Mannen!!! Je zou ze!

29-03-2008 18:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor een man, hartstikke geweldig allemaal. Hij is zo lief en zo knap en zo geweldig in bed! Maar af en toe kan ik hem wel door de wc spoelen. Hoe gek ik op hem ben, af en toe wil ik gewoon dat hij weggaat. Voor zover ik weet is er nog geen afreageertopic over de verschrikkelijke dingen die mannen doen of juist niet doen! Dus ik zou zeggen, barst los!
Ik zal direct de spits afbijten:

Ik kwam gister laat uit mijn werk (21:15) en hij zat lekker op de bank met zijn afwas van het avondeten nog op het aanrecht, incl. het afval. Ik had geen zin om er wat van te zeggen, maar ging er wel vanuit dat hij het op zou ruimen. Kom ik vandaag thuis uit mijn werk, blijkt dat meneer heeft uitgeslapen en daarna lekker weg is gegaan. De afwas heeft hij laten staan voor mij.

Het is dat dit soort dingen bijna nooit voorkomen maar hier kan ik nou echt agressief van worden!!
Dat deed mijn ex vaak.Hij had veel te doen op zijn werk en als hij dan eens thuis was dan liet hij de afvas doodleuk 4 dagen staan totdat er schimmel opstond.En wat deed ik muts?Ik deed de afvas.Ook moest ik vaak de boodschappen alleen doen en alles alleen naar huis dragen ook in de stromende regen.Mijn huidige vriend is niet zo lui,gelukkig en ik hoef hem ook niet door de wc te spoelen ha ha...
Ik ben net heel verliefd en we zijn nu een maand samen, dus kan nog niet echt iets noemen. Behalve dan dat hij nu weekend weg is naar een of ander suf Martial Arts weekend. Martial Arts zijn Godgeklaagd

Ex kon mij flink boos krijgen door:

-rond laten slingeren van sokken

- rond laten slingeren van etensresten

- rond laten slingeren van mandarijnenschillen

- rond laten slingeren van wat dan ook

- afwas nooit uit zich zelf doen

- niet ín de wc te lijken kunnen plassen

- nooit opruimen na scheren

- nooit iets inschenken voor mij als hij zelf drinken pakte

en dat waren dan de kleine ergernissen, we zijn om veel grotere redenen uit elkaar gegaan
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh ja,daar weet ik nog iets.Hij liet ook vaak zijn kleding rond slingeren en een keer was hij werkelos en leende geld van anderen om cigaretten te kunnen kopen maar niet om een verjaardagscadeau te kunnen kopen.Ik kreeg dus potverdorrie niets en dat terwijl ik hem een paar maanden geleden op zijn verjaardag flink had verwend.Oh,wat was ik toen toch boos en dat kreeg hij te horen ook.Geld hebben voor cigaretten maar niet voor een verjaardagscadeau van je vriendin!!!
oooh die laatste is wel heel erg geraldine!

Hij zegt dat hij het opruimt maar dat ie er gewoon geen zin in had, dus doet ie morgen. Ware het niet dat ik vanavond vriendinnen over de vloer krijg...

Ik ben verder echt gelukkig met hem hoor, dit komt bijna nooit voor, maar als het gebeurt dan heb ik het weer even gehad met die man van me
Kan jij dit niet in een rustig gesprek aankaarten met hem?Ik besprek ook altijd alles met mijn man en die man die ik nu heb is precies het tegendeel van mijn ex.Hij kookt ook heel vaak en dat doet hij goed.Maar ik maak dan b.v..altijd de woning schoon,stoffzuigen,afwassen,tafel schoonmaken.Eerlijk is eerlijk.
En dat met jet cadeau i.v.m. mijn verjaardag heb ik mijn ex nooit vergeven.Ik kan begrijpen dat je weinig geld hebt.Geef dan iets kleins maar niet zeggen ''ik heb geen geld'' en dan thuiskomen met 2 pak cigaretten.Roken is zowieso slecht voor je en kost veel geld.
Ja ik kan ook alles met hem bespreken en daar ben ik ook heel tevreden over, maar er zijn ook dagen dat dat minder gaat. Nu omdat hij niet thuis is en over de telefoon lukt het gewoon niet zo goed.
Ik moet bekennen dat slingerende sokken ed ook echt vreselijk zijn en ook afval, gore (af)was laten slingeren. Maar aangezien de laatste lover vooral grossierde in leugens die zo doorzichtig waren dat zelfs een kneus er doorheen keek ben ik niet dol op de pathologische leugenaar.

Maar okee, da's mogelijk een andere discussie

Ergerlijk: een ex die de hele avond 'sielug' deed als ik op cursus was, hij had 'geen eten' (terwijl de gang naar de toko probleemloos was en hij ook heel goed kon koken) en piepen dat er geen was gedaan was (jawel, gij ontaarde huisvrouw met 3 sokken en een onderbroek in de mand) en hij zich zo verveelde. Mijn suggestie tot wassen en koken tegen verveling werd niet met open armen ontvangen.....
Maar is het nou mannen-eigen dat ze dingen niet zien liggen of gewoon lui zijn? Of is het een bepaalde levensfase, die van mij is over 2 jaar 30, heb het idee dat hij nog even wil doen alsof hij 20 is.
Nou, als ze 40 zijn doen ze het nog, hoor.
quote:Zamirah schreef op 29 maart 2008 @ 19:26:

Nou, als ze 40 zijn doen ze het nog, hoor.En daar gaat mijn hoop
lekker positief allemaal weer over ons. Maar gelukkig kunnen jullie niet zonder ons.
quote:datmeenjeniet schreef op 29 maart 2008 @ 19:28:

lekker positief allemaal weer over ons. Maar gelukkig kunnen jullie niet zonder ons.Nee dat is dus het hele punt. Ik kan echt niet zonder hem en gelukkig overheersen de positieve punten de negatieve kantjes. Maar geef toe, jullie zouden best wat beter je best kunnen doen af en toe!!
waarom, dat zijn juist enkele van die dingen en eigenschappen van ons mannen wat ons mannen zo leuk maakt.

waar moesten jullie je dan nog aan ergeren en juist over die dingen ouwehoeren dat geeft jullie vrouwen dan weer een band met ons mannen.

ons dus
quote:datmeenjeniet schreef op 29 maart 2008 @ 19:36:

waarom, dat zijn juist enkele van die dingen en eigenschappen van ons mannen wat ons mannen zo leuk maakt.

waar moesten jullie je dan nog aan ergeren en juist over die dingen ouwehoeren dat geeft jullie vrouwen dan weer een band met ons mannen.

ons dusMaar ik wil me niet hoeven ergeren!! En het grootste gedeelte van de tijd erger ik me ook niet en ben ik heel erg happy. Maar jullie moeten gewoon je rotzooi opruimen!! Hoe moeilijk is het nou om je glas weg te ruimen aan het einde van de avond. Zo'n kleine handeling die zoveel irritatie kan voorkomen.
ja maar wij snappen dan weer niet dat jullie je daar zo over opwinden. Kijk ik was bijv nooit mijn koffiebeker af. ik ben een man dus ik denk logisch. waarom afwassen als ik die beker elke dag nodig heb. En als ik dus eens een vrouw op visite heb, dan begint die daar gelijk over.

?????????????????????????????????????????????????
net zogoed als je kleren steeds in de kast hangen als je die toch weer steeds aandoet, gewoon uit doen daar waar je staat, weet je ze ook altijd weer terug te vinden.

maar als mijn werkster is geweest ben ik alles kwijt. Want zij denkt dat ze alles logisch heeft opgeruimd. echt vreselijk, loop ik dagen te zoeken NIET DOEN, NIET OPRUIMEN!!!
quote:ambrosia9 schreef op 29 maart 2008 @ 19:09:

Maar is het nou mannen-eigen dat ze dingen niet zien liggen of gewoon lui zijn? Of is het een bepaalde levensfase, die van mij is over 2 jaar 30, heb het idee dat hij nog even wil doen alsof hij 20 is.man-eigen haha...of ze zien het wel, maar ze ergeren zich er niet aan.
quote:ambrosia9 schreef op 29 maart 2008 @ 19:38:

[...]

Maar ik wil me niet hoeven ergeren!! En het grootste gedeelte van de tijd erger ik me ook niet en ben ik heel erg happy. Maar jullie moeten gewoon je rotzooi opruimen!! Hoe moeilijk is het nou om je glas weg te ruimen aan het einde van de avond. Zo'n kleine handeling die zoveel irritatie kan voorkomen.Vertel eens ambrosia waar ergert jouw vriend zich bij jou allemaal aan?
quote:runner84 schreef op 29 maart 2008 @ 19:48:

[...]

man-eigen haha...of ze zien het wel, maar ze ergeren zich er niet aan.Ik denk dat laatste...
quote:datmeenjeniet schreef op 29 maart 2008 @ 19:43:

ja maar wij snappen dan weer niet dat jullie je daar zo over opwinden. Kijk ik was bijv nooit mijn koffiebeker af. ik ben een man dus ik denk logisch. waarom afwassen als ik die beker elke dag nodig heb. En als ik dus eens een vrouw op visite heb, dan begint die daar gelijk over.

?????????????????????????????????????????????????Dus jij wilt nooit een schoon kopje?
HORROR die rotzooi,

Ook zoiets; hij is de hele dag aant werk, ik ben vrij, dus ik ruim op. Alles is netjes als hij terug komt.

Savonds ga ik aant werk, hij maakt er een klerebende van (chipszakken all over the place, schoenen midden in de huiskamer uitgetrapt, blikjes/bekers drinken zónder onderzetter op tafel laten plakken), kom ik dus laat thuis zegt ie "ruim ik morgen wel op als jij aant werk bent" .

Ik vol goede moed de volgende dag aant werk (van 10 tot 19.30!) kom ik thuis, LIGT ALLES NOG PRECIES zoals hij het die avond daarvoor had achter gelaten! (inclusief de rotzooi die er nog bijgekomen is)

Zit ie zelf achter de computer! Hij is de complete dag vrij geweest! ARRGGG daar kan ik me zo pissig om maken...

En wat zegt ie dan? "nou dan kunnen we nu samen wel even opruimen toch"

Grr...
Ze zijn gewoon blij, dat jullie toch wel opruimen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven