Mannen en make up

19-07-2008 18:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van mannen die make up gebruiken?

Dus niet de hele mikmak, maar bijvoorbeeld onopvallende camoeflagesticks voor pukkeltjes of mascara om wimpers en wenkbrauwen beter te benadrukken...
Dat moet dan wel een Brian Molko-type zijn, wil dat leuk staan. En volgens mij moet je dan de hele dag ook zo'n beetje 'emo' uit je ogen kijken. Lijkt me dodelijk vermoeiend.
A little bit gay. Maar who cares? Als jij je er goed bj voelt, gewoon doen.

NB. Ik heb een vriend die van zich zelf heel erg lange wimpers heeft. Ze hebben vaak aan hem gevraagd of hij mascara op had...
mijn vriend met mascara lijkt me helemaal niks. maar een camouflagestick vind ik wel kunnen.
quote:DorothyGale schreef op 19 juli 2008 @ 18:42:

Dat moet dan wel een Brian Molko-type zijn, wil dat leuk staan. En volgens mij moet je dan de hele dag ook zo'n beetje 'emo' uit je ogen kijken. Lijkt me dodelijk vermoeiend.

Nee... geen emo gedoe.

Bijvoorbeeld camoeflage voor kleine oneffenheden of lichte couperose.
Er schijnen heel wat jongens al in de puberteit de camouflamgestick van zusje te lenen, maar precies wat het woord al zegt: als je het goed gebruikt zie je er niets van.

mascara? Hmm, ieder zijn eigen, maar ik vind het zelf niet zo mooi staan.
In mijn geval dus om lichte couperose op mijn rechter wang... ik overweeg het, maar geen idee waar je het kan kopen.

Keer proberen kan geen kwaad lijkt me
Couperose behandel je niet met camouflagestift, maar met een speciale crème. Dat is groenig van kleur, vraag maar eens aan je drogist.
Ik begrijp niet zo goed waarom dit bij Relaties staat en niet bij Mode&Beauty.
quote:Joeysmiles schreef op 19 juli 2008 @ 19:08:

Ik begrijp niet zo goed waarom dit bij Relaties staat en niet bij Mode&Beauty.ooo... my bad
quote:Zamirah schreef op 19 juli 2008 @ 19:05:

Couperose behandel je niet met camouflagestift, maar met een speciale crème. Dat is groenig van kleur, vraag maar eens aan je drogist.

Ik zal eens kijken aankomende week... gelukkig is het maar heel licht en zie je het alleen als ik heel dicht tegen de spiegel aansta.

Maar ik ga het navragen dus.
.
persoonlijk vind ik het wel een afknapper een man met (zichtbaar) make-up maar goed ik hoef niet naast je wakker te worden je moet dus lekker doen waar jij je goed bij voelt.
"Is het oogschaduw? Wat denk je zelf?

Misschien wel, misschien ook wel niet"

Sorry, carry on!
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik zie liever een man met wat oneffenheidjes dan met make-up. En zeker als je het alleen ziet als je dichtbij de spiegel gaat staan lijkt het me dat je het niet eens nodig hebt. Ik zou het niet doen. Echt joh, niet nodig. Vrouwen knappen eerder af op mannen met make-up dan wat vlekjes, puistjes of couperose.
Ik zelf zou het normaal gesproken ook niet zo snel doen... maar er schijnt niet meer zo'n taboe over te heersen de laatste tijd.
Mijn vriendje gebruikt geen make-up, maar wel van die bodylotion waar je een bruine teint van krijgt. Heb nogal een metroman aan de haak geslagen

Make-up zou mij veel te ver gaan. En als jij zegt dat je het alleen ziet als je dicht bij de spiegel staat, dan valt echt niemand het op hoor! Jij staat voor de spiegel en let alleen daar op; andere mensen zien jouw hele gezicht in zijn geheel en dan zal het echt niet opvallen.
quote:Halvemaan schreef op 19 juli 2008 @ 20:41:

Mijn vriendje gebruikt geen make-up, maar wel van die bodylotion waar je een bruine teint van krijgt. Heb nogal een metroman aan de haak geslagen

Make-up zou mij veel te ver gaan. En als jij zegt dat je het alleen ziet als je dicht bij de spiegel staat, dan valt echt niemand het op hoor! Jij staat voor de spiegel en let alleen daar op; andere mensen zien jouw hele gezicht in zijn geheel en dan zal het echt niet opvallen.

Ben je dan al een metroman?

Ikzelf heb ook allerlei Biotherm Homme producten in mijn badkamer staan... maar ik zou mezelf niet snel een metroman noemen.
quote:Joeysmiles schreef op 19 juli 2008 @ 19:08:

Ik begrijp niet zo goed waarom dit bij Relaties staat en niet bij Mode&Beauty.Ik zou het bij de Angels melden, kun je gelijk vragen of er nog een job vrij is.
Ik vind make-up bij mannen niet echt je-van-het. Maar je moet doen wat jij fijn vindt.

Smeersels en crèmpjes vind ik wel weer normaal eigenlijk.
Geen probleem mee. Waarschijnlijk valt dat toch niet op.

Overigens vind ik bij sommige mannen wat meer make-up zoals eyeliner ook staan.

Ik zag op een gothic & fantasy beurs toch een mooie man met eyeliner
Ik gebruik geen make-up of wat dan ook. Ik heb wel weleens met carnaval mijn snor met mascara zwart gemaakt. Maar ik draag al ruim een jaar geen snor meer.

Ik kan me nog herinneren dat mannen in de showbizz weleens hun gezicht poederen, lippenstift op, etc. maar dat zou absoluut niks voor me zijn.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven