Relaties
alle pijlers
Man weigert douche droog te maken
zondag 13 maart 2022 om 10:43
Hoi, wij hebben sinds kort een nieuwe badkamer en ik wil graag dat de douche netjes wordt achtergelaten ivm kalk en schimmelvorming. Dus even een trekkertje over de wanden na het douchen en de kraan droogmaken.
Mijn man weigert dit, hij vindt het onzin en zegt dat niemand dit doet.
Wat vinden jullie? Hoe kan ik hier met hem uitkomen?
Mijn man weigert dit, hij vindt het onzin en zegt dat niemand dit doet.
Wat vinden jullie? Hoe kan ik hier met hem uitkomen?
Groetjes!
zondag 13 maart 2022 om 10:47
Je kunt hem laten weten dat iedereen die ik ken dit doet. Dus dan zeg je……wacht eens even….Ttroeteltje en al haar kennissen doen dit!
Ik ken serieus niemand die geen trekkertje in de douche heeft hangen om dit na gebruik even snel te doen. Je man is een sul.
En anders is de langdurige poetsbeurt inclusief het vele ontkalken voor hem.
Ik ken serieus niemand die geen trekkertje in de douche heeft hangen om dit na gebruik even snel te doen. Je man is een sul.
En anders is de langdurige poetsbeurt inclusief het vele ontkalken voor hem.
zondag 13 maart 2022 om 10:48
zondag 13 maart 2022 om 10:51
zondag 13 maart 2022 om 10:52
Ik vind dat telkens helemaal droogmaken ook echt gedoe en heb soms geen zin om te douchen daardoor, maar het scheelt echt zó ongelooflijk veel qua schoonmaken. Als je het niet doet is het qua schoonmaken bijna niet bij te houden en echt een grote klus.
Iedereen die ik ken maakt de douche helemaal droog (trekker en handdoek). Leg je man uit dat het anders echt niet te doen is qua schoonmaken.
Iedereen die ik ken maakt de douche helemaal droog (trekker en handdoek). Leg je man uit dat het anders echt niet te doen is qua schoonmaken.
Don’t grow up, it’s a trap
zondag 13 maart 2022 om 10:53
je kan hier een hele machtsstrijd van maken maar dwingen die trekker over de muren te halen zal je niet lukken. Zou me afvragen of dit wel de echte issue is. Je kan er namelijk veel kanten mee op maar jullie doen beiden geen water bij de wijn. Waarom laat je het niet gaan? Waarom doet hij het niet als dit zo belangrijk voor je is.? Dat zou ik me gaan afvragen, in plaats van: hoe krijg ik hem zo ver de muren te drogen....
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
zondag 13 maart 2022 om 10:59
Ik wrijf niet na hoor.Ttroeteltje schreef: ↑13-03-2022 10:51Het is niet alleen de kraan die je droogt. Het zijn ook de tegels en de glazen wanden die je snel afneemt met een trekker en daarna droogwrijft. Hele klein moeite met een heel groot plezier.
Maar een trekker is wel minste.
zondag 13 maart 2022 om 10:59
Ik ben echt een makkelijk en meestal lui mormel in huis maar zelfs ik heb een trekkertje en gebruik het. En ik droog ook even de kraan af want als ik klaar ben met mezelf dan heb ik die handdoek toch al in mijn handen. Alles bij elkaar nog geen minuut werk. Je man zeikt. Laat hem voortaan zelf de kalk maar wegpoetsen.
zondag 13 maart 2022 om 11:00