mannen

22-07-2011 08:32 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
argh hier kan ik zo chagrijnig om worden.

Vanmorgen een kleine ruzie met mijn vriend, maar hij zal nooit maar dan ook nóóít zelf het initiatief eens een keer nemen om de ruzie uit te praten.. Het moet altijd maar van mijn kant komen en dat word ik schijtziek..

We zouden vandaag een dagje weg gaan wat qua rijstijd totaal zon 4-5 uur is. Dus ik wilde gewoon op tijd weg, maar aangezien hij dus weer geen moeite er voor doet om het zelf een keer uit te praten (maar alleen maar achter de laptop duikt) , heb ik hem gezegd dat hij maar naar huis kan gaan (i.p.v. nog blijven tot maandag). Omdat ik er ook geen zin meer in heb dat hij dan nog blijft. Nu zouden we namelijk pas om kwart over 10 kunnen vertrekken en dan ben je daar pas kwart voor 12 en dat vind ik gewoon laat. Ik wil gewoon rustig van mijn dag kunnen genieten en niet overhaast moeten rondkijken.

Ik kan er zo boos om worden, had me er zo op verheugd maar hij doet er gewoon de moeite niet voor Hij zal ook nooit uit zichzelf op de tijd letten en zeggen kom we gaan nu daar heen..

Krijg niet echt het idee meer dat hij het wel 100% wilt..

Nu baal ik dus als een stekker omdat ik dus vandaag thuis zit en ik geen idee heb hoe ik mijn dag nu moet gaan invullen. Iemand tips? en ervaringen met het gedrag van mijn vriend?! (Overigens wilt hij ook niet naar huis gaan en zegt hij dat er nog zeeën van tijd is. (Want ik moet het makkelijk redden in half uur douchen, aankleden, spullen pakken, brood smeren, boodschappen halen en naar het station vliegen... Nou dat red ik dus niet.. ) Maar ik vind het niet fijn om pas ergens in de middag ergens ver weg te arriveren.)
Oh oh, wordt ze per brief keihard gedumpt. Gelukkig heeft de trein meerdere wagons, dan hoeven ze niet samen terug te reizen.
@Dibbes, ik heb maar 1 vraag 6 uur, WAAROM???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@bommi
* zie het al voor me, twee mensen willen niet praten in de trein, handelen het af per sms of whatsap, al zittend naast elkaar *
Ladies, ladies, ondertussen loop ik al buiten hoor, de hond uit te laten.

Die kwam met zijn riem in zijn bek aan de bedrand staan.
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 09:36:

@Dibbes, ik heb maar 1 vraag 6 uur, WAAROM???

Nou eh...ik was gisteravond op de bank in slaap gevallen met MTV muziek zacht op de achtergrond. Nu slaapt mijn bank wel lekker, kan uitgestrekt liggen alleen die muziek ging een beetje erg op kattengejank lijken daarstraks en daar werd ik wakker van.

En aangezien ik in de opruim/weggooi/sorteer-fase zit/ben dacht ik...ik maak er maar gelijk gebruik van . Wél met koffie uiteraard anders wordt het niks

Behalve nu dan even maar goed, pauze nemen mag.
Het is zo te zien al een man die moeilijk zijn gevoelens uit. Doet hij een keer alle moeite om met je te communiceren (wat jij zo graag wil, want daar klaag je over) lees je die brief niet! Natuurlijk begint hij er niet nog eens over. Hij zal het eng vinden! Eerst wil je niet praten in de trein en nu ga je die brief in de trein zitten lezen, waar allerlei andere mensen bij zitten .... Ik zou als ik jou was niet verwachten dat hij vanaf nu zijn gevoelens gaat uiten tegen je als je er zo mee om gaat. Tip; zoek straks een rustig plekje in een park ofzo en praat daar rustig. Neem zelf initiatief om die brief dan te lezen. Hij zal er echt niet op aandringen.Dat initiatief moet nu vanuit jou komen maar wel op het juiste moment met respect naar hem toe.
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 09:36:

@Dibbes, ik heb maar 1 vraag 6 uur, WAAROM??? Zal ik je laten (wakker) schrikken Sum? Ik sta al jaren om 6 uur op en begin met werken om 7 uur. Mag ik ook weer op tijd naar huis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 09:39:

Ladies, ladies, ondertussen loop ik al buiten hoor, de hond uit te laten.

Die kwam met zijn riem in zijn bek aan de bedrand staan.Ah, dat herken ik, van de kat dan. Niet dat 'ie met een riem komt aanlopen maar wel omdat 'ie honger heeft/aandacht wil/moet poepen (doet ie het liefst buiten nl).
quote:Dibbes1 schreef op 22 juli 2011 @ 09:40:

[...]

Nou eh...ik was gisteravond op de bank in slaap gevallen met MTV muziek zacht op de achtergrond. Nu slaapt mijn bank wel lekker, kan uitgestrekt liggen alleen die muziek ging een beetje erg op kattengejank lijken daarstraks en daar werd ik wakker van.

En aangezien ik in de opruim/weggooi/sorteer-fase zit/ben dacht ik...ik maak er maar gelijk gebruik van . Wél met koffie uiteraard anders wordt het niks

Behalve nu dan even maar goed, pauze nemen mag.
(arme jongen......)
@him, als ik geen vrije dag heb sta ik ook om 6 uur op hoor.

Dan loop ik om kwart over 6 al buiten met de hond.

Alleen op mijn vrije dagen...

Ik zei het al eerder, en zeker met dit weer ik kan rustig de hele dag blijven stinken in mijn heerlijke bed :-)

Enne Dib, in de opruimmodus?

Wil je mijn sleutel?
Waarom noem je je topic 'mannen'? Je hebt problemen met je vriend, en wil je dan met je topictitel zeggen dat ' alle mannen moeilijk doen', of ' onbegrijpelijk zijn'? Dat zou ik, als man, nogal kleinerend vinden. Jouw man is een individu, en niet alle mannen zijn precies zoals hij. Of heet hij Adam en is de mensheid naar hem gemodelleerd?
Nijn, ik weet dat je inmiddels wegbent en hopelijk een leuke dag verder hebt.

Vanochtend vroeg zaten wij heel even in hetzelfde topic (mensen die nog/al wakker zijn) omdat je je krantenwijk moest lopen.

Had je bij terugkomst dan niet gelijk kunnen gaan douchen, alvast brood klaarmaken en dan je vriend wakker kunnen maken?

*just a thought*
Shit ik bedenk me nu ineens, zou ik met mijn luiwammes gedrag misschien een overschot aan mannelijke hormonen hebben?

Checkt cupmaat, checkt taille,checkt kruis...pieuw gelukkig,allemaal vrouwelijk.
Hij wilde gewoon iets liefs schrijven omdat hij het blijkbaar moeilijk vind om te praten. De ruzie is al uit gepraat en zijn nu onderweg naar het station.. De brief lezen we straks ergens als we rustig ergens kunnen zitten.

pingen whatsappen dat heb ik niet, en praten via dat doe ik niet.

We gaan er nu gewoon een leuke dag van maken. Jullie ook een leuke dag toe gewenst.
WEER een post?
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 09:52:

Shit ik bedenk me nu ineens, zou ik met mijn luiwammes gedrag misschien een overschot aan mannelijke hormonen hebben?

Checkt cupmaat, checkt taille,checkt kruis...pieuw gelukkig,allemaal vrouwenlijk. geweldig!
*zucht*
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 09:47:

Enne Dib, in de opruimmodus?

Wil je mijn sleutel? Ja, het is ernstig gesteld met mij . Kom maar op hoor, gaan we als een dolle door je huis heen volgende week
quote:Dibbes1 schreef op 22 juli 2011 @ 09:51:

Vanochtend vroeg zaten wij heel even in hetzelfde topic (mensen die nog/al wakker zijn) omdat je je krantenwijk moest lopen.

Had je bij terugkomst dan niet gelijk kunnen gaan douchen, alvast brood klaarmaken en dan je vriend wakker kunnen maken?

*just a thought*

Dat dus. Als ze had gezorgd dat ze gedoucht en met haar spullen klaar stond om te vertrekken hadden ze met gemak die eerdere trein kunnen halen en waren ze waarschijnlijk nu al in Brussel geweest.

Je zoekt zelf problemen waar ze er helemaal niet hoeven te zijn, TO!
@ wdr, ja ik dacht ik check het even.

Maar eerlijk is eerlijk, ik geloof wel dat ik de mannelijke variant van de vrouw ben eigenlijk.

Qua gedrag dan.

Ik zuip als een kerel (soms)

Heb een hekel aan koken

Heb een hekel aan het huishouden

Ben lui (zo af en toe)

Kan nooit iets vinden als het niet op exact hetzelfde plekje ligt als normaal

En ik vind zeurende vrouwen echt zo irritant!
@ Dibbes, hoe bedoel je WE gaan samen als een dolle door je huis?

Moet ik helpen dan?

Dat was eigenlijk net niet de bedoeling
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 10:00:

@ Dibbes, hoe bedoel je WE gaan samen als een dolle door je huis?

Moet ik helpen dan?

Dat was eigenlijk net niet de bedoeling

Nou, vooruit, ik ben mild vandaag, regel jij dan de champagne/bier/wijn brunch dan maar. .

Ik kan je zeggen, in je eentje is er ook eigenlijk geen ruk aan. Ik kom allerlei (sentimentele) dingen tegen, dus kijken, lezen etc. en dat vertraagt wel. *het forum ook trouwens*
God wat wordt er soms flauw gereageerd hier. Zijn we even massaal vergeten dat Nijntje nog jong is? Ik vind het echt niet eerlijk dat er nu allemaal grapjes over haar gemaakt worden en ik vind eigenlijk dat ze erg netjes blijft.

Natuurlijk is het een dom topic en een domme ruzie. Heeft nijntje de neiging om het alleen bij de ander te zoeken zo te zien. Maar ik vind de manier waarop dit ging wel erg hard.

Nijntje, ik hoop dat je een leuke dag hebt en dat het nog gezellig is. En als jullie weer thuis zijn is het misschien handig om het nog eens ter sprake te brengen? Ik heb ook een vriend die initiatief nemen moeilijk vindt omdat hij. Liever heeft dat ik het naar mijn zin heb dan hij. Soms is dat irritant en af en toe hebben wij gewoon een weekend waarin hij alles beslist en ik mag dan niet zeuren. Gaat hartstikke goed want ik vind het al leuk dat hij dan dingen verzonnen heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven