Mannen!!! Je zou ze!

29-03-2008 18:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor een man, hartstikke geweldig allemaal. Hij is zo lief en zo knap en zo geweldig in bed! Maar af en toe kan ik hem wel door de wc spoelen. Hoe gek ik op hem ben, af en toe wil ik gewoon dat hij weggaat. Voor zover ik weet is er nog geen afreageertopic over de verschrikkelijke dingen die mannen doen of juist niet doen! Dus ik zou zeggen, barst los!
nee hij laat de afwas niet voor jou staan hij denkt

oh dat doe ik later wel
een ergenis zijn sokken die altijd de weg naar de wasmand niet vinden. En de rest van de was vind die weg meestal ook niet. Toen dacht ik slim te zijn en verhuisde de wasmand naar de slaapkamer (vanaf de badkamer) gooit ie nu alles in de badkamer op de grond

maar toch hou ik van hem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Even stoom afblazen, ja dat heb ik wel even nodig!

Er moest een kast verplaatst worden. Loodzwaar ding, bestaand uit 2 delen. We hadden er dikke kleden voor gepakt met het oog die delen erop te zetten zodat we daarna makkelijker konden schuiven. 'Manlief'' gaf een in mijn ogen vage aanwijzing hoe het kleed eronder moest en ik begreep hem niet meteen. Begint met z'n ogen te draaien, te zuchten en steunen en duwt me vervolgens opzij "laat maar weer ik doe het zelf wel." In z'n ergernis beschadigt hij de muur een beetje -wat opzich niet zo erg is omdat de kast er nog een stuk voor staat- maar goed, da's reden genoeg voor hem om flink te vloeken en te tieren. Echt, ik krijg de zenuwen van die vent als ik iets samen met hem moet klussen! Ik moet gelijk alles direct snappen ("Ja ik spreek toch verdomme geen Russisch of zo!?") en als hij tegen mij tekeer gaat en ik daaom pisnijdig wordt zegt 'ie : "Blijf nou eens rustig en doe niet zo irritant!" En vooral : "Hou je grote mond, de buren hoeven niet mee te genieten!" AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRGGRGRG

Komt'ie als de klus geklaard is naar me toe, "laten we maar zeggen dat het allemaal mijn fout is, daar komt het toch op neer" en "sorry hoor. Maar doe nou eens rustig, er is niets aan de hand"

Mijn man begrijpt me niet. Ik kan honderdduizend keer zeggen dat HIJ juist rustig moet blijven, dat zijn irrante/'agressieve' gedrag mij doodnerveus maakt. Uiteindelijk ligt het allemaal aan mij en moet ik m'n mond houden. Godallemachtig ik moet me echt bedwingen om hem niet een gigantische dreun te verkopen!
Ja het gaat hier net zo hoor...klussen in huis; Wil je even helpen/ even wat vasthouden (ja hoor natuurlijk schat) en dan breekt de pleuris uit. Ik hoef niet eens iets verkeerd te doen,haha!

Hij zei vandaag nog tegen mij, zonder enige aanleiding: Sorry, ik vind het heel gek; maar als ik wat in huis moet doen (klussen) en ik vraag of je mij wilt helpen, begin ik meteen te mopperen op jou terwijl jij er niks aan kunt doen...en als ik het alleen doe gaat het niet zo snel maar dan mopper ik minder....(???!)Naja....dat vind ik dan ook wel weer lief....hij snapt er zelf ook niks van.

Maar oké nog even mopperen....voordat ik gister naar het werk ging had ik vaatwasser expres uitgeruimd zodat vriendlief al zijn vuile vaat erin kon zetten....kom ik om 22.30 thuis...aanrecht vol, (dus niet ff in de vaatwasser zetten) gebruikte pannen stonden nog op fornuis, uitgeschopte schoenen, overal shagkruimels,lege chipszakken, sokken al over the place,vuile was niet in wasmand....maar gewoon in de slaapkamer laten slingeren....

Ik vind het gewoon lekker als je huis (in elk geval de woonkamer) netjes is, oké tuurlijk word er geleefd maar ik hoef geen rommel te zien dat er al 3 dagen ligt...dus als hij het niet doet ruim ik het wel weer op, meestal zijn zooi...

Mannen zien dat gewoon niet kennelijk. Maar ik vind het wel kut om altijd alles maar op te ruimen, want als ik het niet doe....; hij doet het sowieso niet. Ook niet als ik het (maximaal) 3 weken heb laten liggen, als "test". Hij ziet het gewoon niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven