Meer zin in hem

02-12-2018 20:29 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

Mijn vriend en ik zijn nu al ondertussen 1jaar half samen en in ons seksleven is altijd spannend en geweldig maar overlaats had ik mijn menstruatie hadden we 1x seks gehad maar toen dat mijn regels gedaan was ben ik plots meer geil geworden en mijn vriend kwam bij me slapen en die was in slaapgevallen hadden we geen seks (totaal niet erg) maar ik was wel teleurgesteld en enorm geil en ik was ook hele dag geil en vroeger had ik dat nooit en nu plots wel.. ik weet niet wat ik moet doen of hoe komt dat ik plots zoveel zin heb...
anoniem_362032 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 21:05
1.21% gewijzigd
Adnila schreef:
02-12-2018 21:19
Jeejtje iedereen valt haar af omdat ze haar verhaal niet duidelijk heeft getypt, maar niemand reageert serieus op haar vraag.
JenniDS5 ik zou het hem gewoon zeggen. Als je vroeger niet zo vaak geil was dan rekent hij daar nu ook niet op. Maar als je hem gewoon vertelt dat je nu opeens heel veel zin in seks hebt, misschien vind hij dat juist lekker en gaan jullie vaker seks hebben.
Praat met hem ;)
Als niemand de vraag begrijpt is dat nogal moeilijk.

Maar ja, je kan geil worden van de hormonen.
Adnila schreef:
02-12-2018 21:19
Jeejtje iedereen valt haar af omdat ze haar verhaal niet duidelijk heeft getypt, maar niemand reageert serieus op haar vraag.
JenniDS5 ik zou het hem gewoon zeggen. Als je vroeger niet zo vaak geil was dan rekent hij daar nu ook niet op. Maar als je hem gewoon vertelt dat je nu opeens heel veel zin in seks hebt, misschien vind hij dat juist lekker en gaan jullie vaker seks hebben.
Praat met hem ;)
Ik geef heel serieus en bruikbaar advies.
JenniDS5 schreef:
02-12-2018 21:09
Als je geen vlaams kan reageert dan nie erop he
Ik kan wel Vlaams maar toch ik niet begrijpen je hoor
JenniDS5 schreef:
02-12-2018 21:14
Het is in vlaams geschreven en ja we schrijven altijd zo
Nee dat doen 'we' niet!
Je tekst staat vol fouten.
De officiële taal is in Vlaanderen nog steeds Nederlands of kreeg jij 'Vlaams' op school?
Laat me raden... je was gebuisd voor dat vak? Volg volwassenenonderwijs!
Ik zou me geen zorgen maken over je geilheid van toen want die kan per week of periode veranderen (het weer, stress, hormonen, etc.). Je had de volgende ochtend seks kunnen hebben met je vriend of meteen kunnen masturberen. Val je ook lekker van in slaap.
JenniDS5 schreef:
02-12-2018 21:14
Het is in vlaams geschreven en ja we schrijven altijd zo
Goddank schrijven we niet altijd zo.

TO, je weet dat je op een Nederlands forum schrijft? Dan kan je tenminste je best doen om een leesbare OP te schrijven, niet?
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 03-12-2018 00:08
0.34% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
En natuurlijk kan je soms meer zin hebben dan anders en kan dat ook veranderen gedurende de jaren.
Life is short. Eat dessert first.
JenniDS5 schreef:
02-12-2018 21:04
Menstruatie?? In vlaams is noem het zo “regels/ maandstonden”
Maar dit is een Nederlands forum, dus noem het dan ook menstruatie
Frankly my dear, I don"t give a damn
JenniDS5 schreef:
02-12-2018 21:09
Als je geen vlaams kan reageert dan nie erop he
Of als je geen Nederlands kent, post dan niet op een Nederlands forum? Er zal in België vast ook een forum bestaan waarop je dit soort domme vragen kan stellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven