Man in de trein...

09-10-2011 13:38 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff.. elke ochtend als ik de trein neem naar mijn werk, zie ik weer die jongen in de trein......

Elke ochtend loopt ie mij voorbij, rechtvooruitkijkend met oordopjes in zijn oren. Zo gauw hij bij de eindbestemming van de trein uitstapt is ie ook weer heel snel weg...

Heb geprobeerd oogcontact te maken zo gauw we op hetzelfde moment instappen en heb ook geprobeerd lief te glimlachen... helaas heeft tot nu toe niks uitgehaald. Kreeg helaas geen glimlachje terug Meer snel ogen/hoofd wegdraaien met een blik van 'wat moet ze van mij'.

Iemand ooit weleens op zo'n plek als de trein zijn huidige of ex geliefde ontmoet??

Nog tips hoe je met zo'n iemand toch in contact kan komen? Tot nu toe lijkt het of ie mij niet leuk/aantrekkelijk vind aangezien tot nu toe het 'oogcontact' niet langer heeft geduurd dan 1 a 2 seconden...
Die jongen kan ook gewoon verlegen zijn en niet weten wat er van te denken. Ik vind dat TO het nog eens kans moet geven (en ons verslag doen ;) )
Voor de dame met lang blond haar die het altijd in een staart draagt: hij is bezet

Enne.. Ik denk dat hij niet into you is TO.. Als ik mijn man zo hoor, vind hij het vervelend dat hij zo aangestaard word..

(Ik ga morgen mee naar zn werk )
Inderdaad, iemand met oordoppen wil ook niet aangesproken worden. Ik erger me altijd dood, als iemand wat tegen mij wil zeggen terwijl ik overduidelijk muziek aan het luisteren ben.
Chooc
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:51:

Hanneke000: Ik reageer waar ik op wil reageren??Face it; als iemand niet terugkijkt maar zelfs wegdraait is niet in je geïnteresseerd. Doe met deze info verder wat je wil.
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:50:

Chocolover: Woon niet in P. (kom wel uit een plaats beginnend met een P), en heb geen lang blond haar!popsaland?
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:51:

Hanneke000: Ik reageer waar ik op wil reageren??Ooeeehh, hier maak je vrienden mee....
quote:TheEmpress schreef op 09 oktober 2011 @ 13:55:

[...]

Ooeeehh, hier maak je vrienden mee....
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:43:

Goeiemorgen, wat een negativiteit zeg?!

Nee ok. Stiekem ben ik jaloers op je dat je "sjans" hebt in de trein. Hij is gewoon heel verlegen en durft je niet aan te kijken. Geef hem een zoen en jullie leven nog lang en gelukkig.

Dat is wat je wilt horen toch?
quote:TheEmpress schreef op 09 oktober 2011 @ 13:55:

[...]

Ooeeehh, hier maak je vrienden mee....Wou het ook net zeggen..je bent snel uitgescheten hier met die houding.
Bazinga!
Mensen mogen mij best aanspreken als ik oordopjes in heb. Dat ik graag muziek luister onderweg, betekent niet dat ik ook meteen in Asoland verdwijn met een grote autistische muur om me heen.

Verder zeg je toch zelf ook in je laatste alinea dat hij je niet leuk vindt TO?
Liever elitair dan een pauper!
Hmm verlegenheid... nog niet eens aan gedacht.
mocy, 2 minuten geleden

Die jongen kan ook gewoon verlegen zijn en niet weten wat er van te denken. Ik vind dat TO het nog eens kans moet geven (en ons verslag doen ;) )

Kan ook idd maar man zegt dat ie dan liever heeft dat ie word aangesproken. 2 verlegenerts die niks doen, dat zou dan toch niet werken..
ben je in irl ook zo n sjaggo?
Hem in het gangpad tegenhouden door hem bij zijn arm te pakken. Even wachten tot hij zijn oordoppen uit heeft en "goedemorgen" zeggen.

Voilá, je bent met hem in contact gekomen.

Succes!
Ik zou hem een keer volgen naar zijn werk. En dan daar een grote taart voor hem laten bezorgen met je telefoonnummer erop. en een foto van je hoofd, zodat iedereen weet wie je bent Maak je zeker indruk mee!
Laat je nog even weten hoe het is afgelopen Lizzard?
Gunst, ik hoop nu opeens dat die jongen een collega van me is.
quote:nostradame schreef op 09 oktober 2011 @ 13:57:

Laat je nog even weten hoe het is afgelopen Lizzard?
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:56:

Hmm verlegenheid... nog niet eens aan gedacht.

Vaak zie je wel aan iemand of het een verlegen type is of niet.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat het kansloos is, maar aan de andere kant. Wie weet heeft hij wel een ochtendhumeur en is `s ochtends in het geheel niet aanspreekbaar.
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:38:

Tot nu toe lijkt het of ie mij niet leuk/aantrekkelijk vind aangezien tot nu toe het 'oogcontact' niet langer heeft geduurd dan 1 a 2 seconden...Ja dat kan natuurlijk niet. Hoe kan iemand jou nou niet aantrekkelijk vinden???????? Ja daar moet je werk van maken! ik zou de volgende keer hem klem zetten bij de deur de oordoppen uit zijn oren trekken en het hem op de man af vragen! Daar heb je gewoon recht op!
Ik zou 'm ook aanspreken, fuck die oordup. Ik vind niet dat dat wil zeggen dat je niet wil aangesproken worden. Moet je dan maar voor je uit zitten loeren in de trein als je wel aangesproken wil worden? Je kunt 'm vragen wat ie luistert ofzo. Of een tikje fout: de tijd.

Maar ben het wel eens met voorgaand: als ie niet reageert op oogcontact en hij stapt elke dag bij je in dezelfde trein ziet er niet heel voorspoedig uit...
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Deze man wil waarschijnlijk gewoon veroverd worden, daar zijn mannen gek op. Die van mij wilde ook eerst niets van mij weten, hij speelde hard to get, maar dat is helemaal goedgekomen. Gewoon ervoor gaan Lizzard.
Als hij verlegen was had je hem wel betrapt op stiekem naar je kijken of had hij iig teruggelachen ipv chagrijnig zn hoofd weg te draaien.

Ik word ook gek van mensen die naar me zitten te lachen in de trein terwijl ik geen interesse heb.
quote:nostradame schreef op 09 oktober 2011 @ 14:00:

Deze man wil waarschijnlijk gewoon veroverd worden, daar zijn mannen gek op. Die van mij wilde ook eerst niets van mij weten, hij speelde hard to get, maar dat is helemaal goedgekomen. Gewoon ervoor gaan Lizzard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven