Mannen boven de 40
woensdag 14 oktober 2009 om 14:06
Ik moet bekennen dat ik me altijd aangetrokken heb gevoeld tot oudere mannen. Nu ik zelf eind 30 ben, merk ik dat vooral mannen van boven de 40 mijn aandacht hebben. Hoe ouder hoe lekkerder zal ik maar zeggen. De meeste 40-tigers die ik ken zijn helaas al bezet, maar wie weet. Zijn er nog meer vrouwen die helemaal weg zijn van mannen van 40+.
donderdag 24 maart 2011 om 11:34
[quote]amarna schreef op 24 maart 2011 @ 10:46:
Wat een vreemd idee hebben jullie van mannen boven de veertig.
Ja, dat valt me ook op. Ik vraag me af hoe oud ´de meiden´ hier zijn die deze ideeen hebben? Misschien zelf in de 20? Dan klinkt boven de 40 wel oud , dat begrijp ik best, maar het beeld dat geschetst wordt is niet realistisch.
Ik denk dat het voor een 20-jarige soms moeilijk te bevatten is, dat je "doelgroep" gewoon met je meegroeit. Toen ik 20 was, vond ik jongens van 25 leuk, maar dat vind ik nu kinderen. Voor mijn geen toyboy, wat moet ik met zo'n kind ?
Dat bedoel ik. Mensen groeien trouwens ook mee vanuit hun generatie. Wij zitten straks toch ook niet in een bloemetjesjurk in een bejaardenhuis?
Wat een vreemd idee hebben jullie van mannen boven de veertig.
Ja, dat valt me ook op. Ik vraag me af hoe oud ´de meiden´ hier zijn die deze ideeen hebben? Misschien zelf in de 20? Dan klinkt boven de 40 wel oud , dat begrijp ik best, maar het beeld dat geschetst wordt is niet realistisch.
Ik denk dat het voor een 20-jarige soms moeilijk te bevatten is, dat je "doelgroep" gewoon met je meegroeit. Toen ik 20 was, vond ik jongens van 25 leuk, maar dat vind ik nu kinderen. Voor mijn geen toyboy, wat moet ik met zo'n kind ?
Dat bedoel ik. Mensen groeien trouwens ook mee vanuit hun generatie. Wij zitten straks toch ook niet in een bloemetjesjurk in een bejaardenhuis?
donderdag 24 maart 2011 om 12:03