** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.

Haha. Ach zo heb ik wat te doen op deze zware regenachtige ochtend (hoewel ik heel hard aan het poetsen zou moeten zijn en ipv daarvan de IKEA site zit door te spitten, maar hé dat is óók nuttig)

Ik vind dat jij ook gelijk hebt. Tis gewoon k*t en ik hoop dat ik nooit in zo;n situatie terecht kom en áls ik dat wel kom (is wel echt iets voor mij ) dan hoop ik dat ik de kracht heb om in te zien dat bij zo'n vent blijven geen zin heeft, ook niet voor de kinderen.
Hè? Ik heb gisteren toch echt een reactie zitten typen. Maar niet gepost dan. Of ik word gek. Of hebben jullie het laten verwijderen?

Ik zal 's herhalen wat ik nog weet:

Isiss, dat klinkt goed, die vakantie.

Directora, the reader is ook een goede film.

Nemo, kan je hem volgende week niet zeggen dat je denkt dat je zwanger bent? Dat zal 't rotjong leren!

Ik ben geen Marlies Dekkers-fan. Ten eerste omdat ik haar stom vind. Ten tweede omdat ik haar stom vind. Ten derde omdat iedereen er in loopt en ten vierde omdat ik haar stom vind. Ik heb toch zo'n genuanceerde mening, die totaal niet gestoeld is op er niet toedoende, persoonlijke sentimenten.

Kijkt iemand de herdenking van Micheal Jackson? Ben je wereldberoemd, zoveel gedaan, komt Mariah Carey op je begrafenis zingen. Wat een rotstreek.
Mariah Carey?!?! dat die uberhaupt nog leeft.

Ik heb geen tv. Vertel eens wat meer, ben wel benieuwd.
Ik dacht ook dat je gereageerd had, hmm.

Waarom is Marlies Dekkers stom?
IK heb het live gevonden op cnn, maar ja, kan niet kijken. Had opeens het idee om mijn muur in mijn slaapkamer te doen (paars) maar heb niet genoeg verf blijkt nu grr. Moet terug naar Karwei voor 21u
Nu treedt Stevie Wonder op.

Waar zou mijn bericht dan gebleven zijn hè? Misschien mag ik niet zeggen dat ik Marlies Dekkers stom vind en dat het daarom weggehaald is?

Ik heb haar een keer bij 'dit was het nieuws' gezien. Toen had ze geen idee waar ze zat en was ze bijzonder niet-grappig en dom. En ze praat ook irritant.
Ik vind Marlies Dekkers zelf ook niet leuk, ze was laatst ook aan de telefoon in de Coen & Sandershow en daar was ze ook zeer niet-grappig. Heel veel bh's van haar vind ik dan wel weer mooi (maar die heb ik dan weer niet).

Effe nog iets rechtzetten: zo'n actie als die vreemdganger (al is dit nog beyond vreemdgaan) vind ik ook echt niet kunnen, bij mij zou ie meteen exit zijn (denk ik vanaf hier nu). Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand met kleine kindjes, die het goed hebben samen, haar man nog 'n kans geeft om het opnieuw te proberen. Maar dan niet in dit geval. En dit uitleggen wordt er niet echt duidelijker op.

Hmm ja, Michael Jackson. Toen ik 12 was had ik posters van 'm hangen, maar toen ie begon met eerst die aap en later die kinderen en de ouders afkopen kon ik 't alleen nog een zielig figuur vinden. Oh ja, en niet te vergeten die plastische verbouwingen, make-up, mondkapjes en zuurstoftank. Te bizar. Al heeft ie wel leuke muziek gemaakt.

Haha, Nemo, dat is echt 'n goeie, melden dat je zwanger bent.
Zelfde bij mij met Etosha, ook niets meer van gehoord, na berichtjes op hyves. Jammer! Lees je nog mee? Laat 'ns effe horen hoe 't gaat, ben benieuwd!
Ze is wel een beetje raar, Fille, dat ben ik met je eens. Laatst was ze ook op tv met dat gedoe met die winkels die dicht moesten en dat het slecht zou gaan met haar business, en dat zij dat in een heel ander verhaal goot. Toen vond ik haar een beetje opschepperig over dat alle sterren uit Amerika haar beha's dragen tijdens optredens en shows. Maar haar shop in NY moest wel dicht.. mmmh.

Maar ik heb behoorlijk wat tiet en zij maakt wel mooie dingen voor veel tiet. Juist die bandjes die dan boven je shirt uitpiepen vind ik leuk. En omdat mensen hier helemaal niet modebewust zijn, is het hier nog wel hip ;).

Ik kijk trouwens ook de herdenkingsdienst. Brooke Shields vond ik mooi. Al die mensen die iets zeggen om iets te zeggen, doen me niet zoveel, maar Brooke maakte er iets persoonlijks van.

Cadi, had je mijn treinschema gehad?
2x
quote:isiss schreef op 07 juli 2009 @ 20:52:

Effe nog iets rechtzetten: zo'n actie als die vreemdganger (al is dit nog beyond vreemdgaan) vind ik ook echt niet kunnen, bij mij zou ie meteen exit zijn (denk ik vanaf hier nu). Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand met kleine kindjes, die het goed hebben samen, haar man nog 'n kans geeft om het opnieuw te proberen. Maar dan niet in dit geval. En dit uitleggen wordt er niet echt duidelijker op.

.

Helemaal duidelijk, en helemaal mee eens!

Ine, ik dacht dat jij had geschreven dat je een trainingsschema naar Cadi had gestuurd!!!! Ik dacht, zo hey, die zijn serieus over dat afvallen voor de zomer

Ik eet tegenwoordig alleen nog maar watermeloen dus dat wil wel

Fille, ik had je bericht ook gezien? Zou er een Marliescensuur gelden? (volgens mij zijn er gewoon problemen met het forum).

Ik zit nog aan het werk, vriendje kwam onverwacht langs, erg gezellig, en nu moet ik nog wat afmaken voor morgen. Morgen ga ik bij mijn baas thuis werken en die heeft.............. tatatataaaaaaaaaa een zwembad! Daar gaan we in na het werk ,en daarna ga ik naar de lekker koele bios met mijn lover. Beloningssysteem voor je werknemers in Spanje is zo simpel in de zomer
Yep, treinschema ontvangen. Jij mijn reactie niet ontvangen?

Nemo, ik zelf zou denk ik ook niet verder willen met die man, ben het met Marg eens, waar is je relatie dan op gebouwd? 'n keertje vreemdgaan oke, maar hij heeft naast zijn getrouwde leven nog 'n hele relatie erbij gehad. Vind ik wat anders dan 'n slippertje. Maar goed, we kunnen denk ik pas oordelen als we zelf in zo'n situatie zitten maar lijkt me verdomd moeilijk hoor.

Fille, kan mij het nou schelen hoe MD is, ze maakt wel mooie bh's!

Zat hier ook naar MJ te kijken, heel erg indrukwekkend.
Haha, straks gaat ze je bij wijze van beloning ook boodschappen laten doen in de supermarkt met airco.

Ik ken 90% van die artiesten trouwens niet die bij de Michael Jackson tribute zijn (behalve Mariah Carey natuurlijk die ik trouwens nog verbazingwekkend oké vond zingen, had ik niet verwacht).
Oh, trainingsschema is ook wel goed hoor! Misschien lopen naar Ine?

En dat belonings syteem is not bad. Als je het echt te warm krijgt kan je misschien wel een duik tussendoor nemen.

Hop werken!
Het is wel een beetje de botox-show bij MJ of niet? Zagen jullie die enge man met de enorm ogen? Ik ben er bijna door weggerend.

Marg, ah fijn, ik ben dus niet gek. Ik vind het trouwens wel knap dat ik veel nog wist.

Qua vreemdgaan eens met de rest. Vroeger dacht ik daar erg zwart-wit in: vreemdgaan is einde. Ik weet niet hoe ik zou reageren, vooral niet als er kinderen in het spel zijn. Maar een heel extra leven zoals hier het geval is, dat lijkt me echt vreselijk. Vooral als zoveel mensen tegen je gelogen hebben. Wie kan je dan nog vertrouwen?

Marg, goede deal. Heb je email of gesprek gehad? Zo nee, al wel gepland?

Cadi, ik ben heel principieel in mensen stom vinden.
Is het wellicht geen tijd voor een nieuw en schoon topic?
Bij 5000 berichten gaat het automatisch op slot.

Ik ben ook erg principieel in mensen stom vinden maar ik heb dan weer het voordeel dat ik heure majesteit zelf nog nooit heb gezien dus.....Maar goed, daar zou ik nog niet iets voor laten liggen wat ik mooi vind.
Hee, Nemo heb 'n nieuw plaatje! En wat voor eentje! (Als ik weet dat ik denk wat ik vermoed dat het is)
Trainingsschema... hahaha!

Mijn ouders willen op de fiets komen.. 1000 km in 10 dagen .

Ja, mail is aangekomen! Wat gek, want ik kreeg geen melding in mijn mailbox, zoals normaal. Maar ik heb hem gevonden .

Zou wel wat zijn zeg, dat we na 2 dagen mekaar de koppen in elkaar zouden slaan.

Was idd indrukwekkend, de dienst van MJ. Vooral dat die dochter op het laatst nog die paar woorden zei, zo mooi..

Ik vond het een mooie dienst.

Wat betreft dat vreemdgaan. Tja, het is niks om 5 jaar een relatie naast je huwelijk te hebben. Inmiddels weet ik dat iemand een keer een slippertje kan maken, dat gebeurt hier om de haverklap. Ik moest daar aan wennen, was altijd heel duidelijk in mijn mening over vreemdgaan, maar heb dat hier bijgesteld. Niet omdat ik vind dat je maar overal en nergens in bed kan belanden, maar wel dat het een keer kan gebeuren en niet meteen het einde van je relatie of huwelijk hoeft te betekenen.

Maar 5 jaar bedriegen, 5 jaar is wel heel erg lang.

Ik geloof ook niet in 'we hebben zo lang op elkaar gewacht, nu blijven we voor altijd samen'. Iedereen die trouwt, denkt voor altijd samen te blijven. Ik dacht ook na dat wat mijn ex en ik meegemaakt hadden, logisch voor altijd samen zouden blijven. Dat werkt niet zo.

En wat Marg ook zei, als ze blijft omdat ze alleen ongelukkiger zou zijn, dat is niet oke. Je kunt niet je geluk afhangen aan iemand anders.

Maar het is makkelijk om te zeggen: ik zou mijn spullen pakken en vertrekken. Zak er lekker in. Je bent niet zomaar met iemand samen en hebt niet zomaar kinderen samen.

Als zij nu denkt dat ze met hem verder kan, is dat haar keuze. Misschien komt ze gaandeweg de rit er alsnog op terug en besluit ze anders, maar voor nu trekt ze dit.

Jammer dat jouw vriendschap met die andere vriendin op deze manier moet eindigen, terwijl je er helemaal geen invloed op hebt. Je staat aan de zijlijn en ineens is de hele vriendschap ter discussie. Raar ook wel dat je niets gehoord hebt.
Isiss, volgens mij waren die zangers en zangeressen allemaal uit zijn achtergrondkoor en daarom onbekende gezichten.

Mariah Carey snap ik niet in het geheel, die heb ik later ook nergens meer gezien.

Ik had veel meer bekende artiesten verwacht die een zegje zouden doen. Van die mensen die eigenlijk MJ uitkotsten, maar op dit moment dan toch ineens zo'n goede vriend(in) waren geweest blablabla. Dat was gelukkig niet zo.

En volgens mij bedoel je die enge dominee. Die zo schreeuwde, of niet? Die was echt heeeeeel eng.
De hele dag in de verveel-stand-10x-per-minuut-forum-checken-maar-niks-nieuws en nu moet ik gaan slapen en tada: een hoop berichten!

Ik vond de MJ dienst over the top. En juist die woorden van die dochter.. tsja. ik weet het niet hoor. Maar goed, op zich was het dan wel weer een dienst die bij hem paste ofzo. Hij spoorde toch niet helemaal.

Helemaal leuk dat Ine en Cadi gaan meeten, ik wil ook mee! jammer dat ik ergens in Azie zit anders ging ik ook. Ging ik wel op de kindjes passen terwijl jullie aan de rose zitten

Mn nieuwe plaatje ben ik op de Mount Kinabalu Je ziet me aan de achterkant, dus anoniem dacht ik zo. Trouwens, die plaatjes zijn zo klein dat de voorkant vast ook niet heel boeiend is. Dacht je ook dat het was Cadi?

Lekker zeg Margh morgen bij een zwembad! Hier is het zomerweer voorlopig even over. Regen regen regen. En een lekkend dak, een verstopte regenpijp (dus ik heb ook een zwembad.. op mijn balkon) en een lekkende schuur. Zit alleen maar met die stomme woningbouw aan de telefoon. Maar hé hopelijk gaan we helemaal gerepareerd de winter in!

Isiss: ga morgen naar IKEA ben het zat om te wachten op de andere spullen tweedehands. Ik ga nu een aantal dingen nieuw kopen. Alleen mijn eettafel ga ik rustig afwachten. Wil zo;n houten teak tafel met 6 stoelen. Waarom ik dit naar jou typ? Om te zeggen dat ik dus nog bezig ben en dat ik hoop maandag of dinsdag volgende week foto'svan mijn huisje te maken voor de AK.

Dan heb ik mijn lens ook weer, die was er namelijk mee gekapt tijdens de vakantie. Had ik dat al verteld? Zo'n achterlijk dure Nikon lens en zomaar opeens hield de autofocus er mee op! Gelukkig binnen de garantie. Hoewel er weinig gelukkig aan was aangezien ik de rest van de reis in Maleisie handmatig moest scherpstellen wat het elke keer net niet was. maar goed, heb hem zelf opgestuurd (kostte een 10tje dat moest ik dan zelf betalen) en ze konden hem in een dag maken! Als ik het via de fotozaak had gedaan duurde het 5 tot 6 weken. Maf maar goed.

Dan ga ik maar eens slapen in mijn net paars geverfde slaapkamer. Hoop dat het een beetje goed droogt want dit lijkt van die verf die strepen geeft Irritant!
Wat een drukte hier.

Ik heb net op de duitse tv een samenvatting van het MJ gebeuren gezien. Vond het wel mooi. Ik vind/vond het een zielige man. Ik hen wel medelijden met hem (gehad). We hadden op mijn werk nog een hele discussie erover hoe een vrouw draagmoeder voor zijn kinderen (die blijkbaar nog niet eens van zijn zaad zijn) zou kunnen worden. Mijn collegas (mannen) zeiden dat zij voor veel geld dat ook zouden doen. Ik denk van mijzelf dat niet. Het blijven toch je kinderen die je aan een gek blootstelt. Al denk ik niet dat hij echt onzedelijke dingen gedaan heeft, maar geschift was hij natuurlijk wel.

Verder waren wij net in de film can Coco Avant Chanel. Ik vond hem niet echt leuk. Te veel close-ups met de grote ogen van Audrey Tatou. Vriend vond hem wel leuk, maar Audrey Tatou is dan ook zijn grote liefde (als ik er niet was ).

Moeten wij niet trouwens ook eens snel een meeting afspreken? Ik ben er wel voor in.

Nemo, 65F Dat het bestaat....

Ik moet naar bed.

Trusten
quote:es1450 schreef op 08 juli 2009 @ 00:12:

Nemo, 65F Dat het bestaat....

Hahah, nou je hebt me gezien het is maar een maat. Niemand die het eraan ziet. Het is alleen nogal een onhandige maat!

Een meeting? Leuk! Ik ben er ook voor in, maar: ben pas 2 september terug. Rianne, Marg en Moon: wanneer zijn jullie weer in het land mss dat we daaromheen wat kunnen plannen?

Ik ga zo naar IKEA. Heb een geweldige ontdekking gedaan als in een boodschappenlijstje op de website. Je kan gewoon op je gemakje rondwinkelen op de site (en daar staat echt álles op inclusief decoraties ed) daarna print je je boodschappenlijstje uit en dan staat er precies in welk vak en welke stelling je spul ligt Ideaal! Hoef je niet die hele IKEA door met een briefje. Gewoon achterste voren. Spullen halen en weg! Zo wordt een dagje IKEA nog daadwerkelijk leuk

Zit alleen te wachten op iemand die naar mn verstopte balkon komt kijken... Irritant is het toch altijd dat die mensen nooit kunnen zeggen hoe laat ze komen zit je de hele ochtend voor Piet Snot te wachten.
Ben officieel griep vrij. Maar ben me toch een partij beroerd. Bijlezen lukt ook niet echt. Val heel de tijd in slaap. Eigenlijk de hele dag door. Ben gewoon extreem moe.
Rianne, doe maar rustig aan en ziek goed uit. Het is volgens mij echt geen normale doorsnee griep en een griep die veel van je energie kost. Ookal ben je nu officieel beter en niet meer besmettelijk, neem wel je tijd om goed uit te rusten!!

Nemo, ben je geslaagd bij de Ikea?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven