Mannen, lastig:(

08-10-2011 23:49 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net nieuw op dit forum, toch wil ik even met de deur in huis vallen en een probleem voorleggen.

Ik heb via een ander forum een leuke jongeman ontmoet. Na wat prive-berichtjes uitgewisseld te hebben, hebben we msn-adressen uitgewisseld en zin we op msn aan de praat met elkaar geraakt.

In het begin was dat gezellig, in het begin ging het over de dagelijkse dingetjes die je beleefd.

Wat mij wel begon op te vallen, was dat hij niet zo geinteresseerd deed, geen vragen echt stelde. Ik deed dat wel en vertelde ook uit mijzelf de dagelijkse dingen.

Langzaamaan begon hij het gesprek naar seks te draaien. Hij wou cammen, begon om merkingen te maken over mijn mooie lichaam, volgens hem, enz.

Zo ging het een aantal weken door, eerst gewone gesprekken en daarna naar seks.

Ik heb hem al gezegd, dat ik niet zo spraakzaam over seks ben via msn met mensen die ik nooit ontmoet heb.

Maar de laatste dagen hebben we geen gewone gesprekken meer, maar gaat t eigenlijk alleen maar om seks. En ik begin het zat te worden, dat heb ik ook aangegeven bij hem.

We hebben nooit ontmoet en als ik daarover begin, reageert tie daar niet op of niet enthousiast op.

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Persoonlijk denk ik dat hij in het echt best gezellig kan zijn, maar hoe het nu op msn gaat vind ik gewoon niet meer leuk:(

Hebben jullie tips, ajb!
Kappen. Hij wil seks, remote, meer niet.
Eh ja, open your eyes woman!
Wat wil jezelf? Sex of een leuke man ontmoeten voor mogelijk een relatie?

Want dan lijkt mij het antwoord toch best duidelijk en anders moet je even je eigen OP terug lezen.
Kapen, hij wil alleen maar sex(uell getinte plaatjes van jou)
Daarnaast denk ik niet dat je titel klopt.. Want deze man is echt niet lastig en geeft eigenlijk erg duidelijk aan wat hij van je wilt...
Duidelijk toch dat het alleen om sex gaat?

Heel simpel; deleten die vent.

En niet zoveel gebruik maken van msn. Daar draait het vaak om sex.
Diep in mijn hart weet ik dat hij alleen sex wil.

Maar aan de andere kant hoop ik dat ik het fout zie en dat ik mij aanstel.

Ik wil een man ontmoeten voor een leuke relatie, die ook interesse in mij heeft op het gebied van gevoelens, dagelijkse bezigheden enzovoorts.

Ik heb aantal jaren geleden, op verschillende datingsites gestaan, ik was toen hard op zoek naar een man (kon niet goed alleen zijn), maar de meeste mannen zagen hoe wanhopig ik was en daar maakte ze misbruik van door seks te hebben en daarna te laten vallen.

Ik zie ook bij hem de gevarenlichten knipperen, maar ik wil zo graag dat ik fout zit.
Je kan zoveel willen. De realiteit is anders. Je kunt deze of accepteren, met de beste man kappen en verder gaan, of blijven geloven in sprookjes met alle gevolgen van dien.
quote:Ik wil een man ontmoeten voor een leuke relatie, die ook interesse in mij heeft op het gebied van gevoelens, dagelijkse bezigheden enzovoorts.

Nou dit is hem niet.

Kappen, luister naar je onderbuikgevoel, die krijg je niet voor niets...

Je bent nog heel naïef bezig. Leer hiervan voor het vervolg.

En ga werken aan je zelfvertrouwen zodat je ook de goede vent krijgt die je verdient, omdat jij jezelf ook de moeite waard vindt!
Je zit in de knoop met jezelf omdat je op zoek bent naar een lieve man die geïnteresseerd is in jou, in al je volledigheid, en die je respecteert om wie je bent, niet om wat hij kan zien op zijn webcam. Zoek naar die man en gooi die sexfreak van je msn. En ook niet meer antwoorden op mails of zo, helemaal komaf mee maken. Klinkt niet als een man die respect voor je heeft...

Hij heeft je langzaam naar zich toegelokt... eerst deed ie waarschijnlijk net alsof jullie zulke goede maatjes waren om nu over te stappen naar hetgeen waar het hem juist om te doen is. Want zulke mannen weten dat je niet onmiddellijk met seks moet afkomen, maar dat je een vrouw eerst in verwarring moet brengen, anders doet ze het niet.

Meid, je verdient om gelukkig te zijn, kies voor jezelf en zeg bye bye naar die sukkel.
Je ziet het niet fout, je stelt je niet aan!
hahaha. Lees je stuk eens terug, en doe dan net of een goede vriendin het geschreven heeft. Wat zou je advies zijn?
Ik waarschuw je maar alvast: als je hiermee doorgaat, krijg je geheid het lid op de neus...
Triest hoor.

Je hebt gesprekken met een vent over onderwerpen waar je het niet over wil hebben, maar misschien is hij wel gezellig (en jij bent wanhopig) dus je vraag is; Hoe strik ik hem want ik wil de aandacht niet kwijt.

Triest.
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:03:

Ik waarschuw je maar alvast: als je hiermee doorgaat, krijg je geheid het lid op de neus...Gaat ie swaffelen
Geen enkele reactie hier zegt jou: goh, meid, misschien is het toch wel een leuke vent, misschien zit je wel fout?

Hij heeft je verward...

Wij zijn niet door hem verward en wij zeggen je de waarheid.

Kies voor jezelf meid.

Wat denk je zelf?
Het moet niet he... Je moet niet verliefd worden en een relatie opbouwen! Het lijk wel dat het MOET en dat de eerste beste kerel die misschien wel leuk is het maar MOET zijn!

Want deze man is helemaal niet leuk voor JOU! Jij wilt iets anders dan hij. Hij is niet geintreseerd in JOU!

Want hij heeft gewoon jeuk aan zijn piemel en denkt dat jij hem wel kan krabben!

Dat moet toch wel duidelijk zijn voor je, naar de msn contact wat je hebt gehad!?

Gun jezelf even wat langer de tijd en niks MOET! Gewoon goed rondkijken en lekker genieten tot dat je wel die ECHTE leukerd ontmoet.
quote:Madhe schreef op 09 oktober 2011 @ 00:06:

[...]

Gaat ie swaffelen

Nee maar even serieus (lid = (hier ) deksel
Blondemandarijn, je verdient toch beter dan dit ..........................???

Come on...............................!!!
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:03:

Ik waarschuw je maar alvast: als je hiermee doorgaat, krijg je geheid het lid op de neus... hihihi
En werk wat aan je zelfvertrouwen. Jij hebt zeker heel veel te bieden! Vergeet dat NOOIT! Denk maar es aan die reclame, ik denk dat het van l'Oreal is: WANT IK BEN HET WAARD you go girl
Ik zou als ik mijn beste vriendin moet adviseren, met dit probleem ook precies hetzelfde zeggen als jullie allemaal.

Normaal luister ik ook naar mijn intuitie, maar ik wist t even niet meer.

Ik had even die schop onder mijn kont nodig van jullie, dank jullie!!!

Ik ga hem verwijderen en niet meer reageren.

Nogmaals bedankt!
Thank God We hebben weer iemand gesaved
verwarrend he Xal een topic dat met mannen begint?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven