me vriendin weet niet wie de waarheid spreekt

14-03-2010 10:09 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen

ik zou maar gewoon direct beginnen

ik ga nog naar school.. op het mbo, en ik werk zelf in een attractiepark, een vrouwlijke klasgenoot was eens na school langskomen met haar nicht.... of haar even gewoon aan mij voortestellen omdat ik altijd zo grappig ben???

maar toen ik haar nichtje had gezien was ik plots verkocht:O, maarja zo verlegen als ik was durfde ik niet direct dat te zeggen dus later thuis gekomen had ik me klasgenoot maar gesmst dat haar nichtje wel erg leuk was....

in eerste instantie vond ze dat leuk om te horen, daarna vroeg ik aan me klasgenoot. of ze me haar nummer kon geven.. ze zij dat ze dat wel even zou vragen.....

ze is daar nooit op terug gekomen!

tot op het gegeven ogenblik ik haar nichtje maar had opgezocht op hyves en zo met haar op msn kwam.

het klikte echt meteen! en ze zij dat ze haar nichtje wel had gezegt dat ze wel haar 06 aan mij mocht geven. alleen had ze dat dus nooit gedaan!

en me klasgenoot is nogal iemand die alle aandacht wil, ze loog altijd tegen der vriend.... want ze ging heeeeeel vaak vreemd en zij altijd tegen der vriend dat dat niet zo was.. en uiteindelijk was die vriend wel weer om!!

en met me vriendin der verjaardag kocht ik een hele dure ring voor der en maakte ik een taart voor haar!,,, en me klasgenoot die zij echt alleen dat ze mij heel graag als haar vriend wou hebben!!!!!

maar nu komt het:

we gingen met de klas naar berlijn.....

en ja daar aangekomen, gingen we maar de kroeg in haha.... harstikke leuk allemaal... tot op het gegeven moment dat zij met haar dronken kop aan mij vroeg of ik bij haar op de kamer kwam slapen.... dus ik direct vragen van waar ik dan moest slapen... ik moest maar naast haar gaan liggen en het zou beter zijn als ik niks tegen me vriendin hierover zou zeggen!... IK VOELDE ME ZO KUT!!!!!! HET NICHTJE VROEG MIJ OM MEE HET BED IN TE GAAN!!!!! WTF!!!!!....... de volgende avond ging ze zelfs de hele klas tegen me proberen op te zetten~!!!!

in de bus terug naar nederland ben ik gaan nadenken......ik voelde me zo kut dat het nichtje van me vriendin mij vroeg in bij haar in bed te komen!!!!!

dus thuis in nederland aangekomen ben ik ook direct naar me vriendin gegaan en vertelt hoe het zat!,,,, zij wist niet meer wat ze moest zeggen! omdat me vriendin en ik allebij bang waren (al een tijdje) dat me klasgenoot alles er aan zou doen om het uit te maken........

maarja toen wou me vriendin ook wel met me klasgenoot praten om te vragen wat zij daar nog op de zeggen had.........

en zij vertelde een beetje hetzelfde maar zij kwam ermee aan dat ik haar gevraagd zou hebben!!!!....ipv zij mij dus me vriendin weet niet meer wie ze moet geloven! en me klasgenoot had er nog allemaal dingen bij verzonnen

ik citeer

: ik zou naar een sexshop zijn geweest

: ik zou een vriendin van me klasgenoot hebben gevraagt om te neuken!

:ik zou me broek naar beneden hebben gedaan op de kamer bij meiden en gevraagt hebben wie ik moest neuken!

: ik zou heel veel meiden een hele dikke knuffel hebben gegeven

: en ik zou haar dus gevraagt hebben om bij mij in bed te komen slapen!!!!!

al deze dingen heeft ze aan elkaar gelogen!!!! ik zou nooit zoiets doen!!!! nooit!!!!

en even voor de duidelijkheid... me vriendin weet niet wat ze moet geloven,,,, en ik sta machteloos,,,, heb dus zegmaar al heel veel huil bui'en gehad omdat ik echt bang ben om haar kwijt te raken!!!

omdat ik namelijk niks er op in kan brengen en omdat me klasgenoot familie is staat zij zoiezo sterker!!!! (zo denk ik dan!)

maarja gisteravond hebben we een gesprek met zun 3e gehad, en ze hielt echt heel rustig vol dat ik haar echt zou hebben gevraagt.......

ik werd eigelijk gewoon heel boos maar hielt me de heletijd zo stil als ik maar kon.... en probeerde steeds me vriendin rustig duidelijk te maken dat ze loog!!!.....

me vriendin wist het niet meer en is teleurgestelt!......... en zo ben ik daar gisteravond ook weggegaan,,,, en van der ouders moet ze het contact met 1 van ons verbreken!

hierop zij me klasgenoot al van ''ja het contact met mij kun je toch niet verbreken omdat ik familie ben''

ik ben nu dus gewoon in afwachting van wat me vriendin wil....

maar misschien weet iemand hier nog wat ik kan doen om het echt te redden!!!!!

want ze betekent echt zoooo veel voor me!!!
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:02
Reden: hoe vaak is het nodig om te zeggen dat je het niet snapt?
% gewijzigd
..
% gewijzigd
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:00
Reden: onnodig kwetsend
% gewijzigd
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:01
% gewijzigd
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:01
% gewijzigd
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 11:59
% gewijzigd
Ik snapt er ook niks van...sorry.

Het nichtje is jouw vriendin(geliefde) geworden, en jouw vrouwelijke klasgenoot is jaloers geworden dat ze van alles over jou rond is gaan bazuinen? En nu weet jouw vriendinnetje niet meer wie ze nu moet geloven?
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 11:59
% gewijzigd
Misschien even je hele tekst overtypen in goed Nederlands en ook een beetje inkorten.

Er zitten zo ontzettend veel fouten in!!! Dat maakt het zeer onleesbaar.
Oke ik heb me door de openingspost heen geworsteld. Maar ik denk dat je niets anders kunt doen dan afwachten welke keus je vriendin gaat maken. Jij hebt jouw kant van het verhaal verteld. Haar nichtje vertelt iets anders. Alleen je vriendin kan bepalen welk verhaal voor haar zwaarder weegt en wie van jullie ze gelooft.
..
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
...
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:03
% gewijzigd
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:03
% gewijzigd
..
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 12:04
% gewijzigd
..
% gewijzigd
Ik ben bij de eerste alinea gestopt, het spijt me vreselijk gewoon.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
..
% gewijzigd
..
Reden: of topic
% gewijzigd
Zo, dames; allemaal slecht geslapen of heerst er PMS?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij jou is het wel duidelijk BGB?
quote:Teddy82 schreef op 14 maart 2010 @ 10:29:

wie is nou wie? ik lees een vriendin, een nichtje, een klasgenoot....Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij is het vriendinnetje van de t.o. het nichtje van de klasgenoot. En heeft de klasgenoot aan t.o. gevraagd of hij/ zij sex wilde in Berlijn of zoiets.
quote:Brummetje schreef op 14 maart 2010 @ 10:34:

Bij jou is het wel duidelijk BGB?

Zo erg moeilijk is het niet, of wel?

Zijn vriendin heeft een nichtje, en dat nichtje zit bij TO in de klas en

vertelt leugens aan vriendin.

Zo, voor alle mensen die geleerd hebben hun samenvattingen van internet af te plukken ; iets duidelijker nu?
Je zou eens één op één aan je klasgenoot kunnen vragen wat haar probleem is.
TO, ik denk dat je niks anders kan doen dan afwachten. Het is voor jouw vriendin natuurlijk moeilijk om te "beslissen" wie ze moet vertrouwen.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven