** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Waarom zou je niet uitgenodigd zijn voor IKEAballenminimeet?

Hoe oud is ze?

Naar speelgoedBlokker/Bart Smit/HEMA gaan, en dan heb je verzamelcds met allerlei kinderliedjes. Van algemene Nederlandse liedjes tot aan specifieke Sesamstraat of Annie MG Schmidt cds. Of voor baby;s tingeltangelmuziekjes.

Ook leuk is naar de bieb gaan, kijken wat voor kindercds ze hebben, voor een eurootje het stuk lenen, rippen, en kado geven.
Ze is 7 weken
En is het erg als ik zeg dat ik mijn moeder irritant vind met de baby? Ze bleef zondag maar met een hoog stemmetje roepen: "Ja ik ben oma, kun jij ook lachen naar oma? Lach toch eens naar oma." Echt op zo'n manier dat je NIET wilt dat mensen doen. Nooit achter mijn moeder gezocht, maar dat doet oma worden blijkbaar met je.
Dat deed ze dan vroeger ook bij jou. En toen vond je het heerlijk.

Het is natuur. Met een hoog stemmetje tegen baby;s praten zorgt ervoor dat ze meer verbindingen in de hersenen leggen. En tegen de baby praten, in wat voor nonsens flutwoordjes dan ook is goed voor hun taalgevoel.

Goed dus. Wat oma doet.

Irritant, maar goed.
Ine, you gotta be kidding. Ik sta in het dagelijks leven niet eens om 6 uur op dus...... We gaan straks gewoon heerlijk kijken hoe het loopt.

Ikea, ballen? Ik ga ook mee, oh nee, ik ging al mee

Es, vet balen van de sleutel maar idd extra setje moet je wel hebben. Heb ik ook ooit eens 'n paar maanden geleden gehad, zelfs bij het speciale politiebureau langs gegaan en 3 manden met sleutels doorzocht. Vond ik 'm uiteindelijk in 'n piepklein zakje van mijn tas (gewoon verkeerd weggestopt, haast, 2 kinderen, boodschappen......maar ondertussen had ik mijn andere sleutel al laten decoderen en dat moet nu dus ook weer met de gevonden sleutel, leuk joh techniek)

Marg, heerlijk toch even verwend worden en wat 'n sukkels om het verkeerde af te drukken, lekker staat jouw naam erop.

Jooles, nog even doorbijten. Ken het verschijnsel, te hard werken, te veel werken en te weinig mankracht maar straks mag je lekker even weg, hee ik hoef nog maar 6 nachtjes!

Oh Kjong, ligt ook nog 'n stuk karpuz in de koelkast
Kjong, jij hebt waarschijnlijk gelijk, al denk ik dat het haar echt om dat lachen ging. Dat kan ze namelijk net en dan wilde mijn moeder natuurlijk dat zij dat ook tegen haar deed. Want tegen opa had ze het al gedaan, maar nu had ze geen zin meer
Kjong, welkom terug! Wil je vakanitie avonturen lezen, maar ben weer eens link van de AK kwijt, wie helpt

Es wat een drama met de sleutels, En dat het ook nog zoveel geld kost, balen zeg!

Cadi vertrek je al bijna naar Ine? Voor de bergwandelingen om 6 uur smorgens, jeje! Wat een feest

Marg, hoe is het met je verbrandingen?

Jooles, nog maar een paardagen, dan mag je lekker weg! Even tot rust komen van je drukke werk!

Ik loop weer rond te rennen als een idioot. Dacht dat mijn kleine groepje wel easy zou zijn, maar maak het natuurlijk zelf weer veel te druk met extra activiteiten. En dan daarnaast ook nog druk met mijn bedrijf Maar komt goed. Nog maar 11 dagen, is reis ook weer over. Het is echt leuk hoor, maar heb de tijd er gewoon niet voor, haha!
De acteur heb ik ontmoet bij een toneelstuk, waar hij in speelde. Ik vond hem leuk, na de voorstelling met m staan kletsen, maar te schijterig om nummer oid te vragen. Toen op internet lopen zoeken en ik dacht m via facebook gevonden te hebben. Berichtje gestuurd, maar bleek m dus niet te zijn.

Dat van Chinees weet ik van wederzijdse vrienden. Zo van: Heb je al gehoord...? Maar, Ine, niet echt kans om hem tegen het lijf te lopen. Zijn roots (en familie) zijn Fries, ik zit in Zuid-Holland. Kleine kans.

Of extra mankracht na de zomer geregeld is, weet ik niet. Ik hoop het wel. Maar probeer eigenlijk nergens meer op te hopen. Want met wispelturigheid van de directie kan je vanalles verwachten. Voor hetzelfde geld zit er, als ik terugkom van vakantie, plotseling iemand op m'n kamer, zou me niks verbazen. Of het duurt nog tot kerst. Ik probeer gewoon me er niet meer druk over te maken (lastig) en gewoon m'n ding te doen. Heb al aangegeven dat ik ws door/na m'n vakantie in de knel kom, omdat dan 2 weken mijn werk stil ligt. Niemand, die het overneemt/kan overnemen. Daar reageren ze niet op, dus dan is het jammer.
Es, wat een actie! En wat een geld...

Marg, zonde van je scriptie en je werk. En nu? Herdruk? Of is het een geval van jammer?

Ine, respect voor je ouders!! De Tirol-vakantie klinkt trouwens niet verkeerd, meiden, geniet er met z'n allen van en eet een Brez'n of twee voor mij (die mis ik hier echt!!!)
Es, wen er maar aan. Ik kan nog steeds geen fatsoenlijk gesprek met mijn moeder voeren met mijn nichtje in de buurt. Ik kan me iets voorstellen bij moedergevoelens maar volgens mij zijn oma-gevoelens zijn echt van een andere categorie. Dus laat het los en wees blij dat ze een blije oma is (en dat bij jouw kinderen dat misschien wat getemperd is).
Ik schrok vannacht wakker en dacht ineens.....fietsen naar Tirol????

Even snel voor het eten :-)..

Ouders zijn gisteren aangekomen, 1300 km! In 13 dagen. Ze blijven tot maandag, maar moeders komt weer terug in de loop van de week, om te helpen. Het wordt nl druk (Cadi komt ), dus is een paar extra handen wel makkelijk en ik vind dat ik het weer lang genoeg echt alleen heb gedaan.
En dan gaan ze weer 1300 km terugfietsen of nemen ze dan wel de trein ofzo? Als ze in de loop van de week terugkomt dan mag ze wel doortrappen

Zeg luistert, ik mag graag de handen uit de mouwen steken, eerlijk gezegd vind ik dat heerlijk, gewoon even flink aanpakken zonder dat je erbij na hoeft te denken. Moet er nog wat in de tuin gedaan worden? Bewaar het maar tot volgende week. Ik heb nog geen inpak stress. Er moeten nog 3 wassen en hoe ik die droog krijg in dit regenklimaat (hee, de buren zijn er niet.....die hebben 'n droger )

Marg, lukt het een beetje met werken? Waar was je nou bij de Ikea? Ballen gegeten en maar wachten op jou.

Ik ben langzaam aan de gang aan het gaan in mijn huis. Vorige week in Zutphen zat ik in zo'n heerlijk opgeruimd huis dat ik nu ook meer ruimte wil gaan creëren. Er moeten meer dozen komen dus vanavond mooie rode gekocht voor de dvd's. Te weinig, moet ik weeer terug. Volgens mij ook niet echt handig want moeten de kids telkens die dozen opentrekken. Dan maar een Billy??? Zien ze tenminste wat erin staat en staat het ook opgeruimder dan alles op 1 stapel. Dan nog gaan kijken voor 2 grote kasten in de huiskamer en als het allemaal nog ff meezit wil ik ook nog 'n schilderij. Heb in mijn huis 0,0 hangen, erg eigenlijk.

Ik hoop dat 'n vriendinnetje over 'n tijdje eens langskomt om de boel te reorganiseren. Ze is net bevallen dus dat zal pas over 'n tijdje zijn maar verheug me er al op dat iemand er eens 'n andere wind doorheen laat waaien. Maar ja, alles op z'n tijd.

Môge.
Ik lees mee, Maar het is druk.

Ben ook geirriteerd dat ik elke keer zoveel mail heb en dat ik het gewoon niet bij kan houden en veel te veel dingen tegelijk doen en wil bijhouden. Wordt gek van facebook, hyves, mail, weblog, forum marktplaats, bol.com enz enz. En ik doe het zelf

Nou ja, he is wel gezellig! :-)

Kjong: alles gelezen in AK, maar nog geen tijd om te reageren. Ben blij dat het uiteindelijk goed was en ik ga heel hard duimen!

Cadi: je vakantie wordt helemaal leuk volgens mij! Geniet ervan!

Isiss ligt op een eilandje nog zeker?
Het is bijna zover!!!!! Over drie daagjes kan ik Cadi&kids ophalen van het station :-D!!!

Past alles achter op de Vespa denk je?? Anders rijd ik 15 keer, no problem.

Joh, jij hebt vakantie. Zoveel hoeft er niet in de tuin, ik heb op dit moment een gast die voor niets grasmaait familielid op bezoek die het gras voor me maait en zelfs een rondje met de trimmer heeft gedaan.

Wij hoeven ons alleen druk te maken over de temperatuur van wijn en rose :-D. En oja, dat de kinderen af en toe iets te eten en drinken krijgen.

En dat we niet te lang met 1 kant in de zon liggen en op tijd insmeren. Goed te doen wel, toch?

Er blijft ook nog wel wat poetswerk hier en daar, dus je vermaakt je vast wel.

Mijn eigen app is klein en volgepropt met speelgoed van zoon (het lijkt zichzelf wel te vermenigvuldigen in die plastic boxen! Eerst was 1 genoeg, toen nog 1 erbij gekocht voor dat-en-dat en toen die ook dreigde te overstromen nog maar 1. Plus een mand, plus nog een speelhoekje.. zelfs in mijn bed vind ik regelmatig een autootje ofzo), daar schrik je niet van toch?? Anders moet ik als de sodemieter hier Grote Opruiming doen.

Gelukkig weet ik dat je Vespa wat extra ruimte heeft. Maaruh, badlakens voor het zwembad, heb je die genoeg of niet? Rose, engelse drop.....maandag ga ik inslaan dus als je nog meer wensen hebt? Lekkere wasverzachter ofzo? Je moet maar denken, als ik 6 strandbadlakens minder meeneem kan ik wel 6 flessen rose mee nemen!

Je wilt niet weten hoeveel zin ik in vakantie heb dus....you'd better be good En ik poets graag maar niet in eigen huis Wat ik al zei, hoe sneller we klaar zijn des te sneller hebben we "vrij". Zal toch gebeuren dat ik op 'n bedje loop te lanterfanten terwijl jij nog aan de poets bent. Nee hoor, sam/sam (behalve eerste dag, want bijkomen, trainleg en hoogteverschil) doen we het samen hoor.

Vandaag alvast aan de grote schoonmaak begonnen.Ik snap het echt niet dat er mensen zijn die zoooo schoon met hun huis zijn, die zoooo orderlijk zijn. Ik behoor daar dus niet toe. Heb de hele dag gedaan over het uitzoeken van het speelgoed van zoon. Wel 'n hele vuilniszak troep weggegooid en weer de stapel van de kringloop groter gemaakt.

Weet je wat ik eigenlijk wel brrr vind. Ik heb twee tv's op MP staan en echt niemand interesse, gewoon gratis. Dus Ine, mocht je nog tv's in appt nodig hebben dan hou ik ze apart maar ik begrijip 't echt niet. Veel gaan nu op kamers maar die hebben tegenwoordig al flatscreen (tsssk dat had ik pas uh, toen mijn vader de zijne doorschoof) dus ik zit hier met 'n meuk apparatuur dat wil je niet weten.
Kjong, als jij dat ontbijtje nou morgen eens in 't eggie komt brengen. Hier om de hoek zit 'n heerlijke turk dus.....(heerlijke turk in de zin van: lekkere broodjes en lekkere dingen, niet in de zin van heerlijke turk die mag 'n beschuitje met mij eten)
Nemo, schakel die emailfunctie dan gewoon uit! Je hoeft toch niet tig mailtjes te ontvangen als er ergens wat geplaatst is?

Goed hè dat bidden Ik vind je superstoer met die spin. Ik ben stoer (geloof ik ) maar die spin......dat vind ik wel uberstoer.
Ik heb een logeetje. Suup. en 6 verse bio-eitjes.

Dus je kunt hiernaartoe komen?
Cadi, heee! Had je die foto van mijn Vespa bewaard?

Ik heb badhanddoeken en twee grote kleden waar je ook op kunt picknicken, zeg maar, dus je kunt de jouwe wel thuislaten. En er zijn ook meer dan genoeg handdoeken voor het douchen, dus die hoef je ook niet meenemen. Er is een wasmachine en droger, dus kleren kun je tussendoor wassen, misschien scheelt dat ook in de hoeveelheden.

Oh, gelukkig.. ik ben ook niet zo van de showroom en hoe ik ook mijn best doe, ik snap niet dat sommige mensen overal een plek voor hebben. Op de een of andere manier heb ik altijd wel rommeltjes her en der.

Ik heb een vriendin in NL die echt een woonkamer en keuken had als uit een boekje. Het was net alsof je in een meubelzaak zat, nergens was iets prive's te vinden. Geen foto's, geen post, geen krant, geen boek, geen tijdschrift, geen frutsels. Ze heeft ook geen kinderen, dat scheelt misschien ook wel, iig qua speelgoed.

En Cadi, nee hoor.. je hoeft niet meer voor me mee te slepen. Er komt nog iemand vanuit NL langs met de auto, die neemt als het goed is nog een tray rosebier voor me mee (lust je dat ook?). Jij komt met de trein, dus dan heb je al genoeg te sjouwen met koffers enzo.

Ik heb er echt heel veel zin in!!!
Hee wat gezellig! Ine en Cadi, veel plezier!

Kjong, vette knuffel!

Allemaal veel liefs!
Geen bijzonderheden
Ja, indergotverdommedaad, kom maar op met die knuffels!!!!

In 3 fukking weken.

Hahahahah!

Woehoeoeoeoeoeoe!!!

Wowwowowowowowow!!!! Yiehoeoeoeoeoeoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven