Men kan/wil zich nog niet binden ...

23-02-2009 21:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_81423 wijzigde dit bericht op 25-04-2009 20:05
Reden: Punt(en) van herkenning...
% gewijzigd
tsja, ik weet natuurlijk niet wat er precies aan vooraf ging, maar misschien ben je niet meer zo interessant nu hij eindelijk eens seks met je heeft gehad. Of heb je hem laten schrikken door te snel te laten merken dat je graag wilt trouwen en kinderen (van hem) wilt.
Wácht maar tot ze miss (of mister) right tegen komen: dan weten ze niet hoe snél ze zich moeten binden...

Uithuilen en opnieuw beginnen, da's alles wat ik je kan aanraden, TO!
Kan niet anders dan het helemaal eens zijn met Tien!

Hij wil zich waarschijnlijk echt wel binden, alleen niet met jou!

Klinkt onwaarschijnlijk hard, maar ben bang dat het wel de realiteit is...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
...
anoniem_81423 wijzigde dit bericht op 25-04-2009 20:05
Reden: Punt(en) van herkenning...
% gewijzigd
Ken je het boek: he's just not that into you? Daar staat dat een man zich echt wel bindt als de juiste vrouw langskome. Hij wil zich alleen niet binden aan jou. Niet om gemeen te zijn hoor... maar ik hoop gewoon dat je je energie niet langer aan deze man verspilt.

Ga lekker verder met je leven meid en zoek een vent die wel 100% voor je gaat, want dat verdien je!
Waarom zou iemand zich niet kunnen voornemen om geen relatie met alles erop en eraan aan te gaan en toch verliefd kunnen worden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan het me juist wél heel goed voorstellen. Ben ook niet erg van de binderige, zelfs als ik stapelverliefd ben/ was dan ging het daardoor nog wel eens de mist in. Dus ik herken het wel en vind de vooroordelen hierover een beetje truttig. Als het lastig is om dat commitment aan te gaan, dan kan het Brad Pitt zijn die je pad kruist, maar dan blijft het lastig, ongeacht de meneer in kwestie. Niet bij de een wel en de ander niet. Zo werkt het niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Misschien is hij wel verliefd, maar er is hoe dan ook een zekere 'terughoudendheid' als iemand zoiets zegt. En liefde gaat volgens mij niet samen met terughoudendheid. Dus zal die terughoudenheid uiteindelijk toch enthousiasme en overgave moeten worden. Maar je hebt niet te zekerheid of dat met je vriend ooit zal gebeuren.
Weetje wat ik irritant vind?

Dat mannen in eerste instantie inderdaad met gemeende interesse (daar ga ik dan toch vanuit) er veel aan doen om je te zien, iets af te spreken etc. En zodra het leuker en serieuzer wordt het inderdaad afkappen en met die tekst aankomen; ik ben geen relatie mens, ik ben gelukkig met mijzelf, ik ben niet toe aan een relatie....en dan als klap op de vuurpijl een tijdje later WEL een vriendin hebben, DAT vind ik zoo irritant. Ik heb dit nu al super vaak meegemaakt en de mannen die dit tegen me zeiden hebben nu bijna allemaal een vriendin... Ik denk dan toch vaak, waarom nu wel, waarom wel met die andere vrouw/meisje...ppfffff

Wie weet heeft Summerdance wel gelijk en wilt de persoon in kwestie zich wel binden alleen niet met mij, of met jou in dit geval Phileine maar rot is het wel.

Ik ben nu in een situatie dat ik iemand leuk vind en dat deze persoon zich niet wilt binden omdat hij al een lange tijd single is, en nog tig redenen heeft....hij houd het contact met mij soms af, soms niet...het komt erop neer dat ie niet gekwetst wilt worden en sommige gevoelens niet toe wilt laten....Nu heeft hij wel op hyves 'n meisje een bericht gestuurd waarvan ik dan denk..hmmm heeft ie interesse in haar? Hij wilt toch geen relatie?? Hij wilt toch helemaal nix?? Zo vervelend allemaal, en hyves helemaal (moet er niet op kijken blijkt ook) Ik maak mezelf soms helemaal gek.

Wat Lesbellesdesfleurs zegt...misschien laat ik wel snel merken dat ik iemand leuk vind alleen...ik ben mezelf er niet echt bewust van. Dus als je een tip hebt...

Zo ik moest ook even m'n ei kwijt haha.
hey

inderdaad lees het boek maar hij wil je wel hij wil je niet...

daar staat duidelijk in... hij wil je niet.. Als jij diegene voor hem was gingen alle deuren open en wilde hij zich kost wat kost binden

en wat jij al zegt dromer waarom wel met die andere... terwijl hij dat gezegd heeft.. is alleen maar om te zeggen het spijt me maar vind je net niet leuk genoeg, maar te laf omdat recht in je gezicht te zeggen dus smoes bedenken,

ben geen relatie materiaal, geniet wel van mij leven enz...

maar als je echte de moeite waard was geweest was dat niet aan de orde....

Zijn allemaal tekenen!!!

succes in ieder geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven