijsplakhandjes.

Mijn maag draait om.Neee niet alleen handjes. Zodra er al 'n druppel aan mijn zoon z'n mond hangt zit jij 'm af te vegen. Ach, zelfde doe ik met het snot van jouw dochtah!
Kom we gaan effe roken, en daarna Isiss met d'r ketting uitlachen, in stereo.
quote:kjong schreef op 05 juli 2009 @ 01:16:

Kom we gaan effe roken, en daarna Isiss met d'r ketting uitlachen, in stereo.Je moet gewoon de blonde god van mij nemen, die installeert zo 'n draadloos internet voor je (en de rest als je wilt haha) maar dan kan je laptop in de tuin meenemen.
Ieuw een druppel. Die dan op een randje van een tshirt verdwijnt, en ervoor zorgt dat dat tshirt geplakt zit aan een velletje, wat weer met plakhandjes afgekrabt of gelikt moet worden, en en en

IJs, het zou verbooooden moeten worden!
quote:Cadi schreef op 05 juli 2009 @ 01:18:

[...]

Je moet gewoon de blonde god van mij nemen, die installeert zo 'n draadloos internet voor je (en de rest als je wilt haha) maar dan kan je laptop in de tuin meenemen.

De rest?

Installeertie ook spiraaltjes dan?

Ja luisterteens. Ik heb nu al internetbankieren. Als ik daar dan ook nog mee moet draadlozen... dat trek ik niet. Ik ben een ouwe ziel.

Ohja, roken!
Met 'n neus waar 't snot uitloopt ijsjes eten, nog erger.

Geen foto van ketting, heb geen zin om 't apparaat tevoorschijn te halen en met kabeltjes te gaan hannessen nu.

Wel wat andere foto's in de ak.
Foto's in de AK zijn helemaal leuk! Zocht me suf naar de ketting maar het antwoord staat er al.....maaaar, morgen dan wel?

En nu ga ik genieten van 'n welverdiende nachtrust.
Die 4 vrouwen op een rijtje in alle toonhoogtes is echt aandoenlijk.

Ok, ik ga ook slapen. Die Chinezen op ned2 doen het nu met androgynen op een soort poezie. Gatver. En vooral, hoe kom ik van dat beeld af in mijn dromen?
Ik hoop dat ik de laatste pagina niet hoef te snappen

Leuke gesprekken hebben jullie midden in de nacht.

En Rianne ons eerste slachtoffer van de ...griep. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet zo bang voor ben. Bij de meeste mensen loopt het wel goed af en ik ga er maar vanuit dat mocht ik ziek worden, ik niet meteen bij degene hoor die pech hebben en op de ic belanden. Een beetje kop im het zand steken.

Fotos!!!!! Ik ga de badkamer maar eens poetsen en dan echt op de foto zetten.

Verder weet ik niet meer wat ik alles gelezen heb, Dus ik doe maar een rondje knuffels en kussen. (f)
quote:kjong schreef op 05 juli 2009 @ 01:14:

Ik ben natuurlijk gewoon traditiegetrouw ongesteld dwarsovermidden in de vakantie. Dus ik trek wel gewoon mijn duikerspakburkini an.

Neem dan van die uitstel-pilletjes via de ha, lijkt me op z'n zachtst gezegd nogal zonde om de helft van de tijd dat je daar zit ongesteld te zijn.

En: de ketting is gefotografeerd. Zie ak.
Tips voor films:he just not that into you (es heeft die laatst ook gezien geloof ik, ik vond het helemaal grappig!into the wild (hoewel ik het boek beter vond, de film is af en toe nogal langdradigPirates of the Caribean deel 1 tot 3 (maar die zal je wel al gezien hebben)Revolutionary road (met di CaprioCurious life of Benjamin Buttion (met Brad pitt)InstictAwakeOf je download series: friends, sex and the city, desperate housewives, lost enz.
Jaaaaa. Friends is geweldig leuk! Ik keek het vroeger eigenlijk nooit zo, meer toevallig als ik het met zappen tegenkwam. Toen stond die serie in de aanbieding bij ECI, waar ik nog steeds lid van ben (want net als Kjong, lees ik ook liever dan dat ik films kijk) en die heb ik toen bestelt. De hele serie heb ik nu bijna twee keer gekeken, het is echt zo'n leuke serie!!

Rianne, gelukkig dat je je al weer wat beter voelt. Hoe lang moet je thuis blijven? Tot de pillen op zijn?

Hier in Oostenrijk zijn er niet zoveel gevallen geweest, een stuk of 3 geloof ik. Oostenrijkers reizen niet zo veel, denk dat dat wel wat uitmaakt.

Cadi, je mag hier wel roken hoor, maar het liefst buiten (je hebt een afdakje bij de deur ;)). Ik ben een gezelligheidsroker, rook alleen op feestjes of bij een borrel.

Oja de trein. Ja, dat is goed te doen! Het kostte mij toen iets van 130 euro (alleen voor mij) van hier tot Leer. Het station is in het dorp en dan kom ik je gewoon halen.

Nadeel is misschien dat je met koffers enzo zit.. Maar je hebt hulp, je dochter kan ook wat meenemen en meestal heb je bij de overstap minstens 20 minuten tijd, dus geen stress.

Wel je stoelen reserveren van te voren, anders heb je kans dat je onderweg van stoel moet wisselen, omdat iemand anders jouw stoel heeft gereserveerd.

Ik had toen ook gereserveerd, maar had me verslapen en was te laat om de juiste trein nog te halen..

Ojaaaaa, natuurlijk. Helemaal vergeten. Ice Age is heel leuk, de tweede vind ik leuker. Madagascar is geweldig, ook hiervan vind ik de tweede leuker.

Gisteren was dat feest in het dorp en ik ben he-le-maal stuk. Pffff.. het ging een beetje hard met de drank, nadat we een leuke barman in een van de tenten hadden gespot die ons dubbele hoeveelheden alcohol in de flugerl goot.. En wij gaven hem ook steeds eentje en bergen fooi.. Wat was ik ZAT.

En nu ben ik ziek. Ben het helemaal niet meer gewend .

Kjong, een Marlies Dekkers! Zijn die echt zo mooi als ik denk dat ze zijn? Wat voor kleur heb je? Ik wil er zoooo graag eentje, maar kon de laatste keer in NL niet een vinden in mijn maat.

Ik vind plakhandjes vies. En vooral dat alles wat met plakhandjes aangeraakt is, ook plakkerig is. Ielgh.

Nu ga ik maar eens wat kokkerellen - als in opwarmen wat er nog in de koelkast staat van gisteren. Kijken of de maag er blij van wordt, want zo voelt het nog niet.. Het is allemaal nog een beetje weeig.

(effe kijken offie het doet)
Das nog een "brave" marlies Dekkers!
Fille was leuke dingen aan het doen. En is, toen ze besefte dat er weer een lange werkweek voor haar open ligt, prompt in een dipje gevallen. Dus ze moet maar naar bed gaan (des te eerder begint die werkweek).

Directora, wat naar. Al moet ik wel weer lachen om je onverschillige manier van schrijven. Blijkbaar lijdt je er niet onder. Beterschap in ieder geval. Weinig tips qua films. Betekent dit dat je je nieuwe vlam ook even niet kan zien? Of ging dat toch al niet gebeuren tot dinsdag? Of heeft hij het ook onder de leden?

Kjong, acht nachten nog maar (of is het nu zeven, ik ga niet terug scrollen). Het is natuurlijk vakantie in basisschoolland! Dat ontgaat mij altijd een beetje. Lekker! En goed nieuws zeg! We moeten flink duimen dus?

Jooles, dat klinkt goed. Ik heb ook gewinkeld en ook goede deals gedaan. Maar minder dan jij. Ik kan niet zo goed heel veel geld uitgeven op één dag. Ik heb moeite om mijn studentenbudget los te laten. Maar er is echt flinke uitverkoop! Verspreid over een aantal weken heb ik inmiddels al best veel geld uitgegeven.

Ies, lekker Griekenland. Wanneer ga je? Of staat dat ergens? Leuke foto's trouwens in het achterkamertje.
Ik heb vandaag ook lekker geshopt. Ik ben weer klaar voor een paar maanden en voor de zomer sowieso. shirtjes, broek, een nieuwe jas. Uitverkoop, hé?

En de badkamer is nog niet gepoest en nu kan die niet op de foto. Wij moeten ook nog een nieuwe wasmand, nu liggen er kleren op de grond. Gewassen worden moet er ook nog.

En net lekker een paar afleveringen van 'In Europa' gekeken. Misschien ook nog wel een aanrader voor Rianne bij uitzendinggemist.

Heeft het bij jullie al geregend? Hier niet echt. Een klein beetje maar.

Nemo, ik had het nog niet gezegd. Maar wat verdrietig dat je je vriendin kwijt bent. Echt ongeloofelijk dat verhaal.

Isiss, wanneer gaan jullie op vakantie en wanneer gaan Cadi en Ine samen zuipen?
quote:findingnemo schreef op 05 juli 2009 @ 21:30:

Das nog een "brave" marlies Dekkers!

Welkom bij cup C+.

Ine, blegh, wat 'n ellende, ziek van de drank. Is gelukkig al weer effe geleden, maar ik had altijd echt 't gevoel dat ik doodging. Bananen & vanillevla eten, misschien 'n placebo, maar ik had 't idee dat m'n misselijkheid er van wegging.

Fieje, hier ook weekend veel te kort en geen zin om te beginnen morgen. Nog 3 weken! Drie weken volle kracht vooruit, tis megadruk aan 't einde van 't schooljaar, maar dan is vakantie wel extra lekker, we vertrekken ook meteen de eerste maandag van m'n vakantie.

Hoe zit 't nou eigenlijk met jouw plannen?

Jooles: saleshoppen is idd goed, ik heb vorige week nog 'n supermooie rok gescoord. Zit jij nou nog steeds 't werk van je collega die niet is aangenomen erbij te doen? Geen zicht op iemand nieuws?

Nemo: doe jij 'ns wat foto's van je huisje in de ak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven