Man heeft geen zin meer

30-11-2019 11:08 178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen.

Mijn man en ik zijn twaalf jaar samen. Sinds anderhalf jaar heeft mijn man helemaal geen zin meer om te vrijen. Hij neemt geen initiatief meer. Als ik initiatief neemt, wijst hij mij elke keer af. Ik heb mij al suf gepiekerd waar dit vandaan komt. Er lijkt geen aanleiding te zijn. Ervoor was de seks goed, misschien wat saai, maar goed. Ik heb al heel vaak om een uitleg gevraagd, maar dat komt nooit. Ik heb het hem hier al heel vaak over aangesproken, ik heb hem al geschreven, ik heb hem al van een affaire beschuldigd, we hebben al ruzie gemaakt. De enige uitleg die ik één keer heb gehad was dat hij moe was en dat hij "gewoon geen zin had".

In mijn ogen heb ik al heel wat geprobeerd. Ik heb al avondjes voor ons twee gepland, ik heb al voorgesteld om het te plannen als hij uitgeslapen was - toen hij zei dat hij te moe was, ik heb het onderwerp ook al drie maanden volledig laten rusten.

Ik weet niet wat ik verder nog kan doen. Weet iemand raad? Ik hoor graag wat jullie denken. Bedankt.
Joséphine schreef:
01-12-2019 18:50
- Is jouw man vriendelijk en aanwezig?
- Is hij op een feestje al gauw spoorloos of zoekt hij af en toe nog jouw gezelschap op?
- Praat hij met de kinderen over “mama” of over “jullie moeder”?
- Besteedt hij meer aandacht aan zijn uiterlijk of laat hij net meer alles zijn gang gaan?
- Bespreekt hij dingen met jou die niet gaan over jullie huis, kinderen, lening of wat dan ook? Beslommeringen op het werk bijvoorbeeld of een grappig voorval?
- Mijdt hij jou? Fysiek afstand nemen als jullie op de bank tv kijken? Of altijd toevallig naar een andere kamer gaan als jij binnenkomt? Ontwijken zijn ogen jouw blik?
Goede vragen :)
YagaBaba schreef:
01-12-2019 13:57
Ja joh. En echt alle smoezen heb ik voorbij horen komen: druk met werk, kreeg hem niet overeind en vond dat ongemakkelijk, moe.
En wat was nu de reden als je het wil delen tenminste? Of bleef hij ontwijken?
Beter dat het je ex is ;)
merle78 schreef:
05-12-2019 22:11
En wat was nu de reden als je het wil delen tenminste? Of bleef hij ontwijken?
Beter dat het je ex is ;)
Minnares natuurlijk. Met haar zat hij elke drie weken in een hotel. Dan had hij er dus geen last van.

Beter dat hij mijn ex is. Heb nu een leukere man. Soms ga je er op vooruit als je wordt gedumpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven