Mannenprobleempje

23-08-2009 23:11 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een probleem. Gisteren leuke jongen ontmoet, alles leuk en aardig en ik heb aan het eind van de avond zijn hyves gevraagd en gekregen.

Vrij snel was al op de avond duidelijk dat beiden een vriendin van mij en ik (we waren met zijn drietjes uit) hem allebei aantrekkelijk vonden. Zij heeft echter een vriend, ze is alleen zeer flirterig naar andere mannen toen en geeft toe dat ze met bepaalde naar bed zou willen gaan alleen dat dat niet kan omdat ze een vriend heeft en dat ze daar van baalt. Haar vriend is momenteel op vakantie en komt vrij snel terug.

Nu had ik hem toegevoegd en aan die vriendin ook gezegd wat zijn hyves was want ik vind toch: allebei een eerlijke kans om contact te leggen en voor beiden kan er altijd een leuke vriendschap uit vloeien. Ik sms-te haar dat ik gekrabbeld was door Leuke Jongen en toen sms-te ze mij terug dat zij ook gekrabbeld was met een intonatie dat ze de strijd wel aan wilde gaan. Vervolgens heb ik terug ge-smst dat ik hem volgens mij wel echt leuk vond omdat ik me een beetje zorgen maakte over dat zij hem ook wel leuk vond. Zij heeft mij daarna verzekerd dat ze niks doet als ik hem leuk vind en dat ze haar eigen vriend leuker vind.

Maar wat zag ik nou net, ze heeft hem gekrabbeld met het volgende: Weggehaald wegens respect voor privacy van de andere betreffenden.

Toen ik dat las begon ik opeens een beetje te twijfelen aan wat ze had gezegd om eerlijk te zijn... Privacy maakt me even niet zo uit, ik hoop dat ik het achteraf als er mensen hebben gereageerd de tekst snel even weg kan halen. Maar dit even om een zo goed mogelijk beeld van de situatie te scheppen...

Wat vinden jullie, moet ik haar geloven, moet ik nog een keer voor mezelf opkomen, of moet ik die jongen lekker zelf laten kiezen? Als ik heel zelfverzekerd zou zijn zou ik die jongen zelf laten kiezen maar het zit me toch dwars (en blijkbaar ben ik dus niet zo zeker van mezelf als ik dacht). Dat is eigenlijk ook wat ik wil want ik wil niet continue onzeker zijn over dat hij haar misschien eigenlijk leuker vind. Aan de andere kant vind ik dat het sowieso niet echt kan van een vriendin om het ook te proberen bij iemand die een andere vriendin leuk vind, zeker als die vriendin zelf al bezet is.
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:32:

aahhhhhhhhhhhhh....lieve Dush, van al die lieve beterschaps wensen ga ik me per omgaande beter voelen.

Heb trouwens gehoord dat ze bij de Margriet hele leuke patroontjes voor condooms breien hebben, Ivy heeft het al helemaal onder de knie

Flomy wegwezen hier....jij bent ook te oud.

Ik haak Sum, ik haak!

Vanuit je hotmail, maar via een ander adres. Wil hem je wel toesturen, maar dan moetje hem niet openen!
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:35:

Is dat die mail van de MSN block?

Heb ik er op wonderlijke wijze ook ineens 13 van in mijn mailboxJa, die ja
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:32:

aahhhhhhhhhhhhh....lieve Dush, van al die lieve beterschaps wensen ga ik me per omgaande beter voelen.

Heb trouwens gehoord dat ze bij de Margriet hele leuke patroontjes voor condooms breien hebben, Ivy heeft het al helemaal onder de knie

Flomy wegwezen hier....jij bent ook te oud. Ooh mooi, dan is dat eens ter afwisseling van het condoom kantklossen, condoom punniken en het condoom haken. Ivy wat goed dat jij al het breien onder de knie hebt. Ga me snel aanmelden voor een cursus.
Fijn dat mijn hotmail vrij blijft van spam

Sakara, waarom denk je dat jouw methode zo goed werkt voor het krijgen van mannen en het onderhouden van contact met mannen? Je schrijft dat je in therapie bent en dat je daar leert om om te gaan met mannen (en ze dus niet als potentiële stalker of iets dergelijks te zien) Prima dat je in therapie bent. Nooit verkeerd om aan jezelf te werken. Maar is het niet belangrijker eerst te leren steviger in je schoenen te staan. Als je niet onzeker bent dan heb je geen manipuleer spelletjes nodig. Laat staan dat je er aantrekkelijk voor mannen door wordt.

En nog een vraagje: als je nu -kennelijk- weet wat voor een forum viva is. Waarom open je dan een topic? Zeker als je al kunt bedenken dat je liever het antwoord op je vragen niet wilt lezen.
quote:dippy schreef op 26 augustus 2009 @ 00:05:

Echt een topic voor de Tina, dit.

Helemaal mee eens. Ik ben vast ontzettend mosterd, en ben niet verder gekomen mee te lezen dan pagina drie.

Tjees wat een kinderachtig gedoe. Ik hoop dat jij en je vriendin twaalf zijn, want anders vind ik het echt allemaal een beetje triest, no offense overigens.

Succes met het "krijgertje" spelen.
Mijn god, kan je tegenwoordig ook al condooms kantklossen?

Ik word echt oud!

Dat was in mijn tijd nog niet hoor.

Neuh hoor Ivy, je hoeft die mail niet toe te sturen, ik ben hem al in tig voud

Haken Ivy, maar maar maar...vanmiddag zei je toch dat je een brei patroontje had voor me?

*schiet nu in een dertigers depressie*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:rocky2008 schreef op 26 augustus 2009 @ 20:43:

[...]

Helemaal mee eens. Ik ben vast ontzettend mosterd, en ben niet verder gekomen mee te lezen dan pagina drie.

Tjees wat een kinderachtig gedoe. Ik hoop dat jij en je vriendin twaalf zijn, want anders vind ik het echt allemaal een beetje triest, no offense overigens.

Rocky, voor het vermaak zou ik gewoon de rest ook nog even doorlezen hoor

Succes met het "krijgertje" spelen.
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:44:

[...]

Tssss....staat mijn tekst IN de tekst vanb Rocky

Maar ik zei dus...voor het vermaak zou ik toch de rest van het topic ook nog even lezen hoor
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:43:

Mijn god, kan je tegenwoordig ook al condooms kantklossen?

Ik word echt oud!

Dat was in mijn tijd nog niet hoor.

Neuh hoor Ivy, je hoeft die mail niet toe te sturen, ik ben hem al in tig voud

Haken Ivy, maar maar maar...vanmiddag zei je toch dat je een brei patroontje had voor me?

*schiet nu in een dertigers depressie*Neeeee een haakpatroontje. Denk dat die Mexicanen je kop lopen te fucken.
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:44:

[...]

Thanks Summerdance, dat ga ik nú direct doen. Heb ik toch nog een leuke avond :-)
Aha....er vind een heuse mind fuck plaats in mijn hoofd.

*bedenkt dat ze alleen kan vinger haken*
SD de koorts speelt je parten. Of je moet gezien je leeftijd al dement raken.

Ik heb trouwens ooit eens begrepen dat cognitieve therapie is om je eigen gedrag te veranderen/ te verbeteren? Ipv anderen ervan te overtuigen dat ze te oud zijn om zich in de problemen van een ander in te leven?

Sakara, nog een tip: die vriendin van je flirt als ik het zo lees om het flirten. Die weet volgens mij ontzettend goed dat ze een vriend heeft. En daar houdt ze vast ontzettend veel van anders was ze vrijgezel. Als je bezet bent hoef je geen oogkleppen op laat staan te stoppen met flirten. Zolang je je grens weet en niet ondanks je relatie met anderen zoent of naar bed gaat is er niets aan de hand.
quote:Sakara schreef op 26 augustus 2009 @ 15:36:

Wat me ik trouwens afvraag bij dit soort mob-acties: hebben jullie vrouwen wel respect voor jullie zelf. Ik ben als jonge vrouw trots op mijn vrouwelijkheid en trots op mijn mede-vrouwen en ik zou dan ook nooit zomaar een mede-vrouw afvallen. Ik heb zodanig zelfrespect dat ik totaal geen behoefte voel om andere vrouwen naar beneden te halen, ik zie het nut er niet van in.

Maar misschien dat als ik 36 ben ik dan ook opeens ongeacht of het nuttig is voor de emancipatie met mijn ellebogen elke andere vrouw opzij duw.

Inderdaad Summerdance, hilarisch!

Het is dat mijn lappie het "roll" icoontje niet wil doen om de één of andere reden, anders had ik hem hier even 10 keer neergezet.

God Sakara, get real. Misschien kan je nu gaan huilen op het psyche- forum?

"Ik word niet serieus genomen in mijn vrouwelijkheid en doortastendheid door de overgeëmancipeerde vrouwen op het relatietopic, wie helpt me?"

(Ik ben normaal echt niet zo gemeen hoor, maar jij vraagt er gewoon om!)
quote:Sakara schreef op 25 augustus 2009 @ 19:36:

Okee, we gaan dus nu over twee weken wat afspreken om samen wat te gaan doen. Hij reageerde erg positief op het bericht en we praten nu best veel over het internet om elkaar beter te leren kennen. Ik had hem meteen gezegd dat die vriendin van mij hem ook wel leuk vond en dat hij alle ruimte had om haar beter te leren kennen enzo maar blijkbaar is hij dus wel benieuwd naar mij... Het kan dus nog wel mensen!!Heb het hele topic gelezen, maar weet eigenlijk nog steeds niet wat nu nog wel kan....
Gewoon een mooie wijze posting Dushi.

Je kan wel merken dat je al wat ouder bent.

Behalve dan dat stukje over dementie.

Ik ga bij de Engel klagen want ik voel me ontzettend gewetst!
quote:Dushi74 schreef op 26 augustus 2009 @ 21:01:

[...]

Heb het hele topic gelezen, maar weet eigenlijk nog steeds niet wat nu nog wel kan....

PRECIES!!!

Dat was wat ik ook al een aantal pagina's geleden wilde weten
Ik geloof dat ik naar aanleiding van dit topic met open vragen blijf zitten. Of zou Sakara nog antwoord gaan geven op de door mij gestelde vragen?
Heb mijzelf even op een bijzondere manier moeten quoten. Misschien kan Sakara er nog wat mee.quote:Sakara schreef op 25 augustus 2009 @ 22:47:

Even snel en kort: ik had gezegd dat ze een vriend had. Vervolgens vond ik dat een beetje jaloers en onzeker klinken dus toen heb ik gewoon eerlijk uitgelegd dat ik graag wilde dat hij daadwerkelijk mij leuk vond en niet haar en dat ik daarom hem zat te testen (heel fout maar o zo handig) of hij nou haar of mij leuk vond. Welke leeftijd ik ook had en heb, testen doe ik niet aan. Dat zijn spelletjes die ik niet speel. Ze zijn namelijk niet eerlijk! En het getuigd van flinke onderschatting van de ander, denigrerend zelfs

Ik vind overigens dat sommigen van jullie wel erg kritisch uit de hoek komen, nu ben ik dat wel gewend van dit forum en vind ik het daarom ook wel weer leuk omdat het er niet zo matjes aan toe gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat iets oudere vrouwen niet met dezelfde problemen worstelen. Volgens mij blijf je je hele leven met dezelfde problemen worstelen alleen leer je steeds beter met vervelende sterke oeremoties als jaloezie en onzekerheid omgaan. De problemen die jij beschrijft heb ik nog nooit aan de hand gehad. Jaloers ben ik nog nooit een seconde geweest, en onzeker? Och vast wel, maar nooit zo onzeker dat ik een ander moet testen, laat staan dat ik een jongen even expliciet moet uitleggen dat vriendin een vriend heeft en dat je zelf veeel leuker bent. Want dat is de gedachte erachter waarom je dat hebt gedaan denk ik. Kortom: je maakt problemen waar ze er niet zijn. De onzekerheid lag hem nooit op persoonlijk vlak bij mij

Je kan denk ik ook niet verwachten van iemand van 20 dat diegene zo ervaren is dat er niks spannends meer aan is. Iemand het hof maken is nou eenmaal een beetje spannend, voor iedere man of vrouw (zeker hoeveel topics ik lees met vrouwen die hulp vragen bij eerste-fase-van-een-relatie-of-iets-anders-dingen. Daarbij komt, als ik eerlijk ben, dat ik me van nature nogal snel opwind maar dat vind ik eigenlijk ook wel weer leuk aan mezelf.Opwinden? Waarover? Nadenken of hij je wel leuk vind of niet snap ik wel, maar je zo erg opwinden dat je jezelf moet profileren ten kosten van een ander vind ik geen opwinding maar jezelf belachelijk maken
*gaat rustig zitten wachten op de verlossende antwoorden van Sakara*

Staan kan niet meer zo lang hoor...ouderdom weet je
Daar heb je tegenwoordig hele handige mannen voor SD! Je kent ze wel type: verzorgend en jong...vooral jong
quote:Chardonnay schreef op 26 augustus 2009 @ 07:55:

[...]

En jij denkt dat een jongen dat aantrekkelijk vindt? Dat een jongen dan denkt 'jeetje, dat is een leuke meid, met haar jaloerse gedrag en haar spelletjes'. Ik kan je nu al vertellen dat hij nu al van je geschrokken is. Geloof me maar, dit wordt niks.

Je doet me trouwens erg denken aan Sheera. Die was ook al zo hopeloos verliefd na 1 ontmoeting.Nú weet ik het weer. Thanks Char!
quote:Chardonnay schreef op 26 augustus 2009 @ 15:10:

Je bent een onwijs lekker wijf! Ben blij dat je op mijn hyves staat.

Maar ik ga jouw hyves niet aan mijn vriendin geven hoor, straks gaat zij jou ook krabbelen. Heb al spijt dat ik Madhe op jouw hyves heb gewezen

Asjemenou. Krijg de tyfus.

Ben ik er een dag niet, en dan ineens durf je die jaloezie weer te tonen? Dat moet je dan ook maar lekker op de sekspijler gaan doen. Niet hier!

En Sakara, je stelt je ongelofelijk aan. Zowel naar die jongen toe, als hier naar de mensen die je een goed advies wilden geven. Ik denk dat je nog wel even bezig bent met die therapie? Verstandig.
god...ik word echt oud...... deed ik dit ook toen ik puber was??
Jullie gaan er allemaal maar lekker van uit dat jullie oh zo lief zijn begonnen met het hulp verschaffen aan een twintiger die zogenaamd zelf nog geen mening heeft gevormd over wat handig of niet handig is bij het benaderen van een man maar als je terugleest is dat niet echt 100% waar.

Ik zou zeggen, leer je les uit hoe jullie mensen benaderen op dit forum en dan heb je ook niet steeds weer een topic van iemand die zich ergert aan het hufterige gedrag op dit forum. Dit forum zou, gezien zijn grote en de professionaliteit van de Viva, baat hebben bij forumbazen die het zootje ongeregeld hier een beetje in de gaten houden zoals op andere fora.

Als je goed terugleest wordt er eerst de kwetsende opmerking gemaakt dat dit een topic is bestemd voor de Tina (nou sorry maar dat las ik op mijn elfde om de beginselen van de pubertijd te leren kennen) en vervolgens is men enorm verontwaardigt dat ik, jullie vroegen erom en ik was het uiteraard zat, jullie doorverwees naar de Margriet.

Zoals het overkomt willen jullie 'bezit' hebben van dit forum terwijl iedereen, ongeacht zijn leeftijd, die zich aangetrokken voelt tot een bepaald forum daar mag posten en serieus dient te worden genomen.

Jullie houden als het ware de soms nare toon in dit forum in stand door jullie samenwerking waar jullie nog trots op zijn ook.
Kijk jij ook wel eens naar jezelf of wijs je alleen met je vinger naar een ander?

Ik snap best dat je niet alle reacties hier leuk vindt, maar je weet toch dat dat kan gebeuren als je hier een topic opent? Als je weet dat je daar niet mee om kan gaan, open dan geen topic.
anoniem_88332 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 14:26
Reden: taalvoutje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven