mannen

05-01-2011 11:20 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
even een korte vraag , is dubbelzinnig zijn een mannelijke eigenschap?
Als ie nog eens versierd wordt zeg je toch gewoon dat je ze even alleen zult laten, dan ben je weer bij situatie 1, laat zich niet versieren.

Maar als ik heel eerlijk mag zijn, wat een eikel.

Dumpen!
ze hadden weer contact overigens maar dat is nu weer over , we hebben namelijk een dochter en mijn schoonmoeder stak haar vinger erin en ik zei, heb je je vinger in haar mond? ze zei ja hoezo? ik zei, dat heb ik liever niet , ze gooit mijn kind op mijn schoot en is weggelopen.

vervolgens krijgt mijn man de schuld ervan en willen ze geen contact met ons als hij zijn fout niet toegeeft en hij heeft dus absoluut geen enkel fout gemaakt! en zo gaat het dus al jaren
quote:nouschi schreef op 05 januari 2011 @ 11:32:

Dat is gewoon een lul.
Maar verder zijn jullie dolgelukkig Roosdezoveelste?

Ik kan me niks voorstellen bij 'laten versieren waar je bij staat'. Je man liet zich zoenen door een andere vrouw waar jij bij was? Wisselde telefoonnummers uit.? Zei "bel me" op zijn speciale romantische manier?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Aanvulling op de wet van Wuiles: Als je gemiddeld vaker dan 1 keer per maand een topic over je relatie opent, gaat de relatie waarschijnlijk niet lang duren.
quote:lolapaloeza schreef op 05 januari 2011 @ 13:38:

Maar verder zijn jullie dolgelukkig Roosdezoveelste?

Ik kan me niks voorstellen bij 'laten versieren waar je bij staat'. Je man liet zich zoenen door een andere vrouw waar jij bij was? Wisselde telefoonnummers uit.? Zei "bel me" op zijn speciale romantische manier?we waren in de stad met onze dochter en er kwam een meid in de wagen kijken en zo begon een gesprek , en voordat er weer mensen gaan oordelen , jullie waren er niet bij , kennen mijn man niet, en ik weet heel goed wanneer iemand iemand leuk vind
quote:Letgo schreef op 05 januari 2011 @ 13:48:

Aanvulling op de wet van Wuiles: Als je gemiddeld vaker dan 1 keer per maand een topic over je relatie opent, gaat de relatie waarschijnlijk niet lang duren.in tegenstelling tot jou laat ik mij niet uit de weg slaan door tegenslag
wat zegt je gevoel? dat zegt vaak meer dan je denkt...
quote:roosdezoveelste schreef op 05 januari 2011 @ 16:30:

[...]

we waren in de stad met onze dochter en er kwam een meid in de wagen kijken en zo begon een gesprek , en voordat er weer mensen gaan oordelen , jullie waren er niet bij , kennen mijn man niet, en ik weet heel goed wanneer iemand iemand leuk vind

Dat hij het een leuke vrouw vind wil toch niet zeggen dat hij er ook iets mee doet?

Als ik over iemand zeg dat 'hij me niet kan krijgen' (toen ik 15 was ofzo) dan bedoel ik dat ik geen relatie of sex met die persoon ga hebben. Niet dat ik die persoon niet leuk of aantrekkelijk vind.

Dus wat vind je dubbelzinnig aan zijn uitspraken / daden?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:showoman schreef op 05 januari 2011 @ 17:31:

wat zegt je gevoel? dat zegt vaak meer dan je denkt...Ik zou liever naar mijn verstand luisteren.
quote:roosdezoveelste schreef op 05 januari 2011 @ 16:31:

[...]

in tegenstelling tot jou laat ik mij niet uit de weg slaan door tegenslag

Wat leuk dat je me zo goed kent!

Je uit de weg laten slaan door tegenslag en doorgaan met een hork van een vriend is in mijn ogen trouwens iets heel anders hoor.
quote:Letgo schreef op 06 januari 2011 @ 10:46:

[...]

Wat leuk dat je me zo goed kent!

Je uit de weg laten slaan door tegenslag en doorgaan met een hork van een vriend is in mijn ogen trouwens iets heel anders hoor.

wat fijn dat jij mij en mijn man zo goed kent!

mijn man is geen hork hoogstens af en toe een beetje lomp maar dat zijn alle mannen zo nu en dan misschien moet je deze topic eens beter lezen dan snap je zijn gedrag waarschijnlijk stukken beter!
Ik ken je man niet, ik weet alleen van hem wat jij over hem schrijft. En dat is onder meer dat je hem niet vertrouwd en dat je bijna zeker weet dat hij iets 'doet' met een meisje van 17. Ik kan alleen maar afgaan op jouw woorden en mijn conclusie is dan: het is een hork. Als hij dat niet is dan snap ik niet dat je hem wel als zodanig omschrijft.

En man zijn is op zich geen excuus om je lomp te gedragen hoor. Ik vind dat je jezelf tekort doet door die veronderstelling.
quote:Letgo schreef op 05 januari 2011 @ 13:48:

Aanvulling op de wet van Wuiles: Als je gemiddeld vaker dan 1 keer per maand een topic over je relatie opent, gaat de relatie waarschijnlijk niet lang duren.Dan moet je de tekst van al die topics bij elkaar nemen en kijken of het dan extra lang wordt. Het kan zijn dat je de lengte van de totale tekst nog eens met het aantal topics moet vermenigvuldigen, maar zoals ik al in een ander topic zei: Formules m.b.t. de Wet van Wuiles moeten nog komen. Ik heb haarzelf recentelijk niet meer gezien, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze 'm gesmeerd heeft.
World of Warcraft: Legion
quote:Letgo schreef op 06 januari 2011 @ 12:32:

Ik ken je man niet, ik weet alleen van hem wat jij over hem schrijft. En dat is onder meer dat je hem niet vertrouwd en dat je bijna zeker weet dat hij iets 'doet' met een meisje van 17. Ik kan alleen maar afgaan op jouw woorden en mijn conclusie is dan: het is een hork. Als hij dat niet is dan snap ik niet dat je hem wel als zodanig omschrijft.

En man zijn is op zich geen excuus om je lomp te gedragen hoor. Ik vind dat je jezelf tekort doet door die veronderstelling.

kijk ik zet iets neer en jij interpreteert het dan op jouw manier dat is ook het nadeel van iets zeggen van iemand die je niet kent, maar nu gaat het een totaal andere kant op ik vroeg me iets af en nu is mijn man inneens een hork?! grappig als je met iets kleins begint wat er dan uit kan rollen ;)

maar ik snap je punt wel hoor als het andersom zou zijn zou ik denk ik tzelfde gedacht hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven