mannen

22-07-2011 08:32 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
argh hier kan ik zo chagrijnig om worden.

Vanmorgen een kleine ruzie met mijn vriend, maar hij zal nooit maar dan ook nóóít zelf het initiatief eens een keer nemen om de ruzie uit te praten.. Het moet altijd maar van mijn kant komen en dat word ik schijtziek..

We zouden vandaag een dagje weg gaan wat qua rijstijd totaal zon 4-5 uur is. Dus ik wilde gewoon op tijd weg, maar aangezien hij dus weer geen moeite er voor doet om het zelf een keer uit te praten (maar alleen maar achter de laptop duikt) , heb ik hem gezegd dat hij maar naar huis kan gaan (i.p.v. nog blijven tot maandag). Omdat ik er ook geen zin meer in heb dat hij dan nog blijft. Nu zouden we namelijk pas om kwart over 10 kunnen vertrekken en dan ben je daar pas kwart voor 12 en dat vind ik gewoon laat. Ik wil gewoon rustig van mijn dag kunnen genieten en niet overhaast moeten rondkijken.

Ik kan er zo boos om worden, had me er zo op verheugd maar hij doet er gewoon de moeite niet voor Hij zal ook nooit uit zichzelf op de tijd letten en zeggen kom we gaan nu daar heen..

Krijg niet echt het idee meer dat hij het wel 100% wilt..

Nu baal ik dus als een stekker omdat ik dus vandaag thuis zit en ik geen idee heb hoe ik mijn dag nu moet gaan invullen. Iemand tips? en ervaringen met het gedrag van mijn vriend?! (Overigens wilt hij ook niet naar huis gaan en zegt hij dat er nog zeeën van tijd is. (Want ik moet het makkelijk redden in half uur douchen, aankleden, spullen pakken, brood smeren, boodschappen halen en naar het station vliegen... Nou dat red ik dus niet.. ) Maar ik vind het niet fijn om pas ergens in de middag ergens ver weg te arriveren.)
Ja yvon daar heb je gelijk in. Nou ik zal dan wel vertellen hoe het is geweest in brussel.

Wie begon er over de regen wij dik bepakt (bijna dan haha) omdat het zou regenen en de zon schijnt erg warm/fel. Maar is heerlijk! Hadden we niet verwacht. Maar kan daar anders zijn natuurlijk! Straks als ik in belgie ben antwoord ik niet meer, is een beetje duur en ongezellig.

vriend is alweer vrolijk en ik ook. En ik maar denken dat andere te snel topics openen dit was een keer een fout van mij.
Nee Soeppie, in eerste instantie wordt er ook niet flauw gereageerd

Maar omdat Nijntje gewoon alles blijft weg maren, en eigenlijk de hele handel bij haar vriendje neerlegt krijgt het gros het idee dat er toch niet geluisterd wordt.

Ja en dan wordt het flauw.

Als Nijntje gewoon adviezen ter harte had genomen, want die zijn er echt wel gegeven had ze van ons allemaal een fijne dag gewenst gekregen..

Het was het aanhoudende mokken, het nergens een oplossing in willen zien en de schuld volledig bij haar vriendje leggen wat zorgde voor de grapjes...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Dibbes1 schreef op 22 juli 2011 @ 10:07:

[...]

Nou, vooruit, ik ben mild vandaag, regel jij dan de champagne/bier/wijn brunch dan maar. .

Ik kan je zeggen, in je eentje is er ook eigenlijk geen ruk aan. Ik kom allerlei (sentimentele) dingen tegen, dus kijken, lezen etc. en dat vertraagt wel. *het forum ook trouwens* Deal!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 22 juli 2011 @ 10:11:

Ja yvon daar heb je gelijk in. Nou ik zal dan wel vertellen hoe het is geweest in brussel.

Wie begon er over de regen wij dik bepakt (bijna dan haha) omdat het zou regenen en de zon schijnt erg warm/fel. Maar is heerlijk! Hadden we niet verwacht. Maar kan daar anders zijn natuurlijk! Straks als ik in belgie ben antwoord ik niet meer, is een beetje duur en ongezellig.

vriend is alweer vrolijk en ik ook. En ik maar denken dat andere te snel topics openen dit was een keer een fout van mij.Goed te lezen Nijn. Maak er een hele gezellige dag van samen!
Nijn, klein adviesje nog

Probeer niet de dag eens niet te regelen...laat hem gewoon gebeuren, wie weet waar je uitkomt...

Veel plezier
Die kieteldood heeft wel geholpen om mn vriend zover te krijgen om actie te ondernemen dus nog bedankt voor de tip! Kan niet goed terug lezen wie dat was iets met hubaski :P

Dankje tomatensoep.! Nja ik vind altijd alles wel best dus dat komt wel goed maar wel een goed idee inderdaad.

@summerdance ik geef je ook gelijk. Ik deed ook koppig omdat ik liever had gewild dat hij initiatief nam maar ja als hij dat moeilijk vind moet ik dat maar gewoon accepteren of nog eens ter sprake brengen. Maar het was jammer genoeg even een boze bui met een dom topic. Dus dan maar wat leuks er van maken.

heerlijk als de zon blijft schijnen. Hoop dat er ergens lekkere aardbeientaartjes zijn, kan ik mijn vriend bedanken voor zijn hulp met kranten en even iets liefs doen na het domme gedrag ook van mijn kant. Want idd het is geven en nemen en nu is het mijn eigen schuld dat we later gaan. Maar dat overleven we ook wel

Ik wens jullie allemaal fijne werk/vrije dag en/of vakantie toe. Zal nog wel laten weten hoe het in brussel was.
Summerdance is wel een goed advies. Anders ga ik alleen maar mokken omdat het anders loopt dan verwacht.. Ik moet niet willen maar gewoon de dag over me heen laten lopen. Is misschien ook veel leuker i.p.v. Alles in te plannen!

bedankt!
Veel plezier.

En nu telefoon uit!
En zo kwam alles toch nog goed...

Veel plezier Zwitsal_nijntje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nijn, ben stiekem wel benieuwd wat er in de brief staat

(ik weet het....aagje)
Vind je vriend dat nou gezellig? Een vriendin die mobiel zit te forummen in de trein terwijl jullie samen een daagje weg zijn?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 22 juli 2011 @ 08:32:

argh hier kan ik zo chagrijnig om worden.

Vanmorgen een kleine ruzie met mijn vriend, maar hij zal nooit maar dan ook nóóít zelf het initiatief eens een keer nemen om de ruzie uit te praten.. Het moet altijd maar van mijn kant komen en dat word ik schijtziek..

quote:vlinder72 schreef op 22 juli 2011 @ 09:26:

Mannen houden niet van vrouwen die ruzie's willen uitpraten totdat ze een ons wegen. Je hebt ruzie, je gaat weer verder en in dit geval betekend het dat hij gaat inpakken om met jou weg te gaan.

Klopt. TO vindt blijkbaar dat een kleine ruzie moet worden uitgepraat. De eerste vraag is: vindt haar vriend dat ook ?

De meeste mannen weten: als een vrouw zegt :"we moeten praten" dan bedoelt ze zo ongeveer: "ik wil praten en jij moet vooral luisteren, mij gelijk geven en mijn gevoelens erkennen"

Maar mannen hebben daar niet altijd evenveel zin in. Dus waarom zou de vriend van TO het initiatief nemen voor zo'n gesprek waar hij zelf wellicht helemaal niet zo op zit te wachten ? Dat kan je wel willen maar dat is niet erg realistisch.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 09:52:

Checkt cupmaat, checkt taille,checkt kruis...pieuw gelukkig,allemaal vrouwenlijk. Nou Summie, ik hoop toch echt dat het nog heeeel lang duurt voordat jij een vrouwenlijk bent !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Donk dat gevoel heb ik ook hoor, als mensen (mannen of vrouwen) een gesprek beginnen met "we moeten praten"
quote:Donkeyshot schreef op 22 juli 2011 @ 12:47:

[...]

Nou Summie, ik hoop toch echt dat het nog heeeel lang duurt voordat jij een vrouwenlijk bent !

wat stom!!!!!!

Snel veranderen voor ik mezelf terug vind op een ander topic
Haha bij ons is vriend altijd degene die over dingen wil praten. Best vermoeiend soms
Dat gezeur om boterhammen. Ooit van eten onderweg gehoord?

Ik ben zelf in de meeste gevallen als je vriend: mijn vriend wil vaak naar de bios en ik wil op zich wel mee (voor hem), maar dat maakt het moeilijk om van de bank te komen.

In sommige gevallen ben ik als jou: als we op reis gaan of naar een pretpark ga ik graag op tijd, want daar kijk ik zelf naar uit en ik wil geen minuut missen. Mijn vriend is dan wat traag. Wij hebben daar ook al meerdere malen ruzie over gehad, omdat hij zich voelt opgejaagd door mij, alleen omdat ik in mijn hoofd heb zitten dat we moeten haasten. Nu doe ik lekker rustig aan en ik let er bewust op dat ik me niet opjut. Gaat prima!

Bij een ex had ik wel het probleem dat steeds als we iets leuks gingen doen, hij het verziekte. Dat deed hij ook met feestdagen etc. Als dat gebeurt, dan moet je wel oppassen. Dat heeft iets van doen met manipulatie.

Ik vind het trouwens best goed dat je je vriend de deur wijst als iets je tegenstaat. Ik doe dat te weinig. Het maakt in ieder geval duidelijk wat jij van hem verwacht. Als hij niet aan je verwachtingen voldoet, bijvoorbeeld doordat jij zeer punctueel bent, dan moet je misschien iemand zoeken die niet op je zenuwen werkt.
quote:Summerdance schreef op 22 juli 2011 @ 12:47:

Donk dat gevoel heb ik ook hoor, als mensen (mannen of vrouwen) een gesprek beginnen met "we moeten praten" Meestal als vrouwen willen 'praten' dan gaat die monoloog dat gesprek vooral over de tekortkomingen van manlief,logisch dat hij daar niet op zit te wachten..
Btw, het is hier in Brussel nat en koud! Brrr... Hopelijk hebben jullie leuke dingen gezien en het warm gehouden! :-)
Nou, hoe was het?
Goedemorgen!

Haha ja in trein/bus zijn vriendlief beiden met mobiel bezig. hij motoren kijken en ik dan op viva! En samen muziek luisteren en af toe wat kletsen tussendoor. Altijd gezellig.

De heenweg was echt super druk in trein, dus zijn maar op de grond gaan zitten want heb zwakke voeten. Dus ik moet zitten of lopen, dus dan maar op de grond want geen plek . Het was lekker warm daar, en regende maar eventjes gelukkig. En waaide niet echt.

Het was echt gezellig! Ik verbaasde me alleen toen we aan kwamen rijden en je uit de trein de hoeren kon zien.. Straks rijd je met je kind gezellig naar brussel en kan je dat gaan uitleggen waarom die vrouwen halfnaakt achter de raam staan.

Wist dat niet.

Het was in brussel wel meer zoeken waar je heen moest lopen maar dat vinden wij wel leuk leuke winkels gezien, en nog gewandeld door parkje. Gingen we beetje door de bomen lopen.. Wat daar s'nachts gebeurd :o er lagen overal condooms.

De fontijnen waren erg mooi

En ook de zoveel trappen omhoog lopen en het uitzicht was erg mooi.

Ik ben blij dat we nog zijn gegaan, we hebben het erg leuk gehad!

En oh wat ruik je die wafels overal goed zeg !

dus het was erg leuk! Jullie nog iets leuks gedaan?
Neu, ik had een ietwat saaie verjaardag en ik heb teveel gezopen. Daar puk ik nu de vruchten van.
Nijntje, fijn dat je het alsnog zo goed naar je zin hebt gehad! Ik lees dat je het beruchte Brussel noord hebt gezien vanuit de trein . Hebben jullie zijn brief nog gelezen? Ik heb nog niet eerder gereageerd maar was een stiekeme meegluurder.

Confiture waren wij op hetzelfde feestje ? Zelfde verhaal hier..
Ha Nijn, wat goed te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad!. Mooi.

Geeft vast een beter gevoel dat jullie uiteindelijk toch zijn gegaan, ook al was het later dan gepland.
Voor mij ook herkenbaar, maar ook errug lang niet doorgehad dat we zo vastzaten in iedere keer hetzelfde riedeltje (idd boos worden, terwijl hij ook wist hoe laat we weg moesten...).

Als dit het enige punt is, zul je of nog vastere afspraken moeten maken of accepteren dat het zo loopt. Niemand is perfect, dus hij ook niet.

Loopt jullie relatie op meerdere punten stroef, kun je beter gaan nadenken of je dit zo wilt houden. (en op dit punt ben ik gekomen, helaas weet ik voor een ander altijd goed wat iemand kan doen, maar zelf...)

Succes en toch een heel fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven