Maak ik me belachelijk!!!!!

13-05-2008 15:39 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een vrouw 40 jaar en heb een dochter van 13 en eentje van 11. Sinds 3 maanden woon ik samen met een, op het eerste gezhct, hele lieve man. Voor die 3 maanden hadden we een realtie al van 6 maanden. Sinds ik samenwoon met hem vind ik dat hij "raar" doet tegen mijn dochter van 13. Voorbeeldje: Nu is het warm weer en kleed ze zich luchtig en zie hem haar onderhand uitkleden met zijn ogen. Als ik er wat van zeg, wordt hij kwaad en zegt hij dat ik me aanstel, dat hij toch slechts zijn ogen heel de dag dicht kan doen, en dat hij het heel erg vind dat ik het ook maar durf te denken.

Ander vooorbeeldje: voor osn samenwonen gingen we samen vaak uit, nu ga ik met mijn vriendinnen en past hij thuis op de kinderen.

Ik voel me daar steeds onprettiger bij.

Vinden jullie dat ik me aanstel?
Hoi ipodwoman,

Ik vind dat als het om je kinderen gaat, zij die jij ten alletijden dient te beschermen, je het zekere voor het onzekere dient te nemen.

Als jou gevoel zegt dat het niet goed zit, is het beter die te volgen.

Heeft je dochter ooit iets laten vallen waaruit blijkt dat zij zijn houding niet prettig vindt oid?

Tuurlijk is het een lastige situatie waar je in zit. Ik heb mijn antwoord erg zwart/wit neergezet. Daar ben ik mij zeker van bewust, maar mocht je gevoel juist zijn is dit een gevaar voor je kinderen
nee, je stelt je niet aan. Ik zou je moederinstinct en je inuïtie altijd meer vertrouwen dan een nieuwe man in je leven. Jij bent op de eerste plaats voor je kinderen verantwoordelijk en moet alle risico's op onveiligheid voor hun minimaliseren. Daarbij, hoe leuk is een relatie als je een onrustig gevoel hebt bij hem? Hoe zou je je voelen als je over 4 jaar zegt: had ik maar naar mijn gevoel geluisterd, nu is het te laat?
Nooit je eigen intuitie verloochenen !!!!!

Als jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt heb je 9 van de 10 keer gelijk.

Ik kan nu wel zeggen man de deur uitdoen maar ik denk dat dat wat kort door de bocht is.

Ik zou wel goed met je dochters gaan praten en hen duidelijk maken dat als er iets gebeurt wat ze niet willen, ze dat gelijk moeten komen vertellen.

De reactie van je vriend geeft me ook een beetje de kriebels.

Ik heb altijd zoiets van :hoe groter de ontkenning en de woede hoe groter de kans is dat je de spijker op zijn kop hebt geslagen.

Hou de boel goed in de gaten zou ik zeggen en praat met je dochters
Je suggereert met je beperkte verhaal zo'n beetje dat hij onzedelijke plannen met je dochter heeft. Dan snap ik niet dat je hem nog geen rotschop hebt gegeven.

Ik vind het vreemd dat jij op basis van bovenstaande voorbeelden denkt dat hij het op je dochter voorzien heeft. Dus of er is veel meer aan de hand en had je hem er al lang uit moeten trappen, of je maakt je inderdaad nogal belachelijk.
Je stelt je niet aan, je heb een instinctief gevoel over je vriend.

En als ik mannen een beetje ken (ik hou van ze hoor, maar toch, met alle respect, ze willen vaak maar 1 ding), dan zou je het best wel es bij het rechte end kunnen hebben. Het feit dat hij kwaad wordt als je er wat van zegt, vertelt mij ook dat hij zich betrapt voelt. Hoeft niet, maar lijkt er wel verdacht veel op.

Misschien gebeurt er niks hoor, maar als er alleen al spanning ontstaat op deze manier, dan zou IK (dat is dus alleen maar MIJN MENING) er een eind aan breien met die man.

Volg je instinct! Je dochters hebben meer rechten dan je vriend.
Persoonlijk vind ik, dat je met 2 kinderen erg snel bent gaan samenwonen met je vriend. Maar ja, jullie zitten al bij elkaar.

Kijk als jullie nu al geen leuke dingen meer samen ondernemen..........., dat is een veeg teken. Niet richting je kinderen, dat is een heel ander verhaal, maar voor jullie relatie.

Op je kinderen kan je niet zuinig genoeg zijn. Heeft je oudste dochter al iets in de gaten?

Ik denk dat alle alarmbellen geheel terecht rinkelen.

Ook dat boos worden van hem...........raar, als hij niks te verbergen heeft, dan word je niet snel boos om een opmerking.

Nee, je stelt je niet aan.

Ja, je moet daad bij het woord gaan voegen en gewoon vertrekken eer er ergere dingen gebeuren.
Snap niet wat je nog bij hem doet, feit alleen al dat je dit soort dingen denkt.
]
Neem je gevoel serieus. Feit dat hij kwaad wordt zegt genoeg toch? Ik zeg niet dat het 100% zeker is, maar ik zou mijn gevoel zeker serieus nemen.

Práát met je dochter.
oja? is het raar dat hij daar boos om wordt? Ik denk dat ik mijn boeltje had gepakt als ik een man was geweest en mijn vriendin dacht dat ik pervers ben en aan haar dochtertje dacht. Dit moet je wel heel erg zeker weten voordat je iemand daar van kunt beschuldigen want anders is het een hele grove belediging. Je beschuldigt hem er tenslotte niet van dat hij het laatste koekje uit de koektrommel heeft gepakt.

Het kan best zo zijn hoor, ik ken hem niet, maar ik vind zijn reactie niet raar mocht het zo zijn dat er echt niets achterzit. Je kunt mij woest krijgen met een valse beschuldiging.

Ik weet ook niet goed hoe je zoiets kunt testen. Maar als je het niet vertrouwt dan moet hij weg. Simpel. Ga voor de veiligheid van je kind. Als jij denkt dat het niet goed zit, moet je daar een conclusie uit trekken.
Ja. Want als er niks aan de hand was, dan zou hij zich kapot schrikken, het willen uitpraten, er desnoods over willen praten met de dochter en TO erbij. Maar hij wordt kwaad. Tja, ik vind dat heel raar.
Moeilijk te beoordelen, maar ik denk dat je in dit soort dingen naar je gevoel moet luisteren. Beter aanstellen dan achteraf spijt toch?
Wauw, ik vind het nogal wat wat hier gezegd wordt. Kijkt jullie vriend of man nooit naar je dochter? En wat als je tegen hem zou zeggen dat jij vindt dat hij haar met zijn ogen uitkleedt? Past jullie man of vriend nooit op als jij uitgaat?

Inderdaad, hang the bastard. Moet ie maar niet oppassen als moeders aan de zwier is.

Voordat er meer info komt van TO vind ik dit een belachelijke vertoning. Mocht TO serieus denken dat haar vent graag aan haar dochter wil zitten adviseer ik haar als de wiedeweerga de pc uit te zetten, en haar vent eruit te schoppen.
Ik vind zijn reactie ook zeker niet raar. Vind het wel raar dat mensen meteen zeggen dat het zo IS omdat ie kwaad reageert. Hoe zou hij anders moeten reageren!

Ja, schat, je hebt gelijk; ik geil op je dochter

Of:

Welnee schat, dat is niet zo, maar ik vind het helemaal niet erg dat je dat denkt.

zijn reactie zegt me dus niks, jouw gevoel des te meer.
Bovendien zou ik sowieso die man de deur uitzetten. Het gevoel zit niet goed, daar gaat het om. Of hij nou wel of niet kwade bedoelingen heeft.
Mannen zijn heel visueel ingesteld. Tegenwoordig kan een meid van 13 er al uitzien als iemand van 18. Dat een man daar dan even naar "kijkt" dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Kan me ook voorstellen dat hij dan kwaad wordt op het moment dat hij hier geen sexuele intenties mee heeft.

Ik zou inderdaad (zoals hier eeder gezegd) vooral letten hoe je dochter op hem reageerd.....
quote:shining schreef op 13 mei 2008 @ 16:01:

Ja. Want als er niks aan de hand was, dan zou hij zich kapot schrikken, het willen uitpraten, er desnoods over willen praten met de dochter en TO erbij. Maar hij wordt kwaad. Tja, ik vind dat heel raar.

Misschien reageerde hij zo omdat hij schrok? Iedereen reageert natuurlijk anders. Misschien dat TO hier nog iets over kan zeggen?

Is hij er later nog op teruggekomen?
Ja over dat kwaad worden, ik weet het niet..

Ik kan me ook wel voorstellen dat als je van zoiets 'zwaars' beschuldigd wordt je kwaad kan worden.

Dat ligt ook aan zijn persoonlijkheid. Maar jij bent op op dit moment de enigste die in kan schatten of dit al dan niet een (vor hém) logische reactie is.

Maar zoals iedereen al zegt hier! Volg je gevoel en niet voor de (op dit moment) gemakkelijkste weg!

Heel veel sterkte!
Je gaat Goddomme toch niet fijn op een forum zitten beppen of vriendlief nu wel of geen pedo is. Hoe moeten wij dat weten?!? Jij geeft alleen info die je zelf kwijt wil en die je zelf gekleurd/geinterpreteerd hebt. Wij weten toch niet hoe hij erbij keek en wat hij deed etc?

Of je denkt echt dat er iets speelt en dan is dénken natuurlijk al genoeg om het zekere voor het onzekere te nemen en vriendlief eruit te schoppen. Waar zit je nou nog over na te denken dan?
quote:Vrouwtje83 schreef op 13 mei 2008 @ 16:04:

Mannen zijn heel visueel ingesteld. Tegenwoordig kan een meid van 13 er al uitzien als iemand van 18. Dat een man daar dan even naar "kijkt" dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Kan me ook voorstellen dat hij dan kwaad wordt op het moment dat hij hier geen sexuele intenties mee heeft.

Ik zou inderdaad (zoals hier eeder gezegd) vooral letten hoe je dochter op hem reageerd.....

Rare posting, dit.

Op wat voor andere manier dan een seksuele manier kan zo'n man dan kijken...
quote:Evidenza schreef op 13 mei 2008 @ 16:06:

Je gaat Goddomme toch niet fijn op een forum zitten beppen of vriendlief nu wel of geen pedo is. Hoe moeten wij dat weten?!? Jij geeft alleen info die je zelf kwijt wil en die je zelf gekleurd/geinterpreteerd hebt. Wij weten toch niet hoe hij erbij keek en wat hij deed etc?

Of je denkt echt dat er iets speelt en dan is dénken natuurlijk al genoeg om het zekere voor het onzekere te nemen en vriendlief eruit te schoppen. Waar zit je nou nog over na te denken dan?
quote:ipodwoman schreef op 13 mei 2008 @ 15:39:

Hoi, ik ben een vrouw 40 jaar en heb een dochter van 13 en eentje van 11. Sinds 3 maanden woon ik samen met een, op het eerste gezhct, hele lieve man. Voor die 3 maanden hadden we een realtie al van 6 maanden.

AL 6 maanden ? Eerste gezicht ? Hoe goed ken je deze man nou helemaal ?

Ander vooorbeeldje: voor osn samenwonen gingen we samen vaak uit, nu ga ik met mijn vriendinnen wil hij niet meer uit , moedigt hij jui aan uit te gaan ? Zit de sleur er nu al in ? Hoe reageren de meiden als hij " oppast " ? en past hij thuis op de kinderen.

Ik voel me daar steeds onprettiger bij.

Vinden jullie dat ik me aanstel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fleurtje schreef op 13 mei 2008 @ 16:07:

[...]

Rare posting, dit.

Op wat voor andere manier dan een seksuele manier kan zo'n man dan kijken...Nou , eh , ...hij kan simpelweg constateren dat " alles erop en eraan zit zonder er een harde plasser van te krijgen . Hij kan kijken of ze 'de benen heeft van haar moeder , hij kan kijken en bedenken of zo bloot erbij lopen wel " gepast " is , hij kan vertederd kijken , hij kan..............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 mei 2008 @ 16:11:

[...]

Nou , eh , ...hij kan simpelweg constateren dat " alles erop en eraan zit zonder er een harde plasser van te krijgen . Hij kan kijken of ze 'de benen heeft van haar moeder , hij kan kijken en bedenken of zo bloot erbij lopen wel " gepast " is , hij kan vertederd kijken , hij kan..............Dat verschil merk je echt wel hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven