man verliefd op zus
zondag 4 oktober 2009 om 09:56
Ik rol bijna van mijn stoel. Fijne zus! Ze is sinds november 2008 weduwe en al een half jaar aan het rommelen met jouw man?! Ze is óf heel verdrietig en in de war, of gewoon een ras egoïst die niet alleen kan zijn en in jouw verliefde man een gewillig slachtoffer ziet, maar on-be-grij-pe-lijk dat deze twee mensen jou dit aan doen! Sterkte TO.

zondag 4 oktober 2009 om 14:16
Elsa, ik hoop voor je dat je inziet dat jij je helemaal nergens voor hoeft te verontschuldigen en dat jij alle recht hebt om héél erg kwaad te zijn op je man én je zus.
Werkelijk waar, ik zou dit zo'n messteek in de rug vinden dat ik misschien mijn zus wel een kaakstoot zou kunnen verkopen. En daarna zou het contact ook meteen afgelopen zijn, met beiden.
Verliefdheid kán je idd overkomen, maar wat je ermee doet is geheel aan jezelf. Als jouw zus en jouw man ook maar een greintje respect voor jou hadden gehad, dan hadden ze zichzelf ingehouden en niet elkaar opgezocht. En al helemaal niet met elkaar in bed gelegen. Echt, ik word idd ook plaatsvervangend kwaad als ik aan deze twee uitermate egoistische, lamzakken van een mensen denk.
Gelukkig zijn nu je grenzen bereikt zeg je. Dan kun je nu voor jezelf gaan opkomen.
Werkelijk waar, ik zou dit zo'n messteek in de rug vinden dat ik misschien mijn zus wel een kaakstoot zou kunnen verkopen. En daarna zou het contact ook meteen afgelopen zijn, met beiden.
Verliefdheid kán je idd overkomen, maar wat je ermee doet is geheel aan jezelf. Als jouw zus en jouw man ook maar een greintje respect voor jou hadden gehad, dan hadden ze zichzelf ingehouden en niet elkaar opgezocht. En al helemaal niet met elkaar in bed gelegen. Echt, ik word idd ook plaatsvervangend kwaad als ik aan deze twee uitermate egoistische, lamzakken van een mensen denk.
Gelukkig zijn nu je grenzen bereikt zeg je. Dan kun je nu voor jezelf gaan opkomen.
dinsdag 6 oktober 2009 om 09:30
Volgens mij heb je helemaal niets toegelaten,en bent helemaal niets zelf schuld,je bent gewoon een heel goed mens,die je zus in een moeilijke tijd wilde helpen.Je had een goede vertrouwens relatie met je man,en vond het niet meer als normaal dat ook hij haar bijstond,Zoiets als wat er nu gebeurd,had je nooit zien aankomen!,anders had je nooit toegestaan dat ja man bij je zus bleef slapen!
Dus verwijt jezelf niet dat je je zus wilde troosten en bijstaan!
Ik moet wel zeggen ik heb dit al vaker gehoord,n een overlijden,van een partner,het komt door het verdriet,en het troosten,het zou niet moeten gebeuren,maar het gebeurt toch.
Ik vraag me dan wel af,of zoeits wel stand kan houden.
En ik vind het heel erg,dat het jouw man betreft.
De verhalen die ik heb gehoord betrof het nl de de zus van de overledenen,die overings nog vrij was,en ook een broer van een overledene die ook vrijgezel was.
Mijn zusje heeft ooit eens geprobeerd mijn man(toen nog vriend) te verleiden,hij is er tuurlijk niet op ingegaan.
Het ging mijn zus puur om te kijken of ze het voor elkaar zou krijgen.
Ik ga buiten famielie dingen niet met mijn zus meer om.
Dus verwijt jezelf niet dat je je zus wilde troosten en bijstaan!
Ik moet wel zeggen ik heb dit al vaker gehoord,n een overlijden,van een partner,het komt door het verdriet,en het troosten,het zou niet moeten gebeuren,maar het gebeurt toch.
Ik vraag me dan wel af,of zoeits wel stand kan houden.
En ik vind het heel erg,dat het jouw man betreft.
De verhalen die ik heb gehoord betrof het nl de de zus van de overledenen,die overings nog vrij was,en ook een broer van een overledene die ook vrijgezel was.
Mijn zusje heeft ooit eens geprobeerd mijn man(toen nog vriend) te verleiden,hij is er tuurlijk niet op ingegaan.
Het ging mijn zus puur om te kijken of ze het voor elkaar zou krijgen.
Ik ga buiten famielie dingen niet met mijn zus meer om.