Mannen boven de 40

14-10-2009 14:06 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bekennen dat ik me altijd aangetrokken heb gevoeld tot oudere mannen. Nu ik zelf eind 30 ben, merk ik dat vooral mannen van boven de 40 mijn aandacht hebben. Hoe ouder hoe lekkerder zal ik maar zeggen. De meeste 40-tigers die ik ken zijn helaas al bezet, maar wie weet. Zijn er nog meer vrouwen die helemaal weg zijn van mannen van 40+.
ja, heerlijk. summerman is ook 40+ ...
Computer says nooooo
Ik ben 40 en weg van 50+, mag dat ook?
Ik ben 56 en ik vind mannen van 40+ veel leuker/lekkerder dn die van 50+, mag dat ook?

ik ben halverwege de 20 en 40+ers zijn in mijn ogen ouwe bokken

Wel vind ik mannen van circa 8 tot 10 jaar ouder zeer interessant.
Begin 20 en vriendliefje is halverwege de 30... Oudere mannen. Hoe ouder ze worden, hoe mooier ze worden...!
quote:summer73 schreef op 14 oktober 2009 @ 14:08:

ja, heerlijk. summerman is ook 40+ ...

Jippie, mijn exemplaar wordt volgende week ook 40. Helaas ik zelf ook over een paar maanden. Da's dan weer minder.
Hahaha... jaha, ik ben nog een jonge blom, pas over 3,5 jaar
Computer says nooooo
Zo jammer dat er maar weinig veertig-jaar-en-ouder nog een beetje in shape zijn. ( en vaak aangekleed lijken te zijn door een tuttebel)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Al van jongs af aan val op oudere mannen (tegen de veertig). De mijne zit er nu tegen aan en hoewel we al tien jaar samen zijn vind ik hem met de dag sexier;-)!
Ik vind datzelfde voor vrouwen opgaan tegenwoordig.
Mijn (15 jaar oudere) lief wordt volgend jaar 40.

En já, oudere mannen zijn mooi!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Mijn ouwe bok is sinds dit jaar 40+, en eerlijk gezegd, 6 jaar geleden zag hij er toch beter uit :D

Maar goed, ik ben er ook niet mooier opgeworden, dus dat compenseerd vast t een en ander
Bedankt dames-die-op-oude(re)-heren-vallen!

Begon mezelf al een vieze oude man van boven de veertig te voelen!

Nu weet ik dus dat dat niet hoeft!!
quote:HansHier schreef op 14 oktober 2009 @ 15:16:

Bedankt dames-die-op-oude(re)-heren-vallen!

Begon mezelf al een vieze oude man van boven de veertig te voelen!

Nu weet ik dus dat dat niet hoeft!!Mits in shape en niet aangekleed door een tuttebel (of nadien die klederdracht heeft voortgezet)
haha wta een leuke topic, ik ben 29 en woon samen vriendlief van 41.

2 jaar relatie maar ging bijna niet door omdat ik hem te oud vond haha en nu kan ik niet meer zonder hem.alleeennn.. moeilijk te kneden en niet altijd flexibel een oude lekkere vent en als hij lekker is ook niet altijd even makkelijk. te veel aandacht niet normaal.. gelukkig niet jaloers aangelegd.. alheowel ik vaak moet schreuwen "neem een foto gaat langer mee" als die mokkels weer uren lopen te staren..zou dta lucht op hihi...
quote:sevenofnine schreef op 14 oktober 2009 @ 14:06:

Nu ik zelf eind 30 ben, merk ik dat vooral mannen van boven de 40 mijn aandacht hebben. Hoe ouder hoe lekkerder zal ik maar zeggen.

Is 70+ ook goed?

Nu, als je zelf een vrouw van 40- bent is het niet zo ongewoon dat je valt op mannen van 40+, ik denk dat 90% van de koppels vroeg of laat exact binnen dat plaatje passen. Het probleem begint wanneer hij 45+ wordt, dan krijgt hij zin in een stoeipoes van 30- en daar zit je dan als vrouw van 40+
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 oktober 2009 @ 14:29:

Zo jammer dat er maar weinig veertig-jaar-en-ouder nog een beetje in shape zijn. ( en vaak aangekleed lijken te zijn door een tuttebel)In shape? Als in: geen bierbuikje? Of moet het echt een Sixpack zijn?
Mr N is 48, bijna 49. And still kicking
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ja wat is in shape? En wat is tuttig?

Mr N is echt niet meer zo strak als 17 jaar geleden (ik ook niet) Hij ziet er ook niet superhip uit, maar wel leuk.

Goede jeans, leuke shirts, mooie schoenen (vooral All Stars) En grijs :D
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
mmm toen ik 27 was had ik een vlam van ... 49. Heerlijk! Alleen 'mijn vriend wordt vijftig zaterdag', vond ik dan weer minder lekker klinken...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 oktober 2009 @ 14:29:

Zo jammer dat er maar weinig veertig-jaar-en-ouder nog een beetje in shape zijn. ( en vaak aangekleed lijken te zijn door een tuttebel)In shape zijn hoeven ze voor mij niet, heb ze zelfs het liefst met een lekker dik buikje. Voor mij geen gespierde 40+ man. Mijn ervaring is dat mannen boven de 40, echte mannen zijn, niet meer van die onvolwassen jongetjes. Ze weten wat ze willen, zijn seksueel ervaren, hebben levenservaring en hebben het op die leeftijd prima voor elkaar.
buh.....ik ben zelf boven de 40, maar val meestal op 'jonkies'....

Ik vind de meeste mannen die tegen de 50 lopen helemaal NIET lekker.

Uitgezakt, uitgeleefd....

Waar zijn in godsnaam die lekkere 40+ dan???? Waar vind ik die?
quote:jufdoortje schreef op 14 oktober 2009 @ 18:08:

buh.....ik ben zelf boven de 40, maar val meestal op 'jonkies'....

Ik vind de meeste mannen die tegen de 50 lopen helemaal NIET lekker.

Uitgezakt, uitgeleefd....

Waar zijn in godsnaam die lekkere 40+ dan???? Waar vind ik die?Werk in een mannenwereld, dus tijdens (bestuurs)vergaderingen, bijeenkomsten, in de wandelgangen, de lift, tijdens de lunch
Vijftig plussers hebben een bierbuik, onderkin, kaal, lelijk grijs, armoedige kleding, slecht gebit....

Meestal vind ik het niks.

Het stopt bij 45.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven