Meedoen aan een datingprogramma?
donderdag 26 januari 2012 om 15:55
Ik vind dat je het alleen moet doen, als je ons (de mensen van het vivaforum) laat weten welk programma het is en wanneer je te zien bent.
Maar meedoen met een tv programma is natuurlijk wel heel erg leuk, al zou ikzelf niet zo snel voor een datingshow kiezen, omdat die de laatste tijd behoorlijk ranzig zijn.
Britt Dekker is er beroemd mee geworden.
Maar meedoen met een tv programma is natuurlijk wel heel erg leuk, al zou ikzelf niet zo snel voor een datingshow kiezen, omdat die de laatste tijd behoorlijk ranzig zijn.
Britt Dekker is er beroemd mee geworden.
donderdag 26 januari 2012 om 15:58
donderdag 26 januari 2012 om 16:12
donderdag 26 januari 2012 om 16:23
Denk dat er wel een verschil is tussen een datingshow en een datingprogramma. Net zo'n de Villa-achtig programma noemen ze ook een datingprogramma, maar da's meer een show en zou ik me nooit voor lenen.
Maar je hebt nu ook reclame voor een nieuw programma om een pratner te vinden. Dat is volgens mij een gewoon, net programma hoor. Zou ik geen probleem mee hebben. Wat heb je te verliezen ?
Wat is er trouwens mis met Britt Dekker ?!
Maar je hebt nu ook reclame voor een nieuw programma om een pratner te vinden. Dat is volgens mij een gewoon, net programma hoor. Zou ik geen probleem mee hebben. Wat heb je te verliezen ?
Wat is er trouwens mis met Britt Dekker ?!
donderdag 26 januari 2012 om 16:27
donderdag 26 januari 2012 om 16:28
quote:anne2020 schreef op 26 januari 2012 @ 15:48:
Zouden jullie meedoen aan een datingprogramma op televisie? Wat zouden voor jullie de voor- en nadelen zijn? Ik ben zelf aan het overwegen of ik wel of niet met mijn kop op tv wil...
Even vanaf een andere nick ivm herkenbaarheid
Waarom een andere Nick?
Hier snap ik niets van..
Je overweegt om wel/niet mee te doen aan een datingshow..
Je hebt nog niets beslist, toch?
Ik bedoel je hebt nog niet beslist dat je het wel gaat doen..
Waarom dan een andere nick?
Ik lees dit zo vaak.. echt hoor je Nick zorgt er toch al voor dat niemand weet wie je bent?
Of heb je weten mensen irl wie er achter jouw nick schuilgaat?
Zouden jullie meedoen aan een datingprogramma op televisie? Wat zouden voor jullie de voor- en nadelen zijn? Ik ben zelf aan het overwegen of ik wel of niet met mijn kop op tv wil...
Even vanaf een andere nick ivm herkenbaarheid
Waarom een andere Nick?
Hier snap ik niets van..
Je overweegt om wel/niet mee te doen aan een datingshow..
Je hebt nog niets beslist, toch?
Ik bedoel je hebt nog niet beslist dat je het wel gaat doen..
Waarom dan een andere nick?
Ik lees dit zo vaak.. echt hoor je Nick zorgt er toch al voor dat niemand weet wie je bent?
Of heb je weten mensen irl wie er achter jouw nick schuilgaat?
donderdag 26 januari 2012 om 16:29
quote:hipslala schreef op 26 januari 2012 @ 15:58:
Ik zou niet weten waarom je wel zou meedoen aan zulke programma's waarin men altijd compleet voor gek staat.
Het zijn programma's voor de wat simpele mensen. Een beetje fatsoenlijke vent of vrouw doet niet mee aan datingshows. De kans op een leuke relatie lijkt me nihil.
Wat een onzin...
Op goed geluk wel eens gezien vroeger?
Daar zaten mensen van allerlei pluimage in.
En all you need is love dan?
Zijn dat ook allemaal simpele zielen?
Maar wel allemaal kijken zeker...
Ik zou niet weten waarom je wel zou meedoen aan zulke programma's waarin men altijd compleet voor gek staat.
Het zijn programma's voor de wat simpele mensen. Een beetje fatsoenlijke vent of vrouw doet niet mee aan datingshows. De kans op een leuke relatie lijkt me nihil.
Wat een onzin...
Op goed geluk wel eens gezien vroeger?
Daar zaten mensen van allerlei pluimage in.
En all you need is love dan?
Zijn dat ook allemaal simpele zielen?
Maar wel allemaal kijken zeker...