Mezelf misdragen

22-08-2019 08:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 22-07-2020 07:45
0.00% gewijzigd
MeisjeVanDeBuurt schreef:
23-08-2019 17:26
Waarom zou ik hem geld geven? Hij is niet een type die geld van mij zou aannemen of überhaupt wat laten afrekenen.

Nee daar heb je zeker gelijk in! Ik ben 22, bijna 23 en heb nog nooit een relatie gehad. Dus ja ik heb er nu ook wel behoefte aan gekregen en had ook pas besloten om wat meer mensen de kans te geven om op date te gaan. Alleen is ook maar zo alleen.

Ik denk dat ik hem behoud als vriend en gewoon sporadisch blijf zien. Maar niet zie als eventueel een toekomstige partner.

Betreft gelijke rechten en plichten. Hij is misschien wel een type die niet mee zou knoeien met het huishouden, maar qua kosten hoef je dan weer nergens naar om te kijken. Dat is dan wel weer eerlijk verdeeld vind ik. Dat betekent niet dat ik ook een relatie zou kunnen hebben met iemand waarbij we de kosten gewoon delen en zowel de huishouden samen zouden oppakken.

En ja ik ga nooit meer rijden met een glaasje. Het is indd stom. Al klink ik nu heel luchtig, komt doordat ik nooit echt bij de gevolgen heb stil gestaan.
Zorg ervoor dat je nooit financieel afhankelijk bent van je partner. Als één partner het huishouden doet en één werken gaat, dat is geen eerlijke verdeling. Een relatie kan altijd eindigen en als jij niet werkt, wat dan? Vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig en kunnen prima het huishouden samen doen. Een vrouw is daar niet beter in dan een man, absoluut niet.
Life is short. Eat dessert first.
En goed dat je niet meer gaat rijden als je gedronken hebt!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven