mannen....

22-02-2011 13:14 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
En dan rustig "de mannen" de schuld geven van je eigen naiviteit.
Even voor de duidelijkheid de sex was goddelijk. En dat ik helemaal in zak en as zou zitten om een man ook niet. Ik was gewoon benieuwd of er meer vrouwen dit soort dingen wel eens overkomt. Pppfff. Maar na wat meegelezen te hebben bij andere onderwerpen weet ik inmiddels dat het commentaar soms pittig is. Kan ik hebben hoor.

En als je even verder denkt dan stom, had je kunnen weten enz... dan krijg je zo'n reactie als Mil_spec waarvoor dank!
You have got to be kidding me. Waarom in 's hemelsnaam duik je dan meteen met hem het bed in? Waarom in 's hemelsnaam geloof je iemand maar direct op zijn woord als hij zegt een relatie te willen en de week daarvoor nog niet meer in je zag dan een potentieel neukertje... Dat zou toch in ieder geval voor een beetje terughoudendheid en oplettendheid moeten zorgen? Nee, de eerste de beste avond beland je met hem in bed en ben je nog verbaasd ook dat hij toch eigenlijk niet meer dan dat wilde. Je maakt het hem ook wel erg makkelijk hoor... En gedraag je alstjeblieft niet zo als een aangeschoten konijntje en als enorm slachtoffer. Met een beetje normaal inzicht had je dit vooraf kunnen weten. Daarbij vind ik je reacties naar BgG en Nummerzoveel ronduit ongepast en onbeschoft.

Mannen? Welnee... naieve meisjes....
@ chocokat vertel!
@ Oriane jij mag wel tegen mij zeggen dat ik me gedraag als een aangeschoten konijntje? waar haal je die wijsheid vandaan? en dan ben ik ongepas en onbeschoft.... wonderlijk
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:56:

Even voor de duidelijkheid de sex was goddelijk. En dat ik helemaal in zak en as zou zitten om een man ook niet. Ik was gewoon benieuwd of er meer vrouwen dit soort dingen wel eens overkomt. Pppfff. Maar na wat meegelezen te hebben bij andere onderwerpen weet ik inmiddels dat het commentaar soms pittig is. Kan ik hebben hoor.

En als je even verder denkt dan stom, had je kunnen weten enz... dan krijg je zo'n reactie als Mil_spec waarvoor dank!

Dus hij had zich wat moeten inhouden omdat jij had gezegd niet op een sv te zitten wachten? Maar je gedroeg je anders wel helemaal als een sv, ik neem namelijk maar aan dat je wel leuk meedeed van het begin tot het einde.

Zijn woorden waren dus net zo niets betekenend als de jouwe, zijn gedrag net zo goed of fout als het jouwe. Ik vind het jammer voor je dat je verwachtingen niet uitkomen, echt. Ik val zelf alleen nogal over de verongelijktheid die uit je topictitel blijkt, daar heb ik een beetje moeite mee. Die is nogal misplaatst en puberaal.
Weetje iedereen reageert hier altijd zo hard, terwijl iedereen volgens mij wel een seen zwak heeft gehad voor iemand. je geeft hem weer een kans en tatata daar is de eikel weer terug in zijn oude regime! Nu iemand werkelijk eerlijk is, ligt het allemaal aan haar. Kom op dames waar is jullie gevoel
@79lisa

Maak je niet zo druk erg slecht voor je gezondheid en hier zullen op dit forum toch de meeste reageren zoals op jou topic .... Erg vaak gewoon grof en persoonlijk kwetsend!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:lief21 schreef op 22 februari 2011 @ 14:08:

Weetje iedereen reageert hier altijd zo hard, terwijl iedereen volgens mij wel een seen zwak heeft gehad voor iemand. je geeft hem weer een kans en tatata daar is de eikel weer terug in zijn oude regime! Nu iemand werkelijk eerlijk is, ligt het allemaal aan haar. Kom op dames waar is jullie gevoelHhaha had het bijna zo ook op willen schrijven, een minuutje ertussen!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Ik ben er ook wel eens ingestonken ja.

Dwars door de alarmbellen heen ging ik voor de aangename bedsportmomenten.

Auw, deed pijn na verloop van tijd toen hij zijn interesse verloor en hij zich aan zijn woord ('ik wil me niet aan één iemand binden') hield. Ik had stiekem toch gehoopt dat ik degene was met wie hij honderd wilde worden. Jammerrrrrr, dat was ik niet en de dames na en tijdens ook nief. Hij is nu vijftig en nog steeds single.

Veel van geleerd en daar profijt van gehad in latere relaties/scharrels. Dan was het soms nog wel pijnlijk als een verhouding stopte maar ik kon wel een stuk beter relativeren.
Nee, ik heb nog nooit zo'n ervaring gehad en ik denk niet dat ik dat ook zal gaan ervaren.

Simpel weg omdat ik dat soort mannen geen kans geef!

Je weet wie je voor je hebt en dan toch het bed induiken getuigt van erg weinig zelfrespect.

Als je dan zo nodig iets in je bed wil hebben waarom duikel je dan niet iemand in een kroeg op?
Het is niet echt slim te noemen (beetje dom zelfs), en zeker ook wel naïef. Maar ja, dat zijn dingen die je niet bewust dat, en waar je van kun leren. Hij daarentegen liegt bewust tegen haar en maakt bewust misbruik van haar zwakke plek. Vind dan dus ook niet dat de schuld bij beiden ligt in dat opzicht
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
quote:lief21 schreef op 22 februari 2011 @ 14:08:

Weetje iedereen reageert hier altijd zo hard, terwijl iedereen volgens mij wel een seen zwak heeft gehad voor iemand. je geeft hem weer een kans en tatata daar is de eikel weer terug in zijn oude regime! Nu iemand werkelijk eerlijk is, ligt het allemaal aan haar. Kom op dames waar is jullie gevoelDe meesten zullen wel eens zo'n stommiteit hebben begaan ja, maar de meesten zien dan in dat ze zelf ook een rol in dat geheel hadden. Kennelijk heeft TO ons daar voor nodig aangezien ze het het forum opgooit zonder enig teken van zelfreflectie.
@modest mouse

Het 'vriendje' kon 2 weekenden achter elkaar niet. Voor mij is het dan nog niet gezegd dat hij een eikel is hoor. Misschien trekt TO wel te snel haar conclusies.
Jaa oke maar dan nog heeft het toch weinig zin om twintig keer aan haar te vertellen hoe dom het is en hoe weinig zelfrespect ze heeft. Ze zal idd zelf ook wel door hebben dat het niet het wijste besluit was om bij hem in bed te stappen Maar goed wij weten niet hoe die avond was. gelukkig voor haar was de seks goddelijk.
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:27:

@nummerzoveel het gaat om de manier waarop je iemand laat weten dat je niet kunt afspreken en ik idd het was verstandiger geweest eerst wat dingen te ondernemen voor ik weer met hem in bed belanden. Jij zult wel nooit dingen doen die niet achteraf niet heel slim zijn. Fijn voor jou.Oh jee, wil je weten hoe vaak? Maar ik ga dan niet achteraf zeuren op een forum, als ik het van tevoren hád kunnen weten!
Kijk dat hij (zelfs uit je OP) nou niet bepaald overkomt als relatiemateriaal kunnen we je misschien nu wel zeggen maar ik heb ook wel eens zoiets gehad. Ik was echt overtúigd geraakt dat hij ook een relatie wilde en liet me na verloop van tijd ook meeslepen. En tja, dan is de spanning weg en dan stopt dus het contact.

Gelukkig zijn er ook nog genoeg mannen die wél serieus zijn. Al is dat percentage (naar mijn mening) op relatiesites soms wel bedroevend laag. Misschien qua vrouwen ook wel hoor, maar dat moet je aan iemand anders vragen
quote:79lisa schreef op 22 februari 2011 @ 13:14:

Oke meiden volgens mij ben ik er weer ingetrapt....

Blijkt maar weer, op Viva zijn er geen 'meiden'.
En over dat meteen met iemand naar bed gaan: genoeg vaste relaties zijn zo gestart hoor, flauw om dat een gebrek aan zelfrespect te noemen.
quote:nummerzoveel schreef op 22 februari 2011 @ 14:17:

@modest mouse

Het 'vriendje' kon 2 weekenden achter elkaar niet. Voor mij is het dan nog niet gezegd dat hij een eikel is hoor. Misschien trekt TO wel te snel haar conclusies.

Ging er maar even van uit dat hij geen interesse heeft en verder niks meer laat horen. Zo brengt TO het ook wel een beetje.

Wie weet, misschien staat hij straks met een bos bloemen voor de deur *romantische Hollywood modus uit*

Ik denk dat TO zich gewoon gekwetst voelt, en ook wel weet dat ze niet zo slim bezig is geweest. Dan is de gedachte "wat een eikel/l*l/.." ook snel gevonden.

TO, move on...je komt heus wel iemand tegen met wie het allemaal als vanzelf gaat.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
quote:ModestMouse schreef op 22 februari 2011 @ 14:25:

[...]

Ik denk dat TO zich gewoon gekwetst voelt, en ook wel weet dat ze niet zo slim bezig is geweest. Dan is de gedachte "wat een eikel/l*l/.." ook snel gevonden.

Tip voor TO: Volgende keer iets meer zelfreflectie in je OP verwerken, dat voorkomt dat men de behoefte krijgt om met een enorme spiegel voor je te gaan staan.
quote:Nammma schreef op 22 februari 2011 @ 13:17:

Waarom trappen vrouwen toch telkens weer in die mooie praatjes??? Dat verwondert me zo, ik zie het om me heen ook.

Dat het zeer doet, had je op je klompen aan kunnen voelen, dat dit zou gaan gebeuren...

Mannen hebben echt dezelfde ervaringen hoor

Dont worry.

Vriend van me zit al 6 maanden in dezelfde toestand.

Tegen de tijd dat haar koelkast leeg is, de TV stuk of

de heg gesnoeid moet worden heeft hij weer een paar

"leuke avonden" en daarna vliegt hij er weer uit.

We hebben nu onder elkaar gewed dat hij terug mag komen.

De lente komt eraan, de tuin moet op orde gemaakt

worden.

Maar niet VOOR de carnaval maar ERNA want dat

viert mevrouw met vriendinnen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
79lisa, was je vroeger ook gek op hem? Want hij was ooit ook niet je vriend, maar een scharrel, dus voor de leuk en neuk. Maar nu is hij opeens relatiemateriaal? Want als hij aangeeft dat hij ervoor wil gaan wil jij dat ook? Of dacht je hem toen ook via het bed wel aan je te kunnen binden?
@79Lisa: ja het forum is soms best hard, maar soms worden er ook hele goede adviezen gegeven, zie bijvoorbeeld "Eindelijk! Ik ga weg!". Als jij straks wat langer lid bent mag je ook anderen afzeiken afrekenen op hun stomme fouten Nu moet je gewoon even stilzitten en (hoe toepasselijk) "take it like a man!"
quote:hollebollegijs schreef op 22 februari 2011 @ 14:35:

[...]

Mannen hebben echt dezelfde ervaringen hoor

Dont worry.

Vriend van me zit al 6 maanden in dezelfde toestand.

Tegen de tijd dat haar koelkast leeg is, de TV stuk of

de heg gesnoeid moet worden heeft hij weer een paar

"leuke avonden" en daarna vliegt hij er weer uit.

We hebben nu onder elkaar gewed dat hij terug mag komen.

De lente komt eraan, de tuin moet op orde gemaakt

worden.

Maar niet VOOR de carnaval maar ERNA want dat

viert mevrouw met vriendinnen.Dan kan ze wel eens een andere tuinman/srvman opgeduikeld hebben
Nope

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven