Mannen, lastig:(

08-10-2011 23:49 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net nieuw op dit forum, toch wil ik even met de deur in huis vallen en een probleem voorleggen.

Ik heb via een ander forum een leuke jongeman ontmoet. Na wat prive-berichtjes uitgewisseld te hebben, hebben we msn-adressen uitgewisseld en zin we op msn aan de praat met elkaar geraakt.

In het begin was dat gezellig, in het begin ging het over de dagelijkse dingetjes die je beleefd.

Wat mij wel begon op te vallen, was dat hij niet zo geinteresseerd deed, geen vragen echt stelde. Ik deed dat wel en vertelde ook uit mijzelf de dagelijkse dingen.

Langzaamaan begon hij het gesprek naar seks te draaien. Hij wou cammen, begon om merkingen te maken over mijn mooie lichaam, volgens hem, enz.

Zo ging het een aantal weken door, eerst gewone gesprekken en daarna naar seks.

Ik heb hem al gezegd, dat ik niet zo spraakzaam over seks ben via msn met mensen die ik nooit ontmoet heb.

Maar de laatste dagen hebben we geen gewone gesprekken meer, maar gaat t eigenlijk alleen maar om seks. En ik begin het zat te worden, dat heb ik ook aangegeven bij hem.

We hebben nooit ontmoet en als ik daarover begin, reageert tie daar niet op of niet enthousiast op.

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Persoonlijk denk ik dat hij in het echt best gezellig kan zijn, maar hoe het nu op msn gaat vind ik gewoon niet meer leuk:(

Hebben jullie tips, ajb!
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:27:

Waarom is dat moeilijk te geloven blondemandarijn?Omdat ik mijzelf niet bijzonder aardig of gezellig vind.
Ik ben net 28
quote:blondemandarijn schreef op 09 oktober 2011 @ 00:29:

[...]

Omdat ik mijzelf niet bijzonder aardig of gezellig vind.En waarom niet?
Ik ben ook van plan eerst alles voor mezelf in orde te krijgen en te werken aan mezelf. Ben ook nogal wat teleurgesteld. En het is niet egoïstisch om voor jezelf te kiezen! Jij leeft jouw leven, en niemand anders! Een ander moet jouw werk niet doen, jouw gedachten niet verwerken, jouw gevoelens niet te voelen, enz... Het is jouw leven: jij bent geboren als jouw eigen persoontje en je zult ook sterven als jouw eigen persoontje, een ander kan jouw leven nooit leiden, dus jij bent belangrijk hoor!

Jij bent DE belangrijkste persoon in je eigen leven omdat je het zelf leeft

Wauw, ik word hier filosofisch zo laat op de avond :p
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:29:

[...]

En waarom niet?

Nou ik ben in de vriendinnengroep eigenlijk diegene die niet een uitgesproken mening heeft. Eigenlijk doet wat de rest leuk vindt en zin in heeft. En heel vaak heb ik daar totaal geen moeite mee.

Heel af en toe wel.

Ik ben meer zo'n iemand die wel altijd erbij is, maar niet iemand die erg in de aandacht wil zijn, ik vind het fijn als het gezellig is en dat anderen het naar hun zin hebben.
Maar om je benen onder je lijf uit te rennen maakt je niet leuker of aardiger voor andere mensen ... Dat maakt je wel makkelijk want jij doet het toch wel..

Ik geloof er niet in dat je niks hebt wat jou leuk of aardig maakt.

Misschien is het slim om jezelf eens eerst aardig en leuk te vinden voor dat andere mensen die mening over je kunnen delen.

Want jij moet wel heel jou leven lang met jou dealen en de rest van de mensen zijn maar eigenlijk bij zaak..
Ik weet al een goed begin: bedenk es iets wat je heel graag zou doen, en post dit naar je vriendinnen, zo van: hey, ik had es zin om .... wie komt er mee?
Je hebt helemaal gelijk, dat pleasen zit er diep in en t maakt mij niet gezelliger of leuker.

Vaak is het leuk, tot dat de niet-leuke dingen zich zover hebben opgestapeld en ik ontplof. Dan ben ik het zat en dan geef ik dat ook duidelijk aan.

Maar een uur later denk ik, ach ik overdreef, het valt allemaal best wel weer mee. En gaan we op dezelfde voet verder.
quote:blondemandarijn schreef op 08 oktober 2011 @ 23:49:

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Persoonlijk denk ik dat hij in het echt best gezellig kan zijn, maar hoe het nu op msn gaat vind ik gewoon niet meer leuk:(

Hebben jullie tips, ajb!Goede kans dat hij een getrouwde man is die op seks uit is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
HBG ze gaat hem al uit haar msn gooien ;)
quote:marsupilami schreef op 09 oktober 2011 @ 00:32:

Ik ben ook van plan eerst alles voor mezelf in orde te krijgen en te werken aan mezelf. Ben ook nogal wat teleurgesteld. En het is niet egoïstisch om voor jezelf te kiezen! Jij leeft jouw leven, en niemand anders! Een ander moet jouw werk niet doen, jouw gedachten niet verwerken, jouw gevoelens niet te voelen, enz... Het is jouw leven: jij bent geboren als jouw eigen persoontje en je zult ook sterven als jouw eigen persoontje, een ander kan jouw leven nooit leiden, dus jij bent belangrijk hoor!

Jij bent DE belangrijkste persoon in je eigen leven omdat je het zelf leeft

Wauw, ik word hier filosofisch zo laat op de avond :p

Mag ik vragen wat jij anders ben gaan doen?

Afgelopen jaren heb ik ook wat kleine dingen meegemaakt niet heftig, maar wel dingen die je teleurstellen.
quote:marsupilami schreef op 09 oktober 2011 @ 00:36:

Ik weet al een goed begin: bedenk es iets wat je heel graag zou doen, en post dit naar je vriendinnen, zo van: hey, ik had es zin om .... wie komt er mee?

Dat is wel een goede tip!

Want je stelt je zelf helemaal niet voorop en anders maak een lijst wat JIJ allemaal graag zou willen doen, los van je vriendinnen.

Wat vind JIJ belangrijk en wat wil JIJ allemaal! Want daarmee krijg je misschien ook meer het idee wat het is waar jij heen wilt.
quote:vogelbekdier schreef op 09 oktober 2011 @ 00:40:

HBG ze gaat hem al uit haar msn gooien ;)Goed zo
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:vogelbekdier schreef op 09 oktober 2011 @ 00:40:

HBG ze gaat hem al uit haar msn gooien ;)Hij is er zelfs al uit
quote:blondemandarijn schreef op 09 oktober 2011 @ 00:33:

[...]

Nou ik ben in de vriendinnengroep eigenlijk diegene die niet een uitgesproken mening heeft. Eigenlijk doet wat de rest leuk vindt en zin in heeft. En heel vaak heb ik daar totaal geen moeite mee.

Heel af en toe wel.

Ik ben meer zo'n iemand die wel altijd erbij is, maar niet iemand die erg in de aandacht wil zijn, ik vind het fijn als het gezellig is en dat anderen het naar hun zin hebben.

Denk je dat je alleen bijzonder (aardig) bent als je een uitgesproken mening hebt?

Wat vind jij leuk/mooi aan jouzelf (innerlijk & uiterlijk) ?

Denk daar eens over na.

Ook als je geen uitgesproken mening hebt, ben je de moeite waard. Elk mens is uniek & bijzonder.

Leer te houden van jezelf met alle leuke en minder leuke kanten van jezelf. Het draait allemaal om zelfacceptatie.
quote:vogelbekdier schreef op 09 oktober 2011 @ 00:43:

[...]

Dat is wel een goede tip!

Want je stelt je zelf helemaal niet voorop en anders maak een lijst wat JIJ allemaal graag zou willen doen, los van je vriendinnen.

Wat vind JIJ belangrijk en wat wil JIJ allemaal! Want daarmee krijg je misschien ook meer het idee wat het is waar jij heen wilt.

Ja daar ga ik eens rustig over nadenken, wat wil ik...

Want dat weet ik niet
Wat ook nog kan helpen als je niet precies weet wat je wel wilt...

Maar je wel weet wat je (absoluut) NIET wilt.

Dan kan je ook meer formuleren wat je wel wilt...

(dit klinkt een beetje als Johan Cruyff)

Denk er maar eens over na.
Wel, ik heb gewoon zeer diep gezeten, zo diep dat ik besloot dat het nu gedaan was om mij zo kut te voelen. Er was plots een soort klik. Voor mij heeft het geholpen om met honden te gaan wandelen van het asiel. Klinkt raar, maar ik ben een hondenliefhebber. Mijn hond is verleden jaar gestorven, en ik woon hier terug thuis bij mijn ouders en er mag geen nieuwe hond hier binnen. Daarom ben ik met honden van het asiel gaan wandelen. Ze hebben me veel gegeven: Als je de leiding niet zelf neemt, gaan zij dat doen, dus je moet zelfzeker zijn.

Ze helpen me om de dingen simpeler te bekijken. Om het even welke dag ik heb, ook al is dat een kut-dag, als ik daar toekom, dan kijken ze en zeggen ze me: oh, jij bent het, wat heerlijk dat je hier weer bent.

Ze malen er niet om wat mijn favoriete kleur is, of wat mijn hobby's zijn, of welk kapsel ik heb, of welke kleren ik aan heb, enz...

En dat heeft me geholpen om de dingen anders te zien.
Zelfacceptatie, inderdaad xalliesuper, dat is zoooo belangrijk
quote:xalliesuper schreef op 09 oktober 2011 @ 00:48:

Wat ook nog kan helpen als je niet precies weet wat je wel wilt...

Maar je wel weet wat je (absoluut) NIET wilt.

Dan kan je ook meer formuleren wat je wel wilt...

(dit klinkt een beetje als Johan Cruyff)

Denk er maar eens over na.

"Elk nadeel heb z'n voordeel." Johan Cruyff

Dus goed verwoord xalliesuper hahaha
quote:marsupilami schreef op 09 oktober 2011 @ 00:50:

Wel, ik heb gewoon zeer diep gezeten, zo diep dat ik besloot dat het nu gedaan was om mij zo kut te voelen. Er was plots een soort klik. Voor mij heeft het geholpen om met honden te gaan wandelen van het asiel. Klinkt raar, maar ik ben een hondenliefhebber. Mijn hond is verleden jaar gestorven, en ik woon hier terug thuis bij mijn ouders en er mag geen nieuwe hond hier binnen. Daarom ben ik met honden van het asiel gaan wandelen. Ze hebben me veel gegeven: Als je de leiding niet zelf neemt, gaan zij dat doen, dus je moet zelfzeker zijn.

Ze helpen me om de dingen simpeler te bekijken. Om het even welke dag ik heb, ook al is dat een kut-dag, als ik daar toekom, dan kijken ze en zeggen ze me: oh, jij bent het, wat heerlijk dat je hier weer bent.

Ze malen er niet om wat mijn favoriete kleur is, of wat mijn hobby's zijn, of welk kapsel ik heb, of welke kleren ik aan heb, enz...

En dat heeft me geholpen om de dingen anders te zien.

Dat is mooi...

Ik ben ook iemand die van dieren houdt. En begrijp goed wat je bedoeld.

Ik voel mij op momenten ook rot en shit en op dagen denk ik, ik gooi het roer helemaal om. Ik ga weer positief in het leven staan, genieten van de mooie dingen.

En poeff er gaat wat mis en ik voel mij weer rot. En dan baal ik ontzettend.
Dat begrijp ik helemaal, daarom is het ook goed om een plannetje te maken: wat wil je voor de toekomst? Een huis? Werk? Geld? (Een man die komt later, laat die nu eventjes achterweg, LOL :p )

Dan kun je bv. vooropstellen van kijk: binnen die of die tijd wil ik dat of dat bereikt hebben. Dan heb je tenminste iets om naar uit te kijken op mindere dagen, dat helpt. Stel ook doelen die haalbaar zijn.
Yep

Trusten allemaal!

En TO het komt echt wel goed. Heb geloof in jezelf.

Begin maar eens met positieve gedachten steeds in jezelf te herhalen, dan worden ze ook opgeslagen in je onbewuste gedeelte van je hersenen. En ga je het zelf geloven en er naar handelen. Zo werkt het.
Maar dames, ik ga slapen en alles laten bezinken.

Morgen lees ik dit weer en dan ga ik eens flink nadenken en de tips uitproberen.

Heel erg bedankt voor de steun, tips en de schop onder mijn kont:D
Ik maak soms ook zelf een sprookje in mijn hoofd, met mijzelf in de hoofdrol, en dan droom ik mooie verhaaltjes, heel leuk eigenlijk en het helpt ook om jezelf liever te zien :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven