man verliefd op zus

03-10-2009 18:23 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben zo verdrietig en in de war mijn man is verliefd op mijn zus en daar ben ik een half jaar in mee gegaan omdat ik hem niet kwijt wil, nu is mijn grens berijkt. heeft iemand ook zo'n soort ervaring?
Dat soort wetenschappen maken dat het niet meer erg is. TO, ik hoop dat jij ook ooit zover komt. En dat kom je, geloof me.
ha! goeien.

Goede reden om het uit te maken toendertijd;)

m'n smilies doen het niet...
Jee wat een narigheid. Natuurlijk ben je boos wat je man en zus doen overschrijdt iedere grens die je maar kan bedenken. Wat een destructiviteit, wat een foute man en wat een nare zus.
wat een ondenkbare situatie TO, vreselijk

zou abrupt een einde maken aan deze relatie, sterkte

en Char
jeetje wat een verhaal.

To je moet deze situatie echt los zien van het weduwe worden van je zus. Want zij verdient geen greintje medelijden nu!

Zelfs dat is geen excuus voor zulk gedrag!
Ik rol bijna van mijn stoel. Fijne zus! Ze is sinds november 2008 weduwe en al een half jaar aan het rommelen met jouw man?! Ze is óf heel verdrietig en in de war, of gewoon een ras egoïst die niet alleen kan zijn en in jouw verliefde man een gewillig slachtoffer ziet, maar on-be-grij-pe-lijk dat deze twee mensen jou dit aan doen! Sterkte TO.
Zit dit met verbazing te lezen, weduwe of niet sowiezo blijf je van iemand anders z'n man af en al helemaal de man van je bloedeigen zus. Elsa ik hoop dat je snel de kracht vindt om je eigen weg te gaan. Heel veel sterkte in ieder geval!
Elsa, ik hoop voor je dat je inziet dat jij je helemaal nergens voor hoeft te verontschuldigen en dat jij alle recht hebt om héél erg kwaad te zijn op je man én je zus.

Werkelijk waar, ik zou dit zo'n messteek in de rug vinden dat ik misschien mijn zus wel een kaakstoot zou kunnen verkopen. En daarna zou het contact ook meteen afgelopen zijn, met beiden.

Verliefdheid kán je idd overkomen, maar wat je ermee doet is geheel aan jezelf. Als jouw zus en jouw man ook maar een greintje respect voor jou hadden gehad, dan hadden ze zichzelf ingehouden en niet elkaar opgezocht. En al helemaal niet met elkaar in bed gelegen. Echt, ik word idd ook plaatsvervangend kwaad als ik aan deze twee uitermate egoistische, lamzakken van een mensen denk.

Gelukkig zijn nu je grenzen bereikt zeg je. Dan kun je nu voor jezelf gaan opkomen.
Ela45....waar blijf je?????

sterkte
Elsa hoe gaat het?
En Elsa, heb je al een vuilniszak met zijn kledij bij je zus voor de deur gedumpt?

*Hoopt stiekem van wel*
Of erger nog, hem in een vuilniszak bij haar zus heeft afgeleverd .
Volgens mij heb je helemaal niets toegelaten,en bent helemaal niets zelf schuld,je bent gewoon een heel goed mens,die je zus in een moeilijke tijd wilde helpen.Je had een goede vertrouwens relatie met je man,en vond het niet meer als normaal dat ook hij haar bijstond,Zoiets als wat er nu gebeurd,had je nooit zien aankomen!,anders had je nooit toegestaan dat ja man bij je zus bleef slapen!

Dus verwijt jezelf niet dat je je zus wilde troosten en bijstaan!

Ik moet wel zeggen ik heb dit al vaker gehoord,n een overlijden,van een partner,het komt door het verdriet,en het troosten,het zou niet moeten gebeuren,maar het gebeurt toch.

Ik vraag me dan wel af,of zoeits wel stand kan houden.

En ik vind het heel erg,dat het jouw man betreft.

De verhalen die ik heb gehoord betrof het nl de de zus van de overledenen,die overings nog vrij was,en ook een broer van een overledene die ook vrijgezel was.

Mijn zusje heeft ooit eens geprobeerd mijn man(toen nog vriend) te verleiden,hij is er tuurlijk niet op ingegaan.

Het ging mijn zus puur om te kijken of ze het voor elkaar zou krijgen.

Ik ga buiten famielie dingen niet met mijn zus meer om.
Ik denk dat we het nooit zullen weten...
Jammer ...
man is verliefd op zus en is nu pas een week de deur uit (woont bij haar). Wie heeft ook zo'n ervaring of iets dergelijks. Ik voel mij zo alleen de muren komen op mij af en heel veel verdriet.Hou nog heel veel van hem.
Jouw eigen zus is nu met je man? Zij kiest hem boven jou?

Wat verschrikkelijk! Ik kan me voorstellen dat je je alleen voelt.

Heb je verhaal geloof ik gelezen, kutzooi zeg!

Blijf gezellig hier forummen vanavond, heb geen beter advies, sorry.

(Zo kom ik mijn lege avonden altijd door iig)
Het zal je maar gebeuren....

Sterkte
Is jouw man, verliefd op jouw zus??

Wat verschrikkelijk! Dan wens ik je heel veel sterkte toe. Wat een zus zeg!

Het zal dus niet makkelijk zijn of worden, maar laat alles maar goed gaan.

Heel veel sterkte!
oh, is het nu echt gebeurd? Ach meisje toch! Schrijf maar lekker af van je! En zoek lekker de mensen op, familie vrienden. Heel veel sterkte.
Elsa, op je andere topic man verliefd op zus zitten ze al een tijd te smáchten op een update van jouw kant. Misschien goed (ook voor de duidelijk voor mensen die jouw verhaal nog niet kennen) om daar verder te schrijven?

Succes.
Ik heb je vorige topic ook gelezen. Wat vreselijk voor je, heel veel sterkte
Nou zeg wat een verschrikking!

Heel veel sterkte!
Hij heeft nu dus echt gekozen voor je zus? (Ik heb je vorige topic ook gelezen.) Hebben jullie nog contact gehad?
pluk de dag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven