mannen....
dinsdag 22 februari 2011 om 16:50
Nou het is in ieder geval een onderwerp waar men mee bezig is... Zeflreflectie oke als het hele forum dat nou doet dan zijn we snel klaar. Het is absoluut niet fout, goed zelfs om een spiegel voor gehouden te krijgen. Het is alleen de botte manier en het respectloze wat mij stoort. Er zijn vele manieren om je mening te geven en sommige hier weten echt niet hoe het hoort. Maar goed die zitten volgens mij ook voortdurend hier op het forum en hebben buiten dit forum geen gesprekspartners. Dus het is ze vergeven.
Natuurlijk weet ik dat het stom is om meteen bij iemand in bed te stappen. Maar soms voelt iets goed en dan doe je dingen waarvan je achteraf denkt niet zo slim.
@ Daisy376 sorry hoor maar in welke tijd leef jij? weinig zelfrespect omdat ik een heerlijke nacht gehad heb... alsof de man met wie je het doet er alleen zijn plezier uithaalt. sneue opmerking. Gelukkig weet jij altijd wie je voor je hebt...
Natuurlijk weet ik dat het stom is om meteen bij iemand in bed te stappen. Maar soms voelt iets goed en dan doe je dingen waarvan je achteraf denkt niet zo slim.
@ Daisy376 sorry hoor maar in welke tijd leef jij? weinig zelfrespect omdat ik een heerlijke nacht gehad heb... alsof de man met wie je het doet er alleen zijn plezier uithaalt. sneue opmerking. Gelukkig weet jij altijd wie je voor je hebt...
dinsdag 22 februari 2011 om 17:10
Ik voel me niet zoals jij je voelt, komt misschien door de keuzes die ik maak, maak je niet ongerust ik leef net zoals jij in deze tijd!
Maar laat ik me niet door de eerste de beste het nest in praten.
En schijnbaar is dit niet de eerste keer, want zoals je zelf al schrijft je bent er weer ingetrapt toch?
Zal vast en zeker niet de laatste ker zijn, but who cares?
Maar laat ik me niet door de eerste de beste het nest in praten.
En schijnbaar is dit niet de eerste keer, want zoals je zelf al schrijft je bent er weer ingetrapt toch?
Zal vast en zeker niet de laatste ker zijn, but who cares?
dinsdag 22 februari 2011 om 17:50
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 16:50:
Nou het is in ieder geval een onderwerp waar men mee bezig is... Zeflreflectie oke als het hele forum dat nou doet dan zijn we snel klaar. Het is absoluut niet fout, goed zelfs om een spiegel voor gehouden te krijgen. Het is alleen de botte manier en het respectloze wat mij stoort. Er zijn vele manieren om je mening te geven en sommige hier weten echt niet hoe het hoort. Maar goed die zitten volgens mij ook voortdurend hier op het forum en hebben buiten dit forum geen gesprekspartners. Dus het is ze vergeven.
Het is zeker niet respectloos om een enkele ervaring van jou op de hele mannen populatie te projecteren en de hele soort ermee te bestempelen?
Het is zeker niet respectloos om een enkele ervaring van jou op de hele mannen populatie te projecteren en de hele soort ermee te bestempelen?
dinsdag 22 februari 2011 om 18:17
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:14:
Oke meiden volgens mij ben ik er weer ingetrapt....
Inderdaad....je bent er weer ingetrapt
Maar ligt dan aan hem....of ligt dat aan jou?
Want een man kan natuurlijk wel zeggen dat hij je helemaal te wauw vindt, maar persoonlijk zou ik dat niet na 1 date geloven enkel en alleen op zijn mooie blauwe ogen....toch?
Oke meiden volgens mij ben ik er weer ingetrapt....
Inderdaad....je bent er weer ingetrapt
Maar ligt dan aan hem....of ligt dat aan jou?
Want een man kan natuurlijk wel zeggen dat hij je helemaal te wauw vindt, maar persoonlijk zou ik dat niet na 1 date geloven enkel en alleen op zijn mooie blauwe ogen....toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 22 februari 2011 om 18:19
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:24:
@ blijfgewoonbianca als je goed gelezen had wist je dat dit geen ex is... Een vroegere scharrel toch? In mijn tijd - 10 jaar voor de eerste Wereldoorlog noemden we alles waar je ooit iets mee hád een ex. Vandaar.
en bij zijn profiel stond niet dat hij neukkies zocht laat me raden jij bent single en geen man durft bij je in de buurt te komen Goh.....in één keer goed. Ken je mij ofzo?
@ de rest dank voor de eerlijke en nuttige reacties
@ blijfgewoonbianca als je goed gelezen had wist je dat dit geen ex is... Een vroegere scharrel toch? In mijn tijd - 10 jaar voor de eerste Wereldoorlog noemden we alles waar je ooit iets mee hád een ex. Vandaar.
en bij zijn profiel stond niet dat hij neukkies zocht laat me raden jij bent single en geen man durft bij je in de buurt te komen Goh.....in één keer goed. Ken je mij ofzo?
@ de rest dank voor de eerlijke en nuttige reacties
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 22 februari 2011 om 18:48
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 16:50:
@ Daisy376 sorry hoor maar in welke tijd leef jij? weinig zelfrespect omdat ik een heerlijke nacht gehad heb... alsof de man met wie je het doet er alleen zijn plezier uithaalt. sneue opmerking. Gelukkig weet jij altijd wie je voor je hebt...Nee, jij bent de beschaafdheid zelve
@ Daisy376 sorry hoor maar in welke tijd leef jij? weinig zelfrespect omdat ik een heerlijke nacht gehad heb... alsof de man met wie je het doet er alleen zijn plezier uithaalt. sneue opmerking. Gelukkig weet jij altijd wie je voor je hebt...Nee, jij bent de beschaafdheid zelve
dinsdag 22 februari 2011 om 18:52
dinsdag 22 februari 2011 om 19:06
Ja, fijn, mannen afzeiken!
Ik heb heus ook wel eens iets gedaan waarvan ik achteraf dacht "dat was niet slim". Maar dat had ik dan toch echt zelf gedaan. Onzinnig om dan de ander de zwarte piet toe te schuiven en nog veel onzinniger om dan meteen alle mannen over een kam te scheren.
Die grijze massa in je hoofd dient ergens voor.
Ik heb heus ook wel eens iets gedaan waarvan ik achteraf dacht "dat was niet slim". Maar dat had ik dan toch echt zelf gedaan. Onzinnig om dan de ander de zwarte piet toe te schuiven en nog veel onzinniger om dan meteen alle mannen over een kam te scheren.
Die grijze massa in je hoofd dient ergens voor.
dinsdag 22 februari 2011 om 19:13
dinsdag 22 februari 2011 om 19:18
dinsdag 22 februari 2011 om 19:18
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 22 februari 2011 @ 14:41:
[...]
Dan kan ze wel eens een andere tuinman/srvman opgeduikeld hebben
Ja misschien wel, maar de tuinman vult de koelkast niet
en brengt geen tv als hij stuk is.
Die vriend van mij wel, als ze vraagt spring vraagt hij braaf:
"Hoe hoog schat"
[...]
Dan kan ze wel eens een andere tuinman/srvman opgeduikeld hebben
Ja misschien wel, maar de tuinman vult de koelkast niet
en brengt geen tv als hij stuk is.
Die vriend van mij wel, als ze vraagt spring vraagt hij braaf:
"Hoe hoog schat"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
dinsdag 22 februari 2011 om 19:32
Dus als jij na jaren een ouwe scharrel weer eens spreekt, de ouwe scharrel vrijblijvende seks voorstelt, waar jij niet op in wilt gaan omdat je een relatie wilt, de ouwe scharrel na een week voorstelt om dan "leuke dingen zoals in een relatie" te gaan doen, dan denk je daadwerkelijk dat het hem om je sprankelende persoonlijkheid gaat en je eeuwige trouw wil zweren in plaats van dat ie toch gewoon even lekker van bil met je wil gaan en dat op die manier wel voor elkaar denkt te krijgen? En hij had nog gelijk ook.
Dat verdient geen schoonheidsprijs nee, maar was natuurlijk van verre aan zien te komen.
Dat verdient geen schoonheidsprijs nee, maar was natuurlijk van verre aan zien te komen.
woensdag 23 februari 2011 om 10:40
Denk idd dat hier niet zoveel 'meiden' meer rondhangen. Ik heb inmiddels ook ietsje meer ervaring en inzicht, maar dat leer je al doende (tenminste, ík ben helaas niet wijs geboren).
Aan één kant wist je denk ik wel dat ie niet echt serieus was. Maar seks is ook simpelweg lekker. Dus ben je met hem naar bed gegaan. Mss dat je na die avond gevoelens begon te krijgen. Als jíj werkelijk serieus was geweest, was je denk ik toch ook niet gelijk met hem het bed in gesprongen.
Maar tis natuurlijk wel knap lullig dat ie zegt een serieuze relatie te willen terwijl dat dus niet 't geval was. Maar kan zijn dat ie zelf werkelijk dácht toch iets serieus met je te willen beginnen, hoewel dat wel wat snel is.
Hoe dan ook: ik kan me wel wat voorstellen bij de teleurstelling etc. Mss niet zo handig om dan te stellen dat mannen de boosdoeners zijn, maar wel begrijpelijk.
Aan één kant wist je denk ik wel dat ie niet echt serieus was. Maar seks is ook simpelweg lekker. Dus ben je met hem naar bed gegaan. Mss dat je na die avond gevoelens begon te krijgen. Als jíj werkelijk serieus was geweest, was je denk ik toch ook niet gelijk met hem het bed in gesprongen.
Maar tis natuurlijk wel knap lullig dat ie zegt een serieuze relatie te willen terwijl dat dus niet 't geval was. Maar kan zijn dat ie zelf werkelijk dácht toch iets serieus met je te willen beginnen, hoewel dat wel wat snel is.
Hoe dan ook: ik kan me wel wat voorstellen bij de teleurstelling etc. Mss niet zo handig om dan te stellen dat mannen de boosdoeners zijn, maar wel begrijpelijk.
wat je water geeft, groeit