Man maakt me elke ochtend wakker
vrijdag 7 november 2025 om 22:54
Klein irritatietopic: vrijwel elke ochtend word ik wakker door mijn man. Hij slaapt slecht en is altijd heel vroeg wakker, ergens tussen 3.00 en 6.00 meestal. Hij probeert dan rustig te blijven liggen maar op een moment moet hij plassen en gaat hij naar de wc.
Onze wc grenst aan de slaapkamer en kraakt als je er op een bepaalde manier op gaat zitten. Hij snapt niet hoe je moet zitten zonder te kraken, dus ik word wakker van een krakende wc.
Of z’n neus zit dicht en hij begint enorm zijn neus op te halen, met echte harde ‘knorgeluiden’ erbij. Dan word ik daar wakker van. Of hij wil seks en maakt me daarvoor wakker.
Ik word er gek van! Ik wil gewoon slapen. Doordeweeks tot 6.00 of 7.00 (ligt aan de dag) en in het weekend toch wel het liefst tot 8.00 uur. Maar dat lukt dus echt bijna nooit. Soms denk ik weleens; ga lekker op de bank slapen ofzo.
We hebben geen slaapkamer over en ik wil ook helemaal niet apart slapen. Maar ik vind dit best irritant worden inmiddels.
Wat doen jullie met/tegen je luidruchtige man in de ochtend?
Onze wc grenst aan de slaapkamer en kraakt als je er op een bepaalde manier op gaat zitten. Hij snapt niet hoe je moet zitten zonder te kraken, dus ik word wakker van een krakende wc.
Of z’n neus zit dicht en hij begint enorm zijn neus op te halen, met echte harde ‘knorgeluiden’ erbij. Dan word ik daar wakker van. Of hij wil seks en maakt me daarvoor wakker.
Ik word er gek van! Ik wil gewoon slapen. Doordeweeks tot 6.00 of 7.00 (ligt aan de dag) en in het weekend toch wel het liefst tot 8.00 uur. Maar dat lukt dus echt bijna nooit. Soms denk ik weleens; ga lekker op de bank slapen ofzo.
We hebben geen slaapkamer over en ik wil ook helemaal niet apart slapen. Maar ik vind dit best irritant worden inmiddels.
Wat doen jullie met/tegen je luidruchtige man in de ochtend?
vrijdag 7 november 2025 om 23:00
Zo zie je maar hoe niet-helder je kan zijn zelf. Oordoppen liggen hier gewoon maar had ik nog nooit aan gedacht! Ga ik dus meteen proberen vannacht. Voor de seks wacht hij meestal wel tot 5.30 ofzo, maar alsnog vind ik dat niet echt een relaxte tijd. Plus ik schrik me altijd suf als hij me wakker maakt. Ook niet fijn wakker worden. En mijn eerste emotie is dan vaak ‘boos’ en niet opgewonden
vrijdag 7 november 2025 om 23:07
En toch blijft ie je wakker maken op zo'n onchristelijk tijdstip? Dan word je niet boos genoeg of het is een egoïst.Lente19251003- schreef: ↑07-11-2025 23:00Zo zie je maar hoe niet-helder je kan zijn zelf. Oordoppen liggen hier gewoon maar had ik nog nooit aan gedacht! Ga ik dus meteen proberen vannacht. Voor de seks wacht hij meestal wel tot 5.30 ofzo, maar alsnog vind ik dat niet echt een relaxte tijd. Plus ik schrik me altijd suf als hij me wakker maakt. Ook niet fijn wakker worden. En mijn eerste emotie is dan vaak ‘boos’ en niet opgewonden![]()
vrijdag 7 november 2025 om 23:08
Oh herkenbaar helaas. Mijn man is erg vroeg wakker tijdens de wintertijd en hoewel hij me gelukkig niet wakker maakt voor seks om 5u, word ik 9 vd 10x wel wakker als hij opstaat. Ik moet mss ook maar eens oordopjes proberen maar ik vrees dat ik tegen dat tijdstip ook gewoon zelf al lichter slaap, want ik word dan weer bijna nooit wakker als hij naar bed komt.
vrijdag 7 november 2025 om 23:09
vrijdag 7 november 2025 om 23:11
Dat hij moet plassen is pech voor jou. Dat de wc dan kraakt ook. Neus ophalen zou anders moeten kunnen.
Maar dat hij je wákker maakt voor sex op zo'n onchristelijk tijdstip... dat zou me echt pislink maken! Ik denk dat ik hem dan eens een paar keer om een uur of 1 wakker zou maken voor sex. Kijken of hij het dan nog steeds een goed idee vindt!
Maar dat hij je wákker maakt voor sex op zo'n onchristelijk tijdstip... dat zou me echt pislink maken! Ik denk dat ik hem dan eens een paar keer om een uur of 1 wakker zou maken voor sex. Kijken of hij het dan nog steeds een goed idee vindt!
vrijdag 7 november 2025 om 23:20
Helemaal eens. Dat plassen kan hij niet veranderen, de rest wel.moizer schreef: ↑07-11-2025 23:11Dat hij moet plassen is pech voor jou. Dat de wc dan kraakt ook. Neus ophalen zou anders moeten kunnen.
Mijn man moest een lange tijd veel eerder opstaan dan ik voor werk en ging eerst dan vier keer snoozen met zijn wekker op keihard volume ‘want anders word ik niet wakker’. Daar hebben we een paar keer flink ruzie over gehad en nu hoeft hij gelukkig niet meer zo heel vroeg op maar als hij eerder op moet dan ik gaat zijn wekker één keer en op zacht volume en als hij hem wel nog een keer laat snoozen krijgt hij echt een schop zodat hij heel snel uit bed gaat. Ik ben echt een avondmens en word bloedchagrijnig van te vroeg wakker worden, en als iemand mij wakker zou maken voor seks, zou de schop zeer goed gericht zijn, ben je nou helemaal?!
Toevoeging: dat wakker maken voor seks zou ik ook om 7 of 8 uur niet voor te porren zijn hoor, maar dat is persoonlijk. Ik wil gewoon geen gedoe ‘s ochtends, is niet mijn moment van de dag. En als hij me ervoor wakker maakt, gaat er helemaal niks gebeuren.
minik wijzigde dit bericht op 07-11-2025 23:22
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
10.28% gewijzigd
vrijdag 7 november 2025 om 23:25
Kunnen jullie niet iets aan dat krakende toilet doen? Dat scheelt al weer iets.
En dan als tweede duidelijk maken dat hij midden in de nacht met zijn poten van je af moet blijven.
En dan oordopjes tegen de oer- geluiden.
Sterkte. Het herinnert me aan mijn ex die midden in de nacht naar bed kwam en dan de grote lamp aandeed boven het bed. Anders zag hij niks
En dan als tweede duidelijk maken dat hij midden in de nacht met zijn poten van je af moet blijven.
En dan oordopjes tegen de oer- geluiden.
Sterkte. Het herinnert me aan mijn ex die midden in de nacht naar bed kwam en dan de grote lamp aandeed boven het bed. Anders zag hij niks
vrijdag 7 november 2025 om 23:26
vrijdag 7 november 2025 om 23:53
Dat is toch niet nodig? Wel makkelijk juist dat z'n vrouw alvast wakker is, kan ie meteen door naar het seksen.
TO, vind je het vaak uiteindelijk ook wel fijn als hij je wakker maakt voor seks? Dat hij het daarom ook blijft doen? Want anders kan ik me gewoon niet voorstellen hoe je na de derde keer (jaren en jaren geleden) niet al compleet ontploft bent over zijn horkengedrag. En dat hij het blijft doen.
zaterdag 8 november 2025 om 00:39
Ik word ook wel eens wakker als man in de vroege ochtend naar toilet gaan, ook als hij niet heel luid doet.
Dan kruip ik tegen m aan als hij weer ligt en dan slaap ik zo weer (en hij ook geloof ik). Gezellig
Sex tussen 3 en 6u bedenkt gelukkig geen van beiden, dat zou een duidelijke afwijzing (doe maar in je droom hoor) opleveren...
Dan kruip ik tegen m aan als hij weer ligt en dan slaap ik zo weer (en hij ook geloof ik). Gezellig
Sex tussen 3 en 6u bedenkt gelukkig geen van beiden, dat zou een duidelijke afwijzing (doe maar in je droom hoor) opleveren...
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in