Meisje via instagram (Help)

12-06-2018 19:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_362559 wijzigde dit bericht op 11-09-2018 18:51
99.28% gewijzigd
Waarom twee keer dit topic?
Eerst maar eens kijken of ze in t echt ook leuk is he want jeweet...filters en ideale selfie hoek enzo. :hihi:
Goede pijler?

Ik zou er niets mee doen. Je kent haar niet. Je valt gewoon op haar uiterlijk. Zegt niks op deze manier.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Voeg haar anders toe, misschien kun je een gesprek een gesprek met haar beginnen en klikt het ook nog. En anders tinder, net zolang door swipen tot je haar tegen komt!
Lekker laten gaan ik zou in elk geval denken als je haar ene pb stuurt iejl creepy
..
Ik zou het laten gaan, misschien is het over een paar dagen wel overgewaaid.
Waarom zou je hier niets mee doen? Hoezo is dit anders dan gewoon een gesprek met iemand in het echt beginnen? In het echt komt de aantrekkingskracht ook als eerst door iemand zijn of haar uiterlijk.. Overigens is het tegenwoordig dood normaal om iemand via een app te ontmoeten.

Je hoeft niet gelijk je gevoelens over boord te gooien maar je kan wel je interesse tonen. Nooit geschoten is altijd mis en wat heb je te verliezen?
Pff...hoe moeilijk kan het zijn zeg, uitnodiging versturen, bekijken in het echte leven en beslissen.
Help klinkt zielig, zelfs op jouw leeftijd.
Castor1975 schreef:
12-06-2018 21:05
Help klinkt zielig, zelfs op jouw leeftijd.
eens.
[.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven