** Longdistance relationships deel 11 **

26-09-2008 23:03 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer! Met of zonder longdistance

Isiss: getrouwd met R. uit Marokko. Is in BE gaan wonen om hem makkelijker deze kant op te krijgen. 2,5 jaar longdistance relatie gehad.Speeseend: relatie met J. uit Duitsland. Druk aan de studie. J komt vaak deze kant op of Spees gaat naar Duitsland.Cadi: helaas ook nog steeds legaal. Hij woont in Turkije, ook samen een kindje. De bedoeling is dat hij hierheen komt hij is ook net geslaagd voor zijn examen.Fille: longdistance relatie met Berliner (we hebben toch best nog veel legalen hier hoor). Hij woont in Duitsland. Toekomst waar en hoe nog onbekend. Misschien gaat fille naar Duitsland??Es1450: illegaal hier. Zorgt voor neverending scriptiestories, schoonfamilieverhalen en werkperikelen die heel saai zijn. (haar eigen woorden). Long-distance ervaring met een Panamees, maar ze woont nu samen met een Nederlander!Margaretha: jaren lang gelongdistanced (wat je wel niet allemaal kan met dit woord). Woont en werkt nu in Spanje vlakbij haar vriend.Rianneplaya: Long distance relatie gehad met een Mexicaan. Daar naar toe verhuisd en blijven hangen. Woont en werkt nu in Mexico waar ze geniet van het single leven.La Moon: Geen longdistance meer omdat ze de zon heeft opgezocht. Ze woont nu samen met haar vriend op de Canarische eilanden.Jooles: Heeft een relatie gehad met een Nederlander die in China ging wonen. Het is toen over gegaan (Chinees heeft nu bedacht dat ie terug wilt naar NL, maar met zn nieuwe liefde). Jooles is nog lekker vrijgezellig.Ine: Woonachtig in Tirol met haar zoon van 2. Had een relatie met een NL uit Noord Holland en dus long distance. Relatie is nu over, maar Ine is gezellig blijven hangen!Mezelf nog: findingnemo, relatie gehad met een Belgische Marokkaan en in Marokko gaan wonen. Sinds augustus 2008 mn zooi terug in NL en relatie over. Nu lekker vrijgezel.En beste nieuwe mensen, : wees welkom! Hopelijk kan je het een beetje volgen met deze intro.
Thanks! Ik vind juist die zonnige feest, flirt en cocktailverhalen leuk.

En over flirten gesproken, RP, hoe is 't daarmee?

Schaatsen schijnen hier bijna overal uitverkocht te zijn ja. Maar de pret is al weer voorbij, 't is hartstikke aan 't dooien.

Nemo: vertel!

Is trouwens toch ook niet gek, dat je daar 'n dip krijgt? Maanden uit 'n rugzak leven en iedere nacht in 'n ander hotel lijkt me niet heel relaxed voor 'n normaal leven zeg maar. Tijdelijk erg leuk, maar 'n half jaar is al niet meer heel tijdelijk.

Marg: ik had 't ook nog gelezen. En vind je geen zeikerd. Ja, in de zin van zelf met de hand dode puntjes uit je haar knippen, dan wel. Die andere dingen niet.

Cadi: en, ga je Kjong ophalen?
Tgggg, sleep ik me naar de sportschool, vol goede moed ook nog, zit de les vol. Misschien ook wel goed want heb al de hele dag kramp. Ik ben heel goed bezig met goede voornemens op het gebied van sporten!

Marg, waarom ben je een zeikerd? Of slaat dit op het werkverhaal?

Cadi, geen zestienjarig buurmeisje die het voor een habbekrats en een fles cola doet? Of een breezer.
Fille het is gewoon een teken om niet te gaan! Je kunt beter thuis blijven zitten

Isiss met date en flirt verhalen, tja. Mexicano vind ik leuke gozer, maar ja, hij woont zo ver weg, en hij is eigenlijk niet leuk genoeg om daar zoveel moeite voor te doen. Dus als ik hem zie is het leuk. Als ik hem niet zie is het ook leuk. Ben druk aan de scharrel, haha. Maar om nou elke week weer nieuwe verhalen te vertellen is ook zo wat, haha. Dus zolang het niet echt leuk is, verveel ik jullie er gewoon niet mee

Nemo, wat Isiss zegt inderdaad. Vind het knap dat je het zo lang doet! Ben zelf na 3 weken toch echt wel blij om gewoon even in mijn eigen huis te zijn. Al is het maar 1 nachtje. Respect dat je gewoon door blijft gaan! Je bent een topwijf!
Nou ja zeg, het regent. Gewoon hier, regen!!! Daar gaat mijn middagje strand :s
Rianne, dat is een teken dat je niet moet gaan. Je kunt beter thuis blijven zitten.
Rianneplaya, haha ja met een dominicaan moet je eigenlijk wel merengue en bachata dansen! Merengue kan ik wel (is ook niet zo moeilijk he :p) en bachata ook wel re-de-lijk, salsa dus (nog?) niet.

Ik vind de muziek van bachata wat leuker en de dans is ook wat makkelijker, hihi (ik ben niet zo'n held met veel verschillende stapjes!)

De salsa les had trouwens ook een deel merengue les. Vond het ook leuk om daar eens 'les' in te hebben, want ik heb het natuurlijk gewoon in die barretjes geleerd en dan doe je eigenlijk maar wat, maar nou kwam ik er echt achter hoe ik officieel mijn armen en handen moest houden enzo...heel leuk!
Hola dames! In tegenstelling tot Fille heb ik vandaag wel gesport. Of althans, ik heb een yogales gevolgd. Dat was de eerste keer in meer dan tien jaar dat ik meer heb bewogen dan het lopen van twee trappen achter elkaar. Dus ik ben trots!

Isiss, je vroeg naar mijn sollies. Het gaat wel goed volgens mij. De baan die ik aangeboden heb gekregen ga ik niet nemen. Klinkt heel arrogant, maar ik heb er hard over nagedacht en ik word van deze baan echt niet blij. Het is weer heel veel werken, trainen in o.a. Friesland en de Ardennen. Bovendien doen ze niet aan leaseauto's dus moet ik zelf iets gaan kopen, en dat wordt dan een oud barrel waarmee ik dagelijks al die afstanden moet gaan afleggen. Heb ik helemaal geen zin in. Moet ik over een jaar wéér iets anders gaan zoeken.

Verder heb ik vrijdag een eerste gesprek gehad ergens waar een van beide gesprekspartners in slaap viel tijdens het gesprek. En de vragen die hij stelde toen hij wakker was getuigden ook van weinig sensitiviteit en interesse. Ga ik dus ook niet doen.

Komende woensdag heb ik ergens een tweede gesprek wat ik heel erg leuk vind! En maandag heb ik ergens anders ook een tweede gesprek en dat is ook een erg leuke functie. Nog twee kansen dus wat dat betreft. Maar ik ben ook zelf nog wel aan het zoeken geweest en ik kreeg nog wat tips van mensen. Morgen gaan er daarom nog drie of vier brieven weg. Stel dat deze niks worden, dan heb ik hopelijk weer nieuwe kansen.

Zo gaat het dus! En verder heb ik deze week een saunadagje gepland, en twee etentjes en ga ik morgen op de (pasgeboren) baby van een vriendin passen. En ik duim dat ik snel op alle vlakken zekerheid heb zodat ik lekker weg kan. B vond het 'best een goed idee'. :-)
Waarom doet iedereen proficiat aan mij?

Sporten? Wa's da?

Nemo, voor jou een vette je doet het toch maar in je eentje daarzo en petje af. Begrijpelijk dat je af en toe even de balen ervan hebt en in je eigen bedje wilt liggen maar ik denk als je hier weer even bent het gelijk alweer gaat kriebelen.

Kjong is opgehaald door Kbroer. Even een gezellig gesprekje met die man gehad
Duimen jullie vandaag om 13.00 uur voor ons...?
Ja!!!

Dus.
Wat goed!!!! En meteen de uitslag al dus!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw! Gefeliciteerd!!!!!

Het is wel de goed nieuws show hier!!! Leuk!!!!
Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd! Wat goed!
Jeej, gefeliciteerd!
Ik stuiter m´n hangmat uit. Alweer te danken aan mijn alleraardigste buren. Het zijn een stel asociale, bierzuipende, stinkende, luidruchtige tortillabakkers. Altijd hebben ze herrie!!! Gisternacht tot 3 uur liggen dansen in mijn bed met de geweldige oemaloepa klanken van ´los tigres del norte´. Gewoon soort carnavalsherrie! Maar dat is nog niet het ergste. Nee, er moet verbouwd worden. Alweer!!! Iedere maand breken ze een keer het huis af, en dat moet dan toch weer in elkaar gezet worden. Dus ze beginnen nu dagelijks om 6 uur ´s morgens te timmeren! Om 6 uur! En dan stopt dan rond een uur of 9, en begint weer zo rond 5 uur door tot diep in de nacht. Volgens mij staan ze morgen bij mij binnen. Ze zijn al uren lang tegen mijn muur aan het timmeren. Stelletje eikels. En het regent nog ook :/
Ik had vanmorgen mijn dochter aan de telefoon. Ze herkende mijn stem maar snapt absoluut niks van telefoons.

Nadat we poesje mauw hadden gezongen, is ze met een rotgang het hele huis doorgegaan, terwijl ze mamaaaaaaa maaaamaaaaaaaaaaaaa heeft staan gillen. Ze heeft me zelfs onder de bank gezocht.

Dus nu voel ik me zielig. En ontaard.

En dat voelde ik me al.

Ik ben nl afgewezen voor mijn eigen baan. (Of die van reeds weg collega, maar zelfde functie) Mijn teammanager is wóest op de andere teammanager die over de uitnodigingen/afwijzigingen gaat. Maar daar heb ik geen baan mee.

Daarbij heb ik Kjongen erg ziek alleen thuis gelaten omdat er brood op de plank moet komen. Ik bel hem ieder uur op, en hij heeft het wel ok, dekentje op bank, tv, ds enz, maar dat voelt toch ook als ontaarde moeder, om hem met koorts zo alleen te laten.

~kommaarop met de Ontaarde Moeder Award (OMA)

maar krijg ik daar dan ook een fles cold hard genever bij?~
Kjong, ik wild ehier komen zeuren over man die momenteel erg sjacho is omdat hij zo graag naar TR wil maar het nu even niet gaat maar laat dat maar even achterwege.

Etosha gefeliciteerd!
Man van Etosha gefeliciteerd!
Ik zou zo met jouw man mee gaan.

Ik krijg nl net een sms dat die-van-mij op het strand zit met Chipita, in de zon, met 18'C..!!

En ik had regen. En regen. En had ik al reegn gezegd?
quote:kjong schreef op 15 januari 2009 @ 15:31:

Ik zou zo met jouw man mee gaan.

Ik krijg nl net een sms dat die-van-mij op het strand zit met Chipita, in de zon, met 18'C..!!

En ik had regen. En regen. En had ik al reegn gezegd?Ik zou ook zo mee gaan maar mijn man is juist zo sjacho omdat hij niet kan gaan.
Wromnie?
Geen geld nu......volgende maand beter.

Als het nou alleen om een ticket gaat maar meneer wil minimaal ook 300,- meenemen. Wat ook wel weer nodig is dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven