Meer zin in hem
zondag 2 december 2018 om 20:29
Hoii,
Mijn vriend en ik zijn nu al ondertussen 1jaar half samen en in ons seksleven is altijd spannend en geweldig maar overlaats had ik mijn menstruatie hadden we 1x seks gehad maar toen dat mijn regels gedaan was ben ik plots meer geil geworden en mijn vriend kwam bij me slapen en die was in slaapgevallen hadden we geen seks (totaal niet erg) maar ik was wel teleurgesteld en enorm geil en ik was ook hele dag geil en vroeger had ik dat nooit en nu plots wel.. ik weet niet wat ik moet doen of hoe komt dat ik plots zoveel zin heb...
Mijn vriend en ik zijn nu al ondertussen 1jaar half samen en in ons seksleven is altijd spannend en geweldig maar overlaats had ik mijn menstruatie hadden we 1x seks gehad maar toen dat mijn regels gedaan was ben ik plots meer geil geworden en mijn vriend kwam bij me slapen en die was in slaapgevallen hadden we geen seks (totaal niet erg) maar ik was wel teleurgesteld en enorm geil en ik was ook hele dag geil en vroeger had ik dat nooit en nu plots wel.. ik weet niet wat ik moet doen of hoe komt dat ik plots zoveel zin heb...
anoniem_362032 wijzigde dit bericht op 02-12-2018 21:05
1.21% gewijzigd
zondag 2 december 2018 om 21:20
Als niemand de vraag begrijpt is dat nogal moeilijk.Adnila schreef: ↑02-12-2018 21:19Jeejtje iedereen valt haar af omdat ze haar verhaal niet duidelijk heeft getypt, maar niemand reageert serieus op haar vraag.
JenniDS5 ik zou het hem gewoon zeggen. Als je vroeger niet zo vaak geil was dan rekent hij daar nu ook niet op. Maar als je hem gewoon vertelt dat je nu opeens heel veel zin in seks hebt, misschien vind hij dat juist lekker en gaan jullie vaker seks hebben.
Praat met hem![]()
Maar ja, je kan geil worden van de hormonen.
zondag 2 december 2018 om 21:37
Ik geef heel serieus en bruikbaar advies.Adnila schreef: ↑02-12-2018 21:19Jeejtje iedereen valt haar af omdat ze haar verhaal niet duidelijk heeft getypt, maar niemand reageert serieus op haar vraag.
JenniDS5 ik zou het hem gewoon zeggen. Als je vroeger niet zo vaak geil was dan rekent hij daar nu ook niet op. Maar als je hem gewoon vertelt dat je nu opeens heel veel zin in seks hebt, misschien vind hij dat juist lekker en gaan jullie vaker seks hebben.
Praat met hem![]()
zondag 2 december 2018 om 21:53
Nee dat doen 'we' niet!
Je tekst staat vol fouten.
De officiële taal is in Vlaanderen nog steeds Nederlands of kreeg jij 'Vlaams' op school?
Laat me raden... je was gebuisd voor dat vak? Volg volwassenenonderwijs!
maandag 3 december 2018 om 00:06
Goddank schrijven we niet altijd zo.
TO, je weet dat je op een Nederlands forum schrijft? Dan kan je tenminste je best doen om een leesbare OP te schrijven, niet?
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 03-12-2018 00:08
0.34% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.