Mannen en make up
zaterdag 19 juli 2008 om 18:49
quote:DorothyGale schreef op 19 juli 2008 @ 18:42:
Dat moet dan wel een Brian Molko-type zijn, wil dat leuk staan. En volgens mij moet je dan de hele dag ook zo'n beetje 'emo' uit je ogen kijken. Lijkt me dodelijk vermoeiend.
Nee... geen emo gedoe.
Bijvoorbeeld camoeflage voor kleine oneffenheden of lichte couperose.
Dat moet dan wel een Brian Molko-type zijn, wil dat leuk staan. En volgens mij moet je dan de hele dag ook zo'n beetje 'emo' uit je ogen kijken. Lijkt me dodelijk vermoeiend.
Nee... geen emo gedoe.
Bijvoorbeeld camoeflage voor kleine oneffenheden of lichte couperose.
zaterdag 19 juli 2008 om 18:49
zaterdag 19 juli 2008 om 19:16
quote:Zamirah schreef op 19 juli 2008 @ 19:05:
Couperose behandel je niet met camouflagestift, maar met een speciale crème. Dat is groenig van kleur, vraag maar eens aan je drogist.
Ik zal eens kijken aankomende week... gelukkig is het maar heel licht en zie je het alleen als ik heel dicht tegen de spiegel aansta.
Maar ik ga het navragen dus.
Couperose behandel je niet met camouflagestift, maar met een speciale crème. Dat is groenig van kleur, vraag maar eens aan je drogist.
Ik zal eens kijken aankomende week... gelukkig is het maar heel licht en zie je het alleen als ik heel dicht tegen de spiegel aansta.
Maar ik ga het navragen dus.
zaterdag 19 juli 2008 om 20:27
Ik zie liever een man met wat oneffenheidjes dan met make-up. En zeker als je het alleen ziet als je dichtbij de spiegel gaat staan lijkt het me dat je het niet eens nodig hebt. Ik zou het niet doen. Echt joh, niet nodig. Vrouwen knappen eerder af op mannen met make-up dan wat vlekjes, puistjes of couperose.
zaterdag 19 juli 2008 om 20:41
Mijn vriendje gebruikt geen make-up, maar wel van die bodylotion waar je een bruine teint van krijgt. Heb nogal een metroman aan de haak geslagen
Make-up zou mij veel te ver gaan. En als jij zegt dat je het alleen ziet als je dicht bij de spiegel staat, dan valt echt niemand het op hoor! Jij staat voor de spiegel en let alleen daar op; andere mensen zien jouw hele gezicht in zijn geheel en dan zal het echt niet opvallen.
Make-up zou mij veel te ver gaan. En als jij zegt dat je het alleen ziet als je dicht bij de spiegel staat, dan valt echt niemand het op hoor! Jij staat voor de spiegel en let alleen daar op; andere mensen zien jouw hele gezicht in zijn geheel en dan zal het echt niet opvallen.
zaterdag 19 juli 2008 om 20:55
quote:Halvemaan schreef op 19 juli 2008 @ 20:41:
Mijn vriendje gebruikt geen make-up, maar wel van die bodylotion waar je een bruine teint van krijgt. Heb nogal een metroman aan de haak geslagen
Ben je dan al een metroman?
Ikzelf heb ook allerlei Biotherm Homme producten in mijn badkamer staan... maar ik zou mezelf niet snel een metroman noemen.
Ben je dan al een metroman?
Ikzelf heb ook allerlei Biotherm Homme producten in mijn badkamer staan... maar ik zou mezelf niet snel een metroman noemen.
zondag 20 juli 2008 om 10:31
Ik gebruik geen make-up of wat dan ook. Ik heb wel weleens met carnaval mijn snor met mascara zwart gemaakt. Maar ik draag al ruim een jaar geen snor meer.
Ik kan me nog herinneren dat mannen in de showbizz weleens hun gezicht poederen, lippenstift op, etc. maar dat zou absoluut niks voor me zijn.
Ik kan me nog herinneren dat mannen in de showbizz weleens hun gezicht poederen, lippenstift op, etc. maar dat zou absoluut niks voor me zijn.
World of Warcraft: Legion