Lukt het me dan nooit?

26-07-2011 23:10 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal. Even van me afschrijven.

Ik ben een tijdje aan het daten met een leuke jongen. Na 3 jaar weer eens wat leven in de brouwerij. Vorige week maandag ging het helemaal leuk, naar de bios, hij was superlief en aandachtig en gevoelig. Ik heb mezelf prompt van de datingsites af gehaald, want dit was 'the real deal'. Sindsdien is hij echter afstandelijk. We hadden morgen een date, maar hij plant prompt wat anders. Druk met zijn bedrijf. En licht mij niet even in, ik moest er per toeval achter komen. En ik ben heel verdrietig. Zo hoeft het niet voor mij.

Waarom lukt het mij nou nooit? Ik ben ook al 28 en ik wil nou gewoon eens een lieve vriend, ik wil samenwonen, kindjes, leuke dingen samen doen. Pfffft bah. Janken.

Advies? Ik kan gewoon slecht zonder. Ik ben er erg aan gehecht, een man vinden. Voor degenen die me al 'kennen', ja, ik ben in therapie en dat gaat heus wel beter. Ik ben tenminste deze keer voor mezelf opgekomen door hem de wacht aan te zeggen, dat kan ik tegenwoordig. Maar pijn doet het wel.
Wat er leuk aan mij is? Ik ben grappig, ik ben lief, ik ben zorgzaam, ik weet veel, ik vind het leuk om op uitjes te gaan, naar concerten en theater, ik kan goed koken, goed dansen, ik heb mijn zaakjes qua huisje en financiën goed op orde, ik heb werk, ik heb leuke vrienden.

Ik heb er even over gebeld met een vriendinnetje. Ik ga het inderdaad maar laten gaan. Ik moet toch beter weten dan dit gedrag, na 6 mnd therapie. Ik kan die bevestiging best uit mezelf halen, maar uit een man halen is voor mij de weg van de minste weerstand. ZEN. Op mezelf richten.
Ach joh, mensen kunnen ontzettend vaag zijn.

Ik ken het: ineens krabbelt iemand dan terug, zonder duidelijke reden.

Daarom snap ik ook niet dat zoveel mensen een relatie vinden, het is gewoon echt heel moeilijk: ben je zelf verliefd is de ander dat niet...en andersom.

Daten is vaak erg lastig omdat het best geforceerd is, maar het kan ook leuk zijn.

Ik zal er maar niet te lang over in zitten, waarschijnlijk is hij ergens op afgeknapt.
Nou, mijn laatste duit bij deze, overwegend positief. Als het nu weer mis loopt open ik wel een nieuw topic :P

[edit ivm privacy]

We hebben er over gepraat, ik ga minderen in mijn acties, hij gaat meer initiatief nemen, hij zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken over zijn intenties, kortom, het komt goed.

P.S. De keelontsteking was echt.
P.P.S. Het kwam dus niet goed. Hij heeft echt meer initiatief genomen de laatste tijd, en hij vindt me 'een schat, leuk om mee te praten, niemand mag me ooit slecht behandelen want ik ben zo'n leuke meid', maar hij heeft het wel uitgemaakt aan het einde van een leuke date omdat hij geen vonk meer heeft, al niet meer na de eerste week. Hij had er dus twee maanden voor nodig om tot die conclusie te komen. Zei dat hij het eigenlijk pas deze week wist. Hij wil 'me zo graag als goede vriendin houden'. Ik wil dat niet. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik hem nooit meer zou zien. Want het is echt een goeie jongen, sympathiek, ach, alles wat ik al eerder geschreven heb. Maar ik wil meer van hem. Ik denk dat ik voor mezelf opkom als ik dat maar zeg. Kan ik dat maken? Ja dat kan ik. Laat hem maar pijn en schuld voelen omdat hij me niet meer kan spreken en alles volgens zijn willetje op een presenteerblaadje krijgt aangereikt van mij. (beetje rancuneuze modus). .... en terug naar mijn eigen leven, mijn eigen ik.
Jullie zijn elkaar nog aan het leren kennen. Zodra hij een stapje terug neemt en adempauze wil, wordt jij boos. Als ik hem was zou ik de benen nemen. Jij kunt wel haast hebben met samenwonen en kindjes willen maken, maar dat moet wel wederzijds zijn. Ik denk dat deze man niet zo snel wil als jij.
Oeps mosterd sorry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven