mannen uit Scandinavie

12-06-2012 12:09 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik kom al jaren lang in Scandinavie.

Het klimaat vindt ik er erg mooi en de manier van leven bevalt me erg goed. Daarnaast heb ik ook een zwak voor Scandinavisch uitziende mannen. Tijdens mijn reizen heb ik alleen nooit de durf gehad om naar iemand toe te stappen.

Ben benieuwd of jullie ervaringen hebben hoe het is om een relatie te hebben met Scandinavische man? of er veel verschil is tussen een Nederlandse en een Scandinavische man wat omgang betreft? Of het mogelijk is om hier in Nederland in contact te komen met mannen uit Scandinavische landen (bijvoorbeeld studentes of gedetacheerden)? Ik studeer niet en ik werk ook niet bij een internationaal bedrijf.

Sommige datingsites hebben de optie om in contact te komen met internationale studentes (Scandinavie komt hier alleen niet in voor). Ik heb me in het verleden wel is ingeschreven bij een Scandinavische datingsite maar dan willen de datende mannen het liefst praten met iemand die al in het land woont (terecht lijkt me).

Hoe zijn jullie contacten verlopen met Scandinavische mannen en hebben jullie tips? Dank je wel
Ik ken er geen persoonlijk. Heb wel een Noorse vriendin. Wat ik van hasr begreep zijn voor hen (voor haar Noorse vriendinnen en vrouwelijke familie geldt hetzelfde, vandaar hen) Nederlandse mannen het equivalent van latino mannen voor ons. Niet voor te stellen.. maar echt . Een en al spontaniteit en openheid, die Nederlandse mannen.

Noorse mannen zijn blijkbaar nog 100 keer meer gesloten, gaat er drank in zijn ze wel open maar niet op de manier die je als vrouw wil, drinken teveel, depressiegevoelig, horkerig. Klonk heel gezellig. En dan had ze het over Oslo, niet eens verweggistan. Maar goed, ik ken ze dus niet.