Loslaten van je ex!

04-10-2009 23:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeey!

Ik zit met een heel vervelend gevoel.. Het is nu ongeveer 2 maanden uit met mijn ex. We hebben echt een heel fijne relatie gehad samen.. Als we met z'n tweeen waren vergaten we de wereld om ons heen, maar omdat hij zoveel nog met zijn ex omging.. wat mij erg kwetste is het uiteindelijk toch stuk gelopen. Nu is het uit.. en aan de ene kant heb ik daar vrede mee..maar aan de andere kant voel ik nog zoveel liefde voor hem.. en besef ik nu pas hoe bijzonder hij voor me was. Ik heb ontzettend de neiging hem te smsen of te bellen.. en als hij dan pas heel laat of niet op de manier waarop ik hoopte reageert.. Dan ben ik meteen van slag. Nu is het wel zo.. dat als ik aan hem vraag om af te spreken, hij dat wel wil. Als we dan bij elkaar zijn zoenen we.. en zegt ie tegen me dat ie van me houdt. Nu weet ik niet meer wat ik hiermee moet.. het maakt me onzeker want als ik vraag van hoe het nu tussen ons zit, dan krijg ik een antwoord wat ik niet wil horen. "Ik wil momenteel gewoon even alleen zijn.. ".. Mijn vraag is nu.. Hoe in godsnaam moet ik hiermee omgaan? Ik lig steeds vaker huilend op mijn bed.. Het maakt me onzeker en strontchaggerijnig!

Kom maar op met alle adviesen!
Heel jammer voor je , maar mijn advies zou zijn : wegwezen... Uit is uit en hij houdt je duidelijk aan t lijntje door met je af te spreken en te zoenen terwijl hij toch terug is bij zijn ex?

Hoeveel exen heeft ie waar ie bij terug is ? Ik zou proberen ermee te kappen meid, hou je sterk....
Nou.. Hij is niet terug bij zijn ex, dat niet gelukkig.. zij zit zelf ook gewoon in een relatie, maar hij heeft wel gewoon contact met andere meisjes.. Ze liggen voor het oprapen zullen we maar zeggen.. en toch geeft hij mij ook nog het gevoel dat ik op de een of andere manier het leukste meisje op aarde ben.. I'm confused! Echt waar! Maar je hebt zeker gelijk.. het is alleen alsof ik een reuzenstap moet nemen die bijna onmogelijk lijkt.
Jeetje lastig waarom vind je je ex zo leuk? Misschein moet je je dat eens afvragen? Wat maakt hem zo speciaal? groet,niek
Als ik dat eens wist.. Misschien komt het omdat ik me bij hem ontzettend zeker kan voelen.. ik kijk misschien wel een beetje tegen hem op. En als iemand waar je tegenop kijkt, je niet wil 'hebben' als het ware.. dan voelt dat als een falen.
Bijna dezelfde situatie hier.

Wij zien elkaar af en toe en meer dan zien ook ja.

Kunnen elkaar niet loslaten ook al is de relatie over en dat blijft ook zo.

Krijg van vrienden vaak te horen "hij gebruikt je gewoon" maar andersom is dat ook zo.

Uiteindelijk komt er een tijd dat 1 van beiden of allentwee een ander tegenkomen waardoor de behoefte om elkaar te zien over is.

Is een toepasselijk nummer over, de tekst heb ik hier op het topic "prachtige teksten" gepost.

Maar....als jij de hoop en/of de wens hebt dat hij weer bij je terugkomt is het beter om afstand te nemen.

dit is het nummer
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 04-10-2009 23:53
Reden: liedje gevonden
% gewijzigd
Aan de ene kant gebruik ik hem ook wel ja.. voor de complimentjes.. het geeft me een goed gevoel over mezelf.. een soort van trots is het ook wel.. "hij vindt me nog aantrekkelijk.. " maar als je elkaar op die manier blijft zien.. speelt de vraag of er meer is natuurlijk wel vaak in je hoofd op. Life is hard..

Mooi nummer trouwens.. Nouja de tekst dan. Het genre is niet zo mijn ding!
Ha mijne ook niet maar de tekst is goed!

En als jij je er goed door voelt en zowel jij als hij weet dat het alleen "usen" is dan mag het toch?

Er komt een tijd dat dat over gaat.

Tot die tijd: geniet ervan!

Maar als jij huilend in je bed ligt vraag ik me af of je er goed aan doet...
Lastige situatie. Mijn advies zou zijn:

Zorg ervoor dat je zelf zeker bent over je gevoelens. Blijf niet achter hem aanlopen voor het gevoel om niet alleen te zijn.

Tuurlijk is het moeilijk als een relatie beëindigd is, maar bedenk voor jezelf of hij de rede is waarom je je zo voelt of dat het is omdat je niet samen met iemand bent op dit moment. Die omslag heb je altijd... en tuurlijk achteraf zijn mensen geneigd alleen aan de leuke dingen terug te denken.

Als je er voor jezelf uit bent kan je het aan hem voorleggen dat hij nu de kans heeft om een nieuwe start te maken. Wil hij dat niet of wil hij wil vrijgezel zijn (het kan ook zijn dat het ongebonden en vrij zijn om zijn sexpartner te kiezen voor het moment hem nu erg aanspreekt, en zich daarom niet wil vastleggen) weet je dat en dan moet je ook zelf voor jezelf kiezen en verder gaan.

Sterkte
Het is uit en het uitgaan van een relatie voelt gewoon hartstikke rot. Hij lijkt de enige te zijn die dat verdriet kan wegnemen, hij is immers ook de oorzaak er van.

Toch doe je er beter aan om afstand te nemen. Je schrijft immers zelf dat hij met zijn gedrag je onzeker , chagrijnig maakt en laat huilen. Dat is bepaald niet positief, dus probeer jezelf hier tegen te beschermen door het contact niet op te zoeken. Is hartstikke moeilijk, maar op de lange termijn wel beter als je niet steeds op je ziel getrapt wilt worden. Over een tijdje zal het verdriet dan wat minder zijn en kun je je weer wat meer op jezelf richten en van je eigen kracht uitgaan ipv om zijn aandacht 'bedelen'.

sterkte.
Twee maanden pas...

Mijn relatie is al een jaar over en nog steeds kan ik hem niet loslaten. Nog steeds ben ik een zwak schaap. Nog steeds heeft hij me in zijn macht, en dat terwijl hij NIET goed voor me is geweest. Nog steeds gedraag ik me als een labiel schaap. Nog steeds kan ik mijn leven niet oppakken. Nog steeds mis ik hem.

Nog steeds huil ik. Nog steeds kan ik geen afstand nemen.

Ik word er zo ontzettend moe van... maar het gaat maar niet over.

Dus helaas, can't help you.. maar ik begrijp je.

Geef het nog wat tijd..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Pfoe ik begrijp je ontzettend goed.

Nu ongeveer een jaar geleden is het uitgegaan met mijn vriend, ik was kapot, ik bleef hem bellen en smeken of hij bij me terug kwam. Maar dat werkt alleen maar ave-rechts hoe verleidelijk het ook is.

En toen heeft hij me uiteindelijk geblokkeerd op zn msn (groot gelijk). En na 4/5 maanden spraken we elkaar weer een beetje. Hij had ondertussen een andere relatie waar ik ook super jaloers op was. Maar toch als ik bij hem was was het weer zoals vanouds, uiteindelijk ging het toch fout met die relatie en kregen wij weer wat. Maar nu gaat het ook even niet zo heel erg lekker, we hebben het voor nu een tweede kans gegeven, maar ik heb ontdekt dat hij ook wel errug veel spreekt met zijn ex, en dat hij voor haar een beetje gevoelens aan het krijgen is.

Dus hoelang dit nog goed gaat ik weet het niet.

Maar ik weet precies hoe je je voelt, die wanhoop en onmacht, en hoop als je weer even bij elkaar komt.

Maar meiske hoe moeilijk het ook niet is, geniet van die momenten die je met hem hebt, maar laat aan hem zien dat je er een beetje overheen bent, dat werkt veel beter .

Ik zeg niet dat het dan weer goed komt, je moet niet al je hoop gaan vestigen erop. Ik wens je igg veel succes en een dikke knuf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven