Man in de trein...

09-10-2011 13:38 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff.. elke ochtend als ik de trein neem naar mijn werk, zie ik weer die jongen in de trein......

Elke ochtend loopt ie mij voorbij, rechtvooruitkijkend met oordopjes in zijn oren. Zo gauw hij bij de eindbestemming van de trein uitstapt is ie ook weer heel snel weg...

Heb geprobeerd oogcontact te maken zo gauw we op hetzelfde moment instappen en heb ook geprobeerd lief te glimlachen... helaas heeft tot nu toe niks uitgehaald. Kreeg helaas geen glimlachje terug Meer snel ogen/hoofd wegdraaien met een blik van 'wat moet ze van mij'.

Iemand ooit weleens op zo'n plek als de trein zijn huidige of ex geliefde ontmoet??

Nog tips hoe je met zo'n iemand toch in contact kan komen? Tot nu toe lijkt het of ie mij niet leuk/aantrekkelijk vind aangezien tot nu toe het 'oogcontact' niet langer heeft geduurd dan 1 a 2 seconden...
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 14:25:

Cateautje, ik heb iets gemist bij biologie

Ik moet dus mijn man voor zn voeten lopen en dan word ik zwanger?

Jeetje ik doe het al die tijd al verkeerd Nee joh, jij krijgt toch geen bult, maar hij.
Jaaa Ruza leuk! I minimeets

Ik heb een man met een babyface dus kan me voorstellen dat hij voor jongen uitgemaakt word. Thuis is het wel een vent hoor
jullie pesten Lizzard streepje 25
Wat een geweldig topic. Werkt goed tegen mijn katertje, zit hier nu weer te lachen. En nee TO hij vind je niet leuk.
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 14:27:

Jaaa Ruza leuk! I minimeets

Ik heb een man met een babyface dus kan me voorstellen dat hij voor jongen uitgemaakt word. Thuis is het wel een vent hoor Nou blijkbaar niet want hij heeft je nog niet bevrucht met al die fratsen van jullie
lizzard_25, 25 seconden geleden

Chocolover: Als jouw man lang is, donker haar heeft, tikkeltje ongeschoren, k-swiss schoenen draagt, grijze tas heeft, dan is 't zeker jouw man :-)

Ruza hoelaat morgen?!

*verbrand mans outfit en schopt hem naar de badkamer om zich te scheren..*
ben je echt 25 Lizzard? zeg me dat dit niet waar is?
Laat die negativo's maar lullen hoor Lizzard !

Gewoon van het positieve uitgaan.

Mijn advies: koop een flinke zak M&M's (zie hieronder).

Maak aanstalten om tegenover hem te gaan zitten en trek tegelijk die zak open. Doe dit expres zó onhandig dat er flink veel M&M's over hem heen vallen. UIteraard bied je daarna je excuus aan voor je klunzigheid en je raapt die snoepjes van zijn kleren af.

Als het goed is hebben jullie daarna iets om samen over te lachen en is het ijs gebroken.

Als hij na deze aktie nog geen sjoege geeft is het een kansloze missie, maar dan weet je dat in elk geval.

Ik zeg: gá ervoor !!

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Kunnen mannen tegenwoordig zwanger worden Cateautje?

Biologielessen zijn wel veranderd zeg..
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 14:28:

lizzard_25, 25 seconden geleden

Chocolover: Als jouw man lang is, donker haar heeft, tikkeltje ongeschoren, k-swiss schoenen draagt, grijze tas heeft, dan is 't zeker jouw man :-)

Ruza hoelaat morgen?!

*verbrand mans outfit en schopt hem naar de badkamer om zich te scheren..*

6 uur? Nja, hoelaat gaat je man weg??

Koop ook meteen mannenbirkenstocks voor hem met mooie wollen sokken.

Dan laten al die mannendieven hem wel met rust. Hoop je.
@ degene die TO kwalijk nemen dat ze selectief reageert:

Dúh, natúúrlijk reageer je alleen op semi-positieve dingen als je een crush op iemand hebt. Beetje flauw om daar nu de zondgmiddag-verveling mee te verdrijven.

@ Lizzard; je ziet hem alleen 's ochtends, mogelijk is ie nog niet aanspreekbaar, baalt ie van OV omdat ie teveel mensen ziet en probeert hij zich af te sluiten, is hij verlegen or whatever. Hoogstwaarschijnlijk niet in een romantische modus. En misschien vindt hij je niet leuk. Niemand hier die het weet.

Je komt er alleen achter door hem aan te spreken.

En dat vinden sommigen misschien een sneue actie, maar (zie mijn motto), niet geschoten is sowieso mis en wat heb je te verliezen?
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 14:29:

Kunnen mannen tegenwoordig zwanger worden Cateautje?

Biologielessen zijn wel veranderd zeg.. Oh, you teek mie in the meeling.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een goede tip van Donkeyshot! Dat stond vroeger ook altijd in de Tina: struikelen over een bananenschil net als die KANJER voorbijkomt. Cola over HEM heengegooid. Je rok blijkt in je panty te zitten net als HIJ kijkt.

Maar vervolgens wel verkering!

Lullig voor je dat iedereen zo de draak met je steekt
Choco je bent morgen je man kwijt :(

Spreek hem gewoon aan.. zeg dat je mobiel uitgevallen is en je graag wilt weten hoelaat het is.. Een simpele vraag en zie hoe hij er op reageert.
Die is het niet BGB zijn tas is zwart. die van tk loverT grijs!
7.15 maar dat vinnik wel erg vroeg hoor..

Zal ik hem voortaan mijn auto meegeven?

Problem solved.. (Of nee, straks zijn er file flirters! Help?! Wat moet ik nou? Wil ie me daarom niet bevruchten? Door dat blondje?!)

7.15 Ruza! Doe je camouflage outfit maar vast aan!
iets zegt mij dat het OP zo dadelijk weg is....
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 14:33:

7.15 maar dat vinnik wel erg vroeg hoor..

Problem solved.. (Of nee, straks zijn er file flirters! Help?! Wat moet ik nou? Wil ie me daarom niet bevruchten? Door dat blondje?!)

7.15 Ruza! Doe je camouflage outfit maar vast aan!Ik heb een beter idee. Jij met de verrekijkerT in de bosjes, ik de trein in. Flink flirten met je man!!! Ik ben niet blond, mij zal hij vast geweldig vinden ter afwisseling van blonde TO. En dan, als ik hem veroverd heb breng ik hem veilig en wel terug bij jou
http://www.rails.nl/new/index.php
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:38:

Pff.. elke ochtend als ik de trein neem naar mijn werk, zie ik weer die jongen in de trein......

Elke ochtend loopt ie mij voorbij, rechtvooruitkijkend met oordopjes in zijn oren. Zo gauw hij bij de eindbestemming van de trein uitstapt is ie ook weer heel snel weg...

Heb geprobeerd oogcontact te maken zo gauw we op hetzelfde moment instappen en heb ook geprobeerd lief te glimlachen... helaas heeft tot nu toe niks uitgehaald. Kreeg helaas geen glimlachje terug Meer snel ogen/hoofd wegdraaien met een blik van 'wat moet ze van mij'.

Iemand ooit weleens op zo'n plek als de trein zijn huidige of ex geliefde ontmoet??

Nog tips hoe je met zo'n iemand toch in contact kan komen? Tot nu toe lijkt het of ie mij niet leuk/aantrekkelijk vind aangezien tot nu toe het 'oogcontact' niet langer heeft geduurd dan 1 a 2 seconden...Gelukkig hebben we een backup
Treinreizigers.nl biedt mensen de mogelijkheid om alsnog in contact te komen met iemand die ze tijdens een treinreis hebben gezien of ontmoet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mocy schreef op 09 oktober 2011 @ 14:33:

Die is het niet BGB zijn tas is zwart. die van tk loverT grijs!Misschien heeft hij een nieuwe tas..
BGB sssst! Doe nou nie-hiet

Straks zoekt blondje mijn man op
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 14:33:

Is thuiswerken geen optie voor hem ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven